Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2005, 15:43 uur
Zie de Amphibious Lemonade Strangling thread voor meer over deze avond 

0
geplaatst: 26 september 2005, 00:37 uur
Als we dan toch in de progstemming zijn, het is nog ver weg maar:

Dit mag niemand missen

Dit mag niemand missen

0
geplaatst: 26 september 2005, 16:44 uur
Hallo Obsessed,
Als ik vervoer heb en vooral vervoer terug (rij zelf niet met de wagen) zal ik er zeker bij zijn !!!! Het staat alleszins al in mijn agenda
Als ik vervoer heb en vooral vervoer terug (rij zelf niet met de wagen) zal ik er zeker bij zijn !!!! Het staat alleszins al in mijn agenda

0
geplaatst: 26 september 2005, 18:12 uur
Bloompje schreef:
Gaat er iemand mee naar Starsailor op 12okt in de Melkweg? Ze doen maar een heel kleine tournee...
Gaat er iemand mee naar Starsailor op 12okt in de Melkweg? Ze doen maar een heel kleine tournee...
En tis al uitverkocht. Ik ben weer te traag geweest...
0
geplaatst: 26 september 2005, 19:01 uur
Wel zin in Martha Wainwright, maar broer Rufus erbij is teveel?
Dan kun je naar Rotown/Rotterdam op 30 november.
Dan kun je naar Rotown/Rotterdam op 30 november.
0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 27 september 2005, 01:03 uur
Electronic Beats Festival naar HMH Amsterdam
Op vrijdag 4 november vindt in de Heineken Music Hall in Amsterdam de eerste Nederlandse editie van het Electronic Beats Festival plaats met live optredens van onder meer The Prodigy, Audio Bullys, Stereo MC’s en DJ sets van Sister Bliss en Benny Rodrigues. Een vierde live act wordt binnenkort bekend gemaakt. Kaarten kosten 33 euro.
Op vrijdag 4 november vindt in de Heineken Music Hall in Amsterdam de eerste Nederlandse editie van het Electronic Beats Festival plaats met live optredens van onder meer The Prodigy, Audio Bullys, Stereo MC’s en DJ sets van Sister Bliss en Benny Rodrigues. Een vierde live act wordt binnenkort bekend gemaakt. Kaarten kosten 33 euro.
0
AHWA
geplaatst: 29 september 2005, 10:24 uur
Opeth komt op 4 december naar Tivoli in Utrecht. Ik heb ze gemist in 013, hoorde te laat dat ze daar kwamen. Maar hier ga ik denk ik wel heen.
Kost 'maar' 17 euro.
Kost 'maar' 17 euro.
0
geplaatst: 29 september 2005, 11:18 uur
Ze staan 22 december ook in de Boerderij in Zoetermeer voor 17,5 euro.
0
geplaatst: 29 september 2005, 11:31 uur
Coparck komt 8 oktober in EKKO utrecht. Kaartje kost slechts 5 euro.
0
geplaatst: 29 september 2005, 17:29 uur
Elbow komt naar de AB in Brussel!! Weet iemand of ze ook Amsterdam/Utrecht aandoen?
0
geplaatst: 30 september 2005, 20:56 uur
Elbow staat wel op het Music in My Head festival op 11 en 12 november in het Paard in Den Haag, samen met een aantal andere interessante acts trouwens, waaronder Clap Your Hands Say Yeah, The Departure, Roisin Murphy, The Frames, Sons and Daughters en Black Rebel Motorcycle Club 

0
geplaatst: 11 oktober 2005, 20:31 uur

di 15 november 2005 013 Tilburg
Steve Lukather & El Grupo
ROCK
TOTO-gitarist en sessiemuzikant Steve Lukather geeft vanavond een exclusieve show. Steve speelt met zijn band El Grupo. Die bestaat naast Lukather uit Steve Weingart (keyboards, Dave Weckl band), Joey Heredia (drums, Sergio Mendez, Jennifer Page, Stevie Wonder) en Oskar Cartaya (bass, Spyro Gyra, Herb Alpert, Tito Puente). Het El Grupo album is overigens uitsluitend verkrijgbaar op deze tournee. Lukather heeft net een bijdrage geleverd aan het nieuwe INXS album en rockte met Slash op een benefiet voor de slachtoffers van orkaan Katrina. En dat is nog niet alles. Een vers TOTO album staat op stapel.
Aanvang 20.30 / zaal open 19.30
The Choice / entree 22,50 euro / 3,35 euro servicekosten
Vvk gestart op 24 september

