Muziek / MusicMeter Live! / TOOL in HMH?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2006, 11:13 uur
Ik hoor steeds meer geruchten dat Tool buiten Pinkpop nog een keer naar Nederland zou komen.
MJK op de tool-site:
"Many people are complaining about the sold out shows. Relax. We're doing a full on tour at the end of the summer which goes almost everywhere. And in the new year, we'll go almost everywhere else. These are just a handful of warm-up dates. There's nothing much we can do to out wit the scalpers. If you have patience, just don't buy the tickets from them. just wait until August. Screw them. Believe me, if I could design a virus that would leave scalpers totally impotent, mute, and penniless, I would. Same goes for lawyers. (I have a whole different virus in mind for mini vans. More on that later.)"
En nu stuit ik op de volgende info, op een onofficiele, doch redelijk betrouwbare site, welke vermelden dat ze 27 juni in de HMH zouden staan... welliswaar met een ? erbij maar het is een begin.
http://toolshed.down.net/tour/
Heeft iemand misschien nog meer info?
MJK op de tool-site:
"Many people are complaining about the sold out shows. Relax. We're doing a full on tour at the end of the summer which goes almost everywhere. And in the new year, we'll go almost everywhere else. These are just a handful of warm-up dates. There's nothing much we can do to out wit the scalpers. If you have patience, just don't buy the tickets from them. just wait until August. Screw them. Believe me, if I could design a virus that would leave scalpers totally impotent, mute, and penniless, I would. Same goes for lawyers. (I have a whole different virus in mind for mini vans. More on that later.)"
En nu stuit ik op de volgende info, op een onofficiele, doch redelijk betrouwbare site, welke vermelden dat ze 27 juni in de HMH zouden staan... welliswaar met een ? erbij maar het is een begin.
http://toolshed.down.net/tour/
Heeft iemand misschien nog meer info?
0
geplaatst: 15 mei 2006, 21:04 uur
nee, ik hoor ook alleen maar wisselende berichten over wel of geen extra concert.....t zou wel mooi zijn...:D
0
geplaatst: 16 mei 2006, 12:19 uur
Lin schreef:
nee, ik hoor ook alleen maar wisselende berichten over wel of geen extra concert.....t zou wel mooi zijn...:D
een echte tool fan aan je profile te zien...Thx Lin, laten we elkaar op de hoogte houden

0
geplaatst: 16 mei 2006, 14:48 uur
Sonic Nurse schreef:
Thx Lin, laten we elkaar op de hoogte houden
En mij (quote)
Thx Lin, laten we elkaar op de hoogte houden

, Nu Dusseldorf uitverkocht is, kan ik hier nog alleen maar op hopen.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:01 uur
In OOR nr.4 verklapt Danny Carey van Tool dat ze dit voorjaar behalve Pinkpop ook gaan optreden in de Heineken Music Hall...
0
geplaatst: 17 mei 2006, 17:22 uur
zodra ik ook maar IETS hoor zijn jullie die eerste die ik t zal melden!!!
0
Joy
geplaatst: 18 mei 2006, 01:20 uur
-In OOR nr.4 verklapt Danny Carey van Tool dat ze dit voorjaar behalve Pinkpop ook gaan optreden in de Heineken Music Hall-
das toch oud news en allang bekend?
Joy
Joy
0
geplaatst: 18 mei 2006, 19:24 uur
Joy schreef:
-In OOR nr.4 verklapt Danny Carey van Tool dat ze dit voorjaar behalve Pinkpop ook gaan optreden in de Heineken Music Hall-
Joy
Joy
maar t zou wel lekker zijn als er een definitieve datum komt, dan weet ik dat ik niet voor niks aan t sparen ben..;)
lol
0
geplaatst: 18 mei 2006, 19:50 uur
Mocht het zo zijn, dan wordt het heel hoog tijd dat ik ook eens Tool live ga zien.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 21:05 uur
Bij jou misschien wel, maar bij anderen wellicht niet (zie ook de eerste post bij dit topic).
0
geplaatst: 19 mei 2006, 08:53 uur
andré schreef:
Bij jou misschien wel, maar bij anderen wellicht niet (zie ook de eerste post bij dit topic).
(quote)

