Muziek / MusicMeter Live! / Graspop
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2008, 20:19 uur
Judas priest en sonata arctica?
Count me in!
- Metaldex
- AGE-411 (wellicht wel)
- Raekwon
- Mr. Rock
- Wouter8
Count me in!
- Metaldex
- AGE-411 (wellicht wel)
- Raekwon
- Mr. Rock
- Wouter8
0
MetalDex
geplaatst: 17 januari 2008, 11:40 uur
Nog een leuke naam (niet officieel bevestigd door GMM, maar het staat wel op de officiële site van de band:)
DEF LEPPARD
Geruchten:
MADBALL
SAXON
Bostaph tourt trouwens niet met Forbidden, hij wordt vervangen door Gene Hoglan (ook geen misselijke drummer).
DEF LEPPARD
Geruchten:
MADBALL
SAXON
Bostaph tourt trouwens niet met Forbidden, hij wordt vervangen door Gene Hoglan (ook geen misselijke drummer).
0
geplaatst: 21 januari 2008, 18:48 uur
De naam van Nightwish circuleert ook... Zelf hoop ik op nog wat scandinavische melo-death.
Trouwens Saxon is toch al bevestigd?
Trouwens Saxon is toch al bevestigd?
0
geplaatst: 22 januari 2008, 21:12 uur
In het weekend kom ik zowizo ( tenzij ik te laat ben voor kaarten). Vrijdag zal van het werk afhangen.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 12:49 uur
Niet op GMM site bevestigd, maar wel op de officiële bandsites:
Vrijdag: Testament
Zondag: Opeth
Lijken me 2 uiterst aardige namen
EDIT: Officiële nieuwe bevestigingen op Graspop myspace:
Def Leppard
In Flames
Avenged Sevenfold
Opeth
Yngwie Malmsteen
Morbid Angel
Madball
Dying Fetus
Rotting Christ
Alchemist
Behemoth
Vrijdag: Testament
Zondag: Opeth
Lijken me 2 uiterst aardige namen

EDIT: Officiële nieuwe bevestigingen op Graspop myspace:
Def Leppard
In Flames
Avenged Sevenfold
Opeth
Yngwie Malmsteen
Morbid Angel
Madball
Dying Fetus
Rotting Christ
Alchemist
Behemoth
0
Raekwon the chef
geplaatst: 6 februari 2008, 16:15 uur
Zijn Maiden en Priest nu dan wel bevestigd of niet?
0
geplaatst: 6 februari 2008, 17:06 uur
Iron Maiden en Judas Priest waren bij de eerste lading namen, eind december, al officieel bevestigd
(zie 1e post)
(zie 1e post)
0
geplaatst: 6 februari 2008, 18:02 uur
Vrijdag 27 June : Judas Priest
Zondag 29 June: Iron Maiden
Behoorlijk kut dus
Wellicht zetten de 28ste wat zooi.
Zondag 29 June: Iron Maiden
Behoorlijk kut dus
Wellicht zetten de 28ste wat zooi.
0
geplaatst: 7 februari 2008, 17:21 uur
Nile, Sabaton en Korpiklaani bevestigd! 
En ook Cavalera Conspiracy, 36 Crazyfists en Apocalyptica zijn nu officieel.

En ook Cavalera Conspiracy, 36 Crazyfists en Apocalyptica zijn nu officieel.
0
MetalDex
geplaatst: 7 februari 2008, 22:54 uur
WAT EEN HEERLIJKE NIEUWE NAMEN!!!!
Testament, Behemoth, Morbid Angel, Madball, Dying Fetus en Rotting Christ
Korpiklaani ga ik nu voor de derde keer zien, en dat is me altijd een feestje. Sabaton is ook wel aardig om een keertje live te zien.
Testament, Behemoth, Morbid Angel, Madball, Dying Fetus en Rotting Christ
Korpiklaani ga ik nu voor de derde keer zien, en dat is me altijd een feestje. Sabaton is ook wel aardig om een keertje live te zien.
0
max en joep
geplaatst: 8 februari 2008, 12:23 uur
dames en heren, er staan vele geweldige namen op de lijst maar wat mij meteen opviel (als ouwe lul):
Forbidden!
en dan ook nog eens inclusief Bostaph.
Ik dacht dat die ECHT morsdood waren.
(waren ze trouwens ook, het betreft een reunie)
Dat wil ik wel zien zeg!!
Forbidden!
en dan ook nog eens inclusief Bostaph.
Ik dacht dat die ECHT morsdood waren.
(waren ze trouwens ook, het betreft een reunie)
Dat wil ik wel zien zeg!!
0
MetalDex
geplaatst: 8 februari 2008, 12:37 uur
MetalDex schreef:
Bostaph tourt trouwens niet met Forbidden, hij wordt vervangen door Gene Hoglan
Bostaph tourt trouwens niet met Forbidden, hij wordt vervangen door Gene Hoglan
Hij is evengoed te bewonderen op Graspop, maar dan met Testament.
En ik vergat te juichen om Nile?? Bij deze dan:

