Muziek / MusicMeter Live! / New Wave meetings
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2007, 22:41 uur
Lin schreef:
misschien wel leuk?? vreselijk leuk!!
en t fijne is, dat ik gisteren de hele avond géén sowing the seeds heb gehoord, mijn avond kon niet meer stuk

Daarom bedoelde ik mischien (quote)
misschien wel leuk?? vreselijk leuk!!
en t fijne is, dat ik gisteren de hele avond géén sowing the seeds heb gehoord, mijn avond kon niet meer stuk

0
geplaatst: 24 februari 2007, 22:44 uur
Sowing the Seeds of Love??
Prachtig! LOOOOOOO-HOOOOOVEEE POWUUUUUUUR!
Prachtig! LOOOOOOO-HOOOOOVEEE POWUUUUUUUR!

0
geplaatst: 24 februari 2007, 22:47 uur
En ja hoor !!! Hij zit er weerrrr. Vastgepint op mijn grijze celletjes 

0
geplaatst: 24 februari 2007, 22:50 uur
rusty nail schreef:

(quote)

0
geplaatst: 24 februari 2007, 22:55 uur
rusty nail schreef:

(quote)

0
geplaatst: 25 februari 2007, 00:05 uur
80's party is altijd leuk. Ik ga regelmatig naar die in Doornroosje Nijmegen.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 10:24 uur
deric raven schreef:
Dat is ook wel een leuke tent inderdaad. Ik ben alvast erg vóór een wave/80's feeske!!
Ik ga de kalendersites maar eens af..
0
luisteraart
geplaatst: 25 februari 2007, 11:11 uur
Zo, blij te horen dat het een leuke avond was. De poot is inmiddels beterend. Niet meer dik maar wel bont en blauw en nog stijf.
Ik ben nog wel benieuwd naar de setlist van The Cureheads, weet Lin, Paap of Reptile zo wat er allemaal gespeeld is?
(En klonk het echt net als The Cure??)
Ik ben nog wel benieuwd naar de setlist van The Cureheads, weet Lin, Paap of Reptile zo wat er allemaal gespeeld is?
0
geplaatst: 25 februari 2007, 12:46 uur
luisteraart schreef:
Zo, blij te horen dat het een leuke avond was. De poot is inmiddels beterend. Niet meer dik maar wel bont en blauw en nog stijf.
Ik ben nog wel benieuwd naar de setlists van The Cureheads, weet Lin, Paap of Reptile zo wat er allemaal gespeeld is?
Daarvoor moet je niet bij mij zijn. Ik ben er nog te lekerig voor. Zo, blij te horen dat het een leuke avond was. De poot is inmiddels beterend. Niet meer dik maar wel bont en blauw en nog stijf.
Ik ben nog wel benieuwd naar de setlists van The Cureheads, weet Lin, Paap of Reptile zo wat er allemaal gespeeld is?

0
geplaatst: 25 februari 2007, 15:14 uur
luisteraart schreef:
Ik zal wel ff een lijstje maken met wat ze in elk geval gespeeld hebben. De volgorde weet ik uiteraard niet meer....Zo, blij te horen dat het een leuke avond was. De poot is inmiddels beterend. Niet meer dik maar wel bont en blauw en nog stijf.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 15:41 uur
het klonk bij vlagen als the Cure vond ik, zn stem kwam redelijk in de buurt, alleen vond ik het persoonlijk er soms wat te dik opliggen, de beweginkjes enzo...maar heb wel genoten... 
en inderdaad, snel de kalender maar weer eens bekijken en wat nieuws plannen, t was echt erg gezellig, zo'n mega MuMe new wave meeting

en inderdaad, snel de kalender maar weer eens bekijken en wat nieuws plannen, t was echt erg gezellig, zo'n mega MuMe new wave meeting

