Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2009, 16:09 uur
Ik kom van ver, kan hier niet snel weg en ben vast iets te laat .
Ik ga vanavond dus wellicht tijdens het zingen de kerk in.
wellicht een pilsje na afloop ...
Ik ga vanavond dus wellicht tijdens het zingen de kerk in.

wellicht een pilsje na afloop ...
0
geplaatst: 8 februari 2009, 09:59 uur
Ik heb vrijdag een kaartje voor Buzzcocks (paradiso) gekocht. Voolopig ga ik met me, myself and I. Nog iemand in voor een mini meeting.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 17:27 uur
ik zag volgens mij op last.fm dat herman daar ook zal zijn. wellicht wil ie daten ofzo?
0
Sietse
geplaatst: 8 februari 2009, 20:02 uur
Wie o wie gaat er zaterdag 14 februari "Festival Mooie Woorden" met in de avond live muziek van niemand minder dan Machinefabriek en Orphax (en heel veel voordracht van gedichten enzo).
Het is in Utrecht in het Akademie gebouw.
Ik ben erbij....
Ik ben erbij....
0
geplaatst: 8 februari 2009, 21:06 uur
GrafGantz schreef:
ik zag volgens mij op last.fm dat herman daar ook zal zijn. wellicht wil ie daten ofzo?
Ik moet vrijdag radio maken en ga daarna naar Petter en Fairmont in het Scheltema-complex hier in Leiden, dus helaas... anders had ik wel een biertje willen drinken met Bono.

0
geplaatst: 12 februari 2009, 14:30 uur
Sietse schreef:
Wie o wie gaat er zaterdag 14 februari "Festival Mooie Woorden" met in de avond live muziek van niemand minder dan Machinefabriek en Orphax (en heel veel voordracht van gedichten enzo).
Ik ben erbij....
Ik ben erbij....
I'll be there
0
geplaatst: 12 februari 2009, 22:20 uur
Waar: Akademietheater in Utrecht, Janskerkhof 18
3512 Utrecht
Hoe laat: Sietse speelt van 20:20 tot ongeveer 20:40 (als ie maar niet moe wordt).
Voor hoeveel: ik schat een mannetje of 5. Zo gaat dat meestal bij dat soort optredens.
3512 Utrecht
Hoe laat: Sietse speelt van 20:20 tot ongeveer 20:40 (als ie maar niet moe wordt).
Voor hoeveel: ik schat een mannetje of 5. Zo gaat dat meestal bij dat soort optredens.
0
Sietse
geplaatst: 12 februari 2009, 23:04 uur
ik heb het vermoeden dat er ietsje meer mensen komen.
En een dag kaart voor het festival was dacht ik 10 euro, maar heb geen idee...
Ik zou kijken op de website van mooie woorden festival.
En een dag kaart voor het festival was dacht ik 10 euro, maar heb geen idee...
Ik zou kijken op de website van mooie woorden festival.
0
geplaatst: 13 februari 2009, 18:59 uur
dan zal ik maar eens die kant op gaan (en deze keer wel gedag zeggen tegen Sietse...)
0
Sietse
geplaatst: 14 februari 2009, 21:52 uur
Zo, dat was me een partij kut daarzo.
Ik ben na mijn optreden meteen vertrokken, want als zowel de organisatie als de andere artiesten zich niet aan tijd schema's kunnen houden en daarmee de spelende artiesten lastigvallen door er door heen te praten. Op het podium allemaal dingen doen zoals de juiste plek uitzoeken om een half uur later misschien te zitten, lampen lopen te verplaatsen enz enz. dan heb ik het heel snel gehad.
En dan daarna nog beginnen over "we wisten niet dat je al bezig was"...mijn god, hypocriete kut bende.
En ja ik heb het opgenomen, ben benieuwd hoe de frustratie die ik aan het einde had er uit is gekomen...waarschijnlijk heel pijnlijk...
Ik ben na mijn optreden meteen vertrokken, want als zowel de organisatie als de andere artiesten zich niet aan tijd schema's kunnen houden en daarmee de spelende artiesten lastigvallen door er door heen te praten. Op het podium allemaal dingen doen zoals de juiste plek uitzoeken om een half uur later misschien te zitten, lampen lopen te verplaatsen enz enz. dan heb ik het heel snel gehad.
En dan daarna nog beginnen over "we wisten niet dat je al bezig was"...mijn god, hypocriete kut bende.
