Muziek / MusicMeter Live! / Werchter 2008
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2008, 17:14 uur
Hoe weet je dat? Is er al een timetabel bekend? Toch niet? Nu Neil Young voor Moby staat, is er kans dat je nog een trein haalt! 

0
geplaatst: 12 april 2008, 22:54 uur
Ik had ergens gelezen dat de namen nu "in volgorde staan", maar dat kan natuurlijk ook fout zijn idd.
Anyway.. Laatste trein uit Leuven is al om 22.04 .... dat lijkt me dus sterk..
Maar; ik fiets wel hoor, heb dat vroeger toen ik nog jong en mooi was zoveel gedaan
Anyway.. Laatste trein uit Leuven is al om 22.04 .... dat lijkt me dus sterk..
Maar; ik fiets wel hoor, heb dat vroeger toen ik nog jong en mooi was zoveel gedaan

0
geplaatst: 16 april 2008, 18:24 uur
Chris Cornell annuleert zijn komende tournee door Europa. Cornell zit op dit moment met topproducer Timbaland in de studio en de opnames van zijn derde solo-album zullen langer dan initieel gepland duren. Geen Cornell dus op Rock Werchter. Shameboy neemt de spot van hem over. Het duo Luuk Cox/Jimmy Dewit heeft met “Heartcore’ net één van de beste Belgische dance-platen in jaren afgeleverd en zorgt gegarandeerd voor groot feest in de Pyramid Marquee op donderdag 3 juli.
rockwerchter.be
Ikzelf heb respect voor Chris Cornell, maar dit vind ik goed nieuws.
rockwerchter.be
Ikzelf heb respect voor Chris Cornell, maar dit vind ik goed nieuws.
0
geplaatst: 16 april 2008, 19:16 uur
mensen die zich opsluiten met Timbaland verdienen geen respect...
Prachtig nieuws! Dit weekend Shameboy nog in Petrol gezien, en dat wordt gewoon een knaller!
Prachtig nieuws! Dit weekend Shameboy nog in Petrol gezien, en dat wordt gewoon een knaller!
0
geplaatst: 20 april 2008, 11:34 uur
ZERO schreef:
Hoe weet je dat? Is er al een timetabel bekend? Toch niet? Nu Neil Young voor Moby staat, is er kans dat je nog een trein haalt!

Neil Young speelt van 20u50 tot 22u50
0
geplaatst: 20 april 2008, 12:23 uur
nu ook al geen Chris Cornell meer? Werchter wordt gewoon slechter & slechter... Eerst Beirut die afzegt, dan Cornell, wie wordt de volgende? Neil Young ofzo...
0
geplaatst: 21 april 2008, 18:40 uur
Volgens mij kelderen dan de prijzen van de kaartjes naar een dipetepunt of zo
(en pleegt c-moon zelfmoord
)
(en pleegt c-moon zelfmoord
)
0
geplaatst: 23 april 2008, 08:53 uur
Het éérste is mogelijk, maar wees (on)gerust het tweede niet hoor ! 