0
geplaatst: 26 februari 2007, 17:50 uur
Beter laat dan nooit... De (incomplete) setlist in willekeurige volgorde van The Cureheads op 23 feb. 2007 in Bibelot:
1. A Forest
2. 10.15 Saturday Night
3. Boys Don't Cry
4. The Walk
5. Play For Today
6. A Short Term Effect (jaja... echt waar...)
7. The Hanging Garden
8. The Lovecats
9. Let's Go to Bed
10. In Between Days
11. A Night Like This
12. Just Like Heaven
13. How Beautiful You Are
14. Why Can't I Be You?
15. Pictures of You
16. Lullaby
17. Fascination Street
18. Love Song
19. Friday I'm in Love
Sowieso nog een nummer van na 'Wish', maar daar heb ik me niet zo meer mee bezig gehouden dus weet ik niet welke dat was. Verder mis ik er nog wel een paar denk ik, maar dit zijn er toch al aardig wat dacht ik zo...
1. A Forest
2. 10.15 Saturday Night
3. Boys Don't Cry
4. The Walk
5. Play For Today
6. A Short Term Effect (jaja... echt waar...)
7. The Hanging Garden
8. The Lovecats
9. Let's Go to Bed
10. In Between Days
11. A Night Like This
12. Just Like Heaven
13. How Beautiful You Are
14. Why Can't I Be You?
15. Pictures of You
16. Lullaby
17. Fascination Street
18. Love Song
19. Friday I'm in Love
Sowieso nog een nummer van na 'Wish', maar daar heb ik me niet zo meer mee bezig gehouden dus weet ik niet welke dat was. Verder mis ik er nog wel een paar denk ik, maar dit zijn er toch al aardig wat dacht ik zo...
0
luisteraart
geplaatst: 26 februari 2007, 18:06 uur
Mooie lijst. Wel wat veel van de 'poppy' kant, maar daar hebben ze ook veel van gemaakt.
Vooral nummer 1,2,3,5,6 (jaja... echt waar...), 7, 15 en 16 had ik graag willen horen.
Rotpoot is weer vrijwel ok, da's dan weer het positieve nieuws!
Ik zal The Cureheads in de gaten houden, hoewel ik veeeeel liever natuurlijk voor The Real Thing ga. Maar ja, wanneer komt dat weer eens? Als het ooit nog komt.
(Heerenveen '89 zal nooit weer komen, dat voor zeker)
Bedankt in elk geval, en zeker een zeer representabele lijst voor het betreffende oeuvre.
Vooral nummer 1,2,3,5,6 (jaja... echt waar...), 7, 15 en 16 had ik graag willen horen.
Rotpoot is weer vrijwel ok, da's dan weer het positieve nieuws!
Ik zal The Cureheads in de gaten houden, hoewel ik veeeeel liever natuurlijk voor The Real Thing ga. Maar ja, wanneer komt dat weer eens? Als het ooit nog komt.
(Heerenveen '89 zal nooit weer komen, dat voor zeker)
Bedankt in elk geval, en zeker een zeer representabele lijst voor het betreffende oeuvre.
0
luisteraart
geplaatst: 26 februari 2007, 18:39 uur
Ahoy '92 heb ik slechte herinneringen aan. Niet alleen dat Annet niet mee wou
(gelukkig Mirjam wel
), maar in mijn geheugen staat dat als een concert met een belabberde lichtshow. Alles is achteraf nu, maar voor mijn idee was het dat na elk nummer de verlichting vol op wit aanging. Zal vast niet zo geweest zijn, maar zo zit het wel in mijn geheugen.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 20:36 uur
Ik vond het een bizar goed concert, maar het was dan ook mijn eerste Cure-concert (heb meelij). In 96 heb ik ze nogmaals in Ahoy gezien, en dat was eigenlijk wel beter, ondanks dat ze toen ter ere van hun slechtste plaat ooit tourden 

0
geplaatst: 26 februari 2007, 20:48 uur
Ahoy 92 vonk ik ook steengoed. Hier ontdekte ik The Cranes; stonden in het voorprogramma.
0
luisteraart
geplaatst: 26 februari 2007, 20:50 uur
Ja, iedereen die ik er over hoor vond Ahoy '92 goed. Dus het zal ongetwijfeld aan mijn persoonlijke omstandigheden in die tijd gelegen hebben. Die waren toen chaotisch. De tijd kleurt alle wonden.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 20:52 uur
Ik weet dat jij niet de enige was. achter mij zaten 2 meisjes; kei stoned.
Kotsten halverwege de boel onder, en werden verwijderd.
0
geplaatst: 26 februari 2007, 20:54 uur
deric raven schreef:
Ahoy 92 vonk ik ook steengoed. Hier ontdekte ik The Cranes; stonden in het voorprogramma.
En niet voor het laatst

Ik heb ze eigenlijk ook nog niet slecht meegemaakt live, ik heb wel gehoord dat ze tegenvielen op Werchter in 2004, maar daar was ik niet bij gelukkig

0
luisteraart
geplaatst: 26 februari 2007, 21:00 uur
deric raven schreef:
bij mij lag het waarschijnlijk aan de desastreuze combinatie van herinnering aan Heerenveen '89 en liefdesverdriet. Tja, daar hielpen een Cure-concert en Mirjam ook niet veel aan. Hooguit dat het verlichtte. Kotsen deed ik niet, en we zaten het concert wel uit, want slecht was het natuurlijk ook niet.
Gelukkig lang geleden.
0
geplaatst: 27 februari 2007, 18:44 uur
Foto's van The Cureheads, gemaakt met mn mobieltje dus niet echt geweldige kwaliteit...maar als je door je wimpers kijkt dan zou je zweren dat t Robert is

0
geplaatst: 27 februari 2007, 18:57 uur
Je moet wel erg je best doen inderdaad
Evenzo voor de "Simon Gallup" van de band, die is in het echt toch een stukje knapper 
Evenzo voor de "Simon Gallup" van de band, die is in het echt toch een stukje knapper 
0
geplaatst: 27 februari 2007, 18:59 uur
orbit schreef:
hahaha, ja inderdaad....wat deze simon op zn hoofd had moest geloof ik als haar doorgaan maar t leek meer een suikerspin van een jaar oud...en deze robert zag er in t echt uit alsof hij al een jaar of drie overleden was

0
luisteraart
geplaatst: 27 februari 2007, 19:01 uur
Ik zie Robert er niet echt in, maar op die laatste foto die rechter, die lijkt wel heel erg op één van die andere Cure-gasten. (Ik zou niet weten wie).
0
geplaatst: 27 februari 2007, 19:03 uur
ja dat moet Simon Gallup voorstellen...met wat fantasie...maar goed, t was in ieder geval erg leuk 

0
luisteraart
geplaatst: 27 februari 2007, 19:08 uur
Lin schreef:
ja dat moet Simon Gallup voorstellen...met wat fantasie...maar goed, t was in ieder geval erg leuk

Simon Gallup ja, op Robert na de langstzittende Cure-speler geloof ik.
Ik kan het zo natuurlijk niet beoordelen, de foto is wat te wazig, maar zijn houding klopt wel. In die Robert Smith-lookalike zou ik nooit Robert Smith hebben gezocht, als ik het niet wist.
Maar als de muziek maar leuk was (hoeft het nog niet eens echt *goed* voor te zijn, in zo'n geval, gewoon je fantasie gebruiken i.d.d.
* denotes required fields.