Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2012, 16:17 uur
Ik denk dat de Black Keys wel zullen komen. Hebben net bevestigd voor Lowlands, en lijken in de periode van Pukkelpop verschillende festivals aan te doen.
0
geplaatst: 26 maart 2012, 18:31 uur
Foo Fighters bevestigen ook en sluiten het festival af op zaterdag! Leuk dat ze hun belofte houden om terug te komen 
Morgenochtend om 6UUR
Waarom in godsnaam? word de eerste lading namen losgelaten!

Morgenochtend om 6UUR
Waarom in godsnaam? word de eerste lading namen losgelaten!
0
geplaatst: 26 maart 2012, 19:29 uur
Deze zag ik aan komen, maar toch een mooie naam! Zal ook een bijzonder optreden worden aangezien ze vorig jaar ook op 18 augustus zouden spelen en het toen zo vreselijk fout ging.
Alleen al door deze naam zou ik een kaartje kopen, heb er zin in!
Alleen al door deze naam zou ik een kaartje kopen, heb er zin in!

0
geplaatst: 26 maart 2012, 19:57 uur
ik ben zowiezo ook aanwezig
Voel mij een beetje verplicht om te gaan aangezien ik er vorig jaar ook was....
Voel mij een beetje verplicht om te gaan aangezien ik er vorig jaar ook was....
0
geplaatst: 26 maart 2012, 21:17 uur
Ik hoop dat het goede namen zullen zijn. Ik heb een belofte aan mezelf gemaakt dat ik in de zomervakantie één festival wil doen. Dat ik niet naar Rock Werchter ga is een feit, want die matige line-up verdient mijn geld niet. Dour is niet mijn soort festival, dus dat wordt ook niks. Al mijn hoop is dus nu gevestigd op Pukkelpop.
0
nicoot
geplaatst: 27 maart 2012, 00:53 uur
Een uurtje geleden gelekt: Pukkelpop affiche gelekt | rock-metal-punk.org
Waarheidsgetrouw? Zullen we weten over vijf uur
Waarheidsgetrouw? Zullen we weten over vijf uur

0
geplaatst: 27 maart 2012, 01:34 uur
Mja sommigen zie ik wel komen, afghan whigs zou ongelofelijk zalig zijn aangezien ik te laat was voor ticket in koninklijk circus 
The Stone Roses? lijkt me onwaarschijnlijk
Bloc party speelt op lowlands dus dikke kans

The Stone Roses? lijkt me onwaarschijnlijk
Bloc party speelt op lowlands dus dikke kans
0
geplaatst: 27 maart 2012, 07:29 uur
The Stone Roses en Afghan Whigs zijn allebei bevestigd Ernie 
De rest van de lineup vind ik weer bijzonder goed!

De rest van de lineup vind ik weer bijzonder goed!
0
geplaatst: 27 maart 2012, 08:43 uur
Fantastische line-up, de beste in vijf jaar wat mij betreft, en véél beter dan vorig jaar.
0
geplaatst: 27 maart 2012, 10:26 uur
Wat een ongelooflijk sterke line-up!
Foo fighters, Black Keys, Wilco, Afghan Whighs, Bloc Party, etc etc etc etc
Ik zie er al naar uit!!!
Foo fighters, Black Keys, Wilco, Afghan Whighs, Bloc Party, etc etc etc etc
Ik zie er al naar uit!!!
0
geplaatst: 27 maart 2012, 13:48 uur
Met deze line-up zal ik ook zeker aanwezig zijn in Augustus. Ziet er goed uit! Een stuk beter dan vorig jaar.
0
geplaatst: 27 maart 2012, 14:31 uur
Dan komt er eens een goede line-up, dan heb je niemand die mee wilt gaan. 

0
geplaatst: 28 maart 2012, 00:26 uur
The Stone Roses... hoop dat ze ook nog een clubconcert gaan doen in de Benelux, anders moet ik misschien ook maar naar Pukkelpop. Zou de eerste keer sinds 2003 zijn...
0
geplaatst: 28 maart 2012, 09:49 uur
Hmm niet echt een interessante line up. Jammer want dit is het enige festival waar ik heen kan.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 11:41 uur
herman schreef:
The Stone Roses... hoop dat ze ook nog een clubconcert gaan doen in de Benelux, anders moet ik misschien ook maar naar Pukkelpop. Zou de eerste keer sinds 2003 zijn...
U vraagt, zij draaien. Spelen volgens mij in HMH.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 15:15 uur
Klopt. Vrijdag kaartjes kopen. 
Het is ook het eerste concert van de reunie, dus dat maakt het wel extra speciaal. Zullen ook wel een hoop Engelsen naar A'dam komen dan.

Het is ook het eerste concert van de reunie, dus dat maakt het wel extra speciaal. Zullen ook wel een hoop Engelsen naar A'dam komen dan.

0
geplaatst: 28 maart 2012, 16:36 uur
Kunnen we hier geen meeting houden voor degene die gaan ? Ik moet namelijk alleen gaan en ik zou het maar te saai vinden.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 20:32 uur
Pukkelpop ontvangt dagvaard...
Het zat er al een beetje aan te komen, blijft natuurlijk belachelijk.
Het zat er al een beetje aan te komen, blijft natuurlijk belachelijk.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 21:12 uur
3/4 van die 350 mensen zijn profiteurs die deze ramp gebruiken om snel te cashen. Er waren niet eens zoveel gewonden..
0
geplaatst: 29 maart 2012, 08:22 uur
Ik denk niet dat het gewonden zijn die de dagvaarding hebben ingediend.
Het zijn gewoon mensen die het niet eens zijn met de organisatie dat ze hun ticket en/of drankbonnen niet terugbetaald gekregen hebben.
Het zijn gewoon mensen die het niet eens zijn met de organisatie dat ze hun ticket en/of drankbonnen niet terugbetaald gekregen hebben.
0
geplaatst: 29 maart 2012, 10:48 uur
Ik stond vorig jaar ook op Pukkelpop en was op het moment op de camping (en daar is er ook het één en ander gebeurd), maar ik ga me niet bezighouden met dat ik geld verloren heb. Ik ben al blij dat ik nog leef.
0
geplaatst: 29 maart 2012, 17:37 uur
ik zat ook op camping toen, kleine 100meter van de dode die daar is gevallen. hoe dat Stomme campingjeepje wegreed met een wit laken erachterop ga ik nooit meer vergeten jammer genoeg 

0
geplaatst: 29 maart 2012, 17:56 uur
Dat vind ik echt kinderachtig. Pukkelpop en de organisatie konden volgens mij weinig tot niks aan deze ramp doen.
* denotes required fields.