Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2010, 08:39 uur
The xx
Bloody Beetroots (dj-set)
Groove Armada
Band of Horses
Laidback Luke
The National
Fuck Buttons
Girls Against Me!
Jamaica
Eels
Serj Tankian
Kele
Laurent Garnier
Seasick Steve
Gogol Bordello
Foals
All Time Low
And So I Watch You from Afar
Everything Everything
Chase & Status (live)
Black Rebel Motorcycle Club
Steve Aoki
Kelis
Blood Red Shoes
Yeasayer
The Cribs
Kitty Daisy and Lewis
Nosaj Thing
The Tallest Man on Earth
Local Natives
The Soft Pack
Caribou
You Me At Six
The Drums
Pulled Apart by Horses
Fat Freddy's Drop
The Toy Dolls
3OH!3
Eels en The Tallest Man on Earth!
Bloody Beetroots (dj-set)
Groove Armada
Band of Horses
Laidback Luke
The National
Fuck Buttons
Girls Against Me!
Jamaica
Eels
Serj Tankian
Kele
Laurent Garnier
Seasick Steve
Gogol Bordello
Foals
All Time Low
And So I Watch You from Afar
Everything Everything
Chase & Status (live)
Black Rebel Motorcycle Club
Steve Aoki
Kelis
Blood Red Shoes
Yeasayer
The Cribs
Kitty Daisy and Lewis
Nosaj Thing
The Tallest Man on Earth
Local Natives
The Soft Pack
Caribou
You Me At Six
The Drums
Pulled Apart by Horses
Fat Freddy's Drop
The Toy Dolls
3OH!3
Eels en The Tallest Man on Earth!

0
Gallow
geplaatst: 20 april 2010, 11:09 uur
nog steeds geen overtuiging voor mij om te gaan
komen er nog meer namen of is dit al de definitieve lijst?
0
BPDD
geplaatst: 20 april 2010, 12:06 uur
.The National, Beach House, Foals, Kele, Caribou, Jonsi, Eels, The Tallest Man on Earth, Yeasayer en Band of Horses.
Als Lowlands met die namen aan komt zetten ben ik diep gelukkig.
0
geplaatst: 20 april 2010, 12:10 uur
Gallow schreef:
komen er nog meer namen of is dit al de definitieve lijst? Ze zijn ongeveer op de helft, maar ik vind het nu al meer dan overtuigend.
0
geplaatst: 20 april 2010, 12:12 uur
BPDD schreef:
.
The National, Beach House, Foals, Kele, Caribou, Jonsi, Eels, The Tallest Man on Earth, Yeasayer en Band of Horses.
.The National, Beach House, Foals, Kele, Caribou, Jonsi, Eels, The Tallest Man on Earth, Yeasayer en Band of Horses.
Dat gaat al niet meer lukken, want Eels heeft op de drie dagen van Lowlands al andere concerten staan.
0
Gallow
geplaatst: 25 mei 2010, 14:23 uur
Nieuwe namen:
Snow Patrol
Deadmau5
Mark Lanegan
Kate Nash
Erol Alkan
Goose
The Black Box Revelation
De Jeugd Van Tegenwoordig
Henry Rollins Spoken Word
The Aggrolites
Die Antwoord
Thrice
Flying Lotus
Ash
Jaga Jazzist
Uffie
Proxy
Biffy Clyro
Band of Skulls
Minus The Bear
Meuris
Miike Snow
Stornoway
Ellie Goulding
Shameboy
Balthazar
Fanfarlo
Holy Fuck
Laura Marling
Skindred
Isbells
Marina & The Diamonds
Dez Mona
Sound Of Stereo
The Van Jets
Matt & Kim
Flip Kowlier
Mintzkov
Darwin Deez The Bear That Wasn't
School Is Cool - Blue October
Chapel Club
French Horn Rebellion
Kapitan Korsakov
The Go Find
Frightened Rabbit
Netsky
Eat Lions
Tinie Tempah
VILLA
Superlijm
Avi Buffalo
We Have Band
Harvey Quinnt
The Tellers
Vermin Twins
Washed Out
Alain Johannes
Dominique Young Unique
Surfer Blood
Paranoiacs
The Bookhouse Boys
Toro y Moi
Hurts
Drums Are For Parades
The Sore Losers
Funeral Party
Dat wordt thuisblijven dit jaar
Snow Patrol
Deadmau5
Mark Lanegan
Kate Nash
Erol Alkan
Goose
The Black Box Revelation
De Jeugd Van Tegenwoordig
Henry Rollins Spoken Word
The Aggrolites
Die Antwoord
Thrice
Flying Lotus
Ash
Jaga Jazzist
Uffie
Proxy
Biffy Clyro
Band of Skulls
Minus The Bear
Meuris
Miike Snow
Stornoway
Ellie Goulding
Shameboy
Balthazar
Fanfarlo
Holy Fuck
Laura Marling
Skindred
Isbells
Marina & The Diamonds
Dez Mona
Sound Of Stereo
The Van Jets
Matt & Kim
Flip Kowlier
Mintzkov
Darwin Deez The Bear That Wasn't
School Is Cool - Blue October
Chapel Club
French Horn Rebellion
Kapitan Korsakov
The Go Find
Frightened Rabbit
Netsky
Eat Lions
Tinie Tempah
VILLA
Superlijm
Avi Buffalo
We Have Band
Harvey Quinnt
The Tellers
Vermin Twins
Washed Out
Alain Johannes
Dominique Young Unique
Surfer Blood
Paranoiacs
The Bookhouse Boys
Toro y Moi
Hurts
Drums Are For Parades
The Sore Losers
Funeral Party
Dat wordt thuisblijven dit jaar

