Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2011, 00:20 uur
Om heel eerlijk te zijn heb ik liever de Black Eyed Peas dan Iron Maiden. 

0
geplaatst: 13 april 2011, 08:10 uur
Beide hoef ik eigenlijk niet te zien, en volgens mij ook niet echt de groepen die de doelgroep van het festival zouden willen zien. Ik had dan toch liever Arcade Fire weer gezien.
Ik kijk het meeste uit naar Eels, The National, Elbow, Coldplay, Fleet Foxes en uiteraard The Gaslight Anthem. Het is jammer dat Elbow en Bright Eyes op dit moment gelijk staan geprogrammeerd.
0
geplaatst: 13 april 2011, 08:47 uur
Iron Maiden lijkt me ook als je geen fan bent leuk, een hardrockband weet het publiek volgens mij altijd wel te vermaken. Black Eyed Peas heb ik in filmpjes live gehoord en dat klinkt echt niet, de Black Eyed Peas zijn zeker niet slecht, want ze hebben zeker goede nummers gemaakt, maar live is het helemaal niks. En het is ook niet de doelgroep van het festival.
0
geplaatst: 13 april 2011, 09:01 uur
De samen geprogrammeerde groepen zijn weer zeer pijnlijk om te zien:
Queens of the Stone Age - Eels
Elbow - Bright Eyes
Coldplay-Underworld
...
Dat wordt weer wringen om halverwege een optreden een goei plekje te vinden. Met mijn 1.93 m levert me dit steevast enkele stevige porren tussen de ribben op.
Nemen we erbij...
Queens of the Stone Age - Eels
Elbow - Bright Eyes
Coldplay-Underworld
...
Dat wordt weer wringen om halverwege een optreden een goei plekje te vinden. Met mijn 1.93 m levert me dit steevast enkele stevige porren tussen de ribben op.
Nemen we erbij...
0
geplaatst: 20 april 2011, 09:59 uur
Daar ben ik nou echt benieuwd naar
Die zangeres ontspoort altijd tijdens optredens
Die zangeres ontspoort altijd tijdens optredens
0
Guardian of Isis
geplaatst: 20 april 2011, 15:09 uur
Je zei dit voor de grap, niet? Sinds gisteren is het officieel dat ze dus echt in de Marquee staat tijdens Werchter. 

0
Guardian of Isis
geplaatst: 20 april 2011, 22:37 uur
Ha ok, ik dacht (logischerwijs) dat het om te lachen was. Die site wil ik zelfs geen hits geven, vandaar. 

0
Yann Samsa
geplaatst: 21 april 2011, 00:17 uur
Een affiche met vele grote knallers, maar ook enkele missers van formaat...
Wat ik zeker ga zien: Warpaint, TV On The Radio, The Hives, James Blake, Queens Of The Stone Age, The Chemical Brothers, Triggerfinger, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Arsenal, The Gaslight Anthem, Elbow, PJ Harvey, Portishead, Underworld, Grinderman en Iron Maiden.
Van deze artiesten ga ik slechts enkele nummers kunnen meepikken, door het line-up schema: OFWGKTA, Seasick Steve, Aloe Blacc, Bright Eyes en Flee Foxes...
Het zijn soms zeer moeilijke keuzes... QOTSA vs. EELS (ik ga EELS moeten missen), Hurts vs. The Chemical Brothers (ik heb gekozen voor The Chemical Brothers), The National vs. Ozark Henry (dan toch maar de eerste), Underworld vs. Coldplay (opnieuw de eerste) en Flee Foxes vs. Iron Maiden (jammer van Flee Foxes, maar Iron Maiden moet ik gewoon gezien hebben - de Ferre van een tweetal jaar geleden zou me anders vermoorden, het blijft een groot deel van me; en aangezien ik toch ieder nummer vanbinnen en vanbuiten ken...)
Wat ik dan wel aan me voorbij laat passeren zijn: Anouk, Linkin Park, Mona, My Chemical Romance, Jimmy Eat World, Chase And Status, Kings Of Leon, Evaline, The Pretty Reckless, Bruno Mars, Selah Sue, Magnetic Man, All Time Low, Social Distortion en Brandon Flower.
Van de meeste omdat ze samenvallen met een betere act, van enkelen omdat ze het gewoon niet waard zijn; cf. Linkin Park, Jimmy Eat World, The Pretty Reckless, Bruno Mars...
