menu

Mijn Updates +
Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
http://www.bestkeptsecret.nl/

wat een line up

Portishead en Sigur Ros op dezelfde dag, hoe goed kan een line-up zijn van een festival

Als Portishead in de komende dagen niet voor België aangekondigd wordt moet ik op 1 of ander manier toch wel in Hilvarenbeek geraken die dag hoor !!!!

Erg tof dit inderdaad. Het festival landschap hier raakt steeds drukker bezet.

odi
jassn schreef:

Portishead en Sigur Ros op dezelfde dag, hoe goed kan een line-up zijn van een festival

Meer dan genoeg reden om te gaan !! Nu nog even kijken of ik 1 dag of toch alledrie de dagen ga.

Best Kept Secret Festival (Trailer 2013) on Vimeo

Ziet er goed uit. Een stuk meer gewaagde namen dan op Pinkpop en goedkoper en hopelijk ook kleinschaliger dan Werchter. Zou het snel uitverkopen....

Mooie trailer.

Erg vet! Ben benieuwd naar de rest van de line-up maar Arctic Monkeys, Sigur Ros, Portishead en Alt-J is al erg nice!

Co Jackso schreef:
Best Kept Secret Festival (Trailer 2013) on Vimeo

Ziet er goed uit. Een stuk meer gewaagde namen dan op Pinkpop en goedkoper en hopelijk ook kleinschaliger dan Werchter. Zou het snel uitverkopen....

10.000 bezoekers geloof ik. Mooie line-up, hier wil ik wel heen voor zo'n prijs!

Misschien nog enkele namen van de Hurricane line-up erbij. The Gaslight Anthem en Belle & Sebastian zou super zijn. Ik ben in ieder geval vrij zeker dat ik hier kaarten voor ga kopen. 10.000 bezoekers verdeeld over 3 podia zal in ieder geval niet voor teveel drukte zorgen.

- Hurricane Festival

Belle and Sebastian zag ik op een ander forum ook genoemd worden. Zou ik zeer mee in mijn nopjes zijn.

Portishead, Sigur Rós én Belle and Sebastian?

die laatste is maar een gerucht

Mooie line-up tot nu toe op Alt-J na. En het is lekker dicht in de buurt.

jassn schreef:
die laatste is maar een gerucht

Ik kan lezen

Het is dat ik geen zin heb in festivals maar het ziet er zeker erg goed uit op papier.

Geweldig, geweldig, geweldig dit festival. Erg leuk dat zo'n initiatief er nu ook in Nederland is. Ik zat al jaren jaloers te kijken naar de line-up van bijvoorbeeld Primavera Sound. En nu komt er dus een festival voor een soortgelijke doelgroep naar Nederland. Jammer dat mijn kompaan niels94 waarschijnlijk niet kan tijdens het festival.

Zijn er eigenlijk hier nog (jonge) users die van plan zijn hierheen te gaan?

Snoeperd schreef:

wel alleen de zondag want de zaterdag ga ik al naar een concert van Dead Can Dance

Klinkt goed allemaal. Mijn vrienden zijn ook overstag, we gaan proberen een bungalow te regelen. Ik moet vrijdag en maandag nog gewoon werken en dan is een bungalow toch wat beter voor het slaapcomfort dan slapen in een tent (alhoewel dat ook altijd erg leuk is).

Snoeperd schreef:

Wat is jong

Maar ik ben zeker van plan om wat vrienden over te halen om hierheen te gaan.

Echt jammer dat dit tijdens de examens is. Anders zou ik zeker gaan.

sxesven
Toffe shit, wel matig dat Skaters één of ander poppunkbandje blijkt ipv Ferraro en Clark

hallo! schreef:
Echt jammer dat dit tijdens de examens is. Anders zou ik zeker gaan.

Dan zijn de examens in Belgie anders dan in NL, want ik ben dan net klaar

Bij mij zijn bij mij genoeg vrienden niet het probleem gelukkig, maar het probleem is wel dat geen van die vrienden (behalve niels) geinteresseerd is in zo'n festival. Dus misschien als er meerdere met dit probleem zitten kunnen we een meeting organiseren wellicht. Zal vast gezellig worden

Mij lijkt het leuk om met een groepje users een bungalow te huren op de Beekse Bergen en gezamenlijk naar het festival te gaan. Is hier animo voor?

Ik geef namelijk niks om campings, maar een paar overnachtingen in een fatsoenlijke bungalow zie ik helemaal zitten.

Mijn interesse is voorzichtig gewekt.

Ik denk wel dat er dan snel gehandeld moet worden, de bungalows zullen wel snel uitverkocht raken. Overigens staat er nog niets op de site van de prijzen van de bungalows in dit weekend.

Rizz
Snoeperd schreef:

Co Jackso schreef:
Ik denk wel dat er dan snel gehandeld moet worden, de bungalows zullen wel snel uitverkocht raken. Overigens staat er nog niets op de site van de prijzen van de bungalows in dit weekend.

En het festival wil ook niets loslaten over de prijzen tot de ochtend van de kaartverkoop. Erg jammer.

Co Jackso schreef:

Ik ga een bungalow voor 4 of 6 personen huren op de dag dat dit mogelijk is (14 januari dus). Ik kijk daarna wel wie er meegaat.

Ik meld me alvast Rob!

Hoop dat er nog wat mooie namen bijkomen, de organisatie zegt dat er zo'n 50 acts zullen optreden, dus dat kan eigenlijk niet missen.

Gloeilamp schreef:
Ik meld me alvast Rob!

Hoop dat er nog wat mooie namen bijkomen, de organisatie zegt dat er zo'n 50 acts zullen optreden, dus dat kan eigenlijk niet missen.

Ik meldt me ook voor de bungalow. Dus dat is alvast een eerste erg mooie naam.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.