Muziek / MusicMeter Live! / Naar welke festivals gaan jullie?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2009, 18:39 uur
Je hebt in Nederland vrijheid van religie en vrije meningsuiting. Ik respecteer de vreemde gewoontes van bepaalde reli-fanaten ook en doe er gewoon niet aan mee.
Bij metal kun je de inhoud niet aan de buitenkant beoordelen zonder je in de binnenkant te verdiepen en daar mogen ze in Rijssen nog eens over nadenken.
Vorig jaar was het een gemoedelijk feestje en kan me niet voorstellen dat er echt overlast is bezorgd.
Bij metal kun je de inhoud niet aan de buitenkant beoordelen zonder je in de binnenkant te verdiepen en daar mogen ze in Rijssen nog eens over nadenken.
Vorig jaar was het een gemoedelijk feestje en kan me niet voorstellen dat er echt overlast is bezorgd.
0
geplaatst: 9 mei 2009, 18:10 uur
De zondagrust ging naar de knoppes.
Ik pak Dauwpop in Hellendoorn nog even mee dit jaar btw
Nog meer?
Ik pak Dauwpop in Hellendoorn nog even mee dit jaar btw
Nog meer?
0
geplaatst: 10 mei 2009, 10:28 uur
Dit jaar voor het eerst naar NorthSea Jazz. Twijfel nog over Roskilde.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 13:15 uur
Deze zomer gaan ik een dag naar Rock Werchter (donderdag), line-up voor die dag: The Prodigy, Pendulum, Oasis, Placebo en nog andere. En ik gaan ook nog voor 3 dagen naar Pukkelpop, vooral naar The Offspring, Razorlight en Arctic Monkeys ben ik benieuwd.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 23:39 uur
Pinkpop (koffiewekker doen), Parkpop, Dour, Moshvalley en Lowlands (ook voor mn werk)
0
geplaatst: 1 juni 2009, 22:41 uur
1 Blackfield (helemaal)
2 Gothic Festival (helemaal)
3 Sziget (helemaal, buiten maandag want ik vertrek zondag terug uit Boedapest)
Dat zal het zijn, want het laatste gaat financieel enorm zwaar worden
hotel: 360
vlieger 200
inkom: 180
Had eerst camping genomen, maar ik ga toch op hotel gaan. net iets comfortabeler dan een tent. Dus ja dat is al 740 euro voor dat ik ginder ook maar één frank heb opgedaan.
vlieger 200
Had eerst camping genomen, maar ik ga toch op hotel gaan. net iets comfortabeler dan een tent. Dus ja dat is al 740 euro voor dat ik ginder ook maar één frank heb opgedaan.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 00:05 uur
Al gehad
- Jazz Festival Breda (4 dagen)
- Jazz Festival Middelburg (4 dagen)
Komt nog
- North Sea Jazz (3 dagen)
- Jazz Festival Breda (4 dagen)
- Jazz Festival Middelburg (4 dagen)
Komt nog
- North Sea Jazz (3 dagen)
0
geplaatst: 2 juni 2009, 00:10 uur
Ik zit erover te denken aan het eind van de zomer naar Haldern Pop te gaan, 3 dagen, leuke acts en niet zo heel duur
voorlopig lijstje.. Andrew Bird
voorlopig lijstje.. Andrew Bird

0
geplaatst: 2 juni 2009, 11:01 uur
Het zal voor mij waarschijnlijk geen Dour worden, en misschien ook geen Pukkelpop. Beide line-ups zijn net niet goed genoeg om te gaan.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 11:22 uur
mstb schreef:
1 Blackfield (helemaal)
vlieger 200
1 Blackfield (helemaal)
vlieger 200
Jowww 360 euri aan een hotel uitgeven
Dat tikt aan ja. Had dan een hostel geboekt. Ik ga deze zomer ook cultuur snuiven in Boedapest, en ben geloof ik voor 8 euro per nacht klaar.. Het vliegtuig kan trouwens ook een stuk goedkoper met Germanwings.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 14:12 uur
Ik ga ook nog naar Pukkelpop, net Pinkpop gehad en 2 weekendjes een citytrip, dan is het geld alweer op.