Na Iron Maiden ga ik zowiezo naar huis. Afsluiten met een knaller, en dan de laatste trein nemen - Ik mis Robyn, A-Trak, Digitalism en Black Eyed Peas; ik mis niets dus...
Beady Eye ga ik waarschijnlijk gaan bekijken, dat hangt van het moment af. Ook over Goose, The Subs, Kasabian en Kaiser Chiefs twijfel ik nog.
Dan hebben we nog Grouplove, Rival Sons, Jenny & Johhny, I Blame Coco, Everything Everything, The Vaccines, Tame Impala en Two Door Cinema Club. Die bands kende ik nog niet, maar na wat research en enkele songs te beluisteren ben ik tot de conclussie gekomen dat ze echt wel de moeite waard zijn. Vooral Grouplove, The Vaccines en Tame Impale lijken met toffe en sterke bands...
Ziezo. Even mijn bezichtigingschema. Nu beginnen met voorbereiden:
Het album van Warpaint en James Blake ( + Klavierwerke E.P.) beluisteren.
Losse nummers van TV On The Radio beluisteren.
Het debuut van QOTSA en White Lies beluisteren.
De volledige discografie van Triggerfinger, The National, Arctic Monkeys en Elbow beluisteren.
De laatste van PJ Harvey beluisteren.
De discografie van Portishead en Iron Maiden herhalen.
Enkele Grinderman klassiekers beluisteren.
Natuurlijk zaken die reeds lang gebeurd moesten zijn. Natuurlijk ken ik de albums/nummers in kwestie reeds lang, maar m'n lijstje 'nog te beluisteren' is zodanig lang dat er bekende namen blijven - zoals The Alligator en The Boxer, of de discografie van Elbow & Arctic Monkeys...
Wat ik zeker ga zien: Warpaint, TV On The Radio, The Hives, James Blake, Queens Of The Stone Age, The Chemical Brothers, Triggerfinger, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Arsenal, The Gaslight Anthem, Elbow, PJ Harvey, Portishead, Underworld, Grinderman en Iron Maiden.
Van deze artiesten ga ik slechts enkele nummers kunnen meepikken, door het line-up schema: OFWGKTA, Seasick Steve, Aloe Blacc, Bright Eyes en Flee Foxes...
Het zijn soms zeer moeilijke keuzes... QOTSA vs. EELS (ik ga EELS moeten missen), Hurts vs. The Chemical Brothers (ik heb gekozen voor The Chemical Brothers), The National vs. Ozark Henry (dan toch maar de eerste), Underworld vs. Coldplay (opnieuw de eerste) en Flee Foxes vs. Iron Maiden (jammer van Flee Foxes, maar Iron Maiden moet ik gewoon gezien hebben - de Ferre van een tweetal jaar geleden zou me anders vermoorden, het blijft een groot deel van me; en aangezien ik toch ieder nummer vanbinnen en vanbuiten ken...)
Wat ik dan wel aan me voorbij laat passeren zijn: Anouk, Linkin Park, Mona, My Chemical Romance, Jimmy Eat World, Chase And Status, Kings Of Leon, Evaline, The Pretty Reckless, Bruno Mars, Selah Sue, Magnetic Man, All Time Low, Social Distortion en Brandon Flower.
Van de meeste omdat ze samenvallen met een betere act, van enkelen omdat ze het gewoon niet waard zijn; cf. Linkin Park, Jimmy Eat World, The Pretty Reckless, Bruno Mars...
Na Iron Maiden ga ik zowiezo naar huis. Afsluiten met een knaller, en dan de laatste trein nemen - Ik mis Robyn, A-Trak, Digitalism en Black Eyed Peas; ik mis niets dus...
Beady Eye ga ik waarschijnlijk gaan bekijken, dat hangt van het moment af. Ook over Goose, The Subs, Kasabian en Kaiser Chiefs twijfel ik nog.
Dan hebben we nog Grouplove, Rival Sons, Jenny & Johhny, I Blame Coco, Everything Everything, The Vaccines, Tame Impala en Two Door Cinema Club. Die bands kende ik nog niet, maar na wat research en enkele songs te beluisteren ben ik tot de conclussie gekomen dat ze echt wel de moeite waard zijn. Vooral Grouplove, The Vaccines en Tame Impale lijken met toffe en sterke bands...
Ziezo. Even mijn bezichtigingschema. Nu beginnen met voorbereiden:
Het album van Warpaint en James Blake ( + Klavierwerke E.P.) beluisteren.
Losse nummers van TV On The Radio beluisteren.
Het debuut van QOTSA en White Lies beluisteren.
De volledige discografie van Triggerfinger, The National, Arctic Monkeys en Elbow beluisteren.
De laatste van PJ Harvey beluisteren.
De discografie van Portishead en Iron Maiden herhalen.
Enkele Grinderman klassiekers beluisteren.
Natuurlijk zaken die reeds lang gebeurd moesten zijn. Natuurlijk ken ik de albums/nummers in kwestie reeds lang, maar m'n lijstje 'nog te beluisteren' is zodanig lang dat er bekende namen blijven - zoals The Alligator en The Boxer, of de discografie van Elbow & Arctic Monkeys...
0
geplaatst: 21 april 2011, 07:58 uur
Leuk om zo'n lang bericht te lezen. De bands die ik zeker ga/wil zien zijn The Gaslight Anthem, Fleet Foxes, The National, Kings of Leon, Eels, Coldplay, Bright Eyes, Elbow, Arctic Monkeys, White Lies, Lissie en Kasabian.
Inderdaad Elbow én Bright Eyes. Ik weet niet precies hoe ik dit ga doen, maar ik vind het nog steeds verschrikkelijk dat ze deze twee soortgelijke bands tegenover elkaar hebben gezet. Van Arctic Monkeys en Kasabian ben ik nu bezig om het oeuvre door te nemen, de overige van deze artiesten kan ik bijna alle nummers dromen, hoewel die laatste cd van White Lies eigenlijk te matig is.
Artiesten als Seasick Steve, The Hives, Warpaint, Brandon Flowers, Two Door Cinema Club en The Vaccines klinken ook best goed, en daar zal ik ook wel een kijkje nemen.
Grouplove is voor mij de verrassing van de afgelopen week. Ze hebben alleen een EP van 20 minuten, dus hoe ze de tijd willen vullen is mij een raadsel. Ik las dat een volledig album pas in september komt, dus dat is wel jammer. Mona staat hier tegenover en daar ben ik ook wel benieuwd naar. En dan is er natuurlijk het missen van QotSA voor Eels. Ook een lastige keuze.
Grote namen als Grinderman, Iron Maiden, Underworld zijn niks voor mij en laat ik links liggen. Portishead, PJ Harvey, The Chemical Brothers, The Black Eyed Peas heb ik ook vrij weinig mee, maar ga ik zien doordat er niks interessants tegenover staat.
Inderdaad Elbow én Bright Eyes. Ik weet niet precies hoe ik dit ga doen, maar ik vind het nog steeds verschrikkelijk dat ze deze twee soortgelijke bands tegenover elkaar hebben gezet. Van Arctic Monkeys en Kasabian ben ik nu bezig om het oeuvre door te nemen, de overige van deze artiesten kan ik bijna alle nummers dromen, hoewel die laatste cd van White Lies eigenlijk te matig is.
Artiesten als Seasick Steve, The Hives, Warpaint, Brandon Flowers, Two Door Cinema Club en The Vaccines klinken ook best goed, en daar zal ik ook wel een kijkje nemen.
Grouplove is voor mij de verrassing van de afgelopen week. Ze hebben alleen een EP van 20 minuten, dus hoe ze de tijd willen vullen is mij een raadsel. Ik las dat een volledig album pas in september komt, dus dat is wel jammer. Mona staat hier tegenover en daar ben ik ook wel benieuwd naar. En dan is er natuurlijk het missen van QotSA voor Eels. Ook een lastige keuze.
Grote namen als Grinderman, Iron Maiden, Underworld zijn niks voor mij en laat ik links liggen. Portishead, PJ Harvey, The Chemical Brothers, The Black Eyed Peas heb ik ook vrij weinig mee, maar ga ik zien doordat er niks interessants tegenover staat.
0
geplaatst: 21 april 2011, 08:08 uur
Bright eyes - Elbow combinatie is inderdaad echt verschrikkellijk!
Vorig jaar heb ik elbow al gezien, dus ik denk dat ik dit jaar naar Bright Eyes te gaan.
Maar iemand zou de Schuur toch aan zijn verstand moeten brengen dat vele fans van de ene groep, de andere ook goed vinden.
Vorig jaar heb ik elbow al gezien, dus ik denk dat ik dit jaar naar Bright Eyes te gaan.
Maar iemand zou de Schuur toch aan zijn verstand moeten brengen dat vele fans van de ene groep, de andere ook goed vinden.
0
geplaatst: 21 april 2011, 10:13 uur
Guardian of Isis schreef:
Ha ok, ik dacht (logischerwijs) dat het om te lachen was. Die site wil ik zelfs geen hits geven, vandaar.
Ik ook niet hoor had het ergens gelezen op een ander forum.Ha ok, ik dacht (logischerwijs) dat het om te lachen was. Die site wil ik zelfs geen hits geven, vandaar.
0
geplaatst: 21 april 2011, 10:29 uur
mijn programma denk ik:
donderdag:
- Warpaint
- TV on the Radio of Seasick Steve (moet ik allebei nog beluisteren)
- Aloe Blac (denk ik)
- james blake (gewoon om eens te weten, wil anouk niet horen)
- deel Qotsa en dan naar Eels
- Beady Eye
- Hurts
vrijdag:
- Mona
- Lissie (denk ik)
- Triggerfinger
- Jimmy Eat Wordl (al ken ik daar niks van)
- The National
- Arctic Monkeys
- Kings of Leon (en hopen dat ze veel van de 1ste cd's spelen)
- the subs
zaterdag:
- Rival Sons
- The Gaslight Anthem
- I blame coco (stukje)
- Elbow
- PJ Harvey
- Portishead
- Coldplay
zondag:
- the Vaccines
- Kasabian
- Two Doors Cinema Club (al ga ik eerst nog eens luisteren of ze het waard zijn)
- Grinderman of Brandon Flowers (moet ik ook allebei nog eens beluisteren)
- Fleet Foxes
en daarna is er niks meer interessant wss nog wat iron maiden meepakken en dan zul je mij wss alleen maar aan de biertent zien.
donderdag:
- Warpaint
- TV on the Radio of Seasick Steve (moet ik allebei nog beluisteren)
- Aloe Blac (denk ik)
- james blake (gewoon om eens te weten, wil anouk niet horen)
- deel Qotsa en dan naar Eels
- Beady Eye
- Hurts
vrijdag:
- Mona
- Lissie (denk ik)
- Triggerfinger
- Jimmy Eat Wordl (al ken ik daar niks van)
- The National
- Arctic Monkeys
- Kings of Leon (en hopen dat ze veel van de 1ste cd's spelen)
- the subs
zaterdag:
- Rival Sons
- The Gaslight Anthem
- I blame coco (stukje)
- Elbow
- PJ Harvey
- Portishead
- Coldplay
zondag:
- the Vaccines
- Kasabian
- Two Doors Cinema Club (al ga ik eerst nog eens luisteren of ze het waard zijn)
- Grinderman of Brandon Flowers (moet ik ook allebei nog eens beluisteren)
- Fleet Foxes
en daarna is er niks meer interessant wss nog wat iron maiden meepakken en dan zul je mij wss alleen maar aan de biertent zien.
0
geplaatst: 21 april 2011, 10:36 uur
Ik zou iedereen aanraden om Kasabian live eens te bekijken (echt goed)!
Jammer dat ze samen vallen met Tame Impala
Jammer dat ze samen vallen met Tame Impala

0
Yann Samsa
geplaatst: 21 mei 2011, 19:55 uur
Ik zit dus met een probleempje. In een haast had ik m'n ticket gekocht, aangezien de line-up toch wel erg sterk is. Kom ik nu tot de constatering dat geen enkele vriend mee kan, door verschillende redenen; Italiëreis school, niet mogen van ouders, te hoge prijzen,... - je kent het wel.
Nu zie ik het eerlijk gezegd niet zitten om de volle vier dagen alleen rond te wandelen, ookal ga ik vooral voor de bands.
Dus als er iemand is die zegt; ach geen probleem, plaats je tentje naast de mijne - dat zou ik echt fijn vinden. Dan volgen we gewoon ons eigen schemaatje, maar is er wat gezelschap na de acts/ of tussen/ of bij de acts die we allebei bekijken / ...
Ik ben sociaal en vooral bezig met filosofie - Ook heb ik een fobie voor olifanten in latexpakjes die jongleren met vogelbekdieren op een éénwieler...
