MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
Zie de Amphibious Lemonade Strangling thread voor meer over deze avond

Als we dan toch in de progstemming zijn, het is nog ver weg maar:

(afbeelding)

Dit mag niemand missen

Hallo Obsessed,

Als ik vervoer heb en vooral vervoer terug (rij zelf niet met de wagen) zal ik er zeker bij zijn !!!! Het staat alleszins al in mijn agenda

Bloompje schreef:
Gaat er iemand mee naar Starsailor op 12okt in de Melkweg? Ze doen maar een heel kleine tournee...

En tis al uitverkocht. Ik ben weer te traag geweest...

Wel zin in Martha Wainwright, maar broer Rufus erbij is teveel?
Dan kun je naar Rotown/Rotterdam op 30 november.

OasisFAnatic
kent iemand the funk-transplantation?

Wat_Jij_Wil
Electronic Beats Festival naar HMH Amsterdam

Op vrijdag 4 november vindt in de Heineken Music Hall in Amsterdam de eerste Nederlandse editie van het Electronic Beats Festival plaats met live optredens van onder meer The Prodigy, Audio Bullys, Stereo MC’s en DJ sets van Sister Bliss en Benny Rodrigues. Een vierde live act wordt binnenkort bekend gemaakt. Kaarten kosten 33 euro.

AHWA
Opeth komt op 4 december naar Tivoli in Utrecht. Ik heb ze gemist in 013, hoorde te laat dat ze daar kwamen. Maar hier ga ik denk ik wel heen.

Kost 'maar' 17 euro.

Ze staan 22 december ook in de Boerderij in Zoetermeer voor 17,5 euro.

AHWA
Ik woon in Culemborg, da's dichter bij Utrecht

Coparck komt 8 oktober in EKKO utrecht. Kaartje kost slechts 5 euro.

Elbow komt naar de AB in Brussel!! Weet iemand of ze ook Amsterdam/Utrecht aandoen?

15-05-2006

Zappa plays Zappa

HMH

Elbow staat wel op het Music in My Head festival op 11 en 12 november in het Paard in Den Haag, samen met een aantal andere interessante acts trouwens, waaronder Clap Your Hands Say Yeah, The Departure, Roisin Murphy, The Frames, Sons and Daughters en Black Rebel Motorcycle Club

(afbeelding)

di 15 november 2005 013 Tilburg
Steve Lukather & El Grupo

ROCK

TOTO-gitarist en sessiemuzikant Steve Lukather geeft vanavond een exclusieve show. Steve speelt met zijn band El Grupo. Die bestaat naast Lukather uit Steve Weingart (keyboards, Dave Weckl band), Joey Heredia (drums, Sergio Mendez, Jennifer Page, Stevie Wonder) en Oskar Cartaya (bass, Spyro Gyra, Herb Alpert, Tito Puente). Het El Grupo album is overigens uitsluitend verkrijgbaar op deze tournee. Lukather heeft net een bijdrage geleverd aan het nieuwe INXS album en rockte met Slash op een benefiet voor de slachtoffers van orkaan Katrina. En dat is nog niet alles. Een vers TOTO album staat op stapel.

Aanvang 20.30 / zaal open 19.30
The Choice / entree 22,50 euro / 3,35 euro servicekosten
Vvk gestart op 24 september

(afbeelding)

obsessed schreef:
Elbow staat wel op het Music in My Head festival op 11 en 12 november in het Paard in Den Haag, samen met een aantal andere interessante acts trouwens, waaronder Clap Your Hands Say Yeah, The Departure, Roisin Murphy, The Frames, Sons and Daughters en Black Rebel Motorcycle Club

Heel interessant programma ja! Wie weet ga ik wel!

Bloompje schreef:
(quote)

En tis al uitverkocht. Ik ben weer te traag geweest...

Ik denk dat je het al weet, maar ze komen ook in Paradiso op 25 november.. Ik heb al kaartjes Dat wordt echt fantastisch. Ik vind Paradiso één van de mooiste decors voor een concert.

Nicolage Rico schreef:

Ik denk dat je het al weet, maar ze komen ook in Paradiso op 25 november.. Ik heb al kaartjes Dat wordt echt fantastisch. Ik vind Paradiso één van de mooiste decors voor een concert.

Jaja, de kaartjes liggen hier veilig naast de computer!

Bloompje schreef:
(quote)

Jaja, de kaartjes liggen hier veilig naast de computer!

De mijne ook.. Ben benieuwd hoe het concert op de Melkweg was..

Iemand naar het concert van Starsailor geweest?

http://www.voltt.com/

Pheek in Nederland, hopelijk met net zo'n set als in montreal

pheek montreal set

TILBURG, 22 OKTOBER 2005
Het concert van Sigur Rós op maandag 7 november is ivm Tv-opnames van de band in Groot-Brittannië verzet naar dinsdag 15 november. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. De show van Steve Lukather is daarom verplaatst naar de Kleine Zaal.
Mocht je op de nieuwe datum verhinderd zijn dan kan je je kaarten weer inleveren bij het verkooppunt waar ze gekocht zijn, je krijgt dan je geld terug (excl. servicekosten)

Zondag 13 november in 013, Tilburg:

Fish

Volgens mij nog niet uitverkocht, maar wel de moeite waard. Voor iedereen die het oude Marillion nog steeds leuk vindt: tijdens deze toernee ook veel aandacht voor Misplaced Childhood, dat 20 jaar geleden werd uitgebracht.

maandag 14 november in 013, Tilburg:

Public enemy

dinsdag 15 november, paradiso
explosions in the sky

Gaat er nog iemand 1 november naar Arctic Monkeys? Ik was er helaas te laat bij Had niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn. Schijnt dat de Arctic Army uit Engeland overkomt en dat het daarom zo snel uitverkocht is..

Komende donderdag:

Dirty three in de kleine zaal van Paradiso.
Kaarten zijn nog beschikbaar.

ElMeroMero
Daar zullen vast wel enkele MuMe-ers aanwezig zijn denk ik

Dat zal toch zeker wel?

Not me, helaas.

Tentamenperioden komen bij mij altijd precies op het verkeerde moment.

Have fun!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.