MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / TOOL in HMH?

zoeken in:
Ik hoor steeds meer geruchten dat Tool buiten Pinkpop nog een keer naar Nederland zou komen.

MJK op de tool-site:

"Many people are complaining about the sold out shows. Relax. We're doing a full on tour at the end of the summer which goes almost everywhere. And in the new year, we'll go almost everywhere else. These are just a handful of warm-up dates. There's nothing much we can do to out wit the scalpers. If you have patience, just don't buy the tickets from them. just wait until August. Screw them. Believe me, if I could design a virus that would leave scalpers totally impotent, mute, and penniless, I would. Same goes for lawyers. (I have a whole different virus in mind for mini vans. More on that later.)"

En nu stuit ik op de volgende info, op een onofficiele, doch redelijk betrouwbare site, welke vermelden dat ze 27 juni in de HMH zouden staan... welliswaar met een ? erbij maar het is een begin.

http://toolshed.down.net/tour/

Heeft iemand misschien nog meer info?

Lin
nee, ik hoor ook alleen maar wisselende berichten over wel of geen extra concert.....t zou wel mooi zijn...:D

Lin schreef:
nee, ik hoor ook alleen maar wisselende berichten over wel of geen extra concert.....t zou wel mooi zijn...:D

een echte tool fan aan je profile te zien...
Thx Lin, laten we elkaar op de hoogte houden

Sonic Nurse schreef:
(quote)

Thx Lin, laten we elkaar op de hoogte houden
En mij , Nu Dusseldorf uitverkocht is, kan ik hier nog alleen maar op hopen.

In OOR nr.4 verklapt Danny Carey van Tool dat ze dit voorjaar behalve Pinkpop ook gaan optreden in de Heineken Music Hall...

Lin
zodra ik ook maar IETS hoor zijn jullie die eerste die ik t zal melden!!!

Joy
-In OOR nr.4 verklapt Danny Carey van Tool dat ze dit voorjaar behalve Pinkpop ook gaan optreden in de Heineken Music Hall-

das toch oud news en allang bekend?

Joy

Lin schreef:
zodra ik ook maar IETS hoor zijn jullie die eerste die ik t zal melden!!!
Das fijn

Lin
Joy schreef:
-In OOR nr.4 verklapt Danny Carey van Tool dat ze dit voorjaar behalve Pinkpop ook gaan optreden in de Heineken Music Hall-

Joy

maar t zou wel lekker zijn als er een definitieve datum komt, dan weet ik dat ik niet voor niks aan t sparen ben..;)

lol

Mocht het zo zijn, dan wordt het heel hoog tijd dat ik ook eens Tool live ga zien.

Joy schreef:

Joy

Bij jou misschien wel, maar bij anderen wellicht niet (zie ook de eerste post bij dit topic).

andré schreef:
(quote)

Bij jou misschien wel, maar bij anderen wellicht niet (zie ook de eerste post bij dit topic).

Joy
okidokie

al zal het moeilijk worden om tool nog te zien

dusseldorf is uitverkocht en naar hamburg of berlijn rijd je niet zo snel, al heb ik even overwogen er een vakantie berlijn aan vast te plakken

gelukkig heb ik kaarten voor dusseldorf kunnen kopen via e bay

Joy

Omayyad
ik heb zojuist vernomen dat Tool inderdaad op dinsdag 27 juni in Amsterdam (Heineken Music Hall) zal gaan optreden.

Dit concert was al langer bekend, maar pas nu officieel bekend gemaakt om de kaartverkoop van PinkPop niet in 'gevaar' te brengen.

De voorverkoop van dit concert gaat naar alle waarschijnlijkheid op zaterdag 10 juni 2006 10:00 van start.

Waarom heb ik dan nou net rapportuitreiking... en mag ik dat niet laten schieten voor Tool van mijn ouders Na Tool op pinkpop wil ik alleen maar meer!

Omayyad schreef:
ik heb zojuist vernomen dat Tool inderdaad op dinsdag 27 juni in Amsterdam (Heineken Music Hall) zal gaan optreden.

Dit concert was al langer bekend, maar pas nu officieel bekend gemaakt om de kaartverkoop van PinkPop niet in 'gevaar' te brengen.

De voorverkoop van dit concert gaat naar alle waarschijnlijkheid op zaterdag 10 juni 2006 10:00 van start.

Bron? Zowel op de Tool-site als de HMH-site is er nog niets over te vinden.

Lin
ik kan ook niks vinden, bij mojo of ticketmaster. Ook op de toolshed-site staat t al weken met een ? .

Ben dus zeker benieuwd waar je t nieuws vandaan hebt Omayyad

Omayyad
Het schijnt dat Jan Smeets het nieuws kenbaar heeft gemaakt tijdens PinkPop, maar ik zal nog even wat verder graven...

Lin
ik ga ook ff surfen zou wel te gek zijn iig!

Het is waar. En daarna vertelde hij ook nog even gezellig dat jong-oranje het EK had gewonnen.

Lin
als t allemaal waar is dan weet ik waar ik zaterdagochtend te vinden ben

Beter zeg!!!
Vooralsnog geen info op ticketmaster of mojo.nl
Afwachten maar... ik rooster zaterdagochtend alvast in in mn agenda...

Lin
nu staat t in elk geval al wel op de HMH site

mic
Da's goed nieuws!

Hmmm.. op ticketmaster.nl is nog niets bekend. Vreemd, de voorverkoop begint toch al over 2 dagen. Ook op mojo.nl nog geen announcements en op toolband.com ook nakkes noppes nada.
Vreemde gang van zaken.

Ow dat is heel goed nieuws. Ik zag het idd op toolshed ook staan, dus het zal wel waar zijn.

Zou supergaaf zijn!!

Lin
het staat nu ook op teletekst, geloof pag 401 ofzo.
Nou ja, we zullen t zaterdag wel merken

staat nu ook op ticketmaster

Gast
geplaatst: vandaag om 08:21 uur

geplaatst: vandaag om 08:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.