Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2007, 09:17 uur
Twilight schreef:
Wat deze Slint meeting betreft. Verzamelen we op Amsterdam Centraal of aan de voorkant van Paradiso ofzo? Hoe is dat eerder gegaan?
(quote)
Wat deze Slint meeting betreft. Verzamelen we op Amsterdam Centraal of aan de voorkant van Paradiso ofzo? Hoe is dat eerder gegaan?

Ik zou niet weten waarom ik eerst voorbij paradiso fiets, vervolgens naar het centraal ga, en dan weer naar paradiso fiets
..... Bij paradiso lijkt me, of er moeten nog liefhebbers zijn voor een hapje eten van te voren natuurlijk.
0
Sietse
geplaatst: 17 april 2007, 18:30 uur
eten altijd goed, want ik kom mogelijk direct uit mijn werk...
0
geplaatst: 17 april 2007, 18:33 uur
0
geplaatst: 17 april 2007, 18:50 uur
Ik ga naar Slint en ik ben in voor een mini-meeting en ben tevens ende ook in voor een hapje eten van tevoren omdat ik mogelijk direct uit mijn werk kom of om een of andere andere dwaze reden... 
Ik zie al
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)

Ik zie al
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
0
geplaatst: 17 april 2007, 23:41 uur
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
0
geplaatst: 18 april 2007, 00:30 uur
Jazper schreef:
Ik ga naar Slint en ik ben in voor een mini-meeting en ben tevens ende ook in voor een hapje eten van tevoren omdat ik mogelijk direct uit mijn werk kom of om een of andere andere dwaze reden...

Wel, dit idee had ik bij Joanna Newsom

Jazper sta mij toe uw tekst te lenen.
Ik ga naar Joanna Newsom en ik ben in voor een mini-meeting en ben tevens ende ook in voor een hapje eten van tevoren omdat ik mogelijk direct uit mijn werk kom of om een of andere andere dwaze reden...
(Copyright by Jazper)1. Paap_Floyd
0
geplaatst: 18 april 2007, 15:41 uur
Pre-eet-meeting Slint 21 mei:
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
6. Cygnus
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
6. Cygnus
0
geplaatst: 18 april 2007, 15:44 uur
Eucalypta schreef:
Leuk topic dit!
Ik ga naar:
The Church - Ekko Utrecht - 21 april
1. Eucalypta
Leuk topic dit!
Ik ga naar:
The Church - Ekko Utrecht - 21 april
1. Eucalypta
Hier heb ik wel oren naar.. misschien kom ik wel (als ik niet nog steeds snipverkouden ben).
0
geplaatst: 18 april 2007, 21:30 uur
Cygnus schreef:
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
6. Cygnus
7. Twilight
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. The Scientist
5. Paalhaas
6. Cygnus
7. Twilight
Alleen waar gaat die dan zijn?

Gewoon Centraal?
0
Sietse
geplaatst: 18 april 2007, 21:49 uur
gast, das nog meer dan 1 maand weg...daar kunnen we nog lang genoeg over denken...
en anders gewoon die japanse noodles toko naast paradiso.
en anders gewoon die japanse noodles toko naast paradiso.
0
geplaatst: 18 april 2007, 22:02 uur
Haha oke. Excuses voor mijn drang om alles tot in de puntjes te plannen. 

0
Sietse
geplaatst: 19 april 2007, 00:03 uur
ik plan niks...weet nog niet eens hoe laat ik precies klaar ga zijn met werken...dus laat staan of ik uberhaupt mee ga eten of niet.
0
geplaatst: 19 april 2007, 08:17 uur
Sietse schreef:
ik plan niks...weet nog niet eens hoe laat ik precies klaar ga zijn met werken...dus laat staan of ik uberhaupt mee ga eten of niet.
Je plant wel dingen.....ik weet namelijk precies waar je gaat zitten tijdens Slint

0
Sietse
geplaatst: 19 april 2007, 10:53 uur
ja, maar je moet de zaken gescheiden houden...die zit plaats is essentieel, dat eten met z'n allen bij zaak 

0
geplaatst: 19 april 2007, 12:01 uur
0
slaemperayreon
geplaatst: 22 april 2007, 17:58 uur
Voor degenen die naar Joanna Newsom in Paradiso gaan, heb ik even een vraagje. Ik heb dus zelf al een kaartje en ben ook van plan te gaan, maar er gaat niemand mee. Nu is dat niet het grootste probleem, maar ik ben niet ontzettend mobiel en kom waarschijnlijk per rolstoel. Iemand van jullie die me voor opening van de deuren zou willen opvangen? Een persoonlijk bericht hierover sturen kan natuurlijk ook. In ieder geval alvast bedankt!
0
geplaatst: 23 april 2007, 21:31 uur
Wel, mijn eet-ideeën schuif ik aan de kant want mijn nieuwe schoolrooster laat dit niet toe. En ik moet nog een gast opvangen.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 08:59 uur
1. c-moon
2. Cygnus
En er komen nog wat meer MuMe'ers, zoals Omayyad en Kasperbert.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 09:01 uur
1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert
Nathalie komt ook nog, Frans zou niet meer komen in verband met zijn benen, die veel pijn doen. Je kunt mij herkennen aan: zwarte broek, zwart T-shirt, bruine schoenen, schoenmaat 41 en voor verdere details verwijs ik je terug naar het musicmeter fotoboek
. Oh ja, mijn lengte is 1.78 m
2. Cygnus
3. Kasperbert
Nathalie komt ook nog, Frans zou niet meer komen in verband met zijn benen, die veel pijn doen. Je kunt mij herkennen aan: zwarte broek, zwart T-shirt, bruine schoenen, schoenmaat 41 en voor verdere details verwijs ik je terug naar het musicmeter fotoboek
0
geplaatst: 1 mei 2007, 09:20 uur
Kasperbert schreef:
1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert
1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert
. Oh ja, mijn lengte is 1.78 mDie schoenmaat 41 doet het hem... Nu ga ik je wel vinden...

En Frans is uitgeschakeld lees ik. Wat is er met zijn benen gebeurd?
0
geplaatst: 1 mei 2007, 10:34 uur
Ik zal er zijn... ook zwart en zwart en zwart 
Zwarte jeans (al dan niet kort)/ zwart PAIN OF SALVATION "Scarsick" t-shirt, schoenmaat 43
Verder: see ze pictures on MusicMeter

Zwarte jeans (al dan niet kort)/ zwart PAIN OF SALVATION "Scarsick" t-shirt, schoenmaat 43

Verder: see ze pictures on MusicMeter

0
geplaatst: 1 mei 2007, 10:49 uur
Marillion vanavond
1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert
4. Nevyn
En ik ga voor zwart shirt met bruine broek
1. c-moon
2. Cygnus
3. Kasperbert
4. Nevyn
En ik ga voor zwart shirt met bruine broek

0
geplaatst: 2 mei 2007, 01:26 uur
... en we hebben mekaar nog gevonden ook 
En leuk, ja dat was het !
En we kwamen ook Vandegriend nog tegen !

En leuk, ja dat was het !
En we kwamen ook Vandegriend nog tegen !
0
Ace
geplaatst: 2 mei 2007, 08:25 uur
Wie wil met mij daten bij Interpol op 14 mei? Jij misschien vriendje Rico?
* denotes required fields.