Muziek / MusicMeter Live! / Dour Festival
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 januari 2014, 11:24 uur
Baauer / Mr. Oizo / Noisia / Shantel & Bucovina Club Orkestar /
Steel Pulse / Connan Mockasin / The Underachievers / Kölsch live / Claptone / Daniel Avery / DJ Rashad & DJ Spinn / Goldie / Klingande / High Tone live / Intergalactic Lovers / 65daysofstatic / Onra live / Shigeto
Onra! http://guycodeblog.mtv.com/wp-content/uploads/2012/03/funny-gifs-dancing-alone1.gif
Steel Pulse / Connan Mockasin / The Underachievers / Kölsch live / Claptone / Daniel Avery / DJ Rashad & DJ Spinn / Goldie / Klingande / High Tone live / Intergalactic Lovers / 65daysofstatic / Onra live / Shigeto
Onra! http://guycodeblog.mtv.com/wp-content/uploads/2012/03/funny-gifs-dancing-alone1.gif
0
geplaatst: 23 januari 2014, 12:22 uur
Goldie is een held. Alleen al die aankondiging zorgt er voor dat de kans heel groot is dat ik naar Dour ga.
0
geplaatst: 23 januari 2014, 14:50 uur
En Avery, Rashad & Spinn en 65daysofstatic is ook niet mis!
Ik krijg ook al meteen zin om weer te gaan.
Ik krijg ook al meteen zin om weer te gaan.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 23 januari 2014, 21:12 uur
Lekker divers lijstje heel blij met COnnan Mousckin, underachiervers en interglatic lovers
0
geplaatst: 25 januari 2014, 00:07 uur
Wanneer mag je bij Dour eigenlijk de eerste écht grote lading namen verwachten?
Zou Dour wel eens kunnen inruilen voor Werchter dit jaar.
Zou Dour wel eens kunnen inruilen voor Werchter dit jaar.
0
geplaatst: 25 januari 2014, 00:28 uur
Als ik het zo van vorig jaar bekijk, dan gebeurt dat meestal in februari. De kans is deze keer wel heel groot dat ik deze zomer terug naar een festival ga.
0
geplaatst: 27 januari 2014, 20:45 uur
vanaf Februari komen er meestal (zowat) elke week wat namen bij
0
geplaatst: 29 januari 2014, 11:16 uur
Fuck Buttons / Madball / Sidilarsen / Machinedrum dj set / Pional live / John Talabot dj set / Julio Bashmore / Shadow Child / Stwo / Dj Hazard / Wilkinson feat. MC Ad-Apt / Igorrr
0
geplaatst: 29 januari 2014, 14:51 uur
Vette namen hoor! Fuck Buttons en John Talabot zou ik zeker willen zien.
0
geplaatst: 31 januari 2014, 14:36 uur
Je kan via de Doursite ook al eet/drink tickets online halen, weet iemand of dat goedkoper is dan op het terrein? Je betaalt voor 8 drankmunten €19,20 (€2.40 per stuk) en voor eten 16 voor €19,20 (€1,20 per stuk)
0
geplaatst: 31 januari 2014, 14:46 uur
Ga er dan maar vanuit dat ze op het terrein 2,50 en 1,25 per stuk kosten. Je mag er als festivalganger ook weer niet té veel korting uit slepen.
Maar sowieso belachelijk dat ze met aparte eet- en drinkbonnen werken. Op Dour krijg je altijd van die papieren bonnetjes die je ook in 2 helften kunt scheuren. Maak dan van 1 halve drinkbon 1 eetbon.
Maar sowieso belachelijk dat ze met aparte eet- en drinkbonnen werken. Op Dour krijg je altijd van die papieren bonnetjes die je ook in 2 helften kunt scheuren. Maak dan van 1 halve drinkbon 1 eetbon.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 januari 2014, 15:02 uur
Jup, dat laatste slaat inderdaad helemaal nergens op. De vorige keer dat ik die bonnen had gepreorderd (2 jaar geleden) waren ze op het festivalterrein precies even duur. Totaal zinloos dus om die van tevoren te bestellen.
