Muziek / MusicMeter Live! / Werchter 2008
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2008, 10:15 uur
Werchter komt met de eerste namen:
Radiohead (al bekend), R.E.M., Lenny Kravitz, dEUS, Chemical Brothers, Mika, Sigur Rós, Kaiser Chiefs, Nightwish, Ben Harper & The Innocent Criminals, Counting Crows, Editors, Roisin Murphy, The Hives, Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, Justice, Digitalism, KT Tunstall, Beirut, Gossip, John Butler Trio en Band Of Horses.
Radiohead (al bekend), R.E.M., Lenny Kravitz, dEUS, Chemical Brothers, Mika, Sigur Rós, Kaiser Chiefs, Nightwish, Ben Harper & The Innocent Criminals, Counting Crows, Editors, Roisin Murphy, The Hives, Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, Justice, Digitalism, KT Tunstall, Beirut, Gossip, John Butler Trio en Band Of Horses.
0
geplaatst: 15 februari 2008, 11:33 uur
Top: Radiohead, R.E.M., dEUS
Zeker zien: Sigur Rós, Counting Crows
Misschien: Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, Kaiser Chiefs
Nee danku: Lenny Kravitz, Editors (wegens walgelijk slecht op respectievelijk Werchter 04 en PP 07)
Zeker zien: Sigur Rós, Counting Crows
Misschien: Chris Cornell, The Kooks, Air Traffic, Kaiser Chiefs
Nee danku: Lenny Kravitz, Editors (wegens walgelijk slecht op respectievelijk Werchter 04 en PP 07)
0
geplaatst: 15 februari 2008, 11:38 uur
Top:
*R.E.M.
*dEUS
*Chris Cornell _o_
ALS ik ga, misschien meepikken:
*Roisin Murphy
*Sigur Ros
*KT Unstall
*Beirut
*Radiohead
*The Kooks
Heel misschien:
*Nighwish
*Lenny (maar heb em al te vaak de zaak weten verzieken dus...)
Nee dank u:
*Chemical Bros.
*Mika (aargh)
*Kaiser Chiefs
*Editors
*The Hives
*Justice
*Gossip
*Ben Harper
Benieuwd wie er nog bijkomen, maar ik durf haast vergif erop te nemen dat daar Metallica bij zal zijn...
*R.E.M.
*dEUS
*Chris Cornell _o_
ALS ik ga, misschien meepikken:
*Roisin Murphy
*Sigur Ros
*KT Unstall
*Beirut
*Radiohead
*The Kooks
Heel misschien:
*Nighwish
*Lenny (maar heb em al te vaak de zaak weten verzieken dus...)
Nee dank u:
*Chemical Bros.
*Mika (aargh)
*Kaiser Chiefs
*Editors
*The Hives
*Justice
*Gossip
*Ben Harper
Benieuwd wie er nog bijkomen, maar ik durf haast vergif erop te nemen dat daar Metallica bij zal zijn...
0
geplaatst: 15 februari 2008, 11:59 uur
Metallica? Alsjeblieft niet, die waren er vorig jaar al. Maar ja, je ziet dat ze ook de Kaiser Chiefs vrolijk voor het tweede jaar op rij programmeren... 
Sigur Ros is voor mij de absolute topper van de tot nu bekendgemaakte namen, hopelijk wordt het net zo geniaal als twee jaar terug in de tent op Werchter, misschien wel het mooiste concert dat ik ooit heb gezien...

Sigur Ros is voor mij de absolute topper van de tot nu bekendgemaakte namen, hopelijk wordt het net zo geniaal als twee jaar terug in de tent op Werchter, misschien wel het mooiste concert dat ik ooit heb gezien...
0
geplaatst: 15 februari 2008, 12:04 uur
Tsja, alsof R.E.M. er ook niet al voor de 6de keer staat. 
En Metallica is ook wel vaste gast bij Werchter inderdaad, zelfs ik als verre van Metallica-liefhebber heb ze er eens live gezien.

En Metallica is ook wel vaste gast bij Werchter inderdaad, zelfs ik als verre van Metallica-liefhebber heb ze er eens live gezien.

0
geplaatst: 15 februari 2008, 12:08 uur
Ik denk dat REM het record zelfs breekt bij deze?!
Het is volgens mij (en volgens de pers alhier) trouwens al hun 7de doortocht
Metallica: ook vaste klanten..
Nu The Cure en Therapy? (en in mindere mate Placebo) nog...;
(van mij mag het !!!)
Goh... Waar is de tijd van die schitterende affiche..
THE BLAC CROWES
TRAGICALLY HIP
NEIL YOUNG with BOOKER T & THE MG'S
SONIC YOUTH
FAITH NO MORE
METALLICA
...
En dat allemaal op één dag.. Wat een affiche was dat toen zeg
En had er ook nooit problemen mee als REM, THE CURE en THERAPY? dezelfde dag speelden, is als ik me vergis ook meer dan 1x gebeurd.
Meest memorabelste was wellicht die keer dat REM headliner was (ten tijde van "Monster") in de gietende regen, maar wij versaagden niet en genoten rustig verder
Enne.. Chemical Bros. komen ook al voor de zoveelste keer dacht ik...
Het is volgens mij (en volgens de pers alhier) trouwens al hun 7de doortocht
Metallica: ook vaste klanten..
Nu The Cure en Therapy? (en in mindere mate Placebo) nog...;
(van mij mag het !!!)
Goh... Waar is de tijd van die schitterende affiche..
THE BLAC CROWES
TRAGICALLY HIP
NEIL YOUNG with BOOKER T & THE MG'S
SONIC YOUTH
FAITH NO MORE
METALLICA
...
En dat allemaal op één dag.. Wat een affiche was dat toen zeg

En had er ook nooit problemen mee als REM, THE CURE en THERAPY? dezelfde dag speelden, is als ik me vergis ook meer dan 1x gebeurd.
Meest memorabelste was wellicht die keer dat REM headliner was (ten tijde van "Monster") in de gietende regen, maar wij versaagden niet en genoten rustig verder

Enne.. Chemical Bros. komen ook al voor de zoveelste keer dacht ik...
0
geplaatst: 15 februari 2008, 12:11 uur
Cygnus schreef:
Metallica? Alsjeblieft niet, die waren er vorig jaar al. Maar ja, je ziet dat ze ook de Kaiser Chiefs vrolijk voor het tweede jaar op rij programmeren...

Metallica zetten dan nog een spetterend spektakel neer...
Maar KC.. pfff.....
Cygnus schreef:
Als ik ga, wil ik die toch weel meepikken idd. Heb van nog meer mensen gehoord dat dat heel apart is...
0
geplaatst: 15 februari 2008, 12:18 uur
Ach, Kaiser Chiefs hebben tenminste nog aanstekelijke optredens. Metallica... tsja. 
Voor mij was het mooiste affiche dat van '97 (ook mijn eerste grote festival), met o.a. David Bowie, dEUS, Beck, Smashing Pumpkins, Daft Punk en Radiohead. Radiohead was toen nog niet *zo* groot en stond al in de namiddag geprogrammeerd.

Voor mij was het mooiste affiche dat van '97 (ook mijn eerste grote festival), met o.a. David Bowie, dEUS, Beck, Smashing Pumpkins, Daft Punk en Radiohead. Radiohead was toen nog niet *zo* groot en stond al in de namiddag geprogrammeerd.

0
geplaatst: 15 februari 2008, 12:44 uur
herman schreef:
Ach, Kaiser Chiefs hebben tenminste nog aanstekelijke optredens. Metallica... tsja.

Ik zou het zelfde zeggen maar dan precies andersom

vervang dus KC en M met elkaar in jouw zin ...
Ja, smaak he...
herman schreef:

Ja, ik was er ook, maar omdat ik er toen medewerker was en snachts "dienst" had, heb ik dus Bowie en Pumpkins moeten missen...
Radiohead zag ik wel, toen kon ik er ook nog echt warm voor lopen....
0
SelmaDuim
geplaatst: 15 februari 2008, 12:49 uur
herman schreef:

Dat was echt een geweldig jaar inderdaad. Was mijn eerste (en enige) keer Werchter.

De namen van dit jaar komen behoorlijk overeen met Pinkpop, een beetje jammer.
0
geplaatst: 15 februari 2008, 12:55 uur
Sigur Ros mis ik voor geen enkele andere groep. Ik vraag me nog steeds af waarom ik vorige keer enkel de laatste 5 minuten heb gezien. Alleen die waren al indrukwekkend.
R.E.M: Beste afsluiter die ik op 4 - 5 jaar Werchter al heb gezien. Ik ben dan ook blij dat ze er weer staan, op voorwaarde dat ze weer een sterke show geven
Mika: Ondanks dat die muziek eigelijk oerdom is, blijf ik "love today" en dat ander populair veel draaien.
Digitalism, Chemical Brothers: even de beentjes los gooien
Beirut: Die moet ik nog een checken. Ik hoor er veel positief over, maar 't is er nog niet van gekomen om er heen te luisteren
Air Traffic: Samen met Maximo Park de concerten die mij vorig jaar in niets anders dan positieve manier zijn bijgebleven
enzovoort...
R.E.M: Beste afsluiter die ik op 4 - 5 jaar Werchter al heb gezien. Ik ben dan ook blij dat ze er weer staan, op voorwaarde dat ze weer een sterke show geven
Mika: Ondanks dat die muziek eigelijk oerdom is, blijf ik "love today" en dat ander populair veel draaien.
Digitalism, Chemical Brothers: even de beentjes los gooien
Beirut: Die moet ik nog een checken. Ik hoor er veel positief over, maar 't is er nog niet van gekomen om er heen te luisteren
Air Traffic: Samen met Maximo Park de concerten die mij vorig jaar in niets anders dan positieve manier zijn bijgebleven
enzovoort...
0
geplaatst: 15 februari 2008, 12:56 uur
Voor mij zal het wel een alternatief festival worden. Dour, Sziget, Lowlands... 