0
geplaatst: 26 mei 2010, 16:05 uur
Die Antwoord: ik ben benieuwd 
Is het dan zo slecht, Gallow ?
Ik ben nl. best onder de indruk van de affiche, vooral dan van de DJ's die ze in Kiewit over de vloer zullen krijgen.
Nu nog Crystal Castles en Le Le op de affiche en ik ben helemaal tevreden

Is het dan zo slecht, Gallow ?
Ik ben nl. best onder de indruk van de affiche, vooral dan van de DJ's die ze in Kiewit over de vloer zullen krijgen.
Nu nog Crystal Castles en Le Le op de affiche en ik ben helemaal tevreden

0
jonas-dewaele
geplaatst: 26 mei 2010, 17:38 uur
O man wat een namen en ik heb mijn combiticket: die vrijdag alleen al!!!
Gewoon te veel goede namen op de tweede dag, plaats er toch paar over naar de veel mindere (relatief) eerste dag
Gewoon te veel goede namen op de tweede dag, plaats er toch paar over naar de veel mindere (relatief) eerste dag
0
geplaatst: 4 juli 2010, 19:07 uur
Ook Gonjasufi & Bear In Heaven zijn bevestigd op de site van Pukkelpop.
0
geplaatst: 10 juli 2010, 12:16 uur
Logischerwijs, maar ik vroeg me daar eigenlijk gewoon af wat Gallow dan op de affiche wil zien prijken. En welke namen hij eventueel barslecht vindt op deze..
0
Gallow
geplaatst: 10 juli 2010, 15:19 uur
Ik zie gewoon helemaal niks ertussen wat ik graag zou willen zien, Enkel Gojira en Kylesa zou ik niet afslaan maar om er nou voor naar Hasselt af te reizen
. Overigens als ik deze line-up met die van vorig jaar vergelijk zie ik toch wel een drastisch verschil. Blijkbaar richt PP dit jaar zijn pijlen op kleine nieuwe bandjes ipv sterke grote namen, misschien is de kas in de line up van vorig jaar gestoken, of misschien gaan ze sparen om volgend jaar weer grote namen binnen te halen (laten we het hopen). Natuurlijk blijft het een smaakverschil, maar ik vind deze line up niks aan 
Daarbij is het voor mij helemaal geen ramp om de 140 euro in mijn portomonee te laten zitten en lekker de schaduw op te zoeken van de zomer
. Overigens als ik deze line-up met die van vorig jaar vergelijk zie ik toch wel een drastisch verschil. Blijkbaar richt PP dit jaar zijn pijlen op kleine nieuwe bandjes ipv sterke grote namen, misschien is de kas in de line up van vorig jaar gestoken, of misschien gaan ze sparen om volgend jaar weer grote namen binnen te halen (laten we het hopen). Natuurlijk blijft het een smaakverschil, maar ik vind deze line up niks aan 
Daarbij is het voor mij helemaal geen ramp om de 140 euro in mijn portomonee te laten zitten en lekker de schaduw op te zoeken van de zomer

