Muziek / MusicMeter Live! / New Wave meetings
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2007, 20:08 uur
Misschien leuk voor in de toekomst te checken (kun je al van te voren plannen
): Gothic Festival in Waregem op 27 en 28 juli. De line up ziet er al mooi uit: Front 242, Nitzer Ebb, Umbra et Imago... Zie http://www.gothicfestival.be/bands.html voor meer info.
Groetjes en veel plezier morgen !
): Gothic Festival in Waregem op 27 en 28 juli. De line up ziet er al mooi uit: Front 242, Nitzer Ebb, Umbra et Imago... Zie http://www.gothicfestival.be/bands.html voor meer info.Groetjes en veel plezier morgen !
0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 20:19 uur
Ik kom niet verder dan wat lelijke schoenen die wel donkerzwart zijn, een zwarte joggingbroek (!), een t -shirt met of een grijs overhemd of een grijze trui, en verder ga ik toch maar voor het eerst in een decennium mijn haren zwart verven, gewoon om het weer eens gedaan te hebben. Het touperen laat ik maar schieten, dan moet ik ook weer gel, haarlak en een fohn kopen, en dat gaat me te ver. Gebruik ik toch verder niet.
De zwarte joggingbroek klinkt raar, maar wegens: ik heb verder alleen maar blauwe spijkerbroeken en ik koop nog even niets anders voor ik minimaal 10 kilo afgevallen ben.
Ja, je wordt oud.
De zwarte joggingbroek klinkt raar, maar wegens: ik heb verder alleen maar blauwe spijkerbroeken en ik koop nog even niets anders voor ik minimaal 10 kilo afgevallen ben.
Ja, je wordt oud.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 20:27 uur
haha, ik heb gelukkig bijna alleen maar zwarte kleren dus dat zal wel lukken maar ga me niet als een of andere pipo uitdossen hoor, kom voor de muziek en niet voor een modeshow 

0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 20:30 uur
Bill Bush schreef:
Misschien leuk voor een de toekomst te checken (kun je al van te voren plannen
): Gothic Festival in Waregem op 27 en 28 juli. De line up ziet er al mooi uit: Front 242, Nitzer Ebb, Umbra et Imago... Zie http://www.gothicfestival.be/bands.html voor meer info.
Groetjes en veel plezier morgen !
Misschien leuk voor een de toekomst te checken (kun je al van te voren plannen
): Gothic Festival in Waregem op 27 en 28 juli. De line up ziet er al mooi uit: Front 242, Nitzer Ebb, Umbra et Imago... Zie http://www.gothicfestival.be/bands.html voor meer info.Groetjes en veel plezier morgen !
Bedankt Bill. Zeer waarschijnlijk kom ik niet, maar dit soort tips zijn altijd wel leuk en welkom.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 21:49 uur
luisteraart schreef:
Yep. Hier ook.
Mwah, hier ook wel een beetje (quote)
Yep. Hier ook.

0
geplaatst: 22 februari 2007, 22:14 uur
0
geplaatst: 22 februari 2007, 22:20 uur
The Scientist schreef:
Gewoon in smoking gaan
Ook zwart, nietwaar? (quote)
Gewoon in smoking gaan

0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 22:48 uur
Haha, dan verf je je haren zwart, en vergeet je dat je ook nagels hebt.
zit ik hier met zwartige nagels.
zit ik hier met zwartige nagels.

0
geplaatst: 22 februari 2007, 22:50 uur
hahahahaha, ik kan nu al niet wachten tot morgen....wat doe je jezelf allemaal aan 

0
geplaatst: 22 februari 2007, 22:58 uur
Ik ga gewoon in mijn dagelijkse kloffie denk ik... draag eigenlijk ook heel vaak zwart...
0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:03 uur
reptile71 schreef:

(quote)
dan zal ik je vast wel herkennen 
zou je denken? met zwarte kleren aan ook?

0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 23:06 uur
Ik trek op zich ook wel dagelijks kloffie aan, speciaal spul voor dit soort concerten heb ik al lang niet meer, maar ik wou toch weer eens ouderwets mijn haar verven. Dan krijg je daar van die plastic handschoentjes bij, maar die passen mij toch nooit. Dus vroeger kocht ik altijd van die latex handschoentjes van sorbo erbij, maar daar dacht ik helemaal niet aan. Van de huid spoel je de verf gemakkelijk af, maar de nagels...
Nou ja, als de muziek maar goed is, en daar heb ik alle vertrouwen in!
0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:07 uur
en ach, zwarte nagellak misstaat vast niet in Bibelot morgen 

