Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
Magick1
geplaatst: 7 februari 2014, 15:45 uur
Nieuwe namen: London Grammar, Midlake, The Wombats, Miles Kane, Bastille en Biffy Clyro.
@jerome988: volgens mij liggen A3 en A4 verder dan B0 (de West-Vlamingen camping!), B1, C1 en C2
@jerome988: volgens mij liggen A3 en A4 verder dan B0 (de West-Vlamingen camping!), B1, C1 en C2
0
geplaatst: 7 februari 2014, 16:03 uur
London Grammar! Verder balen dat Bastille en Biffy Clyro alweer komen, daar heb ik echt niets mee. The Wombats vind ik ook weinig. Midlake en Miles Kane zijn wel tof, maar die heb ik al eens eerder gezien.
0
geplaatst: 7 februari 2014, 16:08 uur
Toch de eerste keer sinds een tijdje dat de namen de affiche naar boven in plaats van naar beneden trekken.
Bastille en Biffy Clyro mogen ze morgen vervangen door Eddy Wally en Wendy Van Wanten, maar de andere 4 namen vind ik tof.
Iemand Midlake al gezien nadat ze van zanger veranderd zijn? Is het nog goed? Het nieuw album wordt precies niet erg warm onthaald?
Bastille en Biffy Clyro mogen ze morgen vervangen door Eddy Wally en Wendy Van Wanten, maar de andere 4 namen vind ik tof.
Iemand Midlake al gezien nadat ze van zanger veranderd zijn? Is het nog goed? Het nieuw album wordt precies niet erg warm onthaald?
0
geplaatst: 7 februari 2014, 16:11 uur
Aardig lijstje, met voor mij Miles Kane als uitschieter. Bastille en The Wombats doen me dan weer niks.
0
geplaatst: 7 februari 2014, 17:20 uur
Het komt niet meer goed met de line-up, slechtste affiche ooit van Wercher denk ik zo...
Allemaal oninteressante namen, maar goed de ticketverkoop loopt wel vlot, dus wie ben ik om dan de affiche te beoordelen
Allemaal oninteressante namen, maar goed de ticketverkoop loopt wel vlot, dus wie ben ik om dan de affiche te beoordelen

0
geplaatst: 7 februari 2014, 18:02 uur
Wederom geen must-see's voor mij. Al check ik altijd wel effe Biffy Clyro als ik in de buurt ben. Ik hoop op nog iets stevigs, ben pas 80% tevreden
0
geplaatst: 14 februari 2014, 16:16 uur
+ Interpol, Angus & Julia Stone, Foster the People, George Ezra, The Strypes en Trixie Whitley.
Erg blij met de eerste twee namen! Volgende week volgen er nieuwe namen.
Erg blij met de eerste twee namen! Volgende week volgen er nieuwe namen.
0
geplaatst: 14 februari 2014, 16:27 uur
Interpol jawel, wat een fantastische band is dat toch. Blijft spannend en beklijvend, verliest z'n magie niet en blijft enigszins trouw aan z'n roots. Heerlijke nieuwe naam, erg blij mee!
0
geplaatst: 14 februari 2014, 16:28 uur
Zeker blij met Interpol, ook George Ezra is een leuke naam. Andere namen zijn prima.
0
geplaatst: 15 februari 2014, 23:02 uur
Zeer leuk rijtje nieuwe namen!
Eigenlijk allemaal interessant, met Interpol en Angus & Julia Stone als uitschieters.
Eigenlijk allemaal interessant, met Interpol en Angus & Julia Stone als uitschieters.
0
geplaatst: 18 februari 2014, 14:16 uur
Bizar hoe snel dat is gegaan. Gelukkig heb ik mijn combi binnen 

0
geplaatst: 18 februari 2014, 18:26 uur
Gelukkig afgelopen zaterdag een kaartje gekocht. Wel echt belachelijk dat het zo snel is uitverkocht. Het zou de grote EU festivals sieren als ze eens wat later begonnen met de kaartverkoop. Het wordt je haast onmogelijk gemaakt een keuze tussen festivals te maken op basis van de line-up.
0
geplaatst: 19 februari 2014, 12:23 uur
Gesaffelstein, The Subs, SBTRKT, Trentemøller, Moderat, Rudimental, Chase and Status
Heel erg blij met Moderat, SBTRKT en Trentemoller!
Heel erg blij met Moderat, SBTRKT en Trentemoller!
0
geplaatst: 19 februari 2014, 12:40 uur
Heerlijk, een beetje feestmuziek, mocht er zeker nog wel bij!
The Subs staan zowieso garant voor even alles geven!
The Subs staan zowieso garant voor even alles geven!
0
geplaatst: 20 februari 2014, 17:29 uur
Ik heb gisteren nog tickets besteld voor zondag, net op tijd dus. 

0
geplaatst: 21 februari 2014, 17:34 uur
+ Warpaint, White Lies, Milow, Parov Stelar Band, Rodrigo y Gabriela, Melanie De Biasio en Reignwolf
0
geplaatst: 21 februari 2014, 20:21 uur
Blij met Warpaint en White Lies. Vrijwel de rest op Milow na ken ik niet. Milow is totaal niet interessant
0
geplaatst: 24 februari 2014, 11:07 uur
Mooi zo! Vrijdag is voor mij nu de topdag, heeft zaterdag voorbij gestoken.
0
geplaatst: 24 februari 2014, 11:10 uur
VladTheImpaler schreef:
Blij met Warpaint en White Lies. Vrijwel de rest op Milow na ken ik niet. Milow is totaal niet interessant
Milow is het meest irritante dat onze vlaamse bodem qua muziek heeft voortgebracht. Dat uitgerekend die platte prut pop het maakt in het buitenland ergert mij enorm. Wat die platte prut pop in godsnaam om een rock-festival doet, is een vraag die ik mij (bij Rock Werchter) een paar jaar geleden gestopt ben met stellen.
0
geplaatst: 24 februari 2014, 11:46 uur
* denotes required fields.