Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2012, 18:44 uur
Ik was op het terrein, in de tent die volledig instortte doen Smith Westerns aan het spelen waren. Snap niet wat de organisatie tegen dit soort noodweer zou kunnen doen, zulk weer heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
In 2012 ben ik weer aanwezig, hopen op een betere editie.
In 2012 ben ik weer aanwezig, hopen op een betere editie.
0
geplaatst: 24 april 2012, 13:16 uur
En weer een nieuwe hoop namen erbij, Grandaddy, Bob Mould die copper blue integraal komt spelen en the antlers! heb het gwn gekopieerd van de site dus hierbij...
Wat dacht je van Lykke Li, die met ‘I Follow Rivers’ dé hit van het jaar scoorde? Ook Chase and Status zullen erbij zijn in Hasselt voor een stomende dj-set op de Main Stage en laat die baard maar staan, want op Pukkelpop zie je het herenigde Grandaddy weer op het podium! Band of Skulls, Andy C: Alive, Knife Party, Apparat Band, Jamie Woon, Jakwob Live, Goose, Com Truise, Niki & The Dove, Willy Moon en Yashin zijn vrijdag 17 augustus ook van de partij op Pukkelpop.
Donderdag 16 augustus wordt het uitkijken naar Netsky, het strafste Belgische exportproduct van dit moment. Maar ook naar Bush, want Gavin Rossdale en de zijnen zijn weer helemaal terug. En hou die strijkstok in de aanslag, want ook Apocalyptica is er deze zomer bij. Eveneens op donderdag op de Pukkelpopweide: Tinie Tempah, Social Distortion, Example, Touche Amore, Django Django, Labrinth, Bowerbirds en Mumbai Science.
De laatste festivaldag worden Foo Fighters op de Main Stage vergezeld door o.a. The Hives, Zweedse rockers met attitude, en The Cribs, een band die al voor de vijfde keer naar Pukkelpop komt. In de Boiler Room worden de beats geleverd door o.a. A-Trak, Diplo en Feed Me, terwijl de Dance Hall mooi volk als Gesaffelstein Live en Major Lazer over de dansvloer krijgt. Verder die dag: The Antlers, Ghost, Bob Mould performs ‘Copper Blue’, C2C, Pulled Apart by Horses, Ceremony, Howler, Daughter en Jamie N Commons.
Nog meer namen worden later bekend gemaakt. Een overzicht van alle nieuwe namen vind je New acts - Line-up – Pukkelpop 2012
Wat dacht je van Lykke Li, die met ‘I Follow Rivers’ dé hit van het jaar scoorde? Ook Chase and Status zullen erbij zijn in Hasselt voor een stomende dj-set op de Main Stage en laat die baard maar staan, want op Pukkelpop zie je het herenigde Grandaddy weer op het podium! Band of Skulls, Andy C: Alive, Knife Party, Apparat Band, Jamie Woon, Jakwob Live, Goose, Com Truise, Niki & The Dove, Willy Moon en Yashin zijn vrijdag 17 augustus ook van de partij op Pukkelpop.
Donderdag 16 augustus wordt het uitkijken naar Netsky, het strafste Belgische exportproduct van dit moment. Maar ook naar Bush, want Gavin Rossdale en de zijnen zijn weer helemaal terug. En hou die strijkstok in de aanslag, want ook Apocalyptica is er deze zomer bij. Eveneens op donderdag op de Pukkelpopweide: Tinie Tempah, Social Distortion, Example, Touche Amore, Django Django, Labrinth, Bowerbirds en Mumbai Science.
De laatste festivaldag worden Foo Fighters op de Main Stage vergezeld door o.a. The Hives, Zweedse rockers met attitude, en The Cribs, een band die al voor de vijfde keer naar Pukkelpop komt. In de Boiler Room worden de beats geleverd door o.a. A-Trak, Diplo en Feed Me, terwijl de Dance Hall mooi volk als Gesaffelstein Live en Major Lazer over de dansvloer krijgt. Verder die dag: The Antlers, Ghost, Bob Mould performs ‘Copper Blue’, C2C, Pulled Apart by Horses, Ceremony, Howler, Daughter en Jamie N Commons.
Nog meer namen worden later bekend gemaakt. Een overzicht van alle nieuwe namen vind je New acts - Line-up – Pukkelpop 2012
0
geplaatst: 24 april 2012, 14:08 uur
Schitterende affiche! voor mij persoonlijk tot nu toe
- Mark Lanegan Band
-Feist
-hot chip
-Flux pavillion
-Flying lotus
-Afghan Whigs
-Eagles of death metal.
-Grandaddy
-crookers
-digitalism
-Wilco
-Stephen Malkmus & the jicks
-the Antlers
-Bob Mould
zijn degene waar ik in het bijzonder naar uitkijk
- Mark Lanegan Band
-Feist
-hot chip
-Flux pavillion
-Flying lotus
-Afghan Whigs

