menu

Muziek / MusicMeter Live! / Bospop

zoeken in:
http://www.bospop.nl/

met o.a Marilion, Iron Maiden, Joe Cocker, Peter Framton en last but not least Steve Lukather !

moviefreak#1
Marillion heb ik nou altijd al eens live willen zien dus het zou best eens kunnen dat we dit jaar ook maar eens een bezoek aan Weert gaan brengen.

Marillion wil ik erg graag live zien, ik ga daar wel naartoe denk ik.

Steve Lukather is neem ik aan een (ex)-Toto bandlid?

Ja de zanger van Toto....en volgens TOTO de beste gitarist ever...Rodger Hodgson is ook leuk natuurlijk....de ex zanger van Supertramp. We moeten daar maar gaan daten obsessed

Haha, wie weet, eerst even kijken of het in mn agenda en budget past

Het is meer Oerbospop

obsessed schreef:
Steve Lukather is neem ik aan een (ex)-Toto bandlid?

http://www.stevelukather.net/D...

zijn c.v tje

Het valt mee reuze mee dat je niet meteen z'n hele biografie hier neerplempt. (Nee, dit is geen verzoek!)

ja hij heeft de link-functie uitgevonden

TOTO niet zo plagen hoor. Ik ga mij opwerpen als zijn beschermheer

wie gaat er nou allemaal hier heen ?

Sietse
ik niet, want alleen Marillion kan mij boeien van wat er staat en om nou 50€ voor alleen marillion neer te leggen....dacht het niet.

waarom krijgt dit festival totaal geen aandacht ? omdat er "oude" arteisten komen die tegenwoordig niet meer in de top 40 staan ?

Uiteraard, want we zijn hier met z'n allen altijd heel erg bezig met de top 40

TOTO schreef:
waarom krijgt dit festival totaal geen aandacht ? omdat er "oude" arteisten komen die tegenwoordig niet meer in de top 40 staan ?

Waarom kun je het toch telkens niet verkroppen dat de meeste mensen hier een andere muzieksmaak hebben dan jij? Voor de rest sluit ik me aan bij Sietse...alleen Marillion zou ik graag willen zien...en dan is 50 euri wel erg veel! En daarbij heb Fish op Parkpop gezien afgelopen zondag en die gaf een complete Marillion show weg:) Ik kan trouwens ook wel gaan klagen over het gebrek aan aandacht voor Parkpop!

jammer dat Steve Lukather maar een uurtje speelt en dat de prijs zo hoog is, anders was ik er ook wel heen gegaan.

wie is er nou heen geweest zaterdag ?

Ze hebben er weer een mooie naam bij!

John Fogerty's 2007 tour dates will be announced in the coming weeks!

He will headline at Wembley Arena in London on June 22 and at the Glastonbury Festival in England on June 23rd. Dates have also been confirmed for Paris on July 1 and the Bospop Festival in Weert, Netherlands on July 8.

Eerder waren Paul Rodgers, Joe Bonamassa, Angelo Kelly, & Kim Wilde al bevestigd.

Weert is dichtbij en het is een beregezelig festival, dus de kans is groot dat ik daar ook aanwezig ben...

*Heeft zijn vakantiegeld al bij voorbaat uitgegeven*

Zaterdag 7 Juli
Joe Cocker
Kim Wilde
Blondie
Bløf
Venice
The Scene
Blowbeat
Angelo Kelly & Band

Zondag 8 Juli
John Fogerty
Gary Moore
Paul Rodgers & Band
The Waterboys
Joe Bonamassa
Cake
Marc Ford
John Mayall
The Yayhoos

Dat wordt voor mij waarschijnlijk alleen de zondag...

Amai, de zondag!

John Fogerty!
Gary Moore...
THE WATERBOYS !!

Joe Bonamassa is ook zeer de moeite waard... Ik heb hem vorig jaar op Bluesrock Tegelen gezien, wat een gitarist!

Maar het is wel een erg groot contrast tussen de zaterdag en de zondag. Alles wat ik wil zien staat op de zondag...

Ik neem aan dat we voor de zondag alvast een mini-meeting kunnen beleggen?

