MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Radiohead tour 2008

zoeken in:
paranoidandroid
Show dateVenueLocaleCountryTicket infoJUNE 08Sat 7MalahideDublinIrelandON SALE SOONMon 9BercyParisFranceON SALE SOONTue 10BercyParisFranceON SALE SOONThu 12Parc del ForumBarcelonaSpainON SALE SOONSat 14ArenesNimesFranceON SALE SOONWed 18Civica ArenaMilanItalyON SALE NOWFri 20Southside FestivalNeuhausen ob EckGermanyON SALE NOWSun 22Hurricane FestivalScheesselGermanyON SALE NOWTue 24Victoria ParkLondonEnglandON SALE SOONWed 25Victoria ParkLondonEnglandON SALE SOONFri 27Glasgow GreenGlasgowScotlandON SALE SOONSun 29LCCCManchesterEnglandON SALE SOONJULY 08Tue 1WesterparkAmsterdamNetherlandsON SALE SOONThu 3Roskilde FestivalRoskildeDenmarkON SALE NOW Rock Werchter FestivalWerchterBelgium Tue 8WuhlheideBerlinGermanyON SALE SOON

paranoidandroid
kaarten voor Amsterdam gaan zaterdag in de verkoop..

56 fucking euro..

Ja dat gratis downloaden is een leuk stuntje maar er moet toch gecasht worden lijkt het wel. Anyway in vergelijking met andere topacts regulier prijsje

56 euro? Koopje! Ik ga!

€ 56 ??
Er zijn GROTER GODEN (niet dat ik vind dat Radiohead zulke goden zijn maar soit, ) die MINDER vragen !

Tja...
Slim van Tommeke Yorke: biedt het nieuwe album gratis aan of toch ei zo na, en ga wat grof hoge concertprijsjes vragen...

Als de rest van de Rock Werchter affiche me genoeg kan overtuigen om naar het festival af te zakken, zie ik ze daar wel...

Ja en nog meer die nog veel meer vragen. Voor een band als Radiohead is dit een zeer schappelijk prijske.

Als een Bowietje een concertje zou geven is de soundcheck waarschijnlijk al €58.

HiLL schreef:
Ja en nog meer die nog veel meer vragen. Voor een band als Radiohead is dit een zeer schappelijk prijske.

Als een Bowietje een concertje zou geven is de soundcheck waarschijnlijk al €58.

Wel, daar sla je de bal mis.
Ik betaalde welgeteld € 43 voor het concert in A'pen met zijn Reality Tour....

En dat was niet goedkoopste ticket....

En er zijn nog "grote namen" te noemen waar de prijs onder de € 50 blijft.... dus van een "koopje" zou ik toch niet spreken eerlijk gezegd...

Trouwens ook THE CURE binnenkort in Antwerpen kost me niet meer dan € 44. En ik zou The Cure nu toch niet bepaald een onbelangrijk of klein bandje noemen

Correctie: even ticket erbij genomen: het was maar € 41 (Bowie)

Maar dat was in 2004 toch? Ik heb de indruk dat de prijzen inmiddels wel zijn gestegen. Hoeveel kostte Radiohead vorig jaar of het jaar daarvoor eigenlijk toen ze in de HMH speelde?

herman schreef:
Maar dat was in 2004 toch? Ik heb de indruk dat de prijzen inmiddels wel zijn gestegen. Hoeveel kostte Radiohead vorig jaar of het jaar daarvoor eigenlijk toen ze in de HMH speelde?

Kan natuurlijk wel hoor

Toch wat Radiohead betreft... in het algemeen weet ik het zo nog niet...

Feit is, voor de optredens die de voorbije maanden deed telde ik zelden méér dan € 50 neer, en daar waren heus wel grote namen bij:

Vraag is ook in welke mate de situatie van land tot land kan verschillen?

herman schreef:

Iets van 42 euro incl. servicekosten.

Trouwens ook THE CURE binnenkort in Antwerpen kost me niet meer dan € 44. En ik zou The Cure nu toch niet bepaald een onbelangrijk of klein bandje noemen

Voor een stel emofreaks veels te veel.

c-moon schreef:
€ 56 ??
Er zijn GROTER GODEN (niet dat ik vind dat Radiohead zulke goden zijn maar soit, ) die MINDER vragen !

Is misschien zo maar ook een waslijst aan (inmiddels) mindere goden die het dubbele vragen.

Ik vind het niet superduur en ook niet goedkoop. Meestal krijg je er bij radiohead nog wel een leuk voorprogrammaatje bij ook( hoewel....de laaste keer...)

Jornaquin
HiLL schreef:
(quote)

(quote)

Emo 4 life ffs! Ik betaalde 40 euro voor The Cure, en ze spelen 3 uur lang . Ik vind 56 euro eigenlijk ook een belachelijke prijs, incl. servicekosten zit je toch al op 60 euro. Had een prijs rond de 45 euro wel schappelijk gevonden. Maar ik ga hoogstwaarschijnlijk wel, als ik me niet verslaap voor het kaarten halen zaterdag .

