MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
Ben trouwens blij dat ik mijn snor had afgedaan. Was behoorlijk warm daarbinnen!

Leuk dus

Geinig verloop van het topic.
Gatver nu ben ik toch ook geïnteresseerd geraakt in hun album(s). Al een paar nummers beluisterd. Klinkt inderdaad niet verkeerd.

Topavond: goede sfeer onder de users en leuk om die paar voor mij nog onbekende users met wie ik hier veel contact heb nu in real life te ontmoeten.

Wie gaan er allemaal naar Deafheaven vanavond?

Je hebt toch nog een kaartje kunnen bemachtigen?

Ik niet, maar wel volgende week in Ekko

GrafGantz schreef:
Je hebt toch nog een kaartje kunnen bemachtigen?

Jup. Leve Feestboek!

Ja hiero! Maar dat wist je al

Sietse
ik ga misschien ook volgende week in de EKKO.

Nog iemand bij Billy Bragg morgen?

Nog mensen die volgende naar julia holter in paradiso gaan?

korenbloem schreef:
Nog mensen die volgende naar julia holter in paradiso gaan?

Toch leuk als je vanuit de kroeg via je telefoon even een berichtje doet op de site

Ik doel op a.s. vrijdag in Paradiso natuurlijk

Hmm, interessant Stefan. Ik neem het in overweging. Ik laat het je horen.

Sietse
wie weet, live is het nog best aardig.

Niemand bij Billy Bragg. Jullie hebben wat gemist. Nieuwe poging: Nick Cave vanavond .

Ik sta er lukas met max 4 mensen tussen mij en het podium mocht je dit lezen lang zwart golvend haar 1.62 cora kempermann tas op rug.

@ Lukas...e.e.a. weer te laat gelezen natuurlijk....maar het kwam toch nog een beetje goed in die zin dat ik gisteren zowat tegen je opbotste bij het verlaten van de zaal na afloop van het concert .

Ik heb inmiddels ook al van meerdere mensen vernomen dat ze overwegen naar het concert van The Thing, en eventueel ook andere concerten, op Le Guess Who te gaan.. wellicht een goed idee voor een MuMe-concerttripje

Line up | Le Guess Who? - leguesswho.nl

Ik ben er sowieso op zaterdag

Gaat er nog iemand naar Low a.s. dinsdag in Lux Nijmegen?

Vast wel. Ik denk niet dat je de enige daar zal zijn.

Ik heb op de valreep nog een kaartje gescoord voor Suede in Paradiso aankomende zaterdag, maar ik ben daar moederziel alleen (nee Paap_Floyd, niet weer je belegen paapgrap uit de kast halen). Maar ik heb zo het gevoel dat er vast nog wel andere usertjes aanwezig gaan zijn...

Het suede staat me op de vingers, maar ik zal de belegen paapgrappen achterwege laten

Ik mocht met Arrie mee geloof ik (hoewel we het daar na het ter sprake komen daarvan tijdens de popquiz van een paar weken geleden niet echt meer over gehad hebben, dus ik weet niet helemaal zeker of het een halve of een hele afspraak is ). Maar met of zonder mij wordt het hoe dan ook al snel een gezellige boel.

Dan sms ik wel als ik daar ben!

Zijn er nog mensen van hier die op 3 december naar Kurt Vile in Utrecht gaan?

Lukas schreef:
Ik mocht met Arrie mee geloof ik

Lukas schreef:
(quote)

Oh, ik lees nu dat het zaterdag is... Ik heb op een of andere manier altijd de datum 28 november in m'n hoofd gehad. Ik weet nu niet zeker of ik kan. (maar je mag sowieso één van m'n twee kaartjes, die kan ik ook mailen natuurlijk)

Oef, da's knap stom ....

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.