Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:33 uur
Ben trouwens blij dat ik mijn snor had afgedaan. Was behoorlijk warm daarbinnen!
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:45 uur
Leuk dus 
Geinig verloop van het topic.
Gatver nu ben ik toch ook geïnteresseerd geraakt in hun album(s). Al een paar nummers beluisterd. Klinkt inderdaad niet verkeerd.

Geinig verloop van het topic.
Gatver nu ben ik toch ook geïnteresseerd geraakt in hun album(s). Al een paar nummers beluisterd. Klinkt inderdaad niet verkeerd.
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 12:55 uur
Topavond: goede sfeer onder de users en leuk om die paar voor mij nog onbekende users met wie ik hier veel contact heb nu in real life te ontmoeten.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 11:25 uur
0
geplaatst: 3 november 2013, 15:11 uur
korenbloem schreef:
Nog mensen die volgende naar julia holter in paradiso gaan?
Nog mensen die volgende naar julia holter in paradiso gaan?
Toch leuk als je vanuit de kroeg via je telefoon even een berichtje doet op de site
Ik doel op a.s. vrijdag in Paradiso natuurlijk
0
geplaatst: 3 november 2013, 17:28 uur
Hmm, interessant Stefan. Ik neem het in overweging. Ik laat het je horen. 

0
geplaatst: 4 november 2013, 11:39 uur
Niemand bij Billy Bragg. Jullie hebben wat gemist. Nieuwe poging: Nick Cave vanavond
.
.
0
geplaatst: 4 november 2013, 18:54 uur
Ik sta er lukas met max 4 mensen tussen mij en het podium
mocht je dit lezen lang zwart golvend haar 1.62 cora kempermann tas op rug.
mocht je dit lezen lang zwart golvend haar 1.62 cora kempermann tas op rug.
0
geplaatst: 5 november 2013, 14:50 uur
@ Lukas...e.e.a. weer te laat gelezen natuurlijk....maar het kwam toch nog een beetje goed in die zin dat ik gisteren zowat tegen je opbotste bij het verlaten van de zaal na afloop van het concert
.
.
0
geplaatst: 5 november 2013, 16:35 uur
Ik heb inmiddels ook al van meerdere mensen vernomen dat ze overwegen naar het concert van The Thing, en eventueel ook andere concerten, op Le Guess Who te gaan.. wellicht een goed idee voor een MuMe-concerttripje 
Line up | Le Guess Who? - leguesswho.nl
Ik ben er sowieso op zaterdag

Line up | Le Guess Who? - leguesswho.nl
Ik ben er sowieso op zaterdag

0
geplaatst: 20 november 2013, 18:51 uur
Ik heb op de valreep nog een kaartje gescoord voor Suede in Paradiso aankomende zaterdag, maar ik ben daar moederziel alleen (nee Paap_Floyd, niet weer je belegen paapgrap uit de kast halen). Maar ik heb zo het gevoel dat er vast nog wel andere usertjes aanwezig gaan zijn...
0
geplaatst: 20 november 2013, 19:05 uur
Het suede staat me op de vingers, maar ik zal de belegen paapgrappen achterwege laten 

0
geplaatst: 20 november 2013, 19:10 uur
Ik mocht met Arrie mee geloof ik (hoewel we het daar na het ter sprake komen daarvan tijdens de popquiz van een paar weken geleden niet echt meer over gehad hebben, dus ik weet niet helemaal zeker of het een halve of een hele afspraak is
). Maar met of zonder mij wordt het hoe dan ook al snel een gezellige boel.
). Maar met of zonder mij wordt het hoe dan ook al snel een gezellige boel.
0
geplaatst: 20 november 2013, 19:18 uur
Zijn er nog mensen van hier die op 3 december naar Kurt Vile in Utrecht gaan?
0
geplaatst: 20 november 2013, 20:59 uur
Oh, ik lees nu dat het zaterdag is... Ik heb op een of andere manier altijd de datum 28 november in m'n hoofd gehad. Ik weet nu niet zeker of ik kan. (maar je mag sowieso één van m'n twee kaartjes, die kan ik ook mailen natuurlijk)
* denotes required fields.