Beatlesquiz?

Jornaquin
Welk instrument bespeelde Thom Yorke toen hij nog bij The Beatles zat?

Cello?

Dwarsfluit?

Oeh vind het ook eigenlijk wel prijzig... En daarbij moet ik zaterdag werken, jawel: om tien uur. Hoop dat iemand anders een kaartje voor me kan gaan halen, want ik wil er verdomd graag heen. Ook balen dat het midden in mijn vakantie zit (twee vrienden die mee willen, zitten dan waarschijnlijk in Brazil).

Ik heb via http://tickets.waste.uk.com/Store/DisplayItems.html vast kaartjes besteld. Iets duurder, maar wel lekker uitslapen zaterdag

ook even gedaan. kan ik me zaterdag concentreren op kylie

Dit soort prijzen (en nog wel hoger) zijn de toekomst voor gevestigde namen. Concerten zullen de komende jaren gevoelig duurder gaan worden.

Over een paar jaar zal 100 euro voor een goed kaartje bij een grote naam geen uitzondering zijn ben ik bang.

starbright boy schreef:

Over een paar jaar zal 100 euro voor een goed kaartje bij een grote naam geen uitzondering zijn ben ik bang.

ik heb dit bedrag al meerdere malen mogen betalen, voor het eerst in 2002.

paranoidandroid
Ik ga naar Berlijn.

Jornaquin
Jordy schreef:
Ik heb via http://tickets.waste.uk.com/Store/DisplayItems.html vast kaartjes besteld. Iets duurder, maar wel lekker uitslapen zaterdag

Haha, ik word net wakker en heb alsnog 4 kaarten besteld

hoeveel luitjes gaan er op dat terrein?? m a w hoeveel kaartjes zijn er in de verkoop?

handeman schreef:
hoeveel luitjes gaan er op dat terrein?? m a w hoeveel kaartjes zijn er in de verkoop?

Radiohead staat op 1 juli 2008 in het Westerpark in Amsterdam. Het concert maakt deel uit van een nieuwe reeks Live At Westerpark, zo laat boeker boeker Mojo weten. Afgelopen zomer organiseerde Mojo voor de eerste maal de concertreeks. In twee weken tijd vonden zes optredens plaats in het park, onder meer van Bjork, John Legend en Scissor Sisters. De acts die optreden delen één podium, puur uit efficiëntie. Tussendoor wordt het podium niet afgebroken.

“Live At Westerpark beviel heel goed”, vertelt Lian van Leeuwen van het Mojo. “Het publiek, de omgeving en wijzelf waren erg tevreden over het verloop.” En dus krijgt de serie een vervolg. Met evenveel namen en een even grote capaciteit; het terrein biedt ruimte aan maximaal 15.000 mensen. Per concert bekijkt Mojo hoeveel ruimte daadwerkelijk wordt gebruikt. Voor Radiohead gaan naar alle waarschijnlijkheid alle beschikbare kaarten de voorverkoop in. Vorig jaar zomer stond Radiohead nog tweemaal in een uitverkochte Heineken Music Hall.

Andere acts die in het Westerpark zullen optreden, zal Mojo binnenkort bekend maken.
De kaartverkoop voor het concert van Radiohead begint zaterdag 8 december.

HiLL schreef:
(quote)

(quote)

Wat is dat voor domme opmerking?

The Cure is samen met Radiohead een van mijn favoriete bands, die opmerking slaat nergens op, je zou eens ergens voor open moeten staan.

56 euro is erg duur, maar ik wil radiohead wel erg graag zien.
Die discbox was al duur, na het concert geef ik geen geld meer uit aan deze band. (misschien nog een tshirt )

Ik vind dit belachelijke prijzen. Voor welke band dan ook. Ik betaal niet meer dan €25,-. (Alhoewel, als GY!BE nog een keertje zou langskomen wil ik wel van dit principe afstappen , maar dan ook maar één keer.)

Cloud schreef:
(quote)

Wat is dat voor domme opmerking?

The Cure is samen met Radiohead een van mijn favoriete bands, die opmerking slaat nergens op, je zou eens ergens voor open moeten staan.

56 euro is erg duur, maar ik wil radiohead wel erg graag zien.
Die discbox was al duur, na het concert geef ik geen geld meer uit aan deze band. (misschien nog een tshirt )

Ach, het is HiLL maar, die moet je niet serieus nemen.. weet het verschil tussen emo en new wave niet, kan misschien nog net een bierviltje van een CD onderscheiden

Ik was best geïnteresseerd in een kaart radiohead, maar 56 euro is wel de limiet, dus ik ga nu niet nóg hoger op marktplaats oid. Helaas

Gast
geplaatst: vandaag om 14:35 uur

geplaatst: vandaag om 14:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.