0
handsome_devil
geplaatst: 5 juni 2009, 00:12 uur
jeeeeeeeeeej ik ga nu toch naar sziget!
ik gok er gewoon op dat ik mn logica tentamen in één keer haal zodat ik in de week van sziget niet heof te herkansen
dus nu:
18-24 juli: de Affaire
12-17 aug: Sziget
28-30 aug: Gideon
en morgen en overmorgen ook nog diy fest in nijmegen \o/
ik gok er gewoon op dat ik mn logica tentamen in één keer haal zodat ik in de week van sziget niet heof te herkansen
dus nu:
18-24 juli: de Affaire
12-17 aug: Sziget
28-30 aug: Gideon
en morgen en overmorgen ook nog diy fest in nijmegen \o/
0
geplaatst: 7 juni 2009, 10:15 uur
- Incommunicado Fest, Nijdropp (B) - 12.06
- Graspop Metal Meeting, Dessel (B) - 26.06
- Tempo Festival, CIney (B) - 28.06
- Dijlefeesten Deflux, Mechelen - 25.06 - 28.06
- Rock Werchter, Werchter (B) - 04.07 en 05.07
- Rock Zottegem, Zottegem (B) - 10.07
- Suikerrock, Tienen (B) - 31.07
- Lokerse Feesten, Lokeren (B) - 01.08 en 08.08
- Maanrock, Mechelen (B) - 22.08
- Convention Prog-Résiste, Verviers (B) - 03.10 en 04.10
- Graspop Metal Meeting, Dessel (B) - 26.06
- Tempo Festival, CIney (B) - 28.06
- Dijlefeesten Deflux, Mechelen - 25.06 - 28.06
- Rock Werchter, Werchter (B) - 04.07 en 05.07
- Rock Zottegem, Zottegem (B) - 10.07
- Suikerrock, Tienen (B) - 31.07
- Lokerse Feesten, Lokeren (B) - 01.08 en 08.08
- Maanrock, Mechelen (B) - 22.08
- Convention Prog-Résiste, Verviers (B) - 03.10 en 04.10
0
geplaatst: 9 juni 2009, 23:16 uur
Van de namen bij Dynamo Outdoor fest ken ik alleen maar Gorefest en Textures, is er daarnaast ook nog wat leuks te zien?
Graspop gaat voor mij niet door dit jaar in verband met studie
. Verder alleen Fortarock en heel misschien ook Elsrock.
0
geplaatst: 9 juni 2009, 23:37 uur
Municipal Waste en Mucky Pup! (voor als je van Thrash metal houd
)
)
0
geplaatst: 10 juni 2009, 08:36 uur
Die zijn weer bij elkaar ja 
Voor een show op Elsrock en Dynamo Outdoor (gratis fest! )

Voor een show op Elsrock en Dynamo Outdoor (gratis fest! )
0
geplaatst: 10 juni 2009, 21:17 uur
De-noir schreef:
Dat tikt aan ja. Had dan een hostel geboekt. Ik ga deze zomer ook cultuur snuiven in Boedapest, en ben geloof ik voor 8 euro per nacht klaar.. Het vliegtuig kan trouwens ook een stuk goedkoper met Germanwings.
(quote)
Dat tikt aan ja. Had dan een hostel geboekt. Ik ga deze zomer ook cultuur snuiven in Boedapest, en ben geloof ik voor 8 euro per nacht klaar.. Het vliegtuig kan trouwens ook een stuk goedkoper met Germanwings. Ja zal zeker goedkoper kunnen, was eerder praktisch. Ligt vlak bij het eiland. 45 de nacht is voor een hotel wel ne gewone prijs. 200 euro voor ne vlieger vind ik nu niet onnoemelijk veel, waren goedkoper ook maar telkens ik boekte en wou betalen zat 'm vol. Heb ook niet zitten zien op verschillende sites.
Dat het 740 euro kost maakt niet niet zoveel uit. Heb al 500 euro opzij gezet voor ginder en ben nu aan het sparen voor het hotel waarvan ik al 150 heb opzij gezet .
de gewone zaken (eten, taxie en zo) zijn die relatief goedkoop in boedapest?
In hongarije werken ze toch nog met forinten?
0
geplaatst: 13 juni 2009, 19:33 uur
De prijzen in Boedapest zijn over het algemeen een stuk lager dan in Nederland. De Hongaarse munt (forint inderdaad) doet het op het moment slecht t.o.v. de euro, dus dat is gunstig
Ik zou wel uitkijken voor tourist traps, anders betaal je natuurlijk alsnog het volle pond voor je taxi of je eten. En verder uitkijken waar je je euro's wisselt voor HUF's. Sommige banken en reisorganisaties hanteren hun eigen, veel te hoge, wisselkoersen..
