MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Bungalow:

Sam
Joep
Rob

Jongelui die meewillen mogen hun naam in het rijtje zetten. Krasse knarren die meewillen mogen hun naam ook in het rijtje zetten.

Bungalow:

Sam
Joep
Rob
Andere, oudere, dus wijzere Sam

Hoogmoed komt voor de val.

Wolfmother heb ik al gezien op Pinkpop twee jaar geleden.

'Ah, I see, that's how we roll now'

Ja, De Staat was er ook inderdaad.

Heel goed Joep, heel goed....

Het enige vereiste voor de bungalow is dat je van roze koeken en thee houdt.

Roze koeken zeg je? Mocht ik aanwezig zijn wil ik eigenlijk wel op de thee komen.

Klinkt zeer aantrekkelijk. Sowieso lijkt een meeting op het festivalterrein mij gezellig.

Op het terrein wordt het bier met roze koeken.

Dat lijkt me een erg lekkere combinatie

Wolfmother schreef:
Heel goed Joep, heel goed....

Je kent De Staat niet?

Snoeperd schreef:
(quote)

Je kent De Staat niet?
Tuurlijk wel, heb ze 3x gezien en ik quote ook uit het nummer 'Ah, I see'
Als ik me niet vergis, is dat het nummer waar ze een autoclaxon gebruiken

Ik ga zeker geen 3 dagen meer naar een festival, die tijd heb ik gehad ...maar die zondag met Portishead en Sigur Ros ziet er wel heel verleidelijk uit.

Portishead en Sigur Rós op één dag kunnen zien

Ik denk dat dit hem wel gaat worden voor mij. Ik moet nog even kijken of er vrienden mee willen (tot nu toe maar één die misschien wilt), de bungalow is een mooie tweede keuze

Denken jullie dat de kaartverkoop snel zal gaan? Ik zit namelijk op school als de voorverkoop begint

Maak je geen zorgen, dan is het echt nog niet uitverkocht.

Gelukkig, ik wil de roze koeken en thee niet missen. Oja, en Portishead en Sigur Rós natuurlijk ook niet

Die zijn wel echt inferieur aan de roze koeken en thee.

Leugens? Wil je nu beweren dat Sigur Rós en Portishead beter zijn dan thee met roze koeken?

Ik verwacht overigens wel dat de verkoop rap zal gaan. Maar er zal zeker rek zitten in de capaciteit dus het is allemaal even afwachten.

Ben rond 16:00 uur wel weer thuis, maar ik zit ook te twijfelen, er staan nu toch al een stel mooie namen en de prijs is erg laag.

Ik geloof echt niet dat het zo snel gaat, dat alles in één keer uitverkoopt, zeker de weekendkaarten niet. Het festival heeft natuurlijk nog niet zo'n grote naamsbekendheid.

Linius schreef:
Leugens? Wil je nu beweren dat Sigur Rós en Portishead beter zijn dan thee met roze koeken?

Integendeel.

@R&P, wat voor bungalow (voor 6 personen?) ben je van plan te boeken en waar?

Ik was van plan in de buurt van Zwitserland een bungalow te boeken en dan elke dag met de helikopter naar Hilvarenbeek te gaan.

Nee grapje.

Op maandag wordt duidelijk hoe het zit met het boeken van bungalows. Ik ga er vanuit dat je bungalows kunt huren waar gemakkelijk 4/5/6 personen in kunnen. Ik ken de Beekse Bergen een beetje en ben eerder met school in zo'n bungalow verbleven. Mijn idee is om maandag al een bungalow te boeken (zes personen) en dus al voor te schieten met het geld. Ik zie daarna wel wie er allemaal definitief meegaan. Zo'n huisje moet toch wel moeiteloos vol te krijgen zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:59 uur

geplaatst: vandaag om 23:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.