MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / TOOL in HMH?

zoeken in:
Je moet even opletten met de mensen van het GWK, maar we hebben kaartjes.

Lin
maar al na 8 minuten uitverkocht joh? toch populairder dan ik dacht

Joy
naja, het gaat landelijk, iedere vvv of andere verkoopboer krijgt een bepaald aantal kaarten

er zijn pakkumbeet 50 van die winkels die kaarten verkopen,en dat gaat hard

ook omdat er geen 20.000 tool kaarten beschikbaar zijn, hooguit 5000, zon 100 kaarten in een kwartier verkopen pr winkel moet lukken

ook omdat iedereen het maximale neemt, 4 stuks per persooon

Snappy en ik zullen er ook zijn... wij hebben het gisteren via Internet geprobeerd... om 10.07 waren we binnen en hebben 2 kaarten kunnen bemachtigen!

Woei!

Ik heb ze ook

Wat trekken we aan?
Nu wil ik mijn MuMe maatjes toch ook wel even zien.

Ongelooflijk, ongeveer de halve HMH staat op marktplaats te koop. Dus Phoenix niet opgeven ook al verdienen de mensen dat extra geld niet.

En laat er aub geen moshpit komen zoals bij Pinkpop wel even het geval was. Waardoor ik echt veel minder kan genieten.

Hee Exfrozen hoe ben je er uiteindelijk aan gekomen? En voor hoeveel? En over de kleren; ik trek dit aan!

Mijn neef kent iemand die bij een ticketbox werkt ofzoiets.
Altijd verzekert van een kaartje, tenzij hij het vergeet.

Er gaan wel een hoop MuMe maatjes als ik zo naar boven scroll.
Ik zal mijn TOOL pet opzetten

Lin
en ik zal een opgevouwen krant met me mee sjouwen

erg leuk dat het zoveel mensen gelukt is om aan kaartjes te komen! Ik heb er nu al zin in!

Exfrozen schreef:
Ongelooflijk, ongeveer de halve HMH staat op marktplaats te koop. Dus Phoenix niet opgeven ook al verdienen de mensen dat extra geld niet.

Ik geef niet op, maar ik geef ook niet toe . Dan streep ik wel 1 of 2 dvd's van mijn "to-buy"-lijstje af voor dat geld.

Joy
nederlandse fans uiteraard het fanatiekste

maynard zei niet voor niks in dusseldorf:

hello germans

--5 seconden stilte--

and dutch

ik trek aan, weetik het, de kleren die me op moment van gaan het beste bevallen

maar leuk dat er zovelen van hier ook gaan

Lin
ja inderdaad

Joy schreef:
hello germans

--5 seconden stilte--

and dutch

Prachtig, had ik wel bij willen zijn.

Joy
zegtie in HMH waarschijnlijk niet

al vind ik germans een beetje neerbuigend klinken terwijl er niks mis mee is

vanson
nee, deze hooggeachte heer dan op marktplaats:

"meerdere mensen hebben kaarten gehaald waardoor we nu 1 kaart over hebben.
Aangezien ik wel de tijd nam om ochtends bij het postkantoor te gaan liggen vraag ik wel iets meer geld dan de waarde die ik er voor heb betaald. Niet meer dan normaal aangezien ik mijn ochtend daarvoor heb opgegeven."

wat een onzin. Volgens mij is er zelfs een wet die het verbiedt om kaartjes op een dergelijke manier door te verkopen.
wel dubbel van mijn kant, want voor het concert in de Oosterpoort heb ik destijds 125 euro per kaartje betaald (...)

maar dit soort praktijken, daar heb ik altijd mijn bedenkingen bij, verkoop die kaarten gewoon voor wat je betaald hebt, maak je een ander ook blij, en scoor je misschien een paar karma-punten.

Tsja, er zijn ook mensen die het dubbele betalen en er dan nog steeds blij mee zijn...

Het is wat de gek er voor geeft. Als mensen er zo nodig zoveel voor willen betalen...

herman schreef:
Tsja, er zijn ook mensen die het dubbele betalen en er dan nog steeds blij mee zijn...

Het is wat de gek er voor geeft. Als mensen er zo nodig zoveel voor willen betalen...

Het smerige is gewoon dat mensen vaak 4 kaarten kopen met de intentie er 2 door te verkopen! Dat vind ik niet kunnen...

waarom gaan we niet allemaal een foto van onszelf posten. kun je elkaar zo herkennen

Lin
ik sta dr al 80 keer op nu

ik ook 2 of 3 x

Waar dan?

Joy
ik wil niet herkend worden eigenlijk

magoed, ik wil best wat meer betalen voor een kaartje als een ander voor mij vroeg ze mandje uit moet en 3 uur heeft liggen wachten, maar nooit meer dan 50 % meer

wel redelijk blijven mensen

de speellijst wijkt trouwens bij idere concert wel wat af

ik wil the pot wel horen in HMH, maar als Tool een eigenzinnige versie van boney m's babylon speelt vind ik het ook best

Ik zou zeer zeer graag Pushit of Third Eye willen horen in de HMH, maarja die kans is bijna nihil denk ik

Joy
third eye wel, pushit zou best kunne

speelden ten slotte ook sober

magoed, bij tool weet je da nooit en verzoekjes doen ze nie:)

Lin
de flauwerds!

t kan me niet zoveel schelen, als spelen ze de vogeltjesdans, ben allang blij dat ik erbij ben

De hele tour gaat het al ongeveer zo:

Stinkfist
The Pot
Forty Six & 2
Jambi
Schism
Right In Two
Rosetta Stoned
Sober
Lateralus
Vicarious
Ænema

Van het nieuwe album spelen sowieso altijd Jambi en Vicarious, en dan nog 2 of 3 waarbij altijd gekozen wordt tussen Right In Two (HOPELIJK IN HMH!) Rosetta Stoned en The Pot. Ach doe mij maar zo veel mogelijk

p.s Sober mogen ze best schrappen van mij.

Joy
right in 2 vind ik zelf de perfecte afsluiter:)

was in dusseldorf ook zo

en lateralis mag gespeeld worden, das echt supervet live

Ja, Lateralus was echt een hoogtepunt (op pinkpop dan)... Is ook een van mijn favorieten, misschien wel de favoriet van Tool voor mij. Zo jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Joy
geen kaartje?

en heet het nummer nu lateralis of lateralus

ik heb beide zovaak gebruikt zien

Rapportuitreiking... mag niet van ouders. Volgens mij had ik ergens gelezen dat het Lateralus was, maar dat perongelijk fout was gedrukt op de eerste druk (Lateralis), want ik heb een nieuwere druk, en daar staat Lateralus op.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:07 uur

geplaatst: vandaag om 02:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.