0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:07 uur
Hm, ja sowieso herken ik je moeilijk met kleren aan maar ik zal mijn best doen

0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:08 uur
luisteraart schreef:
Ik trek op zich ook wel dagelijks kloffie aan, speciaal spul voor dit soort concerten heb ik al lang niet meer, maar ik wou toch weer eens ouderwets mijn haar verven. Dan krijg je daar van die plastic handschoentjes bij, maar die passen mij toch nooit. Dus vroeger kocht ik altijd van die latex handschoentjes van sorbo erbij, maar daar dacht ik helemaal niet aan. Van de huid spoel je de verf gemakkelijk af, maar de nagels...
Gewoon zwart lakken joh! Dat is pas cool! Ik trek op zich ook wel dagelijks kloffie aan, speciaal spul voor dit soort concerten heb ik al lang niet meer, maar ik wou toch weer eens ouderwets mijn haar verven. Dan krijg je daar van die plastic handschoentjes bij, maar die passen mij toch nooit. Dus vroeger kocht ik altijd van die latex handschoentjes van sorbo erbij, maar daar dacht ik helemaal niet aan. Van de huid spoel je de verf gemakkelijk af, maar de nagels...

0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:09 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Hm, ja sowieso herken ik je moeilijk met kleren aan maar ik zal mijn best doen

*kent t probleem*

0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:10 uur
Tja om nou met de nieuwe kleding van de keizer te gaan vind ik weer wat ver gaan....
0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 23:10 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Gewoon zwart lakken joh! Dat is pas cool! 
Nou, misschien...
Maar dat zou niet kloppen bij de rest van mijn 'outfit'. Bovendien is het toch wel vrij donker in zo'n zaal. Ik laat het maar zo denk ik. Na het weekend zijn mijn nagels wel weer schoon.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:12 uur
Jammer dat ik niet kan; ben wel in rouw. Depeche Mode uit de jaren 80 KO.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:12 uur
luisteraart schreef:
Nou, misschien...
Maar dat zou niet kloppen bij de rest van mijn 'outfit'. Bovendien is het toch wel vrij donker in zo'n zaal. Ik laat het maar zo denk ik. Na het weekend zijn mijn nagels wel weer schoon.
We zullen ons best doen niet te denken dat je ranzig bent en altijd zulke nagels hebt ok (quote)
Nou, misschien...

0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:13 uur
deric raven schreef:
Jammer dat ik niet kan; ben wel in rouw. Depeche Mode uit de jaren 80 KO.
Is er geen enkel nummer meer van ze in? Ja dat is wel jammer...Jammer dat ik niet kan; ben wel in rouw. Depeche Mode uit de jaren 80 KO.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 23:14 uur
1 nummer nog; maar die moet tegen New Order; gaat waarschijnlijk niet lukken.
0
luisteraart
geplaatst: 22 februari 2007, 23:16 uur
reptile71 schreef:

(quote)
We zullen ons best doen niet te denken dat je ranzig bent en altijd zulke nagels hebt ok 
't Zijn geen rouwranden, 't zjn hele rouwstoeten!

0
geplaatst: 23 februari 2007, 09:27 uur
Sjongejonge, ik vanochtend maar even Bibelot gebeld. De E-voucher die mij toegang geeft tot het gedoe heb ik nog niet gehad en het geld is al zeker 4 dagen afgeschreven. "De betreffende persoon" was er niet dus ik word straks teruggebeld..
Veel plezier met zijn drietjes vanavond
Neuh, ik kom er wel en anders ros ik die hele tent in elkaar

0
geplaatst: 23 februari 2007, 16:40 uur
Paap_Floyd schreef:
Sjongejonge, ik vanochtend maar even Bibelot gebeld. De E-voucher die mij toegang geeft tot het gedoe heb ik nog niet gehad en het geld is al zeker 4 dagen afgeschreven. "De betreffende persoon" was er niet dus ik word straks teruggebeld..
Maar verder ben je vast een zeer vredelievend persoon Sjongejonge, ik vanochtend maar even Bibelot gebeld. De E-voucher die mij toegang geeft tot het gedoe heb ik nog niet gehad en het geld is al zeker 4 dagen afgeschreven. "De betreffende persoon" was er niet dus ik word straks teruggebeld..

Wel vreemd trouwens, ik heb de kaarten direct betaald en kreeg per direct bericht via mail. Dat bewijsje zit al een week in mijn jaszak nu, voelt erg veilig 
0
geplaatst: 23 februari 2007, 21:47 uur
Ik wil morgen een full-report over vanavond, of zondag.. want dan ben ik pas weer thuis 

* denotes required fields.