Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2007, 11:31 uur
The Killers bevestigen hun komst naar Rock Werchter 2007. De band uit Amerika speelt zaterdag 30 juni op de Main Stage. Wil je nog een kaartje hebben voor het festival wees er dan snel bij, er zijn ondertussen 50.000 kaarten verkocht!
0
geplaatst: 9 maart 2007, 10:23 uur
Ik hoop nog op een echte topact voor zaterdag...
Misschien Smashing Pumpkins? Iggy pop??
Misschien Smashing Pumpkins? Iggy pop??
0
geplaatst: 9 maart 2007, 11:00 uur
Ik moet naar Muse, maar verder komt er nog niks op de eerste dag. Voor de rest allemaal leuke bandjes.... Maar niet op de donderdag. 

0
geplaatst: 10 maart 2007, 16:23 uur
Zondagtickets Werchter uitverkocht
9 maart 2007
Er zijn geen dagtickets meer voor Rock Werchter op zondag 1 juli. Combitickets en kaartjes voor de andere dagen zijn er nog wel. Waarschijnlijk kan je weer tickets voor zondag kopen zodra het volledige programma bekend is. Op zondag komen onder meer Metallica en Faithless naar Werchter.
Bron: stubru.be
9 maart 2007
Er zijn geen dagtickets meer voor Rock Werchter op zondag 1 juli. Combitickets en kaartjes voor de andere dagen zijn er nog wel. Waarschijnlijk kan je weer tickets voor zondag kopen zodra het volledige programma bekend is. Op zondag komen onder meer Metallica en Faithless naar Werchter.
Bron: stubru.be
0
geplaatst: 10 maart 2007, 16:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik moet naar Muse, maar verder komt er nog niks op de eerste dag. Voor de rest allemaal leuke bandjes.... Maar niet op de donderdag.

Niks op de eerste dag?!BJÖRK!!!
Zij is de hoofdreden voor mij om naar Werchter te gaan,
Muse is leuk meegenomen.

0
geplaatst: 14 maart 2007, 17:33 uur
Queens of the Stone Age, de lievelingen van de festivalgangers, komen naar Rock Werchter. Op vrijdag 29 juni staan ze, met hun nieuwe album onder de arm, op de Main Stage. Ook Razorlight, Frank Black (die mede-Pixie Joey Santiago meebrengt), Heideroosjes , Blonde Redhead en Air Traffic hebben intussen hun komst naar het festival bevestigd. Dat brengt het aantal aangekondigde namen voor Rock Werchter nu op 36. Nog minder dan 25 te gaan. Daarover meer binnenkort!
Een overzicht:
Donderdag 28 juni
main stage: My Chemical Romance, Marilyn Manson, Björk, Muse
pyramid marquee: Air Traffic, Beastie Boys
Vrijdag 29 juni
main stage: Kings of Leon, Kaiser Chiefs, Bloc Party, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Pearl Jam
pyramid marquee: Joan As Police Woman, Gabriel Rios
Zaterdag 30 juni
main stage: Heideroosjes, Razorlight, Snow Patrol, The Killers, Keane, The Chemical Brothers
pyramid marquee: Blonde Redhead, Klaxons, Goose, Arno, The Good The Bad and The Queen, LCD Soundsystem
Zondag 1 juli
main stage: !!!, Mastodon, The Kooks, Interpol, Incubus, Metallica, Faithless
pyramid marquee: Frank Black, Damien Rice, Tori Amos
Een overzicht:
Donderdag 28 juni
main stage: My Chemical Romance, Marilyn Manson, Björk, Muse
pyramid marquee: Air Traffic, Beastie Boys
Vrijdag 29 juni
main stage: Kings of Leon, Kaiser Chiefs, Bloc Party, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys, Pearl Jam
pyramid marquee: Joan As Police Woman, Gabriel Rios
Zaterdag 30 juni
main stage: Heideroosjes, Razorlight, Snow Patrol, The Killers, Keane, The Chemical Brothers
pyramid marquee: Blonde Redhead, Klaxons, Goose, Arno, The Good The Bad and The Queen, LCD Soundsystem
Zondag 1 juli
main stage: !!!, Mastodon, The Kooks, Interpol, Incubus, Metallica, Faithless
pyramid marquee: Frank Black, Damien Rice, Tori Amos
0
geplaatst: 29 maart 2007, 17:38 uur
Nieuwe namen. Air, Billy Talent, Lilly Allen, Enter Shikari en Amy Winehouse. Bron is Festivalinfo.nl
0
geplaatst: 12 april 2007, 09:38 uur
De mijne ook!
De campingticket niet, maar die wordt aangetekdn verstuurd, toch?
0
geplaatst: 12 april 2007, 09:39 uur
Deze namen zijn erbij gekomen:
John Legend, Admiral Freebee, Zornik, Satellite Party, Mika, Sioen, Rufus Wainwright, Maximo Park, Cold War Kids, Oi Va Voi, The Hold Steady, The Bravery, Stijn, Jason Mraz, Dr. Lektroluv, The Australian Pink Floyd Show en The Van Jets.
Ik moet maar eens wat van de bovenstaande bandjes uit gaan proberen.
John Legend, Admiral Freebee, Zornik, Satellite Party, Mika, Sioen, Rufus Wainwright, Maximo Park, Cold War Kids, Oi Va Voi, The Hold Steady, The Bravery, Stijn, Jason Mraz, Dr. Lektroluv, The Australian Pink Floyd Show en The Van Jets.
0
geplaatst: 12 april 2007, 10:16 uur
Cygnus schreef:
Ik ken er ook niet veel van, alleen Cold War Kids en daar vind ik niet veel aan. Het recentste album van The Hold Steady had een 9,4 op pitchfork, dat moet ik ook al een tijdje checken.
Verder: nog steeds in dubio
...
0
geplaatst: 12 april 2007, 10:58 uur
Ik heb het tijdenschema eens bestudeerd, en helaas spelen er veel leuke acts tegelijkertijd.
Kon ik me maar in tweeën splitsen... Vooral op zondagavond wordt het gekkenwerk...
Kon ik me maar in tweeën splitsen... Vooral op zondagavond wordt het gekkenwerk...
0
geplaatst: 12 april 2007, 17:31 uur
Metallica speelt 2uur en 20 minuten. Betekent dat dat ze dit keer 50 minuten te laat op het podium komen en een set van anderhalf uur spelen, waarbij ze 8 keer van het podium gaan? 
De laatste keer dat Metallica 2 uur wou spelen op W was er in elk geval weinig noemswaardig te vermelden...