0
geplaatst: 11 oktober 2005, 20:38 uur
obsessed schreef:
Elbow staat wel op het Music in My Head festival op 11 en 12 november in het Paard in Den Haag, samen met een aantal andere interessante acts trouwens, waaronder Clap Your Hands Say Yeah, The Departure, Roisin Murphy, The Frames, Sons and Daughters en Black Rebel Motorcycle Club
Heel interessant programma ja! Wie weet ga ik wel!
0
geplaatst: 13 oktober 2005, 11:34 uur
Ik denk dat je het al weet, maar ze komen ook in Paradiso op 25 november.. Ik heb al kaartjes
Dat wordt echt fantastisch. Ik vind Paradiso één van de mooiste decors voor een concert.
0
geplaatst: 13 oktober 2005, 19:33 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk dat je het al weet, maar ze komen ook in Paradiso op 25 november.. Ik heb al kaartjes
Dat wordt echt fantastisch. Ik vind Paradiso één van de mooiste decors voor een concert.
Dat wordt echt fantastisch. Ik vind Paradiso één van de mooiste decors voor een concert. Jaja, de kaartjes liggen hier veilig naast de computer!
0
geplaatst: 13 oktober 2005, 20:27 uur
Bloompje schreef:
Jaja, de kaartjes liggen hier veilig naast de computer!
(quote)
Jaja, de kaartjes liggen hier veilig naast de computer!
De mijne ook.. Ben benieuwd hoe het concert op de Melkweg was..
Iemand naar het concert van Starsailor geweest?
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 21:03 uur
http://www.voltt.com/
Pheek in Nederland, hopelijk met net zo'n set als in montreal
pheek montreal set
Pheek in Nederland, hopelijk met net zo'n set als in montreal
pheek montreal set
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 13:17 uur
TILBURG, 22 OKTOBER 2005
Het concert van Sigur Rós op maandag 7 november is ivm Tv-opnames van de band in Groot-Brittannië verzet naar dinsdag 15 november. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. De show van Steve Lukather is daarom verplaatst naar de Kleine Zaal.
Mocht je op de nieuwe datum verhinderd zijn dan kan je je kaarten weer inleveren bij het verkooppunt waar ze gekocht zijn, je krijgt dan je geld terug (excl. servicekosten)
Het concert van Sigur Rós op maandag 7 november is ivm Tv-opnames van de band in Groot-Brittannië verzet naar dinsdag 15 november. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. De show van Steve Lukather is daarom verplaatst naar de Kleine Zaal.
Mocht je op de nieuwe datum verhinderd zijn dan kan je je kaarten weer inleveren bij het verkooppunt waar ze gekocht zijn, je krijgt dan je geld terug (excl. servicekosten)
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 15:26 uur
Zondag 13 november in 013, Tilburg:
Fish
Volgens mij nog niet uitverkocht, maar wel de moeite waard. Voor iedereen die het oude Marillion nog steeds leuk vindt: tijdens deze toernee ook veel aandacht voor Misplaced Childhood, dat 20 jaar geleden werd uitgebracht.
Fish
Volgens mij nog niet uitverkocht, maar wel de moeite waard. Voor iedereen die het oude Marillion nog steeds leuk vindt: tijdens deze toernee ook veel aandacht voor Misplaced Childhood, dat 20 jaar geleden werd uitgebracht.
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 15:52 uur
Gaat er nog iemand 1 november naar Arctic Monkeys? Ik was er helaas te laat bij
Had niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn. Schijnt dat de Arctic Army uit Engeland overkomt en dat het daarom zo snel uitverkocht is..
Had niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn. Schijnt dat de Arctic Army uit Engeland overkomt en dat het daarom zo snel uitverkocht is..
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 16:18 uur
Komende donderdag:
Dirty three in de kleine zaal van Paradiso.
Kaarten zijn nog beschikbaar.
Dirty three in de kleine zaal van Paradiso.

Kaarten zijn nog beschikbaar.
0
ElMeroMero
geplaatst: 28 oktober 2005, 18:02 uur
Daar zullen vast wel enkele MuMe-ers aanwezig zijn denk ik 

0
geplaatst: 28 oktober 2005, 19:50 uur
Not me, helaas.
Tentamenperioden komen bij mij altijd precies op het verkeerde moment.
Have fun!
Tentamenperioden komen bij mij altijd precies op het verkeerde moment.

Have fun!
* denotes required fields.