MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Radiohead tour 2008

zoeken in:
Samen gaan schatje?

Als jij nog een kaart voor me kunt regelen voor de oorspronkelijke prijs..

Ze zijn nog gewoon te verkrijgen op Ticketmaster.. €56

Ik zal eens kijken..

Kut man! Ik heb gewoon kaarten! Wat is dat nu weer voor bandje? Eén week na voorverkoop nog steeds plaatsen... Maargoed, thanx HiLL

orbit schreef:
Ik zal eens kijken..

Je verdient meer dan ik, betaal je de helft voor je emomuziekvrind....

Ja, zo veel verdien ik nou ook weer niet Anders was het je graag gegund, echt. RH nog nooit gezien en op deze locatie ben ik erg benieuwd eigenlijk..

Maar graag gedaan.

Zo de kaarten zijn binnen en ik heb direct even een zonnige dag besteld.

(edit: er stond "...en ik heb direct mooi weer besteld" maar dat zou natuurlijk verkeerd opgevat gaan worden. Dus heb het even aangepast om te voorkomen dat er reacties komen als: "Zo, jij hebt dus fijn wéér kaarten besteld terwijl je ze net binnen hebt", "Ja lul, wrijf het er maar in dat je mooi alwéér kaarten aan het bestellen bent, dan kun je mij ook wel meenemen" etc.etc.)

In Muziek > MusicMeter Live! > RADIOHEAD & Bat For Lashes in Westerpark ...:

ter info ... BFL worden de support op alle Radiohead concerts in Europa a.s. zomer ...

BAT FOR LASHES will be supporting RADIOHEAD for their upcoming UK & European tour that starts in June, which also includes the outdoor event at the Westerpark in Amsterdam on 1st July. The band have long been fans of Natasha Khan’s work and Thom Yorke picked ’Horse And I’ as one of his top songs from last year. Natasha has already started work on her next album, which will be the follow up to the Mercury Prize nominated debut "Fur and Gold" (Echo Records) and she has also been involved with a tribute album to The Cure for the LA based Manimal Vinyl Records which is a fundraiser for the Ugandan youth charity Invisible Children. A full review of "Fur and Gold" from October 2006 can be found in our ALBUM REVIEWS section. Manimal Vinyl's Cure tribute will be called "Perfect as Cats", is expected to be released this Autumn on vinyl and apart from Bat For Lashes version of ’A Forest’ also includes contributions from Blonde Redhead with ’The Funeral Party’, Dandy Warhols with ’Primary’ and CocoRosie with their version of ’Just Like Heaven’

yeeea het is bijna zo ver. Voorproefje voor morgenavond... 2+2=5, gisteren in Manchester

Zo, ga zo op pad.. ben benieuwd

heel vet! hier stond ik

Whaaa het was echt te gek! Wat een setlist! Wat een lichtshow! Wat een geweldige band toch!

FatBottomedGirl
Weer-ga-loos!!!!!!

FatBottomedGirl schreef:
Weer-ga-loos!!!!!!

Inderdaad, wat een fenomenaal concert zeg! En wat een heerlijke setlist. En wat een lichtshow. En wat een geluid. En wat een lokatie. En wat een heerlijk gebrek aan kapsones. Radiohead is toch echt een van de beste livebands van deze planeet.

En wat een ruk-support

lebowski schreef:

En wat een ruk-support
alweer

lebowski schreef:

Inderdaad, wat een fenomenaal concert zeg! En wat een heerlijke setlist. En wat een lichtshow. En wat een geluid. En wat een lokatie. En wat een heerlijk gebrek aan kapsones. Radiohead is toch echt een van de beste livebands van deze planeet.

En wat een ruk-support

ik kan hier weinig aan toe voegen.je denkt bij radiohead 'ooit zal het toch wel eens op raken', maar nee hoor. ze kunnen zo nog eeuwen mee. inderdaad een prachtige lokatie, en alles was behoorlijk rielekst.

support leek (we waren nog niet binnen) wat op björk qua stem. zo goed als met sigur ros in nijmegen zullen we wel niet meer meemaken

p.s. en het geluid was ook super!