En ja ik heb het opgenomen, ben benieuwd hoe de frustratie die ik aan het einde had er uit is gekomen...waarschijnlijk heel pijnlijk...
0
geplaatst: 14 februari 2009, 21:59 uur
Klinkt als een typische "waar doe ik het eigenlijk voor" avond... kut is dat als het gebeurt.
0
Sietse
geplaatst: 14 februari 2009, 22:06 uur
ja dat was het inderdaad, en dan er bij te bedenken dat ik gewoon al een week met griep verschijnselen thuis zit en dit voor mij ff een korte break van het alleen thuis zitten moest zijn. Gezellig avondje weg...
Nou forget it...
De gast die mij had gevraagd om te komen baalde trouwens ook behoorlijk dat het zo was gegaan. Hij ging alleen over de muzikale gedeelte en wist ook niet precies wat er nou allemaal gebeurde, maar ingrijpen deed ie ook niet, want wist het ook allemaal niet meer zo...
Echt te bizar voor woorden allemaal.
Kwam nog wel een dame van de organisatie haar excuses aanbieden dat het zo was gegaan, net voordat ik weg ging.
Nou ja, zo direct maar naar bed, slapen en dan morgen muziek maken met de gitarist van mijn band (drummer is op vakantie).
Hebben nog een leuk projectje.
Hopelijk trouwens dat er niemand speciaal voor mij was gekomen die ik nu heb teleurgesteld ofzo.
Nou forget it...
De gast die mij had gevraagd om te komen baalde trouwens ook behoorlijk dat het zo was gegaan. Hij ging alleen over de muzikale gedeelte en wist ook niet precies wat er nou allemaal gebeurde, maar ingrijpen deed ie ook niet, want wist het ook allemaal niet meer zo...
Echt te bizar voor woorden allemaal.
Kwam nog wel een dame van de organisatie haar excuses aanbieden dat het zo was gegaan, net voordat ik weg ging.
Nou ja, zo direct maar naar bed, slapen en dan morgen muziek maken met de gitarist van mijn band (drummer is op vakantie).
Hebben nog een leuk projectje.
Hopelijk trouwens dat er niemand speciaal voor mij was gekomen die ik nu heb teleurgesteld ofzo.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 11:13 uur
Sietse schreef:
Ja en dat was dus wel het geval... zijn we voor jan met de korte achternaam van Breda naar Utrecht gereden. We waren wat aan de late kant, dus we zouden jouw optreden waarschijnlijk gemist hebben, maar dan dacht ik in ieder geval nog samen een biertje te drinken en te genieten van Machinefabriek.
Nadat we door een stinkstudent de verkeerde kant op waren gestuurd, kwamen we om negen uur aan bij het academietheater, mogen we er niet in. "het is uitverkocht", "Ja maar voor machinefabriek zal het toch allemaal wel meevallen", "u heeft niet gereserveerd".... Weer zo'n eerstejaars...
Vloekend terug naar de parkeergarage gelopen. Onze valentijnsavond is verder gegaan in de auto met een bonbonbloc van benzinepomp.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:13 uur
Hier nog een.
Op de site stond dat het om 18.00 zou beginnen, dus wij staan om 18.00 uur voor de deur --> dicht.
Wat bleek nou? Was er in het café ernaast van zes tot acht een menu-kaart met gedichten er op.
Nou, wij dus 5 voor 8 terug (we hebben dus twee uur in dat café gezeten), was het uitverkocht
Ja, we konden ons op de wachtlijst laten zetten. Dat in goed vertrouwen maar gedaan, weer een half uur gewacht, maar ja, niks natuurlijk.
Toen maar terug gegaan, en in Den Bosch wezen stappen, je moet wat he...
Hier eentje die 15,90 voor een treinkaartje Weert-Utrecht heeft betaald.
Nee, niet een erg geslaagde avond zou ik zeggen
Op de site stond dat het om 18.00 zou beginnen, dus wij staan om 18.00 uur voor de deur --> dicht.
Wat bleek nou? Was er in het café ernaast van zes tot acht een menu-kaart met gedichten er op.
Nou, wij dus 5 voor 8 terug (we hebben dus twee uur in dat café gezeten), was het uitverkocht
Ja, we konden ons op de wachtlijst laten zetten. Dat in goed vertrouwen maar gedaan, weer een half uur gewacht, maar ja, niks natuurlijk.Toen maar terug gegaan, en in Den Bosch wezen stappen, je moet wat he...
zijn we voor jan met de korte achternaam van Breda naar Utrecht gereden.
