Muziek / MusicMeter Live! / Roadburn festival
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 10:32 uur
Bij Sunn O))) & Boris - Altar (2006):
Een quoteje van de roadburnsite:
We have postponed the pre sales to November. First off: we want to complete the line-up for Friday, April 20th, 2007. We're awaiting the confirmation of two major bands.
Zou het, zou het ...!!??
en voor de liefhebbers: patronaat 3 nov. hawkwind en astrosonique.
Een quoteje van de roadburnsite:
We have postponed the pre sales to November. First off: we want to complete the line-up for Friday, April 20th, 2007. We're awaiting the confirmation of two major bands.
Zou het, zou het ...!!??
en voor de liefhebbers: patronaat 3 nov. hawkwind en astrosonique.
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 14:20 uur
En dan kwamen Neurosis en OM ook al op Roadburn. Als deze twee er ook nog bij zouden komen wordt het bijna teveel van het goede. 

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 21:11 uur
Jaaa... Neurosis lijkt me echt geweldig, ga eens kijken of dat in te plannen is 

0
geplaatst: 6 oktober 2006, 22:03 uur
De prijzen zijn iig bekend. 27,50(+3,35) voor een dag en 52,20(+4,20) voor alle 2 de dagen.
Neurosis, Pelican en OM staan vooralsnog voor zaterdag 21 april geprogrammeerd. Die dag houd ik maar vast vrij dan.
Neurosis, Pelican en OM staan vooralsnog voor zaterdag 21 april geprogrammeerd. Die dag houd ik maar vast vrij dan.
0
geplaatst: 24 maart 2007, 00:34 uur
Extra dag zondag 22 april:
Sunn 0))), Bohren und der Club of Gore & Fear Falls Burning
€ 15
Kaarten gaan morgenochtend (vandaag dus) om 10.00u in de voorverkoop. Aangezien roadburn zelf vrij vlot was uitverkocht raad ik geïnteresseerden aan geen week te wachten met bestellen.
Sunn 0))), Bohren und der Club of Gore & Fear Falls Burning
€ 15
Kaarten gaan morgenochtend (vandaag dus) om 10.00u in de voorverkoop. Aangezien roadburn zelf vrij vlot was uitverkocht raad ik geïnteresseerden aan geen week te wachten met bestellen.
0
geplaatst: 1 november 2007, 14:02 uur
(gedeeltelijke?) line-up voor 17 t/m 20 april 2008
Celtic Frost, Isis, Cult of Luna, Electric Wizard, Witchcraft, Nadja, Groundhogs, Year of No Light, Baby Woodrose, The Heads, Church of Misery, Dixie Witch, danava, Lesbian, Kongh, La Ira de Dios, Mos Generator, My Sleeping Karma, Blood of the Sun, Electric Orange, Gentleman's Pistols, Glasspack, Acid Mothers Guru
Celtic Frost, Isis, Cult of Luna, Electric Wizard, Witchcraft, Nadja, Groundhogs, Year of No Light, Baby Woodrose, The Heads, Church of Misery, Dixie Witch, danava, Lesbian, Kongh, La Ira de Dios, Mos Generator, My Sleeping Karma, Blood of the Sun, Electric Orange, Gentleman's Pistols, Glasspack, Acid Mothers Guru
0
geplaatst: 1 november 2007, 15:46 uur
Nadja, dat is wel tof natuurlijk. Hopelijk doen ze ook nog andere zalen aan.
0
geplaatst: 29 november 2007, 02:08 uur
Acid Mothers Guru is trouwens 2 Acid Mothers Temple leden met een drummer..
Nu ook Grails, Jesu en Boris toegevoegd aan de line-up en Steve Kelly (van Neurosis) die een akoestische set speelt.
En de dag erna een door David Tibet (van Current 93) opgestelde line-up waar iig Current 93 speelt en ook OM
Nu ook Grails, Jesu en Boris toegevoegd aan de line-up en Steve Kelly (van Neurosis) die een akoestische set speelt.
En de dag erna een door David Tibet (van Current 93) opgestelde line-up waar iig Current 93 speelt en ook OM
0
Sietse
geplaatst: 29 november 2007, 13:15 uur
toch weer wat toffe namen...vooral die dag die David Tibet samen stelt lijkt me leuk.
0
geplaatst: 29 november 2007, 14:07 uur
The Scientist schreef:
Scott Kelly dus (die ander is Steve von Till)
Tickets vanaf zaterdag te koop.
0
fastpulseboy
geplaatst: 29 november 2007, 20:23 uur
god allah machtig.........
wat een fantastisch programma!!!
mannnnnnnnnnn
wat een fantastisch programma!!!
mannnnnnnnnnn
0
geplaatst: 30 november 2007, 02:28 uur
HammerHead schreef:
(quote)

Of ik ga betwijfel ik toch sterk.. iets met reizen en prijzen enzo.
0
geplaatst: 30 augustus 2008, 14:17 uur
Roadburn 2009:

Hell yeah. Ik hou de start van de voorverkoop iig goed in de gaten dit jaar.

