Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2013, 17:55 uur
Bungalow:
Sam
Joep
Rob
Jongelui die meewillen mogen hun naam in het rijtje zetten. Krasse knarren die meewillen mogen hun naam ook in het rijtje zetten.
Sam
Joep
Rob
Jongelui die meewillen mogen hun naam in het rijtje zetten. Krasse knarren die meewillen mogen hun naam ook in het rijtje zetten.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 22:01 uur
Het enige vereiste voