Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2011, 19:27 uur
Wat is er nu dan? Iets verkeerds gezegt? Ik wil Radiohead graag een keertje zien.
0
geplaatst: 30 november 2011, 21:34 uur
Inderdaad enkel een spelfoutje.
Ik hoop dat Radiohead op Werchter komt, dan koop ik zeker kaarten
Ik hoop dat Radiohead op Werchter komt, dan koop ik zeker kaarten
0
geplaatst: 30 november 2011, 21:50 uur
Mee eens, ook Muse mag van mij langskomen en Metallica lijkt me al bijna zeker.
0
geplaatst: 9 december 2011, 12:35 uur
En Metallica speelt in mei een show op de weide dus die komen niet (wat ik stiekem wel goed vind).
0
geplaatst: 9 december 2011, 13:02 uur
Ik zie liever Metallica op rock werchter, dat ik € 79 betaal en nog eens 6, 7tal bands zie dan dat ik naar hun concert ga en € 75 betaal. Als ze dagtickets gaan hebben op Rock Am Ring ga ik daar naartoe!
0
geplaatst: 9 december 2011, 16:48 uur
Ze spelen op Werchter Boutique, dus dat is ook een festival JDS 

0
geplaatst: 9 december 2011, 17:36 uur
Bwah eerder een openluchtconcert met een uitgebreid voorprogramma.
0
geplaatst: 16 december 2011, 11:33 uur
mooie update met mogelijk The XX, Skrillex etc. Nieuwe sterke geruchten voor Rock Werchter 2012: The XX, Skrillex en meer.. | Rockblog - bit.ly
0
geplaatst: 16 december 2011, 15:44 uur
Dat zouden wel mooie toevoegingen zijn!
Wolfmother moet ik nog steeds een keertje zien,
Wolfmother moet ik nog steeds een keertje zien,
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:41 uur
morgen staan deze namen in de humo:
Donderdag
mainstage: blink-182, elbow, the cure, justice
marquee: skrillex
podium 3: garbage
Vrijdag:
mainstage: X, wiz khalifa, deus, pearl jam, deadmau5
marquee: dj fresh, katy B
podium 3: katzenjammer, beirut
Zaterdag
mainstage: Kasabian, wolfmother
Zondag
mainstage: florence+the machine, RHCP, snow patrol
Donderdag
mainstage: blink-182, elbow, the cure, justice
marquee: skrillex
podium 3: garbage
Vrijdag:
mainstage: X, wiz khalifa, deus, pearl jam, deadmau5
marquee: dj fresh, katy B
podium 3: katzenjammer, beirut
Zaterdag
mainstage: Kasabian, wolfmother
Zondag
mainstage: florence+the machine, RHCP, snow patrol
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:45 uur
zie hier voor de humo screenshot met volledig plaatje! het is zo goed als officieel dat oa. Wolfmother, Kasabian, TheCure en nog veel meer erbij komen: Deel Rock Werchter 2012 line-up gelekt | Rockblog
0
geplaatst: 24 januari 2012, 00:26 uur
X, Wiz Khalifa, The Cure en Garbage zou ik wel willen zien. Ziet er naar uit dat het weer een goed festivalseizoen gaat worden.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 06:43 uur
Blink (sentiment), Elbow, The Cure, dEUS, PJ, Beirut, Kasabian, Wolfmother en tot nu toe de hele zondag staan me alleszins wel aan! Degelijke affiche tot nu toe 

0
geplaatst: 24 januari 2012, 07:56 uur
Er komt dus ook een derde podium bij. Dan is er misschien eindelijk wat plaats voor meer elektronische muziek.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 17:58 uur
Blink 182, Elbow, Wiz Khalifa, Beirut, The Cure en dEUS wil ik allemaal graag zien!
Het gaat de goede kant op
Het gaat de goede kant op