-Eagles of death metal.
-Grandaddy

-crookers
-digitalism
-Wilco

-Stephen Malkmus & the jicks

-the Antlers
-Bob Mould
zijn degene waar ik in het bijzonder naar uitkijk
0
geplaatst: 24 april 2012, 15:03 uur
Zeker, ik zie er ook naar uit. De donderdag mist voor mij nog wel een echte top-naam.
De andere dagen weet ik niet waar eerst naar toe.
De andere dagen weet ik niet waar eerst naar toe.
0
geplaatst: 24 april 2012, 15:16 uur
ik denk dat ze met Bjork toch een grote naam hebben! ben nu ook niet supergrote fan van haar,heb alleen maar het Post-album, maar ik weet zeker dat er veel dagticketjes alleen voor haar al zullen gekocht worden...
0
geplaatst: 24 april 2012, 15:50 uur
Grandaddy, heel tof! Pukkelpop ziet er tot dusver goed uit hoor. Hopelijk weten Lowlands en Rock en Seine ook dergelijke affiches te bereiken (zijn al aardig op weg natuurlijk) dan kan mijn festival zomer ook niet meer stuk.
0
geplaatst: 24 april 2012, 16:02 uur
Jep, Reünie tour 
Tegenwoordig komen al die bands uit eind jaren '80 en de jaren '90 weer bij elkaar om te touren lijkt het wel. En dat vind ik helemaal best
Er wordt trouwens wel gezegd dat het echt alleen om een beperkt aantal shows gaat, geen nieuw materiaal of zo.

Tegenwoordig komen al die bands uit eind jaren '80 en de jaren '90 weer bij elkaar om te touren lijkt het wel. En dat vind ik helemaal best

Er wordt trouwens wel gezegd dat het echt alleen om een beperkt aantal shows gaat, geen nieuw materiaal of zo.
0
geplaatst: 24 april 2012, 17:02 uur
Mooie namen! Ook van fijn dat ik nu naar Snow Patrol kan op Werchter, Knife Party zie ik dan op Pukkelpop.
Wist verder niet dat Lykke Li zo populair was, ik ken I Follow Rivers natuurlijk wel maar ze staat onder the Stone Roses, een hoge plek dus.
Wist verder niet dat Lykke Li zo populair was, ik ken I Follow Rivers natuurlijk wel maar ze staat onder the Stone Roses, een hoge plek dus.
0
geplaatst: 24 april 2012, 17:21 uur
ook nog nieuws over de schadeclaim
en over een monument en herdenkingsmoment voor de slachtoffers van vorig jaar. Mooi initatief
Voorverkoop Pukkelpop op 14 mei - De Standaard
en over een monument en herdenkingsmoment voor de slachtoffers van vorig jaar. Mooi initatiefVoorverkoop Pukkelpop op 14 mei - De Standaard
0
geplaatst: 24 april 2012, 17:24 uur
Ben benieuwd naar de herdenking en het monument. Het zal wel een bijzondere editie worden..
0
geplaatst: 6 mei 2012, 22:53 uur
Het zal een dagticketje voor donderdag worden denk ik.
Dirtyphonics
Dirtyphonics

