Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:36 uur
Gloeilamp schreef:
Heeft afgezegd.
(quote)
Heeft afgezegd.
Vervanger is Kraantje Pappie!
0
geplaatst: 5 mei 2012, 00:59 uur
0
geplaatst: 5 mei 2012, 01:36 uur
Ik heb naar het programma gekeken.
Wat een geweldige namen!
Hoe krijgen ze het klaar om zoveel grote namen binnen te halen.
Ik hoop persoonlijk dat School Is Cool de verrassing van het festival wordt.
Deze gasten 2x live gezien, en ze verdienen het.
Wat een geweldige namen!
Hoe krijgen ze het klaar om zoveel grote namen binnen te halen.
Ik hoop persoonlijk dat School Is Cool de verrassing van het festival wordt.
Deze gasten 2x live gezien, en ze verdienen het.
0
geplaatst: 5 mei 2012, 09:59 uur
@JDS
De Belgen zijn er zeer blij mee, Kraantje is daar erg populair. De Marquee gaat dus wel volkomen
@Deric
Ik ga ook zeker bij School is Cool kijken. En wat betreft de line-up, Werchter heeft alltijd een sterke line-up enkel vorig jaar vond ik minder. Daar kan Pinkpop nog wat van leren
De Belgen zijn er zeer blij mee, Kraantje is daar erg populair. De Marquee gaat dus wel volkomen
@Deric
Ik ga ook zeker bij School is Cool kijken. En wat betreft de line-up, Werchter heeft alltijd een sterke line-up enkel vorig jaar vond ik minder. Daar kan Pinkpop nog wat van leren

0
geplaatst: 5 mei 2012, 12:32 uur
In de plaats dat Explosions In The Sky komt, die komen ook in de zomervakantie naar België.
0
geplaatst: 5 mei 2012, 12:52 uur
IllumSphere schreef:
In de plaats dat Explosions In The Sky komt, die komen ook in de zomervakantie naar België.
Wat bedoel je met dit bericht als ik vragen mag?

0
geplaatst: 5 mei 2012, 15:06 uur
Dat ze beter die Azealia Banks hadden kunnen vervangen door Explosions In The Sky.
0
geplaatst: 6 mei 2012, 12:54 uur
Gloeilamp schreef:
@JDS
Niet te veel veralgemenen hé, ik ben namelijk ook een Belg @JDS

Maar nog eens iets, ik vraag mij af: je mag zogezegd niet crowdsurfen op het festival, maar als je het wel doet, wat gebeurt er dan? Iemand ervaring?

0
geplaatst: 6 mei 2012, 13:17 uur
JDS schreef:

Maar nog eens iets, ik vraag mij af: je mag zogezegd niet crowdsurfen op het festival, maar als je het wel doet, wat gebeurt er dan? Iemand ervaring?
(quote)
Niet te veel veralgemenen hé, ik ben namelijk ook een Belg 
Sinds wanneer mag je daar niet meer crowdsurfen ?
0
geplaatst: 6 mei 2012, 13:28 uur
"Verbod op crowdsurfen
Net zoals vorige jaren, en net zoals op alle grote festivals in Europa, geldt er dit jaar opnieuw een verbod op crowdsurfen. Verwijdering van de festivalweide in geval van het niet naleven van deze maatregel zal een logisch gevolg zijn. De redenen van deze keuze zijn voor iedereen zeer duidelijk gebleken na een eerste jaar dat dit verbod van kracht ging. De mensen op de eerste rijen kunnen eindelijk weer genieten van wat er op het podium gebeurt en moeten niet steeds hoofd en ledematen beschermen. Het is een pak aangenamer en veiliger voor iedereen en het risico op kwetsuren is aanzienlijk lager."
Nu dat ze je van de festivalweide smijten lijkt mij onwaarschijnlijk.
0
geplaatst: 7 mei 2012, 09:07 uur
Je wordt er gewoon even uitgepikt door de security (als je tot vanvoren surft toch), die je zeggen dat het niet mag, en that's it.
Probeer wel niet tijdens hetzelfde concert of op dezelfde dag 3 keer bij dezelfde security terecht te komen, dan kan je wel eens problemen krijgen.
Probeer wel niet tijdens hetzelfde concert of op dezelfde dag 3 keer bij dezelfde security terecht te komen, dan kan je wel eens problemen krijgen.
0
geplaatst: 7 mei 2012, 20:47 uur
IllumSphere schreef:
En wat als een artiest dat doet ?
Artiesten mogen wel.En wat als een artiest dat doet ?
corn1holio1 schreef:
Je wordt er gewoon even uitgepikt door de security (als je tot vanvoren surft toch), die je zeggen dat het niet mag, en that's it.
Ok merci!Je wordt er gewoon even uitgepikt door de security (als je tot vanvoren surft toch), die je zeggen dat het niet mag, en that's it.
0
Grid Gorilla
geplaatst: 2 juni 2012, 13:07 uur
Nog 26 dagen en het zwaarste feestje van het jaar komt eraan. Mijn gezelschap luisterd jammer genoeg wat te veel dubstep rommel maar toch heb ik hem kunnen overtuigen voor de rockartietsen. Na lange discussies zijn we er eindelijk uitgekomen welke artiesten we gaan kijken:
Donderdag:
Mertric
The All-American Rejects
Amon Tobin
Rise Against
Blink 182
Elbow
The Cure
Justice
Vrijdag (wss eerst met zware hoofdpijn uit die tent proberen te sukkelen
)
School is cool
Mastodon
Perfume Genius
Gossip
Jack White
Een stukje van dEUS
DJ Fresh
Pearl Jam
Deusmau5
Zaterdag
Alabama Shakes
Wolfmother
Kasabian
M83
Stukje Mumford & Sons
The xx
Editors
Chase & Status
Zondag
Other Lives (ev. The Hickey Underworld)
The Vaccines
Dropkick Murphys
Noel Gallagher's High Flying Birds
Florence + the Machine
(Alleen moeten we nog even in discussie gaan over Snow Patrol vs Knife Party)
RHCP
En dan zit het er jammer genoeg al op
Ik kijk er momenteel extreem hard naar uit
Donderdag:
Mertric
The All-American Rejects
Amon Tobin
Rise Against
Blink 182
Elbow
The Cure
Justice
Vrijdag (wss eerst met zware hoofdpijn uit die tent proberen te sukkelen
)School is cool
Mastodon
Perfume Genius
Gossip
Jack White
Een stukje van dEUS
DJ Fresh
Pearl Jam
Deusmau5
Zaterdag
Alabama Shakes
Wolfmother
Kasabian
M83
Stukje Mumford & Sons
The xx
Editors
Chase & Status
Zondag
Other Lives (ev. The Hickey Underworld)
The Vaccines
Dropkick Murphys
Noel Gallagher's High Flying Birds
Florence + the Machine
(Alleen moeten we nog even in discussie gaan over Snow Patrol vs Knife Party)
RHCP
En dan zit het er jammer genoeg al op

Ik kijk er momenteel extreem hard naar uit

0
geplaatst: 5 juni 2012, 21:06 uur
Grid Gorilla schreef:
Nog 26 dagen en het zwaarste feestje van het jaar komt eraan. Mijn gezelschap luisterd jammer genoeg wat te veel dubstep rommel maar toch heb ik hem kunnen overtuigen voor de rockartietsen. Na lange discussies zijn we er eindelijk uitgekomen welke artiesten we gaan kijken:
Je hebt goed uw best gedaan. Ik zie maar twee dubstep/dnb acts.Nog 26 dagen en het zwaarste feestje van het jaar komt eraan. Mijn gezelschap luisterd jammer genoeg wat te veel dubstep rommel maar toch heb ik hem kunnen overtuigen voor de rockartietsen. Na lange discussies zijn we er eindelijk uitgekomen welke artiesten we gaan kijken:
0
Grid Gorilla
geplaatst: 6 juni 2012, 11:50 uur
JDS schreef:
(quote)
Je hebt goed uw best gedaan. Ik zie maar twee dubstep/dnb acts. Haha, inderdaad. Maar hij is gelukkig iemand die voor veel open staat. Ik wil wedden dat hij na Rock Werchter het dubstep genre achter zich laat.
En het wordt Knife Party i.p.v. Snow Patrol

