MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
Oke handige info, bedankt

Magick1
Nieuwe namen: London Grammar, Midlake, The Wombats, Miles Kane, Bastille en Biffy Clyro.

@jerome988: volgens mij liggen A3 en A4 verder dan B0 (de West-Vlamingen camping!), B1, C1 en C2

London Grammar! Verder balen dat Bastille en Biffy Clyro alweer komen, daar heb ik echt niets mee. The Wombats vind ik ook weinig. Midlake en Miles Kane zijn wel tof, maar die heb ik al eens eerder gezien.

Toch de eerste keer sinds een tijdje dat de namen de affiche naar boven in plaats van naar beneden trekken.
Bastille en Biffy Clyro mogen ze morgen vervangen door Eddy Wally en Wendy Van Wanten, maar de andere 4 namen vind ik tof.

Iemand Midlake al gezien nadat ze van zanger veranderd zijn? Is het nog goed? Het nieuw album wordt precies niet erg warm onthaald?

Aardig lijstje, met voor mij Miles Kane als uitschieter. Bastille en The Wombats doen me dan weer niks.

Het komt niet meer goed met de line-up, slechtste affiche ooit van Wercher denk ik zo...
Allemaal oninteressante namen, maar goed de ticketverkoop loopt wel vlot, dus wie ben ik om dan de affiche te beoordelen

JDS

Ondertussen 110.000 van de 140.000 combis verkocht

Wederom geen must-see's voor mij. Al check ik altijd wel effe Biffy Clyro als ik in de buurt ben. Ik hoop op nog iets stevigs, ben pas 80% tevreden

Magick1
Ik blijf hopen op Bombay Bicycle Club

Dat zou inderdaad wel een mooie naam zijn

+ Interpol, Angus & Julia Stone, Foster the People, George Ezra, The Strypes en Trixie Whitley.

Erg blij met de eerste twee namen! Volgende week volgen er nieuwe namen.

Interpol jawel, wat een fantastische band is dat toch. Blijft spannend en beklijvend, verliest z'n magie niet en blijft enigszins trouw aan z'n roots. Heerlijke nieuwe naam, erg blij mee!

Zeker blij met Interpol, ook George Ezra is een leuke naam. Andere namen zijn prima.

Zeer leuk rijtje nieuwe namen!
Eigenlijk allemaal interessant, met Interpol en Angus & Julia Stone als uitschieters.

JDS
Combis zijn intussen weg

Van balen gesproken, net nu ik overtuigd was om te gaan...

Bizar hoe snel dat is gegaan. Gelukkig heb ik mijn combi binnen

MAS
Gelukkig afgelopen zaterdag een kaartje gekocht. Wel echt belachelijk dat het zo snel is uitverkocht. Het zou de grote EU festivals sieren als ze eens wat later begonnen met de kaartverkoop. Het wordt je haast onmogelijk gemaakt een keuze tussen festivals te maken op basis van de line-up.

Gesaffelstein, The Subs, SBTRKT, Trentemøller, Moderat, Rudimental, Chase and Status

Heel erg blij met Moderat, SBTRKT en Trentemoller!

Heerlijk, een beetje feestmuziek, mocht er zeker nog wel bij!
The Subs staan zowieso garant voor even alles geven!

Zondagtickets ook al uitverkocht.

Ik heb gisteren nog tickets besteld voor zondag, net op tijd dus.

+ Warpaint, White Lies, Milow, Parov Stelar Band, Rodrigo y Gabriela, Melanie De Biasio en Reignwolf

MAS
Ik ken geen een naam.

Blij met Warpaint en White Lies. Vrijwel de rest op Milow na ken ik niet. Milow is totaal niet interessant

Mooi zo! Vrijdag is voor mij nu de topdag, heeft zaterdag voorbij gestoken.

VladTheImpaler schreef:
Blij met Warpaint en White Lies. Vrijwel de rest op Milow na ken ik niet. Milow is totaal niet interessant

Milow is het meest irritante dat onze vlaamse bodem qua muziek heeft voortgebracht. Dat uitgerekend die platte prut pop het maakt in het buitenland ergert mij enorm. Wat die platte prut pop in godsnaam om een rock-festival doet, is een vraag die ik mij (bij Rock Werchter) een paar jaar geleden gestopt ben met stellen.

jaaaaa! dit maakt me blij

Goddamn. Ik moet echt nog een combi ticket zien te fixen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.