0
geplaatst: 7 mei 2012, 09:42 uur
+ Keane, Dizzee Rascal, Of Monsters And Men, Maxïmo Park, Blood Red Shoes, Kap Bambino, Bassnectar, Skindred, Willis Earl Beal, Oberhofer, Pollyn, Lianne La Havas, Chiddy Bang, The Jezabels, The Computers, Dry The River en P Money.
0
geplaatst: 7 mei 2012, 19:13 uur
Keane, Dizzee, Maximo Park en Of Monsters and Men wil ik allemaal wel zien.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 15:06 uur
en combiticket is binnen
ben blij ook dat ik op camping A zit...500meter verder stappen ziet een beschonken Ernie niet zitten op een festival 
ben blij ook dat ik op camping A zit...500meter verder stappen ziet een beschonken Ernie niet zitten op een festival 
0
geplaatst: 14 mei 2012, 12:11 uur
Ja verdomme. Blijkbaar zaterdag Refused (goed nieuws dacht ik, dagticket bestellen) en ter gelijk wordt het nieuws gemeld dat de zaterdag dagtickets uitverkocht zijn. Pff.
0
geplaatst: 22 mei 2012, 19:15 uur
Nieuwe namen 
Santo(i)gold
Baroness
Dillon Francis
Light Asylum
Lower Dens.
voorts lees ik verontrustend geruchten dat er dit jaar geen Shelter stage zou zijn??
idd weinig hardcore en punk toevoegingen tot nu toe

Santo(i)gold
Baroness
Dillon Francis
Light Asylum
Lower Dens.
voorts lees ik verontrustend geruchten dat er dit jaar geen Shelter stage zou zijn??
idd weinig hardcore en punk toevoegingen tot nu toe
0
geplaatst: 22 mei 2012, 22:22 uur
Patrick Watson werd ook net toegevoegd. Op zaterdag weliswaar (reeds uitverkocht, tenzij je een combiticket koopt).
0
geplaatst: 25 mei 2012, 20:17 uur
En nu ook nog een hele hoop Belgische artiesten erbij! 31 in totaal 
New acts - Line-up – Pukkelpop 2012
Balthazar, Steak Number Eight, Gorki, De mens, Wallace Vanborn, Amatorski & kiss the anus off a black kat kijk ik bijzonder naar uit.
Ps. ook zeer leuk nieuws dat Patrick Watson werd toegevoegd!

New acts - Line-up – Pukkelpop 2012
Balthazar, Steak Number Eight, Gorki, De mens, Wallace Vanborn, Amatorski & kiss the anus off a black kat kijk ik bijzonder naar uit.
Ps. ook zeer leuk nieuws dat Patrick Watson werd toegevoegd!
0
geplaatst: 26 mei 2012, 11:15 uur
Amatorski, Steak Number Eight, Patrick Watson, Baroness en Gorki zijn erg mooie namen 

0
geplaatst: 18 juni 2012, 15:14 uur
Podiumindeling staat online + paar nieuwe namen! geen grote verrasingen alleen staan Afghan Whigs in de Marquee voor af te sluiten wat dus razend druk zal zijn volgens mij 

0
geplaatst: 18 juni 2012, 15:38 uur
Afghan Whigs in de Marquee
(dus niet op het hoofdpodium)
En Cloud Nothings erbij!
(dus niet op het hoofdpodium)En Cloud Nothings erbij!

0
geplaatst: 18 juni 2012, 17:38 uur
Fucking hell, Wilco samen met de Black Keys... Kies daar maar is tussen!
0
geplaatst: 18 juni 2012, 18:01 uur
Tsja, wil je een van de beste livebands ter wereld zien (die zelfs Obama tot hun fans mag rekenen) of een leuke hype die iedereen over 3 jaar weer vergeten is? Ik zou het wel weten, Wilco dus. 

* denotes required fields.