Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2007, 08:34 uur
Ik ga 20 april naar Explosions in the Sky (leuven)
Zijn er nog die gaan?
Zijn er nog die gaan?
0
geplaatst: 29 maart 2007, 09:09 uur
0
geplaatst: 29 maart 2007, 13:07 uur
Slint, Paradiso 21 mei
01. Scientist
02. Yak
03. Jazper
04. itchy
05. Herman
06. Sietse (althans das de bedoeling)
07. Exfrozen
08. KampF ( ik ga met een non-MuMe maatje. Als hij ook wil meeten vind ik het prima. )
09. Paalhaas
10. Cygnus
11. Bonothecat
12. Twilight
13. KoenR
01. Scientist
02. Yak
03. Jazper
04. itchy
05. Herman
07. Exfrozen
08. KampF ( ik ga met een non-MuMe maatje. Als hij ook wil meeten vind ik het prima. )
09. Paalhaas
10. Cygnus
11. Bonothecat
12. Twilight
13. KoenR
0
geplaatst: 29 maart 2007, 13:18 uur
Koenr schreef:
Slint, Paradiso 21 mei
....
13. KoenR
Slint, Paradiso 21 mei
....
13. KoenR

we tigers schreef:
jawel... Slint!
kga d'r bij zijn!
jawel... Slint!
kga d'r bij zijn!
01. Scientist
02. Yak
03. Jazper
04. itchy
05. Herman
07. Exfrozen
09. Paalhaas
10. Cygnus
11. Bonothecat
12. Twilight
13. KoenR
14. we tigers
0
geplaatst: 30 maart 2007, 21:15 uur
Ik zou ook weleens mee willen doen, maar hoe gaat het in zijn werk? Meeten op het station of bij de betreffende zaal? of? Want voor het Porcupine Tree op 28 juni zou ik anders alleen gaan.. En het is natuurlijk juist leuk om een concertervaring te delen 

0
Sietse
geplaatst: 30 maart 2007, 23:20 uur
1) je koopt een kaartje
2) op desbetreffende dag ga je naar de zaal
3) kijkt wat om je rond en ziet wellicht bekende gezichten
ps. mensen ik ga nog steeds boven zitten bij Slint.
0
geplaatst: 4 april 2007, 09:21 uur
Sietse schreef:
1) je koopt een kaartje
1) je koopt een kaartje
Ik ga nog steeds niet boven zitten, dat is iets voor oude mensen

0
Sietse
geplaatst: 4 april 2007, 20:18 uur
hahaha, proud to be oud 
Verder hou ik gewoon van zitten bij concerten want ik wil graag de band zien en niet de hoofden van de mensen die voor mij staan.

