Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 20:25 uur
Paalhaas schreef:
Komende donderdag:
Dirty three in de kleine zaal van Paradiso.
Kaarten zijn nog beschikbaar.
Komende donderdag:
Dirty three in de kleine zaal van Paradiso.

Kaarten zijn nog beschikbaar.
Wellicht een interessante link:
Bradley's Almanac - bradleysalmanac.com
0
geplaatst: 30 oktober 2005, 16:14 uur
Dinsdag 24 januari 2006:
David Gray in 013, Tilburg
Ik heb mijn kaarten net besteld. Dus doe je best
David Gray in 013, Tilburg
Ik heb mijn kaarten net besteld. Dus doe je best

0
liejanne
geplaatst: 17 november 2005, 17:26 uur
31 januari: Foo Fighters in de HMH! 33 euro! Kaartverkoop start morgen!
Ooh ik wil dr heeeen!
Ooh ik wil dr heeeen!
0
geplaatst: 19 november 2005, 18:34 uur
Europese tour van My Morning Jacket!!
Ik heb mijn tickets al besteld voor hun concertje op woensdag 25/01/06 in de ABBox Brussel! Whiiii! Dit verzacht toch ruim voldoende de pijn van het gemiste optreden van Sigur Rós.
Ik heb mijn tickets al besteld voor hun concertje op woensdag 25/01/06 in de ABBox Brussel! Whiiii! Dit verzacht toch ruim voldoende de pijn van het gemiste optreden van Sigur Rós.
0
geplaatst: 1 december 2005, 21:12 uur
Calexico + Iron and Wine
26/04/2006 - Tivoli, Utrecht
14/05/2006 - Patronaat, Haarlem
16/05/2006 - Effenaar, Eindhoven
Hopelijk komen ze ook nog naar Amsterdam!
0
geplaatst: 1 december 2005, 21:17 uur
Louise schreef:
Komen ze ook in Nederland ??
0
geplaatst: 1 december 2005, 21:24 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Nog niet bekend. Ik hoop het wel! Wil ze graag weer eens zien.
0
geplaatst: 2 december 2005, 04:04 uur
Ja, My Morning Jacket zou ik ook wel 's willen zien. Wat ik er van gehoord heb is echt adembenemend mooi.
0
geplaatst: 2 december 2005, 17:58 uur
The Strokes komen dinsdag 6 dec naar de melkweg voor een verassingsoptreden, je kan kaarten halen as zondag om 14.00 uur bij de melkweg
0
geplaatst: 3 december 2005, 18:22 uur
twin schreef:
The Strokes komen dinsdag 6 dec naar de melkweg voor een verassingsoptreden, je kan kaarten halen as zondag om 14.00 uur bij de melkweg
Een vriend van me is zo zot om in de rij te gaan staan. Maar als het hem lukt zien we beiden wel een uniek concert, ale 8 nummers
.
0
geplaatst: 4 december 2005, 19:53 uur
herman schreef:
Ja, My Morning Jacket zou ik ook wel 's willen zien. Wat ik er van gehoord heb is echt adembenemend mooi.
Idd. Als iemand het verlossende woord heeft..graag een enorme post hier...
0
geplaatst: 6 december 2005, 22:04 uur
17 Februari terug in Nighttown: Zita Swoon, en uiteraard heb ik daar weer kaarten voor.
Deze keer een bijzondere tour n.a.v. hun onlangs verschenen cd A Band in a Box:
A Band in a Box is een live concept. De concerten vinden plaats omringd door het publiek en worden niet versterkt door een klassiek p/a systeem. Enkel de versterkers van de instrumenten zelf plus extra monitors om de stem te ondersteunen bepalen het geluid. Een concept zonder spotlights waarin de muziek naakt gepresenteerd wordt.
Het is een seated concert.
Deze keer een bijzondere tour n.a.v. hun onlangs verschenen cd A Band in a Box:
A Band in a Box is een live concept. De concerten vinden plaats omringd door het publiek en worden niet versterkt door een klassiek p/a systeem. Enkel de versterkers van de instrumenten zelf plus extra monitors om de stem te ondersteunen bepalen het geluid. Een concept zonder spotlights waarin de muziek naakt gepresenteerd wordt.
Het is een seated concert.
0
geplaatst: 7 december 2005, 07:53 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Europese tour is afgelast wegens ziekte van de zanger. Nederland leek er overigens definitief niet tussen te staan.
0
geplaatst: 7 december 2005, 15:43 uur
We Are Scientists, 13 december, Paradiso(small room).
Op plaat een leuk bandje, ben benieuwd hoe het live klinkt.
Op plaat een leuk bandje, ben benieuwd hoe het live klinkt.