0
Yann Samsa
geplaatst: 24 januari 2012, 18:07 uur
Waarschijnlijk ga ik de vrijdag gaan. Pearl Jam, Deadmau5, Beirut en dEUS! Zou zeer graag The Cure zien, maar verder is er - los van Elbow, die ik al heb gezien - minder te beleven, en zo'n duur combiticket kopen zie ik echt niet zitten. Tenzij die zaterdag, die nog opvallend leeg staat, nog sappig wordt gevuld...
0
geplaatst: 25 januari 2012, 19:20 uur
Wat heeft eigenlijk iedereen met die Wiz Khalifa, is dat één of andere hype die ik gemist heb? Black and Yellow ok, maar wat heeft die voor de rest eigenlijk al noemenswaardig gepresteerd?
0
geplaatst: 25 januari 2012, 19:23 uur
Ja een hype is het wel te noemen, elke single word een hit. Verder vind ik zijn albums maar matig, maar live (Pukkelpop 2011) vond ik het wel leuk.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 19:29 uur
Gloeilamp schreef:
Ja een hype is het wel te noemen, elke single word een hit. Verder vind ik zijn albums maar matig, maar live (Pukkelpop 2011) vond ik het wel leuk.
Ok, nu is het zoiezo niet echt mijn stijl hoor, dus kan er niet objectief over oordelen
Voor mij dus geen must-see, maar er werd regelmatig best wel enthousiast op gereageerd en dat verbaasde mij dus wat 
0
geplaatst: 25 januari 2012, 19:31 uur
Mijn stijl ook niet hoor, gewoon leuk meer vind ik er niet van. Tussen oa dEUS, Pearl Jam en Deadmau5 kan Wiz er wel bij voor mij 

0
geplaatst: 2 februari 2012, 11:21 uur
Het grappige is dat mensen die al langer fan zijn van Wiz, net zien dat Black and yellow een minder nummer is van wiz (volgens mezelf dan toch) en niet echt overeenkomt met zijn normale stijl.
0
geplaatst: 5 februari 2012, 15:52 uur
"De Pyramid Marquee focust op electronische muziek in al zijn dansbare vormen op donderdag en vrijdag. Op zaterdag en zondag wordt de programmatie daar, naar analogie met de vorige jaren, met aanstormend talent, intieme(re) optredens en dance beats in de late uren ingevuld. "
Dus Marquee op donderdag en vrijdag alleen elektronisch en op zaterdag en zondag vooral 's nachts elektronisch.
Het terrein wordt ook 2,5 ha uitgebreid.
& nog een gokje:
Blur
Gotye
Black Box Revelation
Example
Plan B
Steak Number Eight
M83
Bon Iver
School is Cool
Sioen
't Hof van Commerce
Noah and the Whale
Incubus
The All American Rejects
Twin Atlantic
SX
LMFAO (hopelijk niet maarja)
The Drums
Nero
Netsky
Swedish House Mafia
Black Keys
Madness
Biffy Clyro
The Subways
Birdy
Avicii
Noel Gallagher’s High Flying Birds
Laatste headliner: The Prodigy? Mumford & Sons? Radiohead? Black Keys?
Dus Marquee op donderdag en vrijdag alleen elektronisch en op zaterdag en zondag vooral 's nachts elektronisch.
Het terrein wordt ook 2,5 ha uitgebreid.
& nog een gokje:
Blur
Gotye
Black Box Revelation
Example
Plan B
Steak Number Eight
M83
Bon Iver
School is Cool
Sioen
't Hof van Commerce
Noah and the Whale
Incubus
The All American Rejects
Twin Atlantic
SX
The Drums
Nero
Netsky
Swedish House Mafia
Black Keys
Madness
Biffy Clyro
The Subways
Birdy
Avicii
Noel Gallagher’s High Flying Birds
Laatste headliner: The Prodigy? Mumford & Sons? Radiohead? Black Keys?
0
geplaatst: 5 februari 2012, 15:55 uur
JDS schreef:
"
"

Denk dat Werchter Mumford & Sons en The Black Keys niet als headliner zal programmeren, dan zou Snow Patrol ook headliner moeten zijn.
Ik gok op Radiohead!

0
geplaatst: 5 februari 2012, 16:38 uur
Ik hoop ook Radiohead. Beetje vreemd wel eigenlijk. Eerst zouden ze alleen zaalconcerten geven, maar een paar dagen later worden ze wel bevestigd voor een Portugees festival ?!? Dus maar hopen, al mag The Prodigy zeker ook komen.
Mumford & Sons en The Black Keys zouden waarschijnlijk inderdaad 'maar' sub-headliner zijn.
Normaal zie ik de Rock Werchter headliners van ver afkomen, maar nu weet ik het eigenlijk niet goed.
Mumford & Sons en The Black Keys zouden waarschijnlijk inderdaad 'maar' sub-headliner zijn.
Normaal zie ik de Rock Werchter headliners van ver afkomen, maar nu weet ik het eigenlijk niet goed.
* denotes required fields.