MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
Muse headliner slotdag!

Mooi kut. Ik heb erg weinig met Muse, hopen dat de overige twee headliners beter zijn.

Metallica en/of Faithless lijkt me wel een keer leuk voor de broodnodige variatie.

Metallica stond er dit jaar nog en Faithless is gestopt geloof ik.

Ik ga er vanuit dat Tony ironisch was

Ah oei, kan wel zijn. Zeker nu ik zie dat Metallica en Faithless al vaak op Werchter gestaan hebben.

Muse en Foo Fighters hebben er al een tijdje niet gestaan, wat dat betreft zijn ze gewoon goed bezig hoor.

Tony schreef:
Metallica en/of Faithless lijkt me wel een keer leuk voor de broodnodige variatie.

Derde Headliner is vandaag bekend gemaakt, Pharrell Williams.

Spikky7 schreef:
Derde Headliner is vandaag bekend gemaakt, Pharrell Williams.

Vind ik wel wat minder, waarschijnlijk is dat live niet echt aan te horen.

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Vind ik wel wat minder, waarschijnlijk is dat live niet echt aan te horen.

Had liever ook een andere naam gezien, zeker voor een headliner...

Niet echt een geweldige headliner voor "Rock" Werchter, hoewel hij wel verschrikkelijk catchy nummers maakt. Met een fijn zonnetje en een Belgisch pintje in de hand, zou het wel eens wat kunnen worden. En misschien zorgt Pharell ervoor, dat we dan ook eens wat aantrekkelijker vrouwvolk op de wei zien dan er normaal gesproken tijdens Rock Werchter loopt te grazen.

Ik vraag me toch af om welke reden ze hem headliner gemaakt hebben. Met Foo Fighters en Muse als headliners begonnen ze erg sterk, maar dit snap ik totaal niet.

Ik vind er geen bal aan, die Pharrell schijnt live ook nog eens te playbacken. Geen idee waarom Werchter hem als headliner binnenhaalt, hopelijk zetten ze er een sterke sub bij of programmeren ze een pak sterke bands in The Barn.

+ Alt-J

Vorig jaar speelden o.a. Interpol en Pixies in een tent tijdens de headliner, dus hopelijk zetten ze dan gelijk met Pharrell ook een goeie band. Alt-J vond ik vorige keer op Werchter erg goed. Tweede album vind ik heel matig tot nu toe, maar An Awesome Wave had ik ook maar op 3* staan voor het concert (na Werchter twee keer halfje verhoogd) dus misschien valt mijn frank nu ook weer als ik de nummers live hoor.

Alt j vind ik een goede toevoeging. Samen met Pharell-al-mijn-beats-lyrics-intros-klinken-exact-hetzelfde-williams plaatsen aub, zodat we een waardig alternatief hebben.

Hun stijgende trend qua prijs gaat gewoon verder...

2003 : 108 euro
2004 : 112 euro
2005 : 120 euro
2006 : 132 euro
2007 : 160 euro
2008 : 165 euro
2009 : 169 euro
2010 : 180 euro
2011 : 195 euro
2012: 200 euro
2013: 200 euro
2014: 205 euro
2015: 219,4 euro

Muse en The Foo Fighters Spannend hoor.....

Florence and the Machine komt weer!

Fijne naam, zal wel subheadliner zijn voor Foo Fighters.

Schueremans heeft Royal Blood ook bevestigd op Studio Brussel.

En Festileaks bevestigd The War on Drugs ook nog eens! Mooie namen hoor.

Als Pharell inderdaad een party-act is en er dus nog een soort headliner moet voorkomen, is de line up op dit moment werkelijk fantastisch. Hopelijk blijft het mooie namen regenen de komende weken.

The War on Drugs en Damien Rice komen ook.

Geweldige namen! Allebei op de zaterdag trouwens, zullen wel headliners zijn van Klub C en The Barn.

Ben eens benieuwd naar Headliner zaterdag. Ik vrees dat het wel eens AC/DC zou kunnen worden... Of anders komen ze naar Werchter Classic, wat ook wel een teleurstelling zou zijn na the Boss en de Stones.

corn1holio1 schreef:
Ben eens benieuwd naar Headliner zaterdag. Ik vrees dat het wel eens AC/DC zou kunnen worden... Of anders komen ze naar Werchter Classic, wat ook wel een teleurstelling zou zijn na the Boss en de Stones.

Robbie Williams of all people is al bevestigd voor TW Classic, lijkt me dat hij de headliner wordt.

Van U2 werd ook sterk gespeculeerd dat ze op allerlei festivals zouden staan en nu blijkt dat ze pas half oktober België aandoen... AC/DC voorlopig slechts bevestigd voor 2 concerten in Parijs eind mei en eentje in Keulen op 19 juni, alle drie zaal/stadionconcerten, dus geen festivals.

Ja haha wat een rijtje: Boss-Stones-Robbie Williams. Maar goed, zal ook wel uitverkopen dus waarom niet zal de schuur denken.
U2 had ik ook alleen voor Classic in gedachten, die doen toch ook al een tijdje geen festivals meer he (of vergis ik me daarin?).
Wat AC/DC betreft, dat zijn goede voortekenen dat ze niet zullen komen, maar somsworden die festivals ook allemaal in 1 keer bekend gemaakt. Het zou ook kunnen dat ze naar Graspop of zo komen.

Die zijn (net als Metallica en Rammstein) te duur voor Graspop. Ik zie ze naar Werchter komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:24 uur

geplaatst: vandaag om 05:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.