Komt dus wel goed
Thnx
Edit- mijn schema:
Donderdag
(deeltje OFWGKTA)
Warpaint
TV On The Radio / Seasick Steve (mij gelijk)
The Hives
(deel Aloe Blacc)
James Blake
QOTSA / Eels (difficult choice)
The Chemical Brothers
Vrijdag
Grouplove
Triggerfinger
White Lies
The National / Ozark Henry
Arctic Monkeys
Goose
Arsenal
Zaterdag
(Rival Sons)
(The Gaslight Anthem)
Elbow
PJ Harvey
Portishead
Underworld
Zondag
Everything Everything
The Vaccines
Tame Impala
Grinderman
Iron Maiden
drinkn en napraten terwijl het meeste volk op de weide staat voor de slechtste acts v/h weekend.
Nu zie ik het eerlijk gezegd niet zitten om de volle vier dagen alleen rond te wandelen, ookal ga ik vooral voor de bands.
Dus als er iemand is die zegt; ach geen probleem, plaats je tentje naast de mijne - dat zou ik echt fijn vinden. Dan volgen we gewoon ons eigen schemaatje, maar is er wat gezelschap na de acts/ of tussen/ of bij de acts die we allebei bekijken / ...
Ik ben sociaal en vooral bezig met filosofie - Ook heb ik een fobie voor olifanten in latexpakjes die jongleren met vogelbekdieren op een éénwieler...
Komt dus wel goed

Thnx
Edit- mijn schema:
Donderdag
(deeltje OFWGKTA)
Warpaint
TV On The Radio / Seasick Steve (mij gelijk)
The Hives
(deel Aloe Blacc)
James Blake
QOTSA / Eels (difficult choice)
The Chemical Brothers
Vrijdag
Grouplove
Triggerfinger
White Lies
The National / Ozark Henry
Arctic Monkeys
Goose
Arsenal
Zaterdag
(Rival Sons)
(The Gaslight Anthem)
Elbow
PJ Harvey
Portishead
Underworld
Zondag
Everything Everything
The Vaccines
Tame Impala
Grinderman
Iron Maiden
drinkn en napraten terwijl het meeste volk op de weide staat voor de slechtste acts v/h weekend.
0
geplaatst: 21 mei 2011, 20:03 uur
ik heb nog geen tent 
ik zou er geen probleem mee hebben, zit toch normaal bij een groep waar ik ook bijna geen personen van ken (stuk of 4 maar).
en uw programma lijkt nog goed op het mijne ook.
+ kzou tegen u in het west-vlaams kunnen praten.

ik zou er geen probleem mee hebben, zit toch normaal bij een groep waar ik ook bijna geen personen van ken (stuk of 4 maar).
en uw programma lijkt nog goed op het mijne ook.
+ kzou tegen u in het west-vlaams kunnen praten.

0
Yann Samsa
geplaatst: 21 mei 2011, 23:47 uur
Gie meugt zeekr int West-Vlams teege mi klappn, ezo ewt gern eni? 
Ik heb een driepersonentent, dus dat komt in orde. Verder moeten we niet altijd krak hetzelfde programma hebben, natuurlijk; maar het is fijn om iemand te hebben om mee te praten, een pint te drinken.
Tof dat ik feedback krijg, we'll keep in touch via PM.

Ik heb een driepersonentent, dus dat komt in orde. Verder moeten we niet altijd krak hetzelfde programma hebben, natuurlijk; maar het is fijn om iemand te hebben om mee te praten, een pint te drinken.
