MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)

zoeken in:
Ik denk dat de Black Keys wel zullen komen. Hebben net bevestigd voor Lowlands, en lijken in de periode van Pukkelpop verschillende festivals aan te doen.

Denk ik ook, zou een erg mooie naam zijn!

Feist is de eerste naam voor Pukkelpop!

Mooie naam

Foo Fighters bevestigen ook en sluiten het festival af op zaterdag! Leuk dat ze hun belofte houden om terug te komen

Morgenochtend om 6UUR Waarom in godsnaam? word de eerste lading namen losgelaten!

Deze zag ik aan komen, maar toch een mooie naam! Zal ook een bijzonder optreden worden aangezien ze vorig jaar ook op 18 augustus zouden spelen en het toen zo vreselijk fout ging.

Alleen al door deze naam zou ik een kaartje kopen, heb er zin in!

ik ben zowiezo ook aanwezig Voel mij een beetje verplicht om te gaan aangezien ik er vorig jaar ook was....

Hetzelfde geld voor mij, nu nog even aan geld komen..

Ik hoop dat het goede namen zullen zijn. Ik heb een belofte aan mezelf gemaakt dat ik in de zomervakantie één festival wil doen. Dat ik niet naar Rock Werchter ga is een feit, want die matige line-up verdient mijn geld niet. Dour is niet mijn soort festival, dus dat wordt ook niks. Al mijn hoop is dus nu gevestigd op Pukkelpop.

Mark Lanegan is ook zo goed als zeker.

nicoot
Een uurtje geleden gelekt: Pukkelpop affiche gelekt | rock-metal-punk.org

Waarheidsgetrouw? Zullen we weten over vijf uur

Mja sommigen zie ik wel komen, afghan whigs zou ongelofelijk zalig zijn aangezien ik te laat was voor ticket in koninklijk circus

The Stone Roses? lijkt me onwaarschijnlijk
Bloc party speelt op lowlands dus dikke kans

The Stone Roses en Afghan Whigs zijn allebei bevestigd Ernie

De rest van de lineup vind ik weer bijzonder goed!

Fantastische line-up, de beste in vijf jaar wat mij betreft, en véél beter dan vorig jaar.

Wat een ongelooflijk sterke line-up!
Foo fighters, Black Keys, Wilco, Afghan Whighs, Bloc Party, etc etc etc etc

Ik zie er al naar uit!!!

Met deze line-up zal ik ook zeker aanwezig zijn in Augustus. Ziet er goed uit! Een stuk beter dan vorig jaar.

Dan komt er eens een goede line-up, dan heb je niemand die mee wilt gaan.

Stephen Malkmus & the Jicks

The Stone Roses... hoop dat ze ook nog een clubconcert gaan doen in de Benelux, anders moet ik misschien ook maar naar Pukkelpop. Zou de eerste keer sinds 2003 zijn...

MAS
Hmm niet echt een interessante line up. Jammer want dit is het enige festival waar ik heen kan.

herman schreef:
The Stone Roses... hoop dat ze ook nog een clubconcert gaan doen in de Benelux, anders moet ik misschien ook maar naar Pukkelpop. Zou de eerste keer sinds 2003 zijn...

U vraagt, zij draaien. Spelen volgens mij in HMH.

Klopt. Vrijdag kaartjes kopen.

Het is ook het eerste concert van de reunie, dus dat maakt het wel extra speciaal. Zullen ook wel een hoop Engelsen naar A'dam komen dan.

Kunnen we hier geen meeting houden voor degene die gaan ? Ik moet namelijk alleen gaan en ik zou het maar te saai vinden.

Pukkelpop ontvangt dagvaard...

Het zat er al een beetje aan te komen, blijft natuurlijk belachelijk.

3/4 van die 350 mensen zijn profiteurs die deze ramp gebruiken om snel te cashen. Er waren niet eens zoveel gewonden..

Ik denk niet dat het gewonden zijn die de dagvaarding hebben ingediend.
Het zijn gewoon mensen die het niet eens zijn met de organisatie dat ze hun ticket en/of drankbonnen niet terugbetaald gekregen hebben.

Ik stond vorig jaar ook op Pukkelpop en was op het moment op de camping (en daar is er ook het één en ander gebeurd), maar ik ga me niet bezighouden met dat ik geld verloren heb. Ik ben al blij dat ik nog leef.

same here

ik zat ook op camping toen, kleine 100meter van de dode die daar is gevallen. hoe dat Stomme campingjeepje wegreed met een wit laken erachterop ga ik nooit meer vergeten jammer genoeg

Dat vind ik echt kinderachtig. Pukkelpop en de organisatie konden volgens mij weinig tot niks aan deze ramp doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.