0
geplaatst: 1 mei 2008, 11:10 uur
0
geplaatst: 26 mei 2008, 17:49 uur
Anouk op Werchter
De affiche van Werchter Boutique is hertekend en volledig. De eerste editie presenteert 8 interessante en sterke artiesten op 1 groot podium. Van de al aangekondigdee namen valt Anouk weg. Zij wordt toegevoegd aan het programma van Rock Werchter op zondag 6 juli. Meer info daarover in een volgend bericht.
Ze wordt dus verzet van het nieuwe festival 'Werchter Boutique' naar het gekende 'Rock Werchter'.
De affiche van Werchter Boutique is hertekend en volledig. De eerste editie presenteert 8 interessante en sterke artiesten op 1 groot podium. Van de al aangekondigdee namen valt Anouk weg. Zij wordt toegevoegd aan het programma van Rock Werchter op zondag 6 juli. Meer info daarover in een volgend bericht.
Ze wordt dus verzet van het nieuwe festival 'Werchter Boutique' naar het gekende 'Rock Werchter'.
0
geplaatst: 27 juni 2008, 12:49 uur
4000 combitickets nog te koop, tja lijkt me logisch het programma is wel eens beter geweest ( vorig jaar)
maar kga absoluut heen, de sfeer en gemoedelijkheid trekt me elk jaar weer terug
maar kga absoluut heen, de sfeer en gemoedelijkheid trekt me elk jaar weer terug
0
geplaatst: 27 juni 2008, 12:52 uur
Ik vind het programma juist een stuk beter dan vorig jaar, nu hebben ze Neil Young, Sigur Ros en My Morning Jacket. Vorig jaar hadden ze allemaal van die populaire 13-in-een-dozijn-gitaarbandjes...
0
DonDijk
geplaatst: 27 juni 2008, 13:24 uur
Ja, lijkt mij ook zeg..Wat zeg ik, geen twijfel mogelijk!
0
geplaatst: 2 juli 2008, 01:08 uur
Ik kom naar Werchter per fiets (kleine 30 km, iets minder) op vrijdag 4 juli...
Moederziel alleen....
Op mijn programma die dag staan zeker:
* MONZA (13.10 - 13.55) - maar geen must, want al véél geziien de laatste tijd
* SLAYER (14.25 - 15.25)
* MY MORNING JACKET (16.44 - 17.45)
* THE VERVE (19.05 - 20.20)
* NEIL YOUNG (20.55 - 22.55)
MOBY hoef ik niet, tenzij ie opteert voor een rockset à la "Animal Rights", maar die kans is miniem...
Dus na Neil Young fiets ik dapper weer naar huis....
Moederziel alleen....
Op mijn programma die dag staan zeker:
* MONZA (13.10 - 13.55) - maar geen must, want al véél geziien de laatste tijd
* SLAYER (14.25 - 15.25)
* MY MORNING JACKET (16.44 - 17.45)
* THE VERVE (19.05 - 20.20)
* NEIL YOUNG (20.55 - 22.55)
MOBY hoef ik niet, tenzij ie opteert voor een rockset à la "Animal Rights", maar die kans is miniem...
Dus na Neil Young fiets ik dapper weer naar huis....
0
geplaatst: 2 juli 2008, 08:57 uur
c-moon schreef:
Moederziel alleen....
Moederziel alleen....
Arme drommel...
Als ik je zie, krijg je een biertje van me, op z'n... MINST !!!Morgen is het zover! Eens beginnen met Counting Crows, The National, Soulwax, REM en Chemical Brothers...
0
geplaatst: 2 juli 2008, 09:18 uur
Yep yep morgen is het zover! Koelbox is al klaargezet, flessen water in de diepvries (4 dagen fris bier gegarandeerd!!), een berg vettig eten gaan halen, "werchter 1998" t-shirt nog is bovengehaald, verse kruiden ingepakt, kortom: het feesje kan beginnen!
0
geplaatst: 2 juli 2008, 09:58 uur
Hmmm, ik heb het gevoel dat er een lang verhaal achter deze opmerking schuilt... Deel dit vooral met ons!
0
DonDijk
geplaatst: 2 juli 2008, 10:05 uur
Haha..oh nee hoor, vind het alleen behoorlijk irritant dat mensen dit in hun dronken harses halen.
0
geplaatst: 2 juli 2008, 10:10 uur
Dat valt wel mee hoor Donnie, Rock Werchter is de TT in Assen of de Zwarte Cross niet!
0
DonDijk
geplaatst: 2 juli 2008, 10:12 uur
Nou, heb het zelf gezien Frankie! En ik was er nog wel zo bij dat ik wist dat ik op Werchter was. 
edit; heb het trouwens over tenten waar nog mensjes inliggen/zitten he!

edit; heb het trouwens over tenten waar nog mensjes inliggen/zitten he!
0
geplaatst: 2 juli 2008, 10:24 uur
Oh dat, niks bijzonders, dat is het entertainment op de camping...
0
geplaatst: 2 juli 2008, 10:34 uur
Ik heb nog nooit dergelijke ongein meegemaakt op de camping, gelukkig maar. Is het goed afgelopen met die meisjes en hebben ze de brandstichters toen gepakt?
0
DonDijk
geplaatst: 2 juli 2008, 10:39 uur
Ja, wat denk je. Don Dijk ging het heldje spelen en dan komt alles áltijd goed. 

0
DonDijk
geplaatst: 2 juli 2008, 10:58 uur
GRRRRRRRR........Ze zullen niet aan je tent komen jongen. Maarre..kwil wel mee naar NY he, doe me maar aan een lijntje.
* denotes required fields.