MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
Twilight schreef:
(quote)

Wat deze Slint meeting betreft. Verzamelen we op Amsterdam Centraal of aan de voorkant van Paradiso ofzo? Hoe is dat eerder gegaan?

Ik zou niet weten waarom ik eerst voorbij paradiso fiets, vervolgens naar het centraal ga, en dan weer naar paradiso fiets ..... Bij paradiso lijkt me, of er moeten nog liefhebbers zijn voor een hapje eten van te voren natuurlijk.

Sietse
eten altijd goed, want ik kom mogelijk direct uit mijn werk...

bonothecat schreef:
Bij paradiso lijkt me

Was ook mijn idee ja

Bij de bar in Paradiso lijkt me

Ik ga naar Slint en ik ben in voor een mini-meeting en ben tevens ende ook in voor een hapje eten van tevoren omdat ik mogelijk direct uit mijn werk kom of om een of andere andere dwaze reden...

Ik zie al
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)

1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. ikke

1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas

Jazper schreef:
Ik ga naar Slint en ik ben in voor een mini-meeting en ben tevens ende ook in voor een hapje eten van tevoren omdat ik mogelijk direct uit mijn werk kom of om een of andere andere dwaze reden...

Wel, dit idee had ik bij Joanna Newsom
Jazper sta mij toe uw tekst te lenen.

Ik ga naar Joanna Newsom en ik ben in voor een mini-meeting en ben tevens ende ook in voor een hapje eten van tevoren omdat ik mogelijk direct uit mijn werk kom of om een of andere andere dwaze reden... (Copyright by Jazper)

1. Paap_Floyd

1. Paap_Floyd
2. Paalhaas

Pre-eet-meeting Slint 21 mei:

1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
6. Cygnus

Eucalypta schreef:
Leuk topic dit!

Ik ga naar:

The Church - Ekko Utrecht - 21 april

1. Eucalypta

Hier heb ik wel oren naar.. misschien kom ik wel (als ik niet nog steeds snipverkouden ben).

Cygnus schreef:
Pre-eet-meeting Slint 21 mei:

1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
6. Cygnus
7. Twilight

Alleen waar gaat die dan zijn?
Gewoon Centraal?

Sietse
gast, das nog meer dan 1 maand weg...daar kunnen we nog lang genoeg over denken...

en anders gewoon die japanse noodles toko naast paradiso.

Of de snackbarharses ertegenover...

Haha oke. Excuses voor mijn drang om alles tot in de puntjes te plannen.

Sietse
ik plan niks...weet nog niet eens hoe laat ik precies klaar ga zijn met werken...dus laat staan of ik uberhaupt mee ga eten of niet.

Sietse schreef:
ik plan niks...weet nog niet eens hoe laat ik precies klaar ga zijn met werken...dus laat staan of ik uberhaupt mee ga eten of niet.

Je plant wel dingen.....ik weet namelijk precies waar je gaat zitten tijdens Slint

Sietse
ja, maar je moet de zaken gescheiden houden...die zit plaats is essentieel, dat eten met z'n allen bij zaak

bonothecat schreef:
(quote)

1. Status Seeker
2. Bonothecat

Voilà (met dank aan Xander)

slaemperayreon
Voor degenen die naar Joanna Newsom in Paradiso gaan, heb ik even een vraagje. Ik heb dus zelf al een kaartje en ben ook van plan te gaan, maar er gaat niemand mee. Nu is dat niet het grootste probleem, maar ik ben niet ontzettend mobiel en kom waarschijnlijk per rolstoel. Iemand van jullie die me voor opening van de deuren zou willen opvangen? Een persoonlijk bericht hierover sturen kan natuurlijk ook. In ieder geval alvast bedankt!

Wel, mijn eet-ideeën schuif ik aan de kant want mijn nieuwe schoolrooster laat dit niet toe. En ik moet nog een gast opvangen.

Ik ga naar MARILLION, morgen, 1 mei....
wie nog???

1. c-moon

Ik ga Donderdag naar The Veils in Doornroosje; Nijmegen.

c-moon schreef:
Ik ga naar MARILLION, morgen, 1 mei....
wie nog???

1. c-moon
2. Cygnus

En er komen nog wat meer MuMe'ers, zoals Omayyad en Kasperbert.

1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert

Nathalie komt ook nog, Frans zou niet meer komen in verband met zijn benen, die veel pijn doen. Je kunt mij herkennen aan: zwarte broek, zwart T-shirt, bruine schoenen, schoenmaat 41 en voor verdere details verwijs ik je terug naar het musicmeter fotoboek . Oh ja, mijn lengte is 1.78 m

Kasperbert schreef:
1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert

Nathalie komt ook nog, Frans zou niet meer komen in verband met zijn benen, die veel pijn doen. Je kunt mij herkennen aan: zwarte broek, zwart T-shirt, bruine schoenen, schoenmaat 41 en voor verdere details verwijs ik je terug naar het musicmeter fotoboek . Oh ja, mijn lengte is 1.78 m

Die schoenmaat 41 doet het hem... Nu ga ik je wel vinden...

En Frans is uitgeschakeld lees ik. Wat is er met zijn benen gebeurd?

Ik zal er zijn... ook zwart en zwart en zwart

Zwarte jeans (al dan niet kort)/ zwart PAIN OF SALVATION "Scarsick" t-shirt, schoenmaat 43

Verder: see ze pictures on MusicMeter

Marillion vanavond

1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert
4. Nevyn

En ik ga voor zwart shirt met bruine broek

... en we hebben mekaar nog gevonden ook
En leuk, ja dat was het !

En we kwamen ook Vandegriend nog tegen !

Ace
Wie wil met mij daten bij Interpol op 14 mei? Jij misschien vriendje Rico?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:37 uur

geplaatst: vandaag om 13:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.