0
MetalDex
geplaatst: 8 februari 2008, 14:34 uur
En ze houden de vaart erin:
- Soilwork
- Obituary
En Saxon staat er nu ook bij.
- Soilwork
- Obituary
En Saxon staat er nu ook bij.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 19:51 uur
Ik ga zeker ook mee, in een 10-personen tent.
Waar ik naar uitkijk:
Ministry
In Flames
Bullet For My Valentine
Opeth
Obituary
Nile
Soilwork
Dying Fetus (!!!!!)
Rotting Christ
Behemoth
Deathstars
36 Crazyfists
Waar ik naar uitkijk:
Ministry
In Flames
Bullet For My Valentine
Opeth
Obituary
Nile
Soilwork
Dying Fetus (!!!!!)
Rotting Christ
Behemoth
Deathstars
36 Crazyfists
0
geplaatst: 29 februari 2008, 17:02 uur
Er zijn inmiddels weer wat nieuwe namen bijgekomen. De grootste hiervan is ongetwijfeld:
ICED EARTH
Verder: Helmet, Immortal, Symphony X, Novembers Doom, Primordial, Bring Me the Horizon, Bleedingh Through, Throwing Down, Black Stone Cherry en, waar ik zelf het meest blij mee ben: Arch Enemy!

ICED EARTH
Verder: Helmet, Immortal, Symphony X, Novembers Doom, Primordial, Bring Me the Horizon, Bleedingh Through, Throwing Down, Black Stone Cherry en, waar ik zelf het meest blij mee ben: Arch Enemy!

0
geplaatst: 7 maart 2008, 15:01 uur
En de headliner voor de zaterdag is bekend geworden. Niemand minder dan: KISS
Verder nog toegevoegd: Agent Steel, Rose Tattoo, Lauren Harris en Tesla.
Voor geinteresseerden de dagindeling:
Vrijdag:
JUDAS PRIEST
Whitesnake, Def Leppard, Ministry, Morbid Angel, Saxon, Testament, Yngwie Malmsteen, Nile, Obituary, Symphony X, Tesla, Deathstars, Behemoth, Black Stone Cherry
Zaterdag:
KISS
Cavalera Conspiracy, Iced Earth, Immortal, Sonata Arctica, My Dying Bride, Helmet, Forbidden, Volbeat, Bring me the Horizon, Korpiklaani, Dying Fetus, Hollenthon, 36 Crazy Fists, Agent Steel, Bleeding Through, Novembers Doom, Throwdown, Sabaton
Zondag:
IRON MAIDEN
In Flames, Apocalyptica, Bullet for my Valentine, Opeth, Avenged Sevenfold, At the Gates, Arch Enemy, Madball, Primordial, Soilwork, Rotting Christ, Rose Tattoo, Alchemist, Converge, Comeback Kid, Lauren Harris
Fantastische affiche lijkt me. Sommige bands staan alleen wel erg laag (Behemoth, Sabaton) maar verder hoor je mij in ieder geval niet klagen
Verder nog toegevoegd: Agent Steel, Rose Tattoo, Lauren Harris en Tesla.
Voor geinteresseerden de dagindeling:
Vrijdag:
JUDAS PRIEST
Whitesnake, Def Leppard, Ministry, Morbid Angel, Saxon, Testament, Yngwie Malmsteen, Nile, Obituary, Symphony X, Tesla, Deathstars, Behemoth, Black Stone Cherry
Zaterdag:
KISS
Cavalera Conspiracy, Iced Earth, Immortal, Sonata Arctica, My Dying Bride, Helmet, Forbidden, Volbeat, Bring me the Horizon, Korpiklaani, Dying Fetus, Hollenthon, 36 Crazy Fists, Agent Steel, Bleeding Through, Novembers Doom, Throwdown, Sabaton
Zondag:
IRON MAIDEN
In Flames, Apocalyptica, Bullet for my Valentine, Opeth, Avenged Sevenfold, At the Gates, Arch Enemy, Madball, Primordial, Soilwork, Rotting Christ, Rose Tattoo, Alchemist, Converge, Comeback Kid, Lauren Harris
Fantastische affiche lijkt me. Sommige bands staan alleen wel erg laag (Behemoth, Sabaton) maar verder hoor je mij in ieder geval niet klagen

0
geplaatst: 7 maart 2008, 18:13 uur
Ja, echt geen hol aan. Stond twee jaar terug al in het voorprogramma en vorig jaar ook al op Graspop. Beide keren vond ik het echt niks aan.
Maar Agent Steel en Rose Tattoo zijn weer twee erg mooie namen
Kiss doet me niet zoveel, maar lijkt me wel leuk om ze eens gezien te hebben.
We're gonna rock'n'roll all night!
Nu hopen dat m'n tentamenrooster een beetje gunstig is, zodat ik ook echt kan gaan
Maar Agent Steel en Rose Tattoo zijn weer twee erg mooie namen