Verder hou ik gewoon van zitten bij concerten want ik wil graag de band zien en niet de hoofden van de mensen die voor mij staan.
0
geplaatst: 7 april 2007, 12:16 uur
Straks:
"OhOh Chaos Festival"
in Jeugdhuis TSENTROEM, Oude Brusselsestraat 28
Mechelen
http://www.last.fm/event/122804
Ik ga.. Wie nog?
Ik schreef er het volgend over op de Mechelse Stadsblog
( http://blog.stadmechelen.be/index.php?itemid=1254 ):
"Paaszaterdag 7 april, vanaf 16 uur, pakt JH Tsentroem, in samenwerking met OhOhChaos, uit met een hele horde jonge 'geweldenaars'. Noise om U tegen te zeggen: screamo, emo, (post-) hardcore punk, metalcore uit binnen én buitenland.
Loathus (Mechelen) was al eerder te gast in JH Tsentroem, ook nu zullen de heren weer hun beste emo-screamo-beentjes voorzetten. En ook 'van bij ons': Autumn Delay (Antwerpen) en de jongens van Vuur (Koningshooit/ Leuven).
Maar er zijn dus ook enkele buitenlandse acts bij: Grinding Halt (Nederland), Celeste en Aussitôt Mort (Frankrijk) en Jakuzi's Attempt (Oostenrijk).
'Line-up:'
• Celeste (F - EmoChaos)
• Aussitôt Mort (F - Screamo)
• Grinding Halt (NL - EmoViolence)
• Vuur (B - ScreamoViolence)
• Jakuzi's Attempt (A - MathCore)
• Autumn Delay (B- Screamo)
• Loathus (B - PostHardcore)"
Dus:
'Oh Oh Chaos Festival':
01. c-moon
"OhOh Chaos Festival"
in Jeugdhuis TSENTROEM, Oude Brusselsestraat 28
Mechelen
http://www.last.fm/event/122804
Ik ga.. Wie nog?
Ik schreef er het volgend over op de Mechelse Stadsblog
( http://blog.stadmechelen.be/index.php?itemid=1254 ):
"Paaszaterdag 7 april, vanaf 16 uur, pakt JH Tsentroem, in samenwerking met OhOhChaos, uit met een hele horde jonge 'geweldenaars'. Noise om U tegen te zeggen: screamo, emo, (post-) hardcore punk, metalcore uit binnen én buitenland.
Loathus (Mechelen) was al eerder te gast in JH Tsentroem, ook nu zullen de heren weer hun beste emo-screamo-beentjes voorzetten. En ook 'van bij ons': Autumn Delay (Antwerpen) en de jongens van Vuur (Koningshooit/ Leuven).
Maar er zijn dus ook enkele buitenlandse acts bij: Grinding Halt (Nederland), Celeste en Aussitôt Mort (Frankrijk) en Jakuzi's Attempt (Oostenrijk).
'Line-up:'
• Celeste (F - EmoChaos)
• Aussitôt Mort (F - Screamo)
• Grinding Halt (NL - EmoViolence)
• Vuur (B - ScreamoViolence)
• Jakuzi's Attempt (A - MathCore)
• Autumn Delay (B- Screamo)
• Loathus (B - PostHardcore)"
Dus:
'Oh Oh Chaos Festival':
01. c-moon
0
geplaatst: 7 april 2007, 18:47 uur
HiLL schreef:
Tot zo?
Tot zo?
Nee Hill, ik ben er niet bij: ik ga lekker stappen (en eens flink uitleven op de dansvloer).
Zorg jij maar dat je naar Andrew Bird gaat

0
geplaatst: 7 april 2007, 18:49 uur
aERodynamIC schreef:
Nee Hill, ik ben er niet bij: ik ga lekker stappen (en eens flink uitleven op de dansvloer).
(quote)

Ik denk leuk Aero gaat op het laatste moment

0
Sheplays
geplaatst: 7 april 2007, 19:00 uur
...denkt dat ze wel gaat en dat is helemaal niet fout!
0
geplaatst: 8 april 2007, 11:05 uur
Letz Zep:
Zo dat was wel erg gaaf zeg! Wat een rete strakke performance! Ik waande mijzelf in de seventies! Hard staan rocken! YEAAAY WOOEHOOEEE
De zanger vond ik af en toe iet wat irritant zingen, muzikaal gezien vond ik het erg goed. Die gitarist speelde erg lekker. Drumpartijen goed verzorgt en de beste man leek ook zo John Bonham!
Overigens die zanger was soms ook een kopie van Plant. En dan de droge kop van de bassist, die overigens lekker speelde, erg grappig om te zien.
Sheplays: heb jij die enorm dronken Engelsman nog zien 'dansen' met de paal in de zaal?
Toch wel erg lekker om Stairway to Heaven live mee te maken. Wat een goed nummer is het toch!
Zo dat was wel erg gaaf zeg! Wat een rete strakke performance! Ik waande mijzelf in de seventies! Hard staan rocken! YEAAAY WOOEHOOEEE
De zanger vond ik af en toe iet wat irritant zingen, muzikaal gezien vond ik het erg goed. Die gitarist speelde erg lekker. Drumpartijen goed verzorgt en de beste man leek ook zo John Bonham!
Overigens die zanger was soms ook een kopie van Plant. En dan de droge kop van de bassist, die overigens lekker speelde, erg grappig om te zien.Sheplays: heb jij die enorm dronken Engelsman nog zien 'dansen' met de paal in de zaal?

