Muziek / MusicMeter Live! / TOOL in HMH?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2006, 00:07 uur
Wiejoe, net terug en wat een supershow!! Ik stond bijna helemaal vooraan aan de linkerkant precies voor Adam, maar ben weggelopen omdat het geluid zooo hard was. Kreeg pijn aan mijn oor ervan. Ook nog ff de tribune boven opgezocht en daar was het goed te beluisteren inderdaad.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 00:08 uur
hahahaha, ja lachen he, stond ie daar even te kijken 
ik heb nog gezocht naar je en je pet mar, maar helaas

ik heb nog gezocht naar je en je pet mar, maar helaas

0
geplaatst: 28 juni 2006, 00:10 uur
Marsellus schreef:
Wiejoe, net terug en wat een supershow!! Ik stond bijna helemaal vooraan aan de linkerkant precies voor Adam, maar ben weggelopen omdat het geluid zooo hard was. Kreeg pijn aan mijn oor ervan. Ook nog ff de tribune boven opgezocht en daar was het goed te beluisteren inderdaad.
Dan heb je vlak voor ons gestaan!
0
geplaatst: 28 juni 2006, 00:19 uur
Ik stond ook voor Adam maar dan op de lijn van de eerste biertap.
En wat was er met Sober, Umma?
En wat was er met Sober, Umma?

0
geplaatst: 28 juni 2006, 00:20 uur
UmmaGumma 44 schreef:
(quote)
Joh, hoe zie je eruit dan

0
geplaatst: 28 juni 2006, 01:37 uur
Net terug... overweldigend en oorverdovend. Het openingsduo Lost Keys - Rosetta Stoned was voor mij dé verrassing, geweldige live-uitvoering.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 09:22 uur
Inderdaad een waanzinnig optreden. Ik vond het echt bizar dar Maynard James Keenan zichzelf echt als een onbereikbaar, bijna mythisch figuur weet neer te zetten. Bijzonder afstandelijk, bijna bizar zoals de heren halverwege samen wat zaten te drinken op het podium, het jubelende publiek volkomen negerend. Bij een andere band zou het pure arrogantie zijn. TOOL komt er gewoon mee weg! Het hoort bij de band, een bepaalde sfeer neerzetten. En dat is gisteren meer dan gelukt.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 11:29 uur
Was idd echt super gaaf!!! Stond in mid-mid positie en kon alles goedzien en horen. Het schijnt heel normaal dat die zanger zich in het donker zet en had ook nog verwacht dat z'n broek uit ging 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 11:33 uur
nog meer berichten/reviews van medebezoekers, leuk om te lezen:
http://toolnavy.com/showthr...
http://toolnavy.com/showthr...
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:29 uur
Ben ook geweest hoogtepunt was van mij absoluut Schism. Ik vindt het absoluut niet Tool zijn beste plaat maar gister. Jezus Briljant. En de langere schreeuw in Stinkfist was ook prachtig. Heb op de bovenste tribune gezeten op de eerste rij ideale plaatsen. Wel harde stoeltjes maar alla.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:49 uur
ventje schreef:
Heb op de bovenste tribune gezeten op de eerste rij ideale plaatsen. Wel harde stoeltjes maar alla.
Heb op de bovenste tribune gezeten op de eerste rij ideale plaatsen. Wel harde stoeltjes maar alla.
héél grappig, ik denk dat het tijdens lateralus was, het moment waarop Maynard al schertsend naar het zittende publiek zei: "Are you stoned or what???" hahahahahaEuh Maynard, u zei toch dat er niet mocht gerookt worden?!
En ben ik de enige die het begin (lost keys) zo fenomenaal vond? Justin roeleert
0
geplaatst: 28 juni 2006, 14:24 uur
Eerste keer dat ik TOOL live zag. Erg gaaf concert.
Lost keys was een perfecte opener, zeker met Rosetta Stoned erachteraan. Daarvan heb ik nog een filmpje met m'n telefoon gemaakt. Geluid is klote, maar het geeft wel een indruk van de licht/video show, die heel tof was.
Maynard heeft nogal een arrogante houding, maar ach. Part of the show. Ik kan het wel waarderen. Wel apart dat hij heel de tijd wat achter op het podium stond, als een soort silhouet op het videoscherm. De cowboyhoed was wel erg cool.
Lastig te zeggen wat voor mij de hoogtepunten waren. Sowieso Schism, die op momenten sneller werd gespeeld dan normaal, heerlijk! En dat rustpunt in Right in Two, waar Danny zo lekker op die jungle achtige drums (hoe heet het in godsnaam) speelde. Maar verder Stinkfist, Sober en natuurlijk Forty Six & 2! Wat mij betreft was het een hoogtepunt van 1,5 uur, want al het andere klonk ook fantastisch
Minpunt vond ik dat het nogal kort was. Tot slot nog 2 niet-zo-bijzondere foto's.