0
geplaatst: 8 december 2005, 11:11 uur
bubbachups schreef:
Europese tour is afgelast wegens ziekte van de zanger. Nederland leek er overigens definitief niet tussen te staan.
(quote)
Jammer. Bedankt voor de info.
0
geplaatst: 8 december 2005, 13:00 uur
maandag 11 januari speelt Stuart Staples (die heerlijke neuzelaar van de Tindersticks) in Doornroosje Nijmegen, met 2 Tindersticksvriendjes in z'n band.
Nog net geen reünie, al mag de volgende wel zo genoemd worden:
Op 21 februari het enige optreden in Nederland van
BIG STAR, met
Alex Chilton, Jody Stephens
Jonathan Auer, Ken Stringfellow (die beschonken komedianten van the Posies)
eindelijk kan ik dit smetje wegpoetsen (Heb de eerste lowlands gemist, daar speelden ze ook)
De nieuwe plaat vind ik heel aardig, maar ze zullen vooral veel klassiekers spelen
Nog net geen reünie, al mag de volgende wel zo genoemd worden:
Op 21 februari het enige optreden in Nederland van
BIG STAR, met
Alex Chilton, Jody Stephens
Jonathan Auer, Ken Stringfellow (die beschonken komedianten van the Posies)
eindelijk kan ik dit smetje wegpoetsen (Heb de eerste lowlands gemist, daar speelden ze ook)
De nieuwe plaat vind ik heel aardig, maar ze zullen vooral veel klassiekers spelen
0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 10 december 2005, 13:35 uur
Woensdag allemaal impulsief naar Broken Social Scene gaan in de Melkweg.
En anders maar 30 januari naar The Editors in Paradiso.
En anders maar 30 januari naar The Editors in Paradiso.
0
geplaatst: 10 december 2005, 15:07 uur
16 december µ-Ziq in 't Paard in Den Haag, samen met o.a. Jan Jelinek, Enduser, Mira Calix en Cylob.
state-x.nl - This website is for sale! - state x Resources and Information.
0
geplaatst: 10 december 2005, 15:13 uur
Rodenrijck schreef:
Dat is voor mij wel een reden om te gaan zeg
Maarre, waar spelen ze, misschien toch wel belangrijk 
0
geplaatst: 19 december 2005, 12:04 uur
Goodfella schreef:
16 december µ-Ziq in 't Paard in Den Haag, samen met o.a. Jan Jelinek, Enduser, Mira Calix en Cylob.
En, geweest?
0
geplaatst: 19 december 2005, 12:55 uur
obsessed schreef:
O ja dat kan nuttige info zijn, ze spelen in Tivoli, Utereg.
Moet voor de meeste mensen geen probleem zijn toch?
0
Sietse
geplaatst: 19 december 2005, 12:59 uur
bubbachups schreef:
Calexico + Iron and Wine
Calexico + Iron and Wine
ik zou met name Iron & Wine willen zien...dus ga het ook maar ff in de gaten houden...
0
geplaatst: 28 december 2005, 23:57 uur
Was 2005 een karig concertbezoekjaar voor mij (hoewel ik op de valreep vorige week toch nog een leuk concert van Meindert Talma & The Negroes in Leeuwarden zag), 2006 belooft al beter: na een ticket voor Depeche Mode, heb ik nu alweer een ticket op zak voor Motorpsycho in Paradiso! Het duurt nog even, 3 mei pas, maar ik heb er ontzettend zin in, heb ze namelijk nog nooit live gezien.
0
geplaatst: 29 december 2005, 00:03 uur
Ik heb Motorpsycho 10 keer gezien (ik ben een tijdlang compleet idolaat geweest) en ik kan je vertellen: het wordt of heel goed of legendarisch. 
Ben wel benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen met de nieuwe drummer. Het improviseren zal nu wel anders gaan.
Overigens vond ik 2005 een prima jaar, maar ik was in 2003 en 2004 niet zo gek veel naar concerten geweest voor mijn doen.

Ben wel benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen met de nieuwe drummer. Het improviseren zal nu wel anders gaan.
Overigens vond ik 2005 een prima jaar, maar ik was in 2003 en 2004 niet zo gek veel naar concerten geweest voor mijn doen.

0
geplaatst: 29 december 2005, 00:13 uur
herman schreef:
Ik heb Motorpsycho 10 keer gezien (ik ben een tijdlang compleet idolaat geweest) en ik kan je vertellen: het wordt of heel goed of legendarisch.

Ja, dat heb ik inderdaad vaak gehoord. Ik ben ontzettend benieuwd. Ik ken eigenlijk maar 3 albums van ze (Cake/LoveCult/Phanenogwat), en die vind ik echt ijzersterk. Binnenkort maar 's op zoek naar andere albums.
0
geplaatst: 29 december 2005, 00:34 uur
Phanerothyme. Kwam uit een essay van Huxley (geloof ik), maar het precieze citaat kan ik zo 1-2-3 niet thuis brengen. Deze vind ik wel een stuk minder dan Cake, dat ik behoorlijk goed vind (4,5 geloof ik). De oude albums zijn een stuk steviger en doen mij ook het meest (Blissard t/m Trust Us). Ik zou daar zeker 's in duiken.
0
geplaatst: 29 december 2005, 00:35 uur
herman schreef:
Ik heb dit jaar juist schrikbarend weinig optredens gezien.
* denotes required fields.