Muziek / MusicMeter Live! / New Wave meetings
zoeken in:
0
luisteraart
geplaatst: 16 februari 2007, 21:26 uur
Ik denk dat ik de hele nacht maar doortrek. Zie wel waar ik eindig.
Just like the old days.
Just like the old days.
0
geplaatst: 16 februari 2007, 21:52 uur
Twee dagen niet op MuMe geweest en een hele organisatie van een gothic meeting gemist 
Helaas heb ik al andere plannen gemaakt volgende vrijdag. Jammer, want Dordrecht is niet té ver weg van Gent. Slechts een 150-tal kilometer...

Helaas heb ik al andere plannen gemaakt volgende vrijdag. Jammer, want Dordrecht is niet té ver weg van Gent. Slechts een 150-tal kilometer...
0
geplaatst: 17 februari 2007, 02:30 uur
luisteraart schreef:
Ik denk dat ik de hele nacht maar doortrek. Zie wel waar ik eindig.
Just like the old days.
Als het volk me bevalt doe ik met je mee Ik denk dat ik de hele nacht maar doortrek. Zie wel waar ik eindig.
Just like the old days.

0
geplaatst: 17 februari 2007, 02:31 uur
freddze schreef:
Hell is around the corner

Ik zal mijn best doen, maar er zijn wel wat comprimiterende factoren qua vervoer en tijden..

Kunnen we niet een goth-meet in de Ekko (Cyberia) of anders in Amsterdam doen? Kagankalender is geduldig..
0
geplaatst: 18 februari 2007, 18:16 uur
Ik heb net een kaartje besteld, het wordt een dolle boel 
Nu even een beetje kledingsadvies/inspiratie opdoen

Nu even een beetje kledingsadvies/inspiratie opdoen
0
luisteraart
geplaatst: 19 februari 2007, 16:50 uur
Er zijn er nu vier die zeker komen, althans besteld/gereserveerd hebben?
Luisteraart
Paap_Floyd
reptile71 (2x)
Luisteraart
Paap_Floyd
reptile71 (2x)
0
geplaatst: 19 februari 2007, 18:21 uur
luisteraart schreef:
Er zijn er nu vier die zeker komen, althans besteld/gereserveerd hebben?
Luisteraart
Paap_Floyd
reptile71 (2x)
Dat denk ik ook ja... eind van de week is het al zover Er zijn er nu vier die zeker komen, althans besteld/gereserveerd hebben?
Luisteraart
Paap_Floyd
reptile71 (2x)
Ik weet gewoon zeker dat The Cureheads goed zijn (en The Essence trouwens ook) en heb zin om weer eens lekker ouderwets te dansen op new wave... als mijn roestige benen een beetje op willen starten... 
0
luisteraart
geplaatst: 19 februari 2007, 18:26 uur
reptile71 schreef:
Ik weet gewoon zeker dat The Cureheads goed zijn (en The Essence trouwens ook) en heb zin om weer eens lekker ouderwets te dansen op new wave... als mijn roestige benen een beetje op willen starten... 
(quote)
Dat denk ik ook ja... eind van de week is het al zover
Ik ben nooit zo'n dansert geweest, altijd meer een luisteraart en genietert, maar op The Cureheads zal ik wellicht weer eens gaan bewegen, mits ze echt zo op The Cure lijken qua muziek.
The Essence klinkt ook goed, als ik zo de beschrijving lees.
Heb er ongelooflijk zin in, zie het als een "trip back into time.".
En ik ben ook wel even aan een verzetje toe eigenlijk.
Misschien zo woensdag of donderdag nog even een centraal punt afspreken?
0
geplaatst: 19 februari 2007, 18:36 uur
Ik denk dat The Cureheads ons gaan verbazen. Afspreken voor Bibelot ofzo lijkt me dan het handigst. Als we allemaal in het wit gaan zullen we elkaar vast wel vinden hahaha 

0
geplaatst: 19 februari 2007, 20:43 uur
luisteraart schreef:
Kom je ook, Lin?
Kom je ook, Lin?
hoeveel gaan er nu? 4 toch?
kom op mensen, er kan nog meer bij

0
geplaatst: 19 februari 2007, 20:51 uur
Wel een gedistingeerd gezelschap inmiddels.. ik zal me er ernstig over bezinnen. Maar ik kan altijd verfoeilijk balen van nachtnet dat niet aansluit en ontnuchteren in de trein 

0
geplaatst: 19 februari 2007, 20:53 uur
orbit schreef:
Wel een gedistingeerd gezelschap inmiddels.. ik zal me er ernstig over bezinnen. Maar ik kan altijd verfoeilijk balen van nachtnet dat niet aansluit en ontnuchteren in de trein

