MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / TOOL in HMH?

zoeken in:
Lin

(blije Lin)

Omayyad
Lin schreef:

(blije Lin)

Goh... Dat was mij niet opgevallen...

Het wordt druk bij de postkantoren in Nederland. Er is nog een andere grote band die dan in de voorverkoop gaat...

Zaterdag proberen kaarten te bestellen en daarna vlug naar Arrow Rock!

UmmaGumma 44 schreef:
Zaterdag proberen kaarten te bestellen en daarna vlug naar Arrow Rock!

Ik ben bang dat het bij proberen blijft

Lin
als t voor een hoop mensen nou maar bij proberen blijft, dan moet t me wel lukken

Haha inderdaad. Wat is de beste manier om aan een kaartje te komen? Bellen naar ticketservice? Online? Via postkantoor?

Lin
ik zit bij t postkantoor, anders zal je net zien dat mn server eruit ligt ofzo

Jajajaja, de mijne zijn BINNEN !!

Lin

en de mijne!!!

De mijne niet.

Sta ik daar al vanaf kwart voor 10 te wachten met een nummertje (33) in het postkantoor, beetje folders door te bladeren. Springt eindelijk dat computertje op mijn nummer, blijkt dat er zeker 15 mensen, met nummertjes die richting het dubbele van mijne gingen, elk al 2 á 3 kaartjes hebben gekocht, omdat ze "er toch al stonden". Blijkbaar een soort samenklontering van Tool-fans waar het postkantoor niet tegenin wilt. En die kerel achter het loket maar schaapachtig kijken, toen ik vroeg waarom die mensen al geholpen werden terwijl er zeker nog 10 mensen eerder aan de beurt waren.

Mooiste was nog die fatso die naast mij de laatste kaartjes stond af te rekenen, hoorde dat het uitverkocht was, en zich snel (zo snel als het kon althans) uit de voeten maakte, een nummer ergens in de 40 achterlatend.

Stelletje pisnichten. Geen collega-Tool-fans om trots op te zijn , en ook de laatste keer dat ik naar dat postkantoor ga.

Lin
ja das wel balen zeg

Eigenlijk ben ik gewoon gefrustreerd dat ik te naief voor deze samenleving ben, niet assertief genoeg, maar ben er nochtans goed ziek van.

Lin
nou, postkantoor is inderdaad lekker daar, hier was t wel goed geregeld, van te voren nummertje gehaald en ze bestelde alles tegelijk. Maar scheelt dat er ook maar 5 mensen voor kaartjes stonden natuurlijk....
Nou ja, misschien kun je op een andere manier nog aan kaartjes komen ?

Sja, die gozer zei dat er geen plaats meer was. Dus dan zal het misschien alleen via prijsvragen oid nog kunnen, maar daar heb ik al helemaal nooit geluk mee.

Bij Tool - 10,000 Days (2006):

Volgensmij was het binnen 45 min uitverkocht. In ieder geval binnen een uur. Ik heb een kaartje! Wie nog meer?

me have a ticket, me very fucking glad

Ik niet

Phoenix schreef:
Sta ik daar al vanaf kwart voor 10 te wachten met een nummertje (33) in het postkantoor, beetje folders door te bladeren. Springt eindelijk dat computertje op mijn nummer, blijkt dat er zeker 15 mensen, met nummertjes die richting het dubbele van mijne gingen, elk al 2 á 3 kaartjes hebben gekocht, omdat ze "er toch al stonden". Blijkbaar een soort samenklontering van Tool-fans waar het postkantoor niet tegenin wilt. En die kerel achter het loket maar schaapachtig kijken, toen ik vroeg waarom die mensen al geholpen werden terwijl er zeker nog 10 mensen eerder aan de beurt waren.

Mooiste was nog die fatso die naast mij de laatste kaartjes stond af te rekenen, hoorde dat het uitverkocht was, en zich snel (zo snel als het kon althans) uit de voeten maakte, een nummer ergens in de 40 achterlatend.

Stelletje pisnichten. Geen collega-Tool-fans om trots op te zijn , en ook de laatste keer dat ik naar dat postkantoor ga.

Binnen 17 minuten was het uitverkocht.

Ik ging ook naar het postkantoor en daar hadden we een tool clubje gevormd waarbij iedereen een kaartje kreeg.

Ik heb kaartnummer 48

46 & 2

Lin
Lin heeft ook een kaartje!

binnen 17 minuten uitverkocht?? jemig

Ik waande mij Danny Carey omstreeks 10u toen ik als een gek ritmisch op de hernieuwen-knop klikte om aan tickets te geraken! Mijn ritmegevoel heeft me niet in de steek gelaten

KampF schreef:
Ik ging ook naar het postkantoor en daar hadden we een tool clubje gevormd waarbij iedereen een kaartje kreeg.

Ik heb kaartnummer 48

46 & 2

Ah, jij stond daar dus ook tussen. Ik had dus nummertje 33 en mij was niets verteld van zo'n clubje (wordt ook niet even rondgeroepen ofzo), en nu zit ik zonder kaartje omdat die ******lijers van dat postkantoor niet normaal de volgorde van het systeem af kunnen gaan.

Nee niet het kaartnummer van de rij in het postkantoor maar nummer 48 op mijn TOOLTICKET, het kaartje van het concert zelf dus....

Overigens ben ik het helemaal me tje eens dat het misselijk van mensen is om nu al je kaartje op marktplaats te zetten, naai je medefan maar, klootzakken. Als ze het nou de laatste dag deden met een goede reden anders dan winst maken, ok, dan ist goed, maar dit is toch wel kansloos hoor.

Joy
kheb ook kaartjes

via vriend van mij, die kocht de laatste 4 bij van leest eindhoven

om 10:08 was het al uitverkocht

dat 4e kaartje is zo goed als verkocht al

deze keer wil ik vooraan staan, dan maar 1 1/2 uur wachten

en ja, ratten heb je overal, ook onder Tool volk

Ach, tzal 'dra allemaal afgelopen zijn eens ze met dat gsm-systeem gaan beginnen zeker?

ALhoewel ik het wel erg zou vinden voor de mensen zonder gsm .

Joy
ueh, wat?

Joy schreef:
ueh, wat?

Ze zijn druk bezig met een systeem op poten te zetten(ik denk dat guns n roses ermee werkt, en ik weet dat pearl jam het bv hier in belgie zo zou doen) waarbij je een soort barcode op je gsm krijgt die je dan aan een soort machien moet tonen om binnen te geraken. Dit is om die zwarte markt tegen te werken, want veel mensen gaan afgeschrikt zijnom hun gsm af te geven neemt men aan.

Joy
mm, ingewikkeld gedoe waarbij enorm veel fout kan gaan

GSM opnames zijn toch bagger net als de meeste andere bootlegs.

Joy
das volgesn mij heel wat anders dan wat gajarigon bedoeld

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.