MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rewire festival

zoeken in:
De line up dit jaar is echt absurd dik. De must sees zijn voor mij:
Autechre
Oneohtrix Point Never
Oren Ambarchi
Julia Holter
Jenny Hval
Gazelle Twin
Ben Frost
Jlin
Sunn O)))

Van de minder bekende namen ken ik weinig, daarom sta ik open voor al jullie suggesties! Wat zijn jullie must-sees?

Mooie eerste dag gister. Julia Holter was prima maar het was een beetje een 3.5* concert, net als de albums die ik van haar gehoord heb. Autechre was episch, blij om ze dan eindelijk een keer live gezien te hebben, en ze hebben alle verwachtingen waargemaakt. Daarna nog even terug naar Paard voor de 'Deconstructed Club' avond in de kleine zaal. Positief verrast door zowel Lila Tirando a Violeta en 33EMYBW, ging vrij hard

Geweldig festival weer, hulde aan de organisatie. Met veel plezier door de stad gerend, het blijft leuk de verschillende venues af te lopen. Veel acts gezien, dit is de tussenstand, met als grote verrassing de nummer 1 waar we spontaan binnenliepen. Prachtige folklore samenzang met donderende gitaren, de zangeres in vervoering, kippenvel.

1. Maria W Horn + Sara Parkman
2. Autechre
3. Carl Gari & Abdullah Miniawy
4. Jenny Hval
5. Cole Poluci
6. ML Buch
7. The Necks
8. Gazelle Twin
9. Simo Cell
Ben Frost (stukje gezien, was, zoals verwacht, zwaar en intens.

Vandaag gaan we nog voor Annea Lockwood en Oren Ambarchi, mogelijk blijf ik voor o.a. SUNN O))) en Oneohtrix Point Never.

Nog mensen die komend weekend naar het festival gaan? Mijn buddy met met wie ik zou gaan heeft last-minute afgezegd, dus als er mensen openstaan voor een biertje laat je horen. Mijn schema ligt nog redelijk open dus ik ben flexibel.

Zeer leuke dag met Colin Stetson, Oklou, Fennesz en Nadia Struiwigh. Nu de dag afsluiten met Seefeel in De Lutherse Kerk.

En vandaag gezien; Bill Kouligas, Arooj Aftab, Anna von Hausswolff, Ex-Easter Island Head en NYX. Blijft een fijn festival, weer goed georganiseerd.

Ik heb weer een ticket, ik vind dit altijd een heerlijk stadsfestival:

Oneohtrix Point Never (extra ticket benodigd)
Caterina Barbieri
Einstürzende Neubauten (extra ticket benodigd)
Beverly Glenn-Copeland
Armand Hammer
Sumac & Moor Mother
Jim O'Rourke & Eiko Ishibashi
Blawan (live)
Malibu
Civilistjävel! & Mayssa Jallad
Actress & Suzanne Ciani
Tortoise
Eraserhead x Xiu Xiu
Joanne Robertson & Oliver Coates
Cara Tolmie & Rian Treanor
Purelink with Mia Oki
Økse & billy woods
James K
Fine
KAVARI (Live)

Denk dat het weer een mooie editie gaat worden. Waarom heeft dit festival minder de aandacht bij users hier, lijkt het? Is toch interessant qua line-up en opzet?

-SprayIt- schreef:
Waarom heeft dit festival minder de aandacht bij users hier, lijkt het? Is toch interessant qua line-up en opzet?
Absoluut, ik ben er in het verleden ook regelmatig geweest. En volgens mij geldt dat voor meer users hier. Alleen wordt er weinig over geschreven. Hetzelfde met Le Guess Who? afgelopen editie. Berichtje of tien in het topic, terwijl dat in het verleden soms meerdere pagina's per editie waren.

Oooh La La, Juana Molina ook aanwezig, dus uiteraard serieuze interesse.

Charmant festival!

Dance Lover schreef:
Oooh La La, Juana Molina

Jaaaa ❤️

Voor mij valt de datum niet meer goed, nu ik in Slovenië woon en werk. Als het een keer een week eerder is, schaf ik direct weer eens tickets aan. Dat lijstje van -SprayIt- ziet er verrukkelijk uit! En ook nog eens Juana Molina!

Mijn kaartje is binnen, hoor, en ik kijk alvast enorm uit naar Juana Molina en Beverly Glenn-Copeland! Het lijkt me ook tof om Einstürzende Neubauten, Jim O'Rourke & Eiko Ishibashi en Tortoise te zien en één of meerdere projecten van Billy Woods.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:53 uur

geplaatst: vandaag om 19:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.