Vind het trouwens wel jammer dat the cure maar anderhalf uur optreed had gehoopt dat ze toch minstens 2 uur optreden gingen geven. Achja, mag al blij zijn dat ik ze eens kan meemaken.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 12:09 uur
Er zijn discussies gaande om de speeltijd van The Cure nog te verlengen. Zou naar 1u 50m opgetrokken worden. The cure zelf heeft er pas deze week om gevraagd, was niet voorzien in speelschema...
0
geplaatst: 6 juni 2012, 12:28 uur
Op Pinkpop speelde ze twee uur en een kwartier terwijl ze voor één uur en drie kwartier op het programma stonden. Ik hoop voor de Werchter bezoekers dat ze daar ook lekker lang mogen spelen want je krijgt een top show 

0
geplaatst: 6 juni 2012, 12:31 uur
Linius schreef:
Op Pinkpop speelde ze twee uur en een kwartier terwijl ze voor één uur en drie kwartier op het programma stonden. Ik hoop voor de Werchter bezoekers dat ze daar ook lekker lang mogen spelen want je krijgt een top show
Op Pinkpop was er natuurlijk ook geen band meer na The Cure..Op Pinkpop speelde ze twee uur en een kwartier terwijl ze voor één uur en drie kwartier op het programma stonden. Ik hoop voor de Werchter bezoekers dat ze daar ook lekker lang mogen spelen want je krijgt een top show
0
Grid Gorilla
geplaatst: 6 juni 2012, 13:18 uur
Linius schreef:
Oh zou wel nice zijn als ze dat ook zouden doen op Werchter. Moet Justice maar even geduld hebben

0
geplaatst: 6 juni 2012, 13:41 uur
Ik heb ook niet naar de line-up van Werchter gekeken JDS 
Maar goed, als er nog iets na moet komen is dat wel weer onwaarschijnlijk natuurlijk.

Maar goed, als er nog iets na moet komen is dat wel weer onwaarschijnlijk natuurlijk.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 14:04 uur
The Cure wilt inderdaad wat langer spelen. Ik hoorde op Studio Brussel Herman Schuermans zeggen dat ze bezig waren om de tijd tussen twee optredens (donderdag) te verkorten. Mits wat goodwill van de desbetreffende groepen zou The Cure dan wat langer kunnen spelen.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 00:50 uur
Laat The Cure gewoon anderhalf uur spelen, en daardoor een supervette set neer zetten zonder minpunten.
Mint Car, Wrong Number, Want en Bananafishbones mogen ze zeker schrappen.
Setlist Pinkpop:
The Cure Concert Setlist at Pinkpop Festival 2012 on May 26, 2012 | setlist.fm
Mint Car, Wrong Number, Want en Bananafishbones mogen ze zeker schrappen.
Setlist Pinkpop:
The Cure Concert Setlist at Pinkpop Festival 2012 on May 26, 2012 | setlist.fm
0
geplaatst: 7 juni 2012, 01:23 uur
Ik heb The Cure afgelopen weekend 3 uur en een beetje zien spelen in Barcelona en dat was de volle 3 uur boeiend hoor. 
The Cure Concert Setlist at Primavera Sound 2012 on June 1, 2012 | setlist.fm
Snap niet waarom het op andere festivals zo kort moet.

The Cure Concert Setlist at Primavera Sound 2012 on June 1, 2012 | setlist.fm
Snap niet waarom het op andere festivals zo kort moet.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 10:41 uur
Zal wel te maken hebben met het geld dat ze maximaal willen betalen voor/aan the Cure.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 11:18 uur
Laat ze zoveel mogelijk nummers spelen van Disintegration, dan ben ik tevreden. Al lijkt het erop dat Fascination Street niet gespeeld gaat worden.
0
Grid Gorilla
geplaatst: 14 juni 2012, 11:17 uur
Het concert van the cure is verlengd: 22.50 - 00.35.
* denotes required fields.