Tof dat ik feedback krijg, we'll keep in touch via PM.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 20:08 uur
Ik heb nog een combiticket en 80 drankbonnetjes over. PM me indien interesse.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 20:25 uur
Mijn line-up:
Donderdag: The Hives, Queens of the Stone Age, Eels, Linkin Park & The Chemical Brothers
Vrijdag: My Chemical Romance, Triggerfinger, White Lies, The National, Artic Monkeys, Goose & The Subs
Zaterdag: The Pretty Reckless, The Gaslight Anthem, Elbow, Selah Sue & Coldplay
Zondag: Everything Everything, The Vaccines, Tame Impala, Kaiser Chiefs & Iron Maiden
Donderdag: The Hives, Queens of the Stone Age, Eels, Linkin Park & The Chemical Brothers
Vrijdag: My Chemical Romance, Triggerfinger, White Lies, The National, Artic Monkeys, Goose & The Subs
Zaterdag: The Pretty Reckless, The Gaslight Anthem, Elbow, Selah Sue & Coldplay
Zondag: Everything Everything, The Vaccines, Tame Impala, Kaiser Chiefs & Iron Maiden
0
geplaatst: 14 juni 2011, 23:36 uur
Donderdag: OFWGKTA, Seasick Steve, The Hives, QotSA, Eels, Linkin Park, The Chemical Brothers
Vrijdag: Grouplove (tip!), Lissie, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Kings of Leon
Zaterdag: Rival Sons, The Gaslight Anthem, Elbow/Bright Eyes (moeilijk...), PJ Harvey, Portishead, Coldplay
Zondag: The Vaccines, Kasabian, 2 Door Cinema Club, Brandon Flowers, Fleet Foxes, Iron Maiden
Vrijdag is voor mij duidelijk de dag van het festival. Ook de zaterdag heeft ook een aantal goede artiesten. Vervelende overlappingen zijn voor mij Elbow/Bright Eyes en Eels/QoftSA. Op de "harde" zondag is er voor mij weinig te beleven op Main Stage al begin ik Kasabian steeds meer te waarderen. Gelukkig maakt het optreden van Fleet Foxes veel goed. En mochten jullie op vrijdag vroeg aanwezig zijn, dan kan ik zeker het optreden van Grouplove aanraden.
Vrijdag: Grouplove (tip!), Lissie, White Lies, The National, Arctic Monkeys, Kings of Leon
Zaterdag: Rival Sons, The Gaslight Anthem, Elbow/Bright Eyes (moeilijk...), PJ Harvey, Portishead, Coldplay
Zondag: The Vaccines, Kasabian, 2 Door Cinema Club, Brandon Flowers, Fleet Foxes, Iron Maiden
Vrijdag is voor mij duidelijk de dag van het festival. Ook de zaterdag heeft ook een aantal goede artiesten. Vervelende overlappingen zijn voor mij Elbow/Bright Eyes en Eels/QoftSA. Op de "harde" zondag is er voor mij weinig te beleven op Main Stage al begin ik Kasabian steeds meer te waarderen. Gelukkig maakt het optreden van Fleet Foxes veel goed. En mochten jullie op vrijdag vroeg aanwezig zijn, dan kan ik zeker het optreden van Grouplove aanraden.
0
geplaatst: 16 juni 2011, 18:42 uur
Staat er op een campingticket een naam? En is het risico groot dat er daarbij identiteitscontrole is? Trouwens onnozel dat je geen drankbonnen en campingtickets kan kopen als dit niet in combinatie is met een ticket.
0
geplaatst: 16 juni 2011, 19:53 uur
Gaat wel hoor, gewoon internettickets kopen, dan lukt dit. In het begin lukte het mij ook niet, maar na wat gesnuffel toch gevonden.
De campingtickets zijn niet op naam. Je kan trouwens de dag zelf nog een campingticket kopen op de verschillende campings.
De campingtickets zijn niet op naam. Je kan trouwens de dag zelf nog een campingticket kopen op de verschillende campings.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 18:24 uur
Wat een stoere line-up dit jaar, helaas ben ik er niet bij.
Bands die ik graag zou willen zien:
the Chemical Brothers, Tv on the Radio, QOTSA, Goose, the National (jammer dat die band op de mainstage staat) Underworld, Magnetic Man, Fleet Foxes, Grinderman.
Bands die ik graag zou willen zien:
the Chemical Brothers, Tv on the Radio, QOTSA, Goose, the National (jammer dat die band op de mainstage staat) Underworld, Magnetic Man, Fleet Foxes, Grinderman.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 19:12 uur
Mensen die gaan zou ik Selah Sue adviseren, samen met Elbow het absolute hoogtepunt op Pinkpop, hier wordt het wat moeilijker met namen als Eels, Fleet Foxes, Qotsa, National, Arctic Monkeys en dan laat ik er nog tig namen buiten.
0
geplaatst: 22 juni 2011, 19:27 uur
Jammer dat Selah Sue tesamen speelt met PJ Harvey en die haar laatste CD is echt prachtig. 

0
geplaatst: 25 juni 2011, 16:22 uur
Oh ja tuurlijk Selah Sue, fantastisch live, of in ieder geval op Pinkpop!
* denotes required fields.