0
geplaatst: 15 februari 2008, 13:07 uur
Ik eis The Verve op Werchter. Enfin eigelijk eis ik The Verve in concert hier. Ze staan al op pinkpop kunnen ze toch wel na een lange omweg ook in Belgie stoppen zeker. Come On Ashcroft!
0
geplaatst: 15 februari 2008, 14:53 uur
mstb schreef:
Amai eens niet! Ik herinner het mij alsof het gisteren was. "Ik hoop dat ze dit keer Bad Day wél spelen". REM stapt op het podium en begint Bad Day te spelen gevolgd door What's the frequency Kenneth en The one I love! Fiiiiiiiiiirrrreeeeee, zeg ik dan!

0
geplaatst: 15 februari 2008, 17:40 uur
Welke datum is Werchter?
Graspop is dit jaar het laatste weekend! Anders is Werchter het laatste weekend, ook dit jaar?
Graspop is dit jaar het laatste weekend! Anders is Werchter het laatste weekend, ook dit jaar?
0
[Roel]
geplaatst: 17 februari 2008, 15:07 uur
dEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i'm going nuts 

0
geplaatst: 19 februari 2008, 12:00 uur
Ik hoor zojuist uit doorgaans betrouwbare bron dat Led Zeppelin op Werchter gaat spelen... 

0
geplaatst: 28 februari 2008, 20:47 uur
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF28022008_127&word=werchter
Neil Young!!! The Verve!!! Beck!
Neil Young!!! The Verve!!! Beck!
0
geplaatst: 29 februari 2008, 10:52 uur
Inderdaad 
Bij deze is dus beslist: IK GA NAAR WERCHTER
Olé olé olé .....
JIHAAAAAAAAAAA!
En die vrijdag ziet er goed uit,
THE VERVE!!!
Maar vooral dus: NEIL YOUNG
))))

Bij deze is dus beslist: IK GA NAAR WERCHTER

Olé olé olé .....
JIHAAAAAAAAAAA!
En die vrijdag ziet er goed uit,
THE VERVE!!!
Maar vooral dus: NEIL YOUNG
))))
0
geplaatst: 29 februari 2008, 11:39 uur
Ole ole ole ... c-moon veel centjes kwijt. JIHAAA!
Binnenkort mijn kaarten eens bestellen.
De Schuer begint wel ferm te overdrijven met zijn drankprijzen. 2.50 euro en voor hoeveel 25 cl.
Binnenkort mijn kaarten eens bestellen.
De Schuer begint wel ferm te overdrijven met zijn drankprijzen. 2.50 euro en voor hoeveel 25 cl.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 12:03 uur
Ja maar je kan op voorhand kopen tegen 2.25 € per bonnetje.
Koop je er 20 krijg je er 1 gratis.
Dat is dus 20*2.25/21=2.1428€ per pintje. Dat gaat nog net, was het nu 2.1429 geweest....
Koop je er 20 krijg je er 1 gratis.
Dat is dus 20*2.25/21=2.1428€ per pintje. Dat gaat nog net, was het nu 2.1429 geweest....
0
geplaatst: 29 februari 2008, 12:40 uur
Net alsof je vorig jaar niet genoeg afgezet werd. Ik was bijna bankroet op 1 dag tijd (& nog steeds broodnuchter) 

0
geplaatst: 29 februari 2008, 13:19 uur
Schueremans = Geldwolf
Maar dat wisten we al langer dan vandaag ;-(
Maar dat wisten we al langer dan vandaag ;-(
0
geplaatst: 29 februari 2008, 14:06 uur
Ik ken eigenlijk de prijzen van de andere festivals niet zo goed, maar worden die ook niet elk jaar duurder? Als je naar de evolutie van de prijzen voor een gewoon concert ziet, blijft dit goed meevallen voor mij.
0
geplaatst: 29 februari 2008, 15:45 uur
oh neil young! ik moet gelijk mijn vrienden overhalen om naar werchter te gaan ipv lowlands(die hebben nog niet eens namen)!
0
geplaatst: 1 maart 2008, 13:22 uur
Ik denk dat ik ook weg zal gaan, Radiohead, dEUS, Chemical Brothers, Soulwax, Neil Young, Sigur Ros,...
* denotes required fields.