0
Joy
geplaatst: 19 mei 2006, 18:12 uur
okidokie
al zal het moeilijk worden om tool nog te zien
dusseldorf is uitverkocht en naar hamburg of berlijn rijd je niet zo snel, al heb ik even overwogen er een vakantie berlijn aan vast te plakken
gelukkig heb ik kaarten voor dusseldorf kunnen kopen via e bay

Joy
al zal het moeilijk worden om tool nog te zien
dusseldorf is uitverkocht en naar hamburg of berlijn rijd je niet zo snel, al heb ik even overwogen er een vakantie berlijn aan vast te plakken
gelukkig heb ik kaarten voor dusseldorf kunnen kopen via e bay

Joy
0
Omayyad
geplaatst: 5 juni 2006, 15:03 uur
ik heb zojuist vernomen dat Tool inderdaad op dinsdag 27 juni in Amsterdam (Heineken Music Hall) zal gaan optreden.
Dit concert was al langer bekend, maar pas nu officieel bekend gemaakt om de kaartverkoop van PinkPop niet in 'gevaar' te brengen.
De voorverkoop van dit concert gaat naar alle waarschijnlijkheid op zaterdag 10 juni 2006 10:00 van start.
Dit concert was al langer bekend, maar pas nu officieel bekend gemaakt om de kaartverkoop van PinkPop niet in 'gevaar' te brengen.
De voorverkoop van dit concert gaat naar alle waarschijnlijkheid op zaterdag 10 juni 2006 10:00 van start.
0
geplaatst: 5 juni 2006, 15:12 uur
Waarom heb ik dan nou net rapportuitreiking... en mag ik dat niet laten schieten voor Tool van mijn ouders
Na Tool op pinkpop wil ik alleen maar meer!
0
geplaatst: 5 juni 2006, 16:16 uur
Omayyad schreef:
ik heb zojuist vernomen dat Tool inderdaad op dinsdag 27 juni in Amsterdam (Heineken Music Hall) zal gaan optreden.
Bron? Zowel op de Tool-site als de HMH-site is er nog niets over te vinden.
0
geplaatst: 5 juni 2006, 17:03 uur
ik kan ook niks vinden, bij mojo of ticketmaster. Ook op de toolshed-site staat t al weken met een ? .
Ben dus zeker benieuwd waar je t nieuws vandaan hebt Omayyad
Ben dus zeker benieuwd waar je t nieuws vandaan hebt Omayyad

0
Omayyad
geplaatst: 5 juni 2006, 17:05 uur
Het schijnt dat Jan Smeets het nieuws kenbaar heeft gemaakt tijdens PinkPop, maar ik zal nog even wat verder graven...
0
geplaatst: 5 juni 2006, 19:05 uur
Het is waar. En daarna vertelde hij ook nog even gezellig dat jong-oranje het EK had gewonnen.
0
geplaatst: 5 juni 2006, 19:19 uur
als t allemaal waar is dan weet ik waar ik zaterdagochtend te vinden ben 

0
geplaatst: 6 juni 2006, 08:59 uur
Beter zeg!!!Vooralsnog geen info op ticketmaster of mojo.nl
Afwachten maar... ik rooster zaterdagochtend alvast in in mn agenda...
0
geplaatst: 7 juni 2006, 12:38 uur
Hmmm.. op ticketmaster.nl is nog niets bekend. Vreemd, de voorverkoop begint toch al over 2 dagen. Ook op mojo.nl nog geen announcements en op toolband.com ook nakkes noppes nada.
Vreemde gang van zaken.
Vreemde gang van zaken.
0
geplaatst: 7 juni 2006, 15:30 uur
Ow dat is heel goed nieuws. Ik zag het idd op toolshed ook staan, dus het zal wel waar zijn.
Zou supergaaf zijn!!
Zou supergaaf zijn!!
0
geplaatst: 7 juni 2006, 15:40 uur
het staat nu ook op teletekst, geloof pag 401 ofzo.
Nou ja, we zullen t zaterdag wel merken
Nou ja, we zullen t zaterdag wel merken

* denotes required fields.