menu

Muziek / MusicMeter Live! / Bospop

zoeken in:
Stijn_Slayer schreef:
Was Cuby zo slecht ja? Dat is eigenlijk niets voor zulke ervaren rasmuzikanten. Ik ga ze volgende week zien, ik ben benieuwd.

Vond Cuby juist erg goed.. Het is inderdaad niet erg afwisselend , maar als je van blues houd zit je zeker goed bij deze gasten.

Verder was het weer een zeer geslaagd weekend ondanks de hitte. Hoogtepunt was toch wel toen de hemel openbrak en John Fogerty Who'll stop the rain er nogmaals tegenaan gooide

Have You Ever Seen the Rain, Who'll Stop the Rain had hij al gespeeld.

Ik zit al een tijdje naar de bootleg van CSN te luisteren, klinkt inderdaad niet slecht!

Dexter schreef:
Have You Ever Seen the Rain, Who'll Stop the Rain had hij al gespeeld.

Je hebt helemaal gelijk , zal wel door de warmte komen...

Van wat ik zo op Youtube zie waren Manzarek en Krieger erg goed! Kan niet zeggen dat ik Morrison heel erg mis.

BOSPOP 2011
Vrijdag 8 juli: Joe Cocker, Journey, The Faces featuring Mick Hucknall, Texas, Foreigner en The Resistance Plot

Zaterdag 9 juli: Anouk, Bush, Roxette, Ringo Starr And His All Starr Band, Roger Hodgson & Band, Brian Setzer's Rockabilly Riot, Gregg Allman Band, Ultimate Eagles, Serena Pryne en Coldplace

Zondag 10 juli: Dream Theater, Black Country Communion featuring Joe Bonamassa, Thin Lizzy, Riverside, Triggerfinger, Walter Trout en Jimmy Barnes

Aardige line-up, maar geen echt wereldschokkende dingen.

Faces was leuk geweest, maar dan wel met Rod. Niet met die kwal van een Hucknall.

Is dat de Bush met Gavin Rossdale? Ik dacht dat ze al een aantal jaren geleden gestopt waren.
Inderdaad wel een aardige line-up.

Is inderdaad wel een lekkere line-up en dit jaar is het voor het eerst ook drie volle dagen. Ik kijk vooral uit naar de vrijdag en zondag. Zaterdag wordt relaxt in de zon liggen met een pilsje

Bospop wordt een geweldig feest!

Riverside én Dream Theater, geweldigheid tot en met

Bospop is altijd een groot feest! Relaxte muziek, goede sfeer, goede faciliteiten.. Alles is aanwezig om er dit jaar weer een onvergetelijk weekend van te maken

Ik heb mijn ticket voor de zondag gescoord =D Dream Theater, Thin Lizzy, Riverside, Triggerfinger en BCC zijn bekend, maar van de rest ken ik vrijwel niets. Iemand nog aanraders wat ik zeker moet gaan checken?

Walter Trout en Poppa Chubby zou ik zeker eens gaan kijken. De rest ken ik wel een beetje, maar ben benieuwd. Is ook het leuke aan Bospop dat er altijd wat minder bekende steendgoede bands staan

jeroenheinz schreef:
Walter Trout en Poppa Chubby zou ik zeker eens gaan kijken. De rest ken ik wel een beetje, maar ben benieuwd. Is ook het leuke aan Bospop dat er altijd wat minder bekende steendgoede bands staan

Ok bedankt, ik zal er eens wat van op zoeken.

Onbekende bands zijn ook tof om te zien, maar is het ook wel leuk als je toch al wel wat van het materiaal van een aantal artiesten kent =p

Ja, ik kijk er ook zeer naar uit. Dream Theater en Riverside behoren tot mijn favorieten.

Daarnaast zijn BCC, Triggerfinger en Thin Lizzy ook niet mis.

Morgen is het zover

Heb er inmiddels 2 zeer geslaagde dagen opzitten. Vandaag is helemaal een topdag, dus we zullen ons zo weer eens richting het festivalterrein begeven!

Iemand nog Ringo gezien? Hoe was het?

Ik heb Ringo gezien. Hoewel het een leuk optreden was, viel hij me wat tegen. Bovendien vond ik hem nogal arrogant overkomen, wat het concert niet leuker maakte. De band was wel erg goed!

Het was dat er een goede band stond, want verder was het net een slechte carnavalsact...

Ik heb een dvd van hem. Loopt 'ie daar in glitterpak peace gebaartjes te maken, à la de Toppers lekker zwaaien naar het publiek. Beschamend gewoon.

^Tja, daar was ik al een beetje bang voor...

Het is meer de naam die er staat, dan dat er een wereld artiest optreed... maar goed...

Patti Smith en The Cult maken de zondag wel interessant.

Bospop takelt wel af zeg. In 2008 hadden ze nog Santana, Neil Young, Thin Lizzy en Buddy Guy. Opeth en Patti lokken mij niet dat hele eind naar Weert.

Lenny Kravitz en Alanis Morissette

En Tom Jones (al is zijn Ain't no grave album wel helemaal fantastisch!)

Ze zijn zich de afgelopen jaren wat meer aan het richten op de oude poprockers dan op de oude hardrockers. Wel een beetje jammer, maar met The Cult, Chris Cornell, Los Lobos, Patti Smith en Opeth is er toch weer wat moois te zien. Nu hopen op nog wat namen uit de blues-hoek.

ze hebben zich duidelijk gericht op het Arrow Classic Rock publiek. Vorig jaar was het programma om te janken. Dit jaar nog niet veel beter...

Het is inderdaad allemaal wat softer geworden. Een afsluiter als Morisette wordt ik ook niet echt blij van. Toch zitten er wel een aantal leuke namen bij en vaak de wat minder bekende bands bevallen mij erg goed. Ben er sowieso weer bij dit jaar!

Chris Cornell en Seether op een festival. Veel beter kan het voor mij niet worden. Ik heb er zin in!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.