(let op de cowboyhoed
)
Lost keys was een perfecte opener, zeker met Rosetta Stoned erachteraan. Daarvan heb ik nog een filmpje met m'n telefoon gemaakt. Geluid is klote, maar het geeft wel een indruk van de licht/video show, die heel tof was.
Maynard heeft nogal een arrogante houding, maar ach. Part of the show. Ik kan het wel waarderen. Wel apart dat hij heel de tijd wat achter op het podium stond, als een soort silhouet op het videoscherm. De cowboyhoed was wel erg cool.
Lastig te zeggen wat voor mij de hoogtepunten waren. Sowieso Schism, die op momenten sneller werd gespeeld dan normaal, heerlijk! En dat rustpunt in Right in Two, waar Danny zo lekker op die jungle achtige drums (hoe heet het in godsnaam) speelde. Maar verder Stinkfist, Sober en natuurlijk Forty Six & 2! Wat mij betreft was het een hoogtepunt van 1,5 uur, want al het andere klonk ook fantastisch

Minpunt vond ik dat het nogal kort was. Tot slot nog 2 niet-zo-bijzondere foto's.

(let op de cowboyhoed
)
0
geplaatst: 28 juni 2006, 14:42 uur
dajando schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(let op de cowboyhoed
)

(afbeelding)
(afbeelding)
(let op de cowboyhoed
)na deze foto's, t filmpje en ons geklets kan ik al niet wachten tot november!!!
kriebels

0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:18 uur
http://toolnavy.com/showthread.php?t=47479
Post nummer 40 ben ik. (helemaal onderaan!)
Nu nog even in het nederlands.. Ik heb hier zo lang op gewacht en ik heb gewoon gekregen waar ik voor gekomen ben. Het was overweldigend en ik stond echt heel dicht bij Adam (met mijn 13th step shirt, iemand mij nog gezien?).. Ik heb zelfs nog over dit concert gedroomd en tis nu zo'n beetje het enige waar ik nog aan denk, ik ben nog een beetje in trance
Het verbaasd me dat ik mijn stem niet kwijt ben, ik ging helemaal uit mijn dak en steeds maar schreeuwen
Volgensmij heh, zat adam zijn gitaar te strelen met een scheerapparaat. Ik stond dicht bij maar zo duidelijk was het niet. Wat ik wel duidelijk zag was dat justin zijn bassgitaar met een bierflesje aan het strelen was.
En nog iets, ik heb echt met open mond naar Danny gekeken bij Right in Two. Die gast is inderdaad niet van de aarde! Ook heb ik vaak naar Justin gekeken hoe hij z'n basslijnen speelt bij de 10kdays nummers en bij lateralus was mijn oog vooral op Adam gefixt
En owjaaaa nog iets, ik had de setlist uitgeprint en ik had em voor 100% goed (de volgorde ook). Wel jammer achteraf want was het geen verassing meer voor mij.
Toch was de setlist al redelijk voorspelbaar.
Post nummer 40 ben ik. (helemaal onderaan!)
Nu nog even in het nederlands.. Ik heb hier zo lang op gewacht en ik heb gewoon gekregen waar ik voor gekomen ben. Het was overweldigend en ik stond echt heel dicht bij Adam (met mijn 13th step shirt, iemand mij nog gezien?).. Ik heb zelfs nog over dit concert gedroomd en tis nu zo'n beetje het enige waar ik nog aan denk, ik ben nog een beetje in trance

Het verbaasd me dat ik mijn stem niet kwijt ben, ik ging helemaal uit mijn dak en steeds maar schreeuwen