0
geplaatst: 10 juli 2010, 19:22 uur
Bedankt voor het antwoord. En natuurlijk. Jij moet ook nog eens uit Nederland komen. Dat was ik even uit het oog verloren. 
In The Shelter zal ik niet te vinden zijn, vrees ik. Af en toe een portie metal kan ik wel hebben, maar echt zot sta ik er niet van. Vorig jaar had ik wel Meshuggah graag willen zien..
Elke dag komen er wel leuke bands vind ik, en als die dan (laten we hopen van niet) tegelijkertijd moeten spelen, hebben we nog wat tijd om eens langs te gaan in de Boiler Room waar toch (naar mijn mening) een behoorlijk aantal leuke DJ's komt draaien (Jack Beats, L-VIS 1990, Netsky, Partyharders & Highbloo, ...). Van de bands wil ik vooral heel graag Foals, Queens of the Stone Age, Limp Bizkit (ja, ik weet het, maar dat waren mijn eerste cd's etc.
), The Prodigy, Eels, Blood Red Shoes, The Van Jets, The National, Goose, .. zien.
Verder ben ik ook nog van plan Magnetic Man, Flying Lotus, Die Antwoord, De Jeugd van Tegenwoordig, Noisia, Groove Armada, Fuck Buttons, Major Lazer & Jack Parow te gaan bekijken. Afwachten dus welke acts ik allemaal ga moeten schrappen vanwege overlappingen.

In The Shelter zal ik niet te vinden zijn, vrees ik. Af en toe een portie metal kan ik wel hebben, maar echt zot sta ik er niet van. Vorig jaar had ik wel Meshuggah graag willen zien..
Elke dag komen er wel leuke bands vind ik, en als die dan (laten we hopen van niet) tegelijkertijd moeten spelen, hebben we nog wat tijd om eens langs te gaan in de Boiler Room waar toch (naar mijn mening) een behoorlijk aantal leuke DJ's komt draaien (Jack Beats, L-VIS 1990, Netsky, Partyharders & Highbloo, ...). Van de bands wil ik vooral heel graag Foals, Queens of the Stone Age, Limp Bizkit (ja, ik weet het, maar dat waren mijn eerste cd's etc.
), The Prodigy, Eels, Blood Red Shoes, The Van Jets, The National, Goose, .. zien.Verder ben ik ook nog van plan Magnetic Man, Flying Lotus, Die Antwoord, De Jeugd van Tegenwoordig, Noisia, Groove Armada, Fuck Buttons, Major Lazer & Jack Parow te gaan bekijken. Afwachten dus welke acts ik allemaal ga moeten schrappen vanwege overlappingen.

0
geplaatst: 30 juli 2010, 11:09 uur
Het tijdschema is inmiddels ook te vinden op de site van Pukkelpop. Ziet er erg goed uit, er zitten nauwelijks moeilijke overlappingen voor me in.
0
geplaatst: 31 juli 2010, 06:43 uur
Voor mij wel een paar, maarja dat zul je altijd hebben in een tijdschema. Ik vind het toch leuk dat elk genre zowat zijn eigen stage heeft, dan vallen je favoriete bands meestal ook niet samen op hetzelfde tijdstip. Heb er zin in 

0
geplaatst: 1 augustus 2010, 10:31 uur
ik ben er vorig jaar een dagje geweest, prima vermaakt, ik denkt dat dat dit jaar wel weer gaat gebeuren, ik wil the national super graag live zien.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 19:11 uur
Ik vind wel niet dat ze thuishoren op de Main Stage.
Voor mij is het tijdschema ook vrij goed; alleen moet ik vrijdag waarschijnlijk The Black Box Revelation missen vanwege Magnetic Man en vanaf dan lopen naar Limp Bizkit - Foals - Eels.
Flying Lotus tegelijkertijd met QOTSA vind ik ook wel jammer.
Voor mij is het tijdschema ook vrij goed; alleen moet ik vrijdag waarschijnlijk The Black Box Revelation missen vanwege Magnetic Man en vanaf dan lopen naar Limp Bizkit - Foals - Eels.
Flying Lotus tegelijkertijd met QOTSA vind ik ook wel jammer.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 19:42 uur
The National en Eels op de mainstage vind ik echt een misser... 