gewoon doorhalen met paap en luisteraart joh

0
luisteraart
geplaatst: 19 februari 2007, 21:00 uur
Het kan misschien koud worden, maar dat is jammer. Van vroeger, toen ik nog jong en energiek was, weet ik wel de concertjes ver weg, dat ik voor de eerste trein nog twee, drie uurtjes moest rondhangen in een binnenstad, zonder dak of vertier. Dat zou zomaar weer eens kunnen gebeuren, dus weet wat ik bedoel met 'een nachtje doortrekken'. (meestal naar een parkje lopen en terug, en dan weer wat rondhangen ergens, en wachten, wachten en wachten...).
Maar als er wel een nachtcafétje is, is het ook maar wat hangen aan een tafeltje en niksen.
Ik denk dat er weinig nachtcafé's in Dordrecht zijn, en Bibelot sluit naar ik heb kunnen zien om 3.00 am.
Zaterdag heb ik al geskipt als actieve dag.
Maar als er wel een nachtcafétje is, is het ook maar wat hangen aan een tafeltje en niksen.
Ik denk dat er weinig nachtcafé's in Dordrecht zijn, en Bibelot sluit naar ik heb kunnen zien om 3.00 am.
0
geplaatst: 19 februari 2007, 21:02 uur
we zijn bikkels en dus komt t allemaal goed...
(sprak zij wetende dat ze niet op een eerste trein zal hoeven wachten
)
(sprak zij wetende dat ze niet op een eerste trein zal hoeven wachten
)
0
geplaatst: 19 februari 2007, 21:03 uur
luisteraart schreef:
Het kan misschien koud worden, maar dat is jammer. Van vroeger, toen ik nog jong en energiek was, weet ik wel de concertjes ver weg, dat ik voor de eerste trein nog twee, drie uurtjes moest rondhangen in een binnenstad, zonder dak of vertier. Dat zou zomaar weer eens kunnen gebeuren, dus weet wat ik bedoel met 'een nachtje doortrekken'. (meestal naar een parkje lopen en terug, en dan weer wat rondhangen ergens, en wachten, wachten en wachten...).
Niemand van jullie die een auto heeft? Of moet je allemaal aan de zuip? Ik ga rijden en blijf broodnuchter Het kan misschien koud worden, maar dat is jammer. Van vroeger, toen ik nog jong en energiek was, weet ik wel de concertjes ver weg, dat ik voor de eerste trein nog twee, drie uurtjes moest rondhangen in een binnenstad, zonder dak of vertier. Dat zou zomaar weer eens kunnen gebeuren, dus weet wat ik bedoel met 'een nachtje doortrekken'. (meestal naar een parkje lopen en terug, en dan weer wat rondhangen ergens, en wachten, wachten en wachten...).

0
geplaatst: 19 februari 2007, 21:21 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Niemand van jullie die een auto heeft? Of moet je allemaal aan de zuip? Ik ga rijden en blijf broodnuchter 
Auto? Nee! Laat staan rijbewijs

Ik blijf wel op, deed ik ook na Arrow Rock, wat een avontuur:
Ik was al blij dat ik een kaartje had en ja.. Ik zat zonder centjes dus ik maar blut naar het festival met wat eten en drinken in mijn rugzak. Bij de ingang meteen 1,5 liter frisdrank inleveren óf overschenken in glazen. Dus ik bij de ingang de helft opgedronken en de rest overgegoten en ook snel opgedronken. Rest van het weekend kwam ik toevallig een bekende tegen die me van drank voorzag en hij snapte mijn probleem. Alles leuk en aaridg, topfestival gehad maar ik moest nog terug. Dus ik heb glazen gespaard die ik in kon leveren voor muntjes en die leverde ik in tot ik een 10tje had. Maar ik moest sowieso wachten tot de eerste trein. Een uur of twee gewandeld door het prachtige Lichtenvoorde tot ik een groepje mensen tegenkwam. Daar paapte ik een beetje mee aan en we zijn met 3 man nog weat rondjes gaan lopen. Om 8 konden we de eerste bus nemen.
Het gaat wel lukken dus. Ik voel me trouwens wel jong zeg

0
geplaatst: 19 februari 2007, 21:21 uur
reptile71 schreef:
(quote)
slijmjurk
toch de treintijden maar eens checken...
so anyway... lijkt me leuk als er meer mensen komen, voor die paar euro the Cureheads zien én al deze fijne MuMe-ers moet toch genoeg motivatie zijn

0
geplaatst: 19 februari 2007, 21:23 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik voel me trouwens wel jong zeg
(quote)
Ik voel me trouwens wel jong zeg

als je zo gaat beginnen...

0
geplaatst: 19 februari 2007, 21:23 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik was al blij dat ik een kaartje had en ja.. Ik zat zonder centjes dus ik maar blut naar het festival met wat eten en drinken in mijn rugzak. Bij de ingang meteen 1,5 liter frisdrank inleveren óf overschenken in glazen. Dus ik bij de ingang de helft opgedronken en de rest overgegoten en ook snel opgedronken. Rest van het weekend kwam ik toevallig een bekende tegen die me van drank voorzag en hij snapte mijn probleem. Alles leuk en aaridg, topfestival gehad maar ik moest nog terug. Dus ik heb glazen gespaard die ik in kon leveren voor muntjes en die leverde ik in tot ik een 10tje had. Maar ik moest sowieso wachten tot de eerste trein. Een uur of twee gewandeld door het prachtige Lichtenvoorde tot ik een groepje mensen tegenkwam. Daar paapte ik een beetje mee aan en we zijn met 3 man nog weat rondjes gaan lopen. Om 8 konden we de eerste bus nemen.
O dus jij was die Jandoedel die het hele festival door alleen maar bekertjes aan het rapen was! (quote)

(geintje
)* denotes required fields.