0
geplaatst: 11 februari 2014, 13:30 uur
Paul Kalkbrenner / Détroit (Bertrand Cantat, Pascal Humbert) / Raekwon / Maxïmo Park / Sick Of It All / Cerebral Ballzy / Dub Inc / Naâman / Biga Ranx / Disiz / Joke / Pfel (C2C/Beat Torrent) / Hudson Mohawke / Jackmaster & Oneman present Can U Dance / Totally Enormous Extinct Dinosaurs dj set / Bondax live / Doctor P / TC & MC Carasel / Friction & Linguistics / The Hard Way / Metrik & MC AdApt / Levela
0
geplaatst: 19 februari 2014, 18:08 uur
Casseurs Flowters (OrelSan et Gringe) / Joey Bada$$ / Foreign Beggars / Little Dragon / Klaxons / Gui Boratto / Mount Kimbie / Mad Caddies / The Slackers / Only Crime / Chet Faker / Ta-Ku / Deen Burbigo / Jagwar Ma / Breton / Bombay Show Pig / Admiral T / David Rodigan Mbe / Soom T & J*Star / Brain Damage meets Vibronics / Etherwood / Koan Sound.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 19 februari 2014, 18:24 uur
Joey Bada$$, little dragon, jagwar ma en Gui Borratto. Me Gusta
0
geplaatst: 24 februari 2014, 14:16 uur
Ik heb een vraagje aan alle Dourkenners!
Is het slim om van te voren food en drinktickets te kopen?
Kan je zelf makkelijk eten en drinken meenemen of daar in de buurt van het festival kopen?
Ik las iets over blikjes die verboden zijn maar flesjes meenemen prima kan ofzo is daar iets van waar?
Zijn er verder nog belangrijke tips?
Is het slim om van te voren food en drinktickets te kopen?
Kan je zelf makkelijk eten en drinken meenemen of daar in de buurt van het festival kopen?
Ik las iets over blikjes die verboden zijn maar flesjes meenemen prima kan ofzo is daar iets van waar?
Zijn er verder nog belangrijke tips?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 februari 2014, 14:24 uur
Ik zou geen tickets van tevoren kopen, dat heeft helemaal geen toegevoegd voordeel want ze zijn op het terrein precies dezelfde prijs.
Eten en drinken krijg je het campingterrein altijd wel mee op - al is glas, geloof ik, verboden - maar op het festivalterrein zijn ze daar weer strenger mee. Er zijn in ieder geval twee supermarkten op loopafstand (een halfuurtje lopen of zo, maar je loopt daar toch zo veel dat dat niet zo ver lijkt).
Eten en drinken krijg je het campingterrein altijd wel mee op - al is glas, geloof ik, verboden - maar op het festivalterrein zijn ze daar weer strenger mee. Er zijn in ieder geval twee supermarkten op loopafstand (een halfuurtje lopen of zo, maar je loopt daar toch zo veel dat dat niet zo ver lijkt).
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 24 februari 2014, 14:41 uur
De strengheid is vorig jaar toch behoorlijk omhoog geschoten, er zat zelfs een limiet op blikken die je de camping mocht opnemen maar dat was prima te ontzeilen als je bij een drukke rij aansluit. Flessen zijn prima mee te smokkelen op het terrein als je het slim doet.... Lidl is een goed half uur lopen, prima te doen. Wel altijd druk maar als je in de middag gaat valt het mee, er is ook een carrefour ding op de camping voor brood enzo maar deze is best prijzig en altijd druk.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 maart 2014, 11:37 uur
Kaiser Chiefs / Tyler, the Creator / Skip The Use /
Darkside (Nicolas Jaar & Dave Harrington) / Rone live /
Bakermat / Boris Brejcha / Blawan /
Gorgon City / Midland / Fred V & Grafix feat. MC Felon /
Macky Gee & Harry Shotta / Acid Arab / Sinjin Hawke /
Slow Magic / Mala In Cuba / Sohn / La Smala /
L'Or Du Commun & Roméo Elvis / Exodarap /
JCR / Fixpen Singe (Caballero + Lomepal + Fixpen Sill)
Darkside (Nicolas Jaar & Dave Harrington) / Rone live /
Bakermat / Boris Brejcha / Blawan /
Gorgon City / Midland / Fred V & Grafix feat. MC Felon /
Macky Gee & Harry Shotta / Acid Arab / Sinjin Hawke /
Slow Magic / Mala In Cuba / Sohn / La Smala /
L'Or Du Commun & Roméo Elvis / Exodarap /
JCR / Fixpen Singe (Caballero + Lomepal + Fixpen Sill)
* denotes required fields.