0
geplaatst: 3 augustus 2010, 23:40 uur
Waarom zou dat dan een probleem zijn The Natonial op de main stage
0
Gallow
geplaatst: 4 augustus 2010, 07:56 uur
The National moet je op een laat tijdstip in de Shelter gooien 

0
geplaatst: 4 augustus 2010, 23:58 uur
Nah, de Shelter is meer voor harde muziek.
Eigenlijk kan je The National niet écht hard noemen hé.
Eigenlijk kan je The National niet écht hard noemen hé.
0
Gallow
geplaatst: 5 augustus 2010, 00:22 uur
Shelter... ik bedoelde de Marquee, daarnaast zou ik niet weten waarom de Shelter voor harde muziek zou moeten zijn. 

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 14:18 uur
In The Shelter spelen de meeste (en voor de Main Stage te onbekende) punk/metal/hardrockbands.
Morgen is het alweer zover
Ik kijk er enorm naar uit. Qua programma zit ik nog met één probleem: Fuck Buttons of (Garcia Plays) Kyuss ?
Morgen is het alweer zover

Ik kijk er enorm naar uit. Qua programma zit ik nog met één probleem: Fuck Buttons of (Garcia Plays) Kyuss ?
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 15:37 uur
Een vriend van mij is naar Garcia in de Melkweg (denk ik?) geweest en vond dat echt een van de beste concerten ooit. Met de muziek van Fuck Buttons kan ik niet zo veel, dus voor mij zou de keuze duidelijk zijn 
Iedereen die gaat in ieder geval veel plezier! Ben vorig jaar geweest, mooie lineup toen, en heerlijk dat je maar tien minuten hoeft te lopen om waar dan ook te komen. Veel smos gegeten in het centrum van Kiewit of Hasselt ofzo. Leuke tijd gehad.

Iedereen die gaat in ieder geval veel plezier! Ben vorig jaar geweest, mooie lineup toen, en heerlijk dat je maar tien minuten hoeft te lopen om waar dan ook te komen. Veel smos gegeten in het centrum van Kiewit of Hasselt ofzo. Leuke tijd gehad.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:01 uur
Mijn voorkeur ging al uit naar Kyuss dus dat is nu helemaal van de kaart. 
Vrijdag wordt wel lopen: Magnetic Man - Eels - Foals - Limp Bizkit...

Vrijdag wordt wel lopen: Magnetic Man - Eels - Foals - Limp Bizkit...
0
geplaatst: 20 augustus 2010, 08:27 uur
Ik vertrek nu over een uurtje,
Wat ik toch wel zeker wil zien is Parkway Drive, Gallows, Bloody Beetroots, Nero, The Prodigy, Limp Bizkit, You Me At Six en 3OH!3 als ik op tijd ben.
Wat ik toch wel zeker wil zien is Parkway Drive, Gallows, Bloody Beetroots, Nero, The Prodigy, Limp Bizkit, You Me At Six en 3OH!3 als ik op tijd ben.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 13:06 uur
Nee, op Woodstock waren er ook twee: een overdosis en iemand die werd overreden door een tractor.
[/pop quiz trivia nerd modus]
[/pop quiz trivia nerd modus]
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 11:41 uur
Zo, ik ben net terug. Op het festival hoorde ik al van die 2 doden, erg tragisch... 
De topacts:
01. Garcia plays Kyuss
02. Mark Lanegan
03. Jonsi
04. Tallest Man on Earth
05. Plastikman
06. Tame Impala
07. And So I Watch You From Afar
08. Gallows
09. The National
10. Broken Bells

De topacts:
01. Garcia plays Kyuss
02. Mark Lanegan
03. Jonsi
04. Tallest Man on Earth
05. Plastikman
06. Tame Impala
07. And So I Watch You From Afar
08. Gallows
09. The National
10. Broken Bells
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 12:04 uur
Speelde Jonsi ook nog werk van SR of enkel van zijn soloplaat?
* denotes required fields.