De laatste keer dat Metallica 2 uur wou spelen op W was er in elk geval weinig noemswaardig te vermelden...
0
geplaatst: 12 april 2007, 21:15 uur
ZERO schreef:
Metallica speelt 2uur en 20 minuten. Betekent dat dat ze dit keer 50 minuten te laat op het podium komen en een set van anderhalf uur spelen, waarbij ze 8 keer van het podium gaan?
Ik fronste mijn wenkbrauwen ook al toen ik dat zag ! Niet te veel pauzes erin hoop ik.Of gaan ze weer een album naspelen. Kost wat meer tijd. Doe mij het Justice Album maar dan, daar staan nog een paar klassiekers op die ik live lang niet heb gehoordMetallica speelt 2uur en 20 minuten. Betekent dat dat ze dit keer 50 minuten te laat op het podium komen en een set van anderhalf uur spelen, waarbij ze 8 keer van het podium gaan?

0
geplaatst: 29 april 2007, 14:32 uur
Uiteindelijk toch maar de kaartjes besteld. Gewoon Lowlands en Rock Werchter allebei dit jaar dan maar! 

0
geplaatst: 11 mei 2007, 10:45 uur
En ik had zóóóóoó graag naar Werchter gegaan, alleen iedereen kiest voor Lowlands. Snif. 

0
geplaatst: 11 mei 2007, 12:02 uur
Moonbootleg schreef:
En ik had zóóóóoó graag naar Werchter gegaan, alleen iedereen kiest voor Lowlands. Snif.

Ik niet.

0
geplaatst: 28 mei 2007, 00:15 uur
rusty nail schreef:
Nog een goeie maand en het is zover !!!
Nog een goeie maand en het is zover !!!
verdorie.
Op werchter kan ik niet aanwezig zijn.
Hopelijk kan m'n nonkel aan die tickets (voor mij en m'n maten) voor Wembly stadium geraken zodat we ze toch nog kunnen gaan zien (zal wel een duur eurostarticket bij zitten en nog wat zooi, maar dat nemen we er bij).
En Mastodon zie ik al op Graspop.
Voor mij is Werchter dus al volledig vervangen.

0
geplaatst: 29 mei 2007, 21:14 uur
Kom zaterdag wel even kijken op Werchter. Lijkt me wel weer gezellig 

* denotes required fields.