Toch wel erg lekker om Stairway to Heaven live mee te maken. Wat een goed nummer is het toch!
0
Sheplays
geplaatst: 8 april 2007, 11:25 uur
Die ene Engelsman heb ik gemist...(er waren genoeg anderen waar ik stond, allemaal loaded en dan uiteraard niet van Led).
Verder was het absoluut een top avond, ik heb ook lekker staan rocken. Die zanger is inderdaad een carbon copy van RP, niet alleen qua uiterlijk en stem, ook in zijn gebaren en mimiek!
Buiten Stairway hebben ze al het bekende werk gespeeld, tot in de details, inclusief gitaarsolo met strijkstok in Dazed and Confused en de Theremin in Whole Lotta Love.
Verder was het absoluut een top avond, ik heb ook lekker staan rocken. Die zanger is inderdaad een carbon copy van RP, niet alleen qua uiterlijk en stem, ook in zijn gebaren en mimiek!
Buiten Stairway hebben ze al het bekende werk gespeeld, tot in de details, inclusief gitaarsolo met strijkstok in Dazed and Confused en de Theremin in Whole Lotta Love.
0
geplaatst: 8 april 2007, 11:47 uur
Sheplays schreef:
Die ene Engelsman heb ik gemist...(er waren genoeg anderen waar ik stond, allemaal loaded en dan uiteraard niet van Led).
Buiten Stairway hebben ze al het bekende werk gespeeld, tot in de details, inclusief gitaarsolo met strijkstok in Dazed en Confused en de Theremin in Whole Lotta Love.
Buiten Stairway hebben ze al het bekende werk gespeeld, tot in de details, inclusief gitaarsolo met strijkstok in Dazed en Confused en de Theremin in Whole Lotta Love.
Ik vond die stem niet echt lijken maar zijn mimiek inderdaad wel! Trouwens die chick die het podium op ging en haar tieten liet zien! Wahaha rock!!
0
Sheplays
geplaatst: 8 april 2007, 12:29 uur
HiLL schreef:
Ik vond die stem niet echt lijken maar zijn mimiek inderdaad wel!
Ik vond die stem niet echt lijken maar zijn mimiek inderdaad wel!
Niet eens! Ik vind dat die stem er wel degelijk was, inclusief Robert's opgewonden gilletjes en gehuil. Soms werd hij tactisch overstemd door de instrumenten, maar toch!
0
geplaatst: 11 april 2007, 12:24 uur
Status Seeker schreef:
Nog drie dagen
. Wie mag ik zaterdag allemaal begroeten?
(quote)
Nog drie dagen
. Wie mag ik zaterdag allemaal begroeten?1. Status Seeker
2. Bonothecat
0
geplaatst: 16 april 2007, 10:08 uur
Low, Paradiso 7 mei
1. Paalhaas
2. Yak
3. bonothecat
4. Cygnus
1. Paalhaas
2. Yak
3. bonothecat
4. Cygnus
0
geplaatst: 16 april 2007, 17:34 uur
Low, Paradiso 7 mei
1. Paalhaas
2. Yak
3. bonothecat
4. Cygnus
5. Sander B.
1. Paalhaas
2. Yak
3. bonothecat
4. Cygnus
5. Sander B.
0
geplaatst: 16 april 2007, 17:53 uur
The Scientist schreef:

01. Scientist
02. Yak
03. Jazper
04. itchy
05. Herman
07. Exfrozen
09. Paalhaas
10. Cygnus
11. Bonothecat
12. Twilight
13. KoenR
14. we tigers
(quote)

(quote)
01. Scientist
02. Yak
03. Jazper
04. itchy
05. Herman
07. Exfrozen
09. Paalhaas
10. Cygnus
11. Bonothecat
12. Twilight
13. KoenR
14. we tigers
Wat deze Slint meeting betreft. Verzamelen we op Amsterdam Centraal of aan de voorkant van Paradiso ofzo? Hoe is dat eerder gegaan?

0
geplaatst: 16 april 2007, 20:15 uur
Sietse schreef:
hahaha, proud to be oud
hahaha, proud to be oud

Ach ik zit ook graag boven hoor, boven recht voor het podium is het lekker relaxed, geen pratende lange aap die voor me staat, kan lekker alles bekijken en echt genieten van het optreden. Als dat voor oude lullen is, prima, gaan jullie vooral maar beneden staan, kan oma lekker zitten

0
geplaatst: 16 april 2007, 22:44 uur
Leuk topic dit!
Ik ga naar:
The Church - Ekko Utrecht - 21 april
The Editors - De Melkweg Amsterdam - 6 juni
The Frames - Tivoli Utrecht - 23 juni
Wie nog meer?
1. Eucalypta
Ik ga naar:
The Church - Ekko Utrecht - 21 april
The Editors - De Melkweg Amsterdam - 6 juni