Hell yeah. Ik hou de start van de voorverkoop iig goed in de gaten dit jaar.
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 13:23 uur
Voorverkoop begint meestal ergens in november. Alleen moet je dus niet pas na 2 weken proberen om nog kaarten te krijgen. Grote kans dat het dan al uitverkocht is.
0
geplaatst: 31 augustus 2008, 20:15 uur
Bij mij vorig jaar ook. Twee dagen tevoren nog in dit topic gepost, maar toen ik me twee weken later ineens bedacht dat ik nog steeds een kaartje moest hebben was het al uitverkocht.
0
Poppekontje
geplaatst: 5 januari 2009, 23:15 uur
Tickets waren binnen 45 minuten helemaal uitverkocht.
Gelukkig mag ik namens 3voor12 gratis en voor niets naar binnen!
Gelukkig mag ik namens 3voor12 gratis en voor niets naar binnen!

0
geplaatst: 22 januari 2009, 23:05 uur
Beetje jammer dat het zo absurd snel was uitverkocht ja. Gelukkig heb ik Neurosis in 2007 al op Roadburn mogen aanschouwen en afgelopen zomer nog op Pukkelpop. Wel jammer Ufomammut en Six Organs.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 13:31 uur
Als ik de line-up zie toch wel heel jammer dat ik hier niet heen ga. Roadburn heeft echt ieder jaar weer fantastische namen.
Mono, Neurosis, Six Organs of Admittance, Grails, Bohren & der Club of Gore, Earth, Motorpsycho, OM, etc.
Mono, Neurosis, Six Organs of Admittance, Grails, Bohren & der Club of Gore, Earth, Motorpsycho, OM, etc.

0
geplaatst: 17 april 2009, 19:17 uur
Dat zijn ook precies acts waar ik voor ga. Wie heeft er zin in een meeting?
Overigens geniaal dat elke band minimaal een uur speeltijd heeft. Mototrpsycho zelfs 2,5 uur
Overigens geniaal dat elke band minimaal een uur speeltijd heeft. Mototrpsycho zelfs 2,5 uur

0
geplaatst: 24 april 2009, 10:06 uur
Nou de eerste dag Roadburn zit er op. Hoogtepunten:
- de hele show van Baroness (knettergoed en spetterend)
- Minsk maakte veel indruk in de kleine zaal door post-hardcore met oorverdovend volume te brengen met saxofoon
- ZU maakte haar reputatie als geweldige jazzmetalband helemaal waar
- Motorpsycho had 2,5 uur speeltijd, maar maakte er gewoon 3 uur van. Fantastische show, fantastische setlist en de kers op een fantastische avond.
Vanmiddag begint Roadburn met de duistere loungejazz van Bohren Und Die Club Of Gore, speelt Neurosis' brulboei Steve Von Till intieme liedjes solo, mag MONO me in trance brengen. Om Morgen alles goed af te sluiten met Grails, Amenra, Earh, Six Organs Of Admittance, Nadja, Neurosis, OM, US Christmas en als laatste (van half twee tot half 3) Tribes Of Neurot: de Ambient-act van Neurosis. Ik ben té blij
- de hele show van Baroness (knettergoed en spetterend)
- Minsk maakte veel indruk in de kleine zaal door post-hardcore met oorverdovend volume te brengen met saxofoon
- ZU maakte haar reputatie als geweldige jazzmetalband helemaal waar
- Motorpsycho had 2,5 uur speeltijd, maar maakte er gewoon 3 uur van. Fantastische show, fantastische setlist en de kers op een fantastische avond.
Vanmiddag begint Roadburn met de duistere loungejazz van Bohren Und Die Club Of Gore, speelt Neurosis' brulboei Steve Von Till intieme liedjes solo, mag MONO me in trance brengen. Om Morgen alles goed af te sluiten met Grails, Amenra, Earh, Six Organs Of Admittance, Nadja, Neurosis, OM, US Christmas en als laatste (van half twee tot half 3) Tribes Of Neurot: de Ambient-act van Neurosis. Ik ben té blij
0
geplaatst: 24 april 2009, 13:31 uur
Nakur, ik wens je heel veel plezier. Wat een prachtige line-up is het toch. 3 uur Motorpsycho! 

0
geplaatst: 25 mei 2009, 20:21 uur
Och man, Roadburn... I love it. Beste festival dat er is, qua organisatie, sfeer en programmering.
Ik schreef er dit jaar weer een uitgebreid verslag van, op 3voor12forum o.a. gepost. Zal 'm hier ook in 3 delen posten.
Vreemd dat er op dit forum weinig comments op zijn? Weinig liefhebbers van de betere gitaarmuziek hier? En van dit gruwelijk vette festival?
Ik schreef er dit jaar weer een uitgebreid verslag van, op 3voor12forum o.a. gepost. Zal 'm hier ook in 3 delen posten.
Vreemd dat er op dit forum weinig comments op zijn? Weinig liefhebbers van de betere gitaarmuziek hier? En van dit gruwelijk vette festival?
* denotes required fields.