Wat was de support act dan? 2 jaar geleden in de HMH was de support volkomen ruk...

charlezzz schreef:
zo goed als met sigur ros in nijmegen zullen we wel niet meer meemaken

Zaterdag op Werchter: Sigur Ros als een-na-laatste en Radiohead als laatste band. Alleen denk ik dat Radiohead niet over Sigur Ros heenkan, maar dat is mijn mening...

Nergens voorspelbaar, niet de makkelijkste weg bewandelend, Muziek met een hofdletter M. Geen ego's in de spotlight. Bedwelmend mooi afgesteld geluid, tot in detail. Geen wolkje aan de lucht. Puur genieten

Ja hoor, kon met gemak die clowns die Nick Cave had ingehuurd aan. Björk Bouwpakket, saaie liedjes. Wel een boost voor de bieromzet

@Cygnus: Bat for Lashes. En zaterdag op Werchter denk jij bij het tweede nummer van Radiohead al niet meer aan Sigur Ros

FatBottomedGirl
Ik heb even de setlist opgesnord.

Mooi de variatie in de setlists van de afgelopen week. Wat een gelukkig man ben ik dat ik ze zaterdagavond weer mag zien op RW.

Ace
Wat een weegaloos concert, ik ben er nog van onder de indruk! En dan het weer en de locatie, super gewoon. Vrienden van me gaan vanavond naar REM. Hopelijk houden die het ook droog...

Overigens vind ik de support wel goed. Bat for Lashes, mooie ingetogen liedjes. Heb het album ook en ik vind het echt mooi. Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen

Erg goed concert gister, vooral gaaf dat ze videotape speelden (mijn favoriet toch wel op In Rainbows).. ik kwam niet heel veel dichterbij dan een meter of honderd helaas, want daar stond iedereen toch wel opeen gepakt. Uiteindelijk via het bekertjes-muntjes systeem nog 4 mochito's versierd Kwam flink aangeschoten thuis.. maar met een goed gevoel.

Ik had radiohead liever in een kleine zaal gezien, dit was echt niets aan. De setlist was erg goed, veel van mijn favo nummers, maar het kwam echt niet goed tot zijn recht. Hoe goed radiohead ook zijn best deed. ik had moeite met concentreren, iedereen zat maar heen en weer te lopen en te bellen. Kom op zeg, stilte graag, radiohead speelt. en dat rechterscherm deed het ook niet echt geweldig.
Die vooract vond ik wel erg leuk!

Spijtoptant
Cloud schreef:
Ik had radiohead liever in een kleine zaal gezien, dit was echt niets aan. De setlist was erg goed, veel van mijn favo nummers, maar het kwam echt niet goed tot zijn recht. Hoe goed radiohead ook zijn best deed. ik had moeite met concentreren, iedereen zat maar heen en weer te lopen en te bellen.!

Met wie belde je ?

Spijtoptant schreef:
(quote)

Met wie belde je ?

Wat denk je? Ik zou nooit tijdens een concert bellen en al helemaal niet opnemen.

Er stonden wel een paar kneuzen voor ons asociaal te roepen en met trays bier heen en weer te lopen onder luid "HALLO!!" om er door te kunnen. Daar heb ik wel even extra hard tegenaan gebotst, zodat drie van die pils alvast over de tray heen morste.. kutpubliek Verder heb ik weinig te klagen gehad, geluid was erg goed en ook een prima set. Meeste mensen waren toch wel geconcentreerd aan het luisteren trouwens

Ooh dan stond jij zeker op een betere plek dan ik. Het geluid vond ik ook erg goed, ik kon duidelijk horen welk nummer ze aan het spelen waren. Heb je ze al eens eerder gezien, Orbit?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:01 uur

geplaatst: vandaag om 13:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.