Hier eentje die 15,90 voor een treinkaartje Weert-Utrecht heeft betaald.
Nee, niet een erg geslaagde avond zou ik zeggen

0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:17 uur
Als ik dit zo lees ben ik bij nader inzien erg blij dat ik verhinderd was.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 16:03 uur
Ik zeg: klachten verzamelen en naar de organisatie sturen.
Binnenkort ergens een herkansing, Sietse?
Binnenkort ergens een herkansing, Sietse?
0
geplaatst: 15 februari 2009, 16:26 uur
we kunnen met een paar man naar Gent gaan naar Resonance festival op vrijdag 27 februari... Alva Noto en een herkansing voor Machinefabriek. Misschien dat Sietse zich er nog tussen kan lullen?
Wel een eindje weg...
Wel een eindje weg...
0
Sietse
geplaatst: 15 februari 2009, 19:45 uur
Sorry mensen. Ik wist dit van te voren ook totaal niet.
Maar de organisatie van Festival Mooi Woorden was rond uit slecht te noemen.
Ik heb nog nooit ergens mee gemaakt waar alles zo chaotisch door elkaar liep, de artiesten niet waren aangekondigd (ook niet op de website trouwens), voorzieningen afwezig waren (gewenste tijd aanwezig 18:00, maar geen eten en pas vanaf ongeveer 20:00 bonnen voor gratis drinken, dat had ik dus ff andere geregeld, want ik heb doorgeven niet voor 19:00 uur er te zijn) enz enz.
Ook was er volgens mij vanuit de organisatie vrijwel alleen maar aandacht voor de grote zaal waar de wat meer "mainstream" dingen stonden.
Ook dit is erg jammer.
De jongen die mij had gevraagd om te komen spelen vond het volgens mij ook heel erg jammer.
Hij was alleen gevraagd om de muzikale bijdrage te leveren, en wist verder ook niet precies wat nu de bedoeling was. Gewoon omdat het een zooitje was qua organisatie.
Erg jammer, want het had zo'n mooie avond kunnen zijn.
Maar goed, hopelijk binnenkort ergens iets op kleinere schaal ergens anders in het land, of ook weer in Utrecht.
En iig iets waar je niet van te voren hoeft te reserveren ofzo
Maar de organisatie van Festival Mooi Woorden was rond uit slecht te noemen.
Ik heb nog nooit ergens mee gemaakt waar alles zo chaotisch door elkaar liep, de artiesten niet waren aangekondigd (ook niet op de website trouwens), voorzieningen afwezig waren (gewenste tijd aanwezig 18:00, maar geen eten en pas vanaf ongeveer 20:00 bonnen voor gratis drinken, dat had ik dus ff andere geregeld, want ik heb doorgeven niet voor 19:00 uur er te zijn) enz enz.
Ook was er volgens mij vanuit de organisatie vrijwel alleen maar aandacht voor de grote zaal waar de wat meer "mainstream" dingen stonden.
Ook dit is erg jammer.
De jongen die mij had gevraagd om te komen spelen vond het volgens mij ook heel erg jammer.
Hij was alleen gevraagd om de muzikale bijdrage te leveren, en wist verder ook niet precies wat nu de bedoeling was. Gewoon omdat het een zooitje was qua organisatie.
Erg jammer, want het had zo'n mooie avond kunnen zijn.
Maar goed, hopelijk binnenkort ergens iets op kleinere schaal ergens anders in het land, of ook weer in Utrecht.
En iig iets waar je niet van te voren hoeft te reserveren ofzo

0
geplaatst: 15 februari 2009, 20:32 uur
Mijn ervaring in het culturele wereldje is dat zodra je te maken krijgt met dichters, je niet genoeg op je hoede kan zijn. Onbetrouwbaar, niet-afspraken nakomend en vaak ook alcoholistisch volk.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 12:39 uur
Volgens mij gaat het bij My Bloody Valentine in Eindhoven wel druk worden...
25 mei, Effenaar, My Bloody Valentine
-Cygnus
-Cygnus
0
geplaatst: 10 mei 2009, 21:46 uur
-Cygnus
-Wouter8 (wordt m'n eerste mini-meeting!
)
-Cygnus
-Wouter8 (wordt m'n eerste mini-meeting!
)
0
geplaatst: 11 mei 2009, 16:04 uur
- Cygnus
- Wouter8
- Kampf
- Cygnus
- Wouter8
- Kampf
0
Sietse