Kiss doet me niet zoveel, maar lijkt me wel leuk om ze eens gezien te hebben.
We're gonna rock'n'roll all night!
Nu hopen dat m'n tentamenrooster een beetje gunstig is, zodat ik ook echt kan gaan

0
geplaatst: 7 maart 2008, 21:12 uur
De vrijdag ziet er echt zalig uit!
De zondag ziet er op maiden na de moeite niet waard uit.
De zondag ziet er op maiden na de moeite niet waard uit.
0
geplaatst: 8 maart 2008, 16:57 uur
Hmm daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. In Flames, Arch Enemy, Opeth, At the Gates. Maar ja, smaken verschillen.
Weer Lauren Harris vind ik trouwens nergens op slaan. Die durft zeker niet alleen thuis te blijven ofzo

0
geplaatst: 8 maart 2008, 16:59 uur
Fantastische affiche!
Een paar bands die ik niet echt hoef te zien, maar dat wordt dan gecompenseerd door het aantal enorm goede bands. Ook mooie verdeling over de verschillende dagen. Ik kijk er al naar uit
@ Dexter: ik hoop echt dat je erbij kan zijn, man.
Een paar bands die ik niet echt hoef te zien, maar dat wordt dan gecompenseerd door het aantal enorm goede bands. Ook mooie verdeling over de verschillende dagen. Ik kijk er al naar uit

@ Dexter: ik hoop echt dat je erbij kan zijn, man.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 21:44 uur
Met Moonspell
, Alestorm en Firewind zijn de laatste 3 marquee bands aan de affiche toegevoegd. Nu nog een aantal voor de zogenaamde Metal Dome en de line up is compleet 
, Alestorm en Firewind zijn de laatste 3 marquee bands aan de affiche toegevoegd. Nu nog een aantal voor de zogenaamde Metal Dome en de line up is compleet 
0
bro
geplaatst: 20 maart 2008, 16:51 uur
En Aborted en DevilDriver.
DevilDriver sloeg vorig jaar erg aan en is rond die tijd in Europa dus ik hoop dat ze misschien nog eens komen en ze kan zien.
DevilDriver sloeg vorig jaar erg aan en is rond die tijd in Europa dus ik hoop dat ze misschien nog eens komen en ze kan zien.
0
geplaatst: 25 maart 2008, 10:54 uur
Ik heb zaterdag kaarten gekocht en zondag een tent...
Vrijdag lijkt wel de leukste dag te zijn: Priest en Ministry gaan knallen. Verder een kijkje nemen bij Obituary en Symphony X. Op zaterdag wil ik de oude bands Agent Steel en Forbidden zien.... en Max natuurlijk. Volbeat is ook een veplicht nummer en Kiss is jammer. Zondag wordt Maiden dag, Alchemist wil ik wel checken en verder is die dag alleen Opeth echt interessant. Apocalyptica doen we ook vast nog even aan. Voor de rest zal ik mijn mede festivalgangers volgen naar andere bands die ik nu nog niet ken. Genoeg prettige decibellen voor een goed feest die drie dagen!
Vrijdag lijkt wel de leukste dag te zijn: Priest en Ministry gaan knallen. Verder een kijkje nemen bij Obituary en Symphony X. Op zaterdag wil ik de oude bands Agent Steel en Forbidden zien.... en Max natuurlijk. Volbeat is ook een veplicht nummer en Kiss is jammer. Zondag wordt Maiden dag, Alchemist wil ik wel checken en verder is die dag alleen Opeth echt interessant. Apocalyptica doen we ook vast nog even aan. Voor de rest zal ik mijn mede festivalgangers volgen naar andere bands die ik nu nog niet ken. Genoeg prettige decibellen voor een goed feest die drie dagen!
0
bro
geplaatst: 29 maart 2008, 12:58 uur
vrijdag lijkt mij de minste dag. Enkel Ministry en Behemoth lijken mij wat.
zaterdag lijkt mij wel een goede dag te worden met Cavalera Conspiracy, Bring me The Horizon, 36 crazyfists, Bleeding Throug en Throwdown.
Korpiklaani lijkt mij ook wel wat (voor als ik tijd over heb).
maar zondag blijft de beste dag voor mij.
In Fames , Apocalyptica, Bullet For My Valentin, Avenged Sevenfold, Arch Enemy, Soilwork en Comeback Kid 
Zondag gaat zo een zwaar feest worden
ik hoop dat er niet te veel goede bands tergelijk spelen.
zaterdag lijkt mij wel een goede dag te worden met Cavalera Conspiracy, Bring me The Horizon, 36 crazyfists, Bleeding Throug en Throwdown.
Korpiklaani lijkt mij ook wel wat (voor als ik tijd over heb).
maar zondag blijft de beste dag voor mij.
In Fames , Apocalyptica, Bullet For My Valentin, Avenged Sevenfold, Arch Enemy, Soilwork en Comeback Kid 
Zondag gaat zo een zwaar feest worden
ik hoop dat er niet te veel goede bands tergelijk spelen.* denotes required fields.