MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
sxesven
Ik is ook bij Magnolia trouwens, eveneens met wederhelft en nog een vriend van mij.

Sietse
Vrijdag 28-08 iemand bij
Tiny Vipers & The Puddle Parade in Kargadoor in Utrecht?

- Sietse
- Bubbachups (die kan ik al direct bijvoegen)

sxesven schreef:
Zijn er nog mini-meeters voor Bill Callahan, 30 augustus in Paradiso?

- itchy
- Jazper
- sxesven (met aanhang)

Ik had je schijfjes wel mee kunnen nemen zo te zien, Maarten Maar goed, ze zijn al onderweg inmiddels

Veel plezier, heren. Helaas is het concert helemaal uitverkocht. Maar ik ga het nog wel even aan de deur proberen. Hopelijk gaat dat nog lukken.

Misschien doe ik ook nog wel een poging bij de ingang, want heb sowieso wel zin om even voor wat nieuwe cd'tjes te gaan kijken.

Veel plezier bij Bill ja, ik heb me erg goed vermaakt bij het concert gisteren, waar hij naast veel materiaal van het nieuwe album toch ook Bathysphere, Diamond Dancer, Cold Blooded Old Times en Let Me See The Colts liet horen... erg goed

Lukas schreef:
Misschien doe ik ook nog wel een poging bij de ingang, want heb sowieso wel zin om even voor wat nieuwe cd'tjes te gaan kijken.

Poging van zowel Woody als mijzelf gelukt, met dank aan de papieren (en daarmee beschrijfbare) cd-tasjes die je tegenwoordig bij Concerto krijgt. En we kregen nog een mooie set die het bedelen meer dan waard was ook!

sq
In mijn kennissenkring helemaal niemand. En hoe zit dat hier? Is er iemand die donderdag naar Chic gaat in Paradiso?

sq
hmm wel een heel erge mini meeting. Als ik nu eens een gratis biertje aanbied aan elke MuMe´er die komt? Morgenavond, en ik geloof dat er nog kaarten zijn .

Gaan er nog mensen zondag 20-9 naar Anathema in de Boerderij Zoetermeer?

Aangezien er hier op MuMe redelijk wat liefhebbers zijn van de Japanse cultuur: zijn er nog mensen die volgend weekend naar het Camera Japan Festival in Dordrecht gaan? (overigens ook in andere plaatsen, maar daar ligt het accent op de films)

Op donderdag en zondag Japanse films in filmhuis Cinode (10 euro per avond)
Op vrijdag Radiq en wat lezingen en tentoonstellingen in de Popcentrale (4 euro)
Op zaterdag El Fog en Takeshi Nishimoto in het CBK (gratis!)
Op zondagmiddag in het CBK een lezing over Murakami (gratis)
camerajapan.nl
Ik ga in ieder geval zaterdagavond naar het CBK.

Hmm, klinkt erg interessant. Ik studeer Japans dus ik ben zeker een liefhebber van de Japanse cultuur.
Die lezing over Murakami klinkt ook wel interessant... El Fog en Takeshi Nishimoto ken ik verder niet, even googlen....
maar het staat genoteerd!

Edit: nu ik op de site van het Camera Japan Festival kijk, zie ik dat ik al een heleboel gemist heb. Had ik het nou maar wat eerder geweten.

Als ik niet op vakantie zou zijn was ik zeker te weten gegaan. Was voorgaande jaren ook de moeite waard dus voor iedereen die twijfelt, gewoon gaan

Hmm volgend weekend zit ik tot mijn kin in de schoolboeken -_- ik zou graag gaan want ik heb wel iets met (een) Japan(ster), en Murakami is mijn sensei. Ik hoop dat hij ooit, op een mooie dag, nog eens naar Nederland komt om welke reden dan ook, helaas (of juist gelukkig?) is het niet zo'n publiciteitsmannetje. Ik wens de gangers in ieder geval veel plezier terwijl ik nutteloze informatie in mijn LTM prop.

Ik ben in Rotterdam al 3 avonden geweest, maar zal nog even kijken wat Dordrecht te bieden heeft.

Nog mensen die vanavond naar The Mountain Goats gaan?

Zijn er nog ambient liefhebbers hier die vanavond naar Alva Noto gaan?

Had graag gewild maar heb een erg druk weekend helaas. Weekje later en ik was waarschijnlijk wel gegaan.

ElMeroMero
Ik ben er wel bij en misschien Sietse ook ?

Z'n last.fm zegt neen.

Sietse
mijn last.fm zegt ja, maar ik zeg zelf nee.

(beter kijken joh )

maar goed, zit er dus niet in. maar heb Alva Noto dan ook al een keer gezien, zowel solo als met Signal.

Wilco vanavond? I'm all alone.

Vanavond bevinden Lukas en ondergetekende zich in Paradiso voor een concertje van The Black Heart Procession. Kunnen we ons op de aanwezigheid van meerdere mume'ers verheugen?

Gallow
zonde.. heb een verjaardag vanavond.

Nog mensen die naar X-state festival in 't paard van troje gaan?

sxesven
Als ik vrijdag vrij ben en nog wat te makken heb misschien wel... Den grote 'Bow wil ik wel graag zien, Battles wel, Melvins.

Cygnus schreef:
Vanavond bevinden Lukas en ondergetekende zich in Paradiso voor een concertje van The Black Heart Procession. Kunnen we ons op de aanwezigheid van meerdere mume'ers verheugen?

Gallow schreef:
Nog mensen die naar X-state festival in 't paard van troje gaan?

Iemand die naar Placebo gaat volgende week donderdag?

Lukk0
Cygnus schreef:

Cygnus schreef:
Verhinderd !

Nog mensen die vanavond in Eindhoven naar The Veils gaan? Ben er toch en het is niet uitverkocht, dus ik overweeg wel even de Effenaar binnen te stappen.

Zondag 14 maart in de Boerderij te Zoetermeer:

Gazpacho

Wie gaat daar nog meer heen?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.