Ik zou wel uitkijken voor tourist traps, anders betaal je natuurlijk alsnog het volle pond voor je taxi of je eten. En verder uitkijken waar je je euro's wisselt voor HUF's. Sommige banken en reisorganisaties hanteren hun eigen, veel te hoge, wisselkoersen..
0
geplaatst: 14 juni 2009, 09:06 uur
Alleen Roadburn en ZXZW, héél misschien Into The Great Wide Open, maar eerstgenoemde twee van de enige relevante festivals die ook voldoende aan mijn smaak en voorkeuren appeleren om het geld voor neer te tellen.
0
geplaatst: 16 juni 2009, 19:38 uur
Lowlands , al word ik daar steeds minder blij van. 
Heb Into The Great Wide Open kado gedaan aan mijn vriendin. Lijkt nu al een stukken spannender dan Lowlands.

Heb Into The Great Wide Open kado gedaan aan mijn vriendin. Lijkt nu al een stukken spannender dan Lowlands.
0
geplaatst: 25 oktober 2009, 14:06 uur
In naam van Vooruit.be kom ik even reclame maken voor hun 'China Express Festival', met als ondertitel 'Sounds from the Underground'. Het is een festival dat mikt op alternatieve muziekliefhebbers, meer specifiek op zij die houden van avant-garde, noise of electronic. Zelf ken ik weinig van de namen die ze programmeren, maar zelfs zijn ze er heel trots op en ze laten uitschijnen dat de kenners heel enthousiast zouden moeten zijn over het programma.
Het festival is opgedeeld in 3 luiken, verspreid over 3 dagen, met een kostprijs van (slechts) € 20 voor het ganse festival:
WO 02.12 – VOICES
20:00 Eastern Voices met Gong Linna, Li Huafu & Li Huaxiu, Wang Zhifang & He Jinhua
21:00 Wu Fei solo
22:00 karaoke
DO 03.12 – ENCOUNTERS
20:00 Xiao He
20:40 Wu Fei, Heleen Van Haegenborgh, Ann Eysermans & Jean Yves Evrard
22:00 Li Tie Qiao & Lander Ghyselinck
22:40 Shenggy & Jürgen De Blonde (Köhn)
VR 03.12 – ELECTRONICS
20:00 Wu Na & Esther Venrooy
20:50 Yan Jun
21:30 FM3
22:30 iLoop
23:30 B6
0:30 Sulumi
Info en tickets via www.vooruit.be of [email protected]
Veel plezier!
Het festival is opgedeeld in 3 luiken, verspreid over 3 dagen, met een kostprijs van (slechts) € 20 voor het ganse festival:
WO 02.12 – VOICES
20:00 Eastern Voices met Gong Linna, Li Huafu & Li Huaxiu, Wang Zhifang & He Jinhua
21:00 Wu Fei solo
22:00 karaoke
DO 03.12 – ENCOUNTERS
20:00 Xiao He
20:40 Wu Fei, Heleen Van Haegenborgh, Ann Eysermans & Jean Yves Evrard
22:00 Li Tie Qiao & Lander Ghyselinck
22:40 Shenggy & Jürgen De Blonde (Köhn)
VR 03.12 – ELECTRONICS
20:00 Wu Na & Esther Venrooy
20:50 Yan Jun
21:30 FM3
22:30 iLoop
23:30 B6
0:30 Sulumi
Info en tickets via www.vooruit.be of [email protected]
Veel plezier!
0
geplaatst: 25 oktober 2009, 23:38 uur
Een van jullie ooit gehoord van het Duitse Reeperbahn festival??
Dit jaar voor het eerst geweest en het was geweldig. Goede sfeer, leuke bands en vooral flink wat bier. Drie mooie dagen gehad, valt niet te vergelijken met Lowlands, Dour of welk ander camping festival. Geen grasveld, geen camping maar supersfeer. Beetje Eurosonic of North Sea Jazz. Top.
Dit jaar voor het eerst geweest en het was geweldig. Goede sfeer, leuke bands en vooral flink wat bier. Drie mooie dagen gehad, valt niet te vergelijken met Lowlands, Dour of welk ander camping festival. Geen grasveld, geen camping maar supersfeer. Beetje Eurosonic of North Sea Jazz. Top.
* denotes required fields.