Volgensmij heh, zat adam zijn gitaar te strelen met een scheerapparaat. Ik stond dicht bij maar zo duidelijk was het niet. Wat ik wel duidelijk zag was dat justin zijn bassgitaar met een bierflesje aan het strelen was.
En nog iets, ik heb echt met open mond naar Danny gekeken bij Right in Two. Die gast is inderdaad niet van de aarde! Ook heb ik vaak naar Justin gekeken hoe hij z'n basslijnen speelt bij de 10kdays nummers en bij lateralus was mijn oog vooral op Adam gefixt

En owjaaaa nog iets, ik had de setlist uitgeprint en ik had em voor 100% goed (de volgorde ook). Wel jammer achteraf want was het geen verassing meer voor mij.
Toch was de setlist al redelijk voorspelbaar.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:24 uur
KampF schreef:
(met mijn 13th step shirt, iemand mij nog gezien?)
(met mijn 13th step shirt, iemand mij nog gezien?)
Ik heb je gezien ja

Ik zat vlakbij jou op de grond te wachten tot het losging.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:29 uur
KampF schreef:
Dan heb ik jou vast ook wel gezien.. Hoe zag je er uit.
Dan heb ik jou vast ook wel gezien.. Hoe zag je er uit.
Redelijk normaal voor een Toolfan hehe.
Zwart shirt met lange mouwen van Bjorn Borg, donker kort haar. Was met een collega en die is kaal, sik en droeg een blauw shirt met korte mouwen.
Ik zag je in het begin ook redelijk verrast kijken geloof ik toen de beveiliging helemaal losging op mensen die foto's maakte! Wat een opgefokte lui.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:30 uur
Haha ik heb je zeker weten wel gezien ja. Ik keek inderdaad verrast want ik dacht 'heb ik iets verkeerds gedaan??'
Heb je dat meisje ook nog gezien die heletijd stond te klappen en ook nog eens 2x op de nek van dr vriend ging... Die was niet helemaal 100 volgensmij
Heb je dat meisje ook nog gezien die heletijd stond te klappen en ook nog eens 2x op de nek van dr vriend ging... Die was niet helemaal 100 volgensmij

0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:34 uur
KampF schreef:
Haha ik heb je zeker weten wel gezien ja. Ik keek inderdaad verrast want ik dacht 'heb ik iets verkeerds gedaan??'

Hahaha, die heb ik gezien ja. Die was helemaal lazerus en niet zo'n beetje ook. Die stond al te klappen voordat er ook maar iets te zien was

Ik ben trouwens na een paar nummer weggelopen want mijn linkeroor ging gewoon zeer doen door het harde geluid!
Stond dan ook zo'n beetje precies voor de boxen.
Leuk trouwens dat als je lekker zit te wachten er iemand opstaat en ineens iedereen denkt te moeten gaan staan en jij dus ook want anders lopen er tig mensen je voorbij en sta je ineens achteraan, maar ach. We konden het goed zien en daar gaat het om.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:34 uur
in november moeten alle mume bezoekers maar echt iets herkenbaars meenemen 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:37 uur
want zoeken naar een tool-pet is een te lastige opgave voor me

mooi dat jullie t ook goed vonden gisteren.
(goed=understatement van het jaar dan )

0
geplaatst: 28 juni 2006, 15:40 uur
Ja idd. Van de +/- 10 MuMe mensen geen 1 gezien. Nog gekeken naar je Perfect Circle shirt, 1 x zo'n zelfde gezien als op dat plaatje, maar die vent was in de 40.
Weer een goede reden voor een Hemelsblauw MuMe t-shirt.
Weer een goede reden voor een Hemelsblauw MuMe t-shirt.

0
geplaatst: 28 juni 2006, 17:00 uur
Ik heb nog 4 mooie foto's op http://www.flickr.com/groups/toolshed/ gezet, ook al was ik dr niet bij..Toch scherpe foto's die ze nog niet hadden daar 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 17:09 uur
0
geplaatst: 28 juni 2006, 18:57 uur
Was 't vorige concert in 013 een 10, dan is deze toch zeker een 9,5. Met name omdat Maynard niet helemaal voluit ging.
Goede oordoppen zorgden ervoor dat het geluid behoorlijk goed was!
Goede oordoppen zorgden ervoor dat het geluid behoorlijk goed was!
* denotes required fields.