De kans is bestaande

MetalDex
De zondag is inderdaad stukken beter met Gary Moore, The Waterboys en JOHN MAYALL!!!
Daar ben ik erg blij mee, in 2004 heb ik hem gemist, omdat ik verkeerd in het programmaboekje had gekeken
De zaterdag is erg teleurstellend. Joe Cocker heb ik twee jaar geleden ook al gezien, een daar was ik niet zo van onder de indruk. Ik ken eerlijk gezegd weinig tot niets van Blondie en Kim Wilde, maar ik vind ze wel erg uit de toon vallen. Ook Bløf en Venice heb ik al een keer voorbij zien komen de afgelopen jaren, maar het is altijd leuk om ze nog een keer te zien.
Het zal vast weer, net als andere jaren, erg gezellig worden in mijn 'achtertuin'.
Als je niks te doen hebt, kom me maar even begroeten bij het parkeren

MetalDex
Wie is er allemaal geweest? In de tijd dat ik vrij had heb ik op zaterdag Cake, een stukje Bløf en Joe Cocker gezien. Vooral de laatste verraste me erg. Geweldige sfeer, herkenbare nummers, stukken beter dan ik me herinnerde van twee jaar terug.
Maar vooral de zondag was geweldig! Heerlijk weer, heerlijke sfeer, heerlijke bier en heerlijke muziek Tijdens de eerste bands moest ik steeds werken, maar bij Thunder was ik er tijdig bij. Erg tof optreden, de zanger zorgde voor een leuke band tussen band en publiek. The Waterboys heb ik alleen van buiten het terrein kunnen horen, dus daar kan ik niet veel over zeggen, net als over Paul Rodgers en - spijtig genoeg - Gary Moore. Tijdens zijn set stond ik in de regen bij de kassa van het parkeren, waar het raar genoeg niet druk was (om half 10 's avonds). Maar wie ik wel heb kunnen zien was de jonge gitaargod Joe Bonamassa. Ook al lijkt het of hij niet merkt dat er publiek staat, zorgde hij voor een spetterend uurtje in de tent met als hoogtepunt het nummer Woke Up Dreaming.
Hoogtepunt van de dag was voor mij de afsluiter in de tent: John Mayall & the Bluesbreakers. Dankzij hem (en de regen) zat de tent ramvol. Mooie setlist met nieuwere nummers van zijn laatste twee albums Road Dogs (2005) en In the Palace of the King (2007) en gouden ouden zoals Somebody's Acting Like a Child en All Your Love. Mayall en zijn band klinken erg goed en als ook Gary Moore hem op het podium komt vergezellen gaat het publiek helemaal los.
En na Mayall is het op main stage de beurt aan John Fogerty die het festival in stijl afsluit met veel CCR klassiekers. Het is altijd leuk als je van een artiest niet zoveel nummers op kunt noemen, maar toch tijdens het optreden zegt, hé dit nummer ken ik.
Kortom, het was dus een erg geslaagd weekend; op naar volgend jaar, zou ik zeggen!

MetalDex
Op zaterdag 12 en zondag 13 juli vindt de 28e editie van Bospop plaats en de eerste namen zijn gisterenavond bekend gemaakt:

• Crowded House
• Santana
• Europe
• Danny Bryant
• Buddy Guy
• Little feat
• Leaf
• Subway to Sally
• Jimmy Bowskill Band
• Stevie Ann
• Hucknall: a tribute to Bobby ‘Blue’ Bland (met Mick Hucknall van de Simply Red)

Weer een aantal mooie namen. En om alvast in de stemming te komen, een geweldige cover van een hit van een van deze bands:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=FjeMDvCdrtc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

I'll be there, ik wist al een maand dat santana zou komen, maar nu dat de rest ook zo vet is ga ik zeker!

Waarschijnlijk wordt donderdag een extra dag (de vrijdag) aangekondigd met Neil Young.

DonDijk
ja man ook nog echt! neil young!!!!!!!!!!!!!

11 juli op bospop Neil Young .
Geweldige muziek en daar was ik graag naar toe gegaan .
Maar 99 euro is alweer `n stuk minder intressant .
Het wordt steeds gekker met de toegangskaarten .

nou, Neil Young kost 74 euro (scheelt toch weer even 25 euro) maar als je Neil Young nog goedkoper wil zien moet je op werchter zijn: 65 euro

Gast
geplaatst: vandaag om 15:23 uur

geplaatst: vandaag om 15:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.