MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
7 nieuwe namen, niet echt overtuigend voor mij deze keer:
The line-up of Rock Werchter now includes 65 names. Seven names were added today. New for Thursday, July 3 are Daptone Super Soul Revue featuring Sharon Jones & the Dap-Kings, Charles Bradley and his Extraordinaires, Antibalas, The Sugarman 3 with special guests Saun and Starr and Master of Ceremonies Binky Griptite, as well as The Opposites and Arsenal. Sam Smith and Katy B confirmed attendance on Friday, July 4. The Temperance Movement will perform at Werchter on Saturday, July 5. Parquet Courts has been added to the Sunday programme.

Parquet Courts is een toffe toevoeging, de rest zegt me niks.

Het eerste dat me opviel in Screenager's bericht was die "65" (namen in totaal) en even dacht ik dat 65daysofstatic ook kwam

Die namen zeggen me ook allemaal niks, nog nooit van gehoord zelf, op The Opposites (skippeuh) en Arsenal (kan zeker leuk worden, maar valt ongetwijfeld samen met iets dat ik nog liever wil zien) na.

Heel blij met Parquet Courts! Die soulgroep ziet er ook interessant uit.

Wat een geweldige zieke line up is dit zeg. Super snel uitverkocht en logisch!

Line up - Rock Werchter 2014 - rockwerchter.be

Laatste namen; Radkey, Bombay Bicycle Club, Coely, Puggy, Paolo Nutini, Altrego, Jonny Lang, Twenty One Pilots, tUnE-yArDs, Ozark Henry, Oscar & The Wolf, Kuroma, Royal Blood en Lykke Li

Aantal leuke namen tussen, maar nu zeker niet om mee uit te pakken als laatste namen.

Zitten geweldige namen tussen! Raar dat die subheadliner nog steeds ontbreekt op de vrijdag, het zal toch niet Ellie Goulding worden...

Gloeilamp schreef:
Zitten geweldige namen tussen! Raar dat die subheadliner nog steeds ontbreekt op de vrijdag, het zal toch niet Ellie Goulding worden...

Lijkt er wel op, als je de line-up bekijkt voor vrijdag op de site dan zie je haar naast de Monkeys staan boven de rest.

Dat zou toch serieus ernstig zijn. Ik vind Franz Ferdinand al niet de meest sterke subheadliner op de zondag, maar op de vrijdag lijkt er serieus een te ontbreken. Belachelijk ook dat CHVRCHES er niet staan, leek me toch een zekerheidje.

Rock Werchter is helemaal uitverkocht. Paolo Nutini is trouwens een plekje gestegen op de website en staat nu naast Arctic Monkeys. Wellicht is hij de subheadliner, en sluit Ellie Goulding KluB C af.

Podiumindeling is voor ongeveer de helft bekend (zie onderaan Wikipediapagina).

Tijdschema is bekend: Tijdschema

Aiai weer veel lekkers dubbel. Maar vooral opvallend vind ik pearl jam, 3uur!!! Zelden gezien op Werchter (nooit in mijn geval eigenlijk).

Is inderdaad lekker lang. Alleen jammer dat Pixies tegelijk geprogrammeerd staat.

dat had ik zelfs nog niet gezien... Elk jaar weer...

Hoe stom zijn ze bij RW geweest om die 2 tegelijkertijd te zetten... Blij dat ik voor die dag geen ticket heb, anders had ik het uit frustratie wel opgevreten.

pixies en pearl jam tegelijk..... dat wordt keuzestress ...............

MAS
WIj moeten helaas terug met de het openbaar vervoer. Iemand enig idee hoe ik de maandag na Werchter het snelst in Brabant (Helmond) kom?

steve harris schreef:
pixies en pearl jam tegelijk..... dat wordt keuzestress ...............

Niet alleen dat, tijdens Pearl Jam speelt ook nog Moderat en PJ overlapt met het einde van Trentemoller. Zo weinig goede acts en die dan ook nog consequent tegenover elkaar programmeren...

MAS schreef:
WIj moeten helaas terug met de het openbaar vervoer. Iemand enig idee hoe ik de maandag na Werchter het snelst in Brabant (Helmond) kom?

Gewoon daar blijven. Wie wil er nu terug naar Helmond?

MAS
Hahahhaha. Ik vertrek dinsdagochtend weer naar een ander festival dus wil zsm weer thuis zijn.

MAS schreef:

Je moet sowieso terug met de pendelbus naar station Leuven. Dus vanaf daar dan waarschijnlijk met de trein. Moet je even 9292ov of ns checken wat de snelste reis terug is.

Een lift naar Nederland scoren door met mensen met een auto aan te pappen. Met de auto gaat zoveel sneller...

Dat is inderdaad ook een optie

morgen 6.45 die kant uit, ik kan niet wachtten !!!!

Vast weer geen videoschermen dit jaar om voetbal te kijken. 4 jaar geleden moesten we voor Bra - Ned ook god weet waar naartoe met de regiobus. Uiteindelijk een kroeg ergens ver van Werchter binnengevallen met een buslading Nederlanders. De kroeg had net een volle tank bier voor het weekend ontvangen, de kroegbaas is nog bitterballen gaan regelen ergens in het gehucht waar we geland waren en dus konden we helemaal loos. Prachtig was 't.

steve harris schreef:
morgen 6.45 die kant uit, ik kan niet wachtten !!!!

Dan moet je nog een hele tijd voor het hek wachten alvoor de camping los gaat he? Ken het wel, enkele vrienden doen dat ook altijd en houden een plekje vrij, waardoor wij donderdagochtend verzekerd zijn van een toplocatie op de camping. Die vrienden zijn dan alleen vaak al een planeetje verder, als je begrijpt wat ik bedoel.

Tony schreef:
Vast weer geen videoschermen dit jaar om voetbal te kijken. 4 jaar geleden moesten we voor Bra - Ned ook god weet waar naartoe met de regiobus. Uiteindelijk een kroeg ergens ver van Werchter binnengevallen met een buslading Nederlanders. De kroeg had net een volle tank bier voor het weekend ontvangen, de kroegbaas is nog bitterballen gaan regelen ergens in het gehucht waar we geland waren en dus konden we helemaal loos. Prachtig was 't.

Op The Hive camping (die morgen al open gaat) zullen er schermen zijn om de wedstrijden te kijken. Weet niet of ze alle wedstrijden uitzenden, maar toch zeker die van Nederland en Belgie

Wat is het rustig in dit topic. Er is toch zeker wel iemand naar Rock Werchter geweest?

Ik was er zelf alleen op vrijdag en ik ben toch wel benieuwd naar wat anderen ervan vonden.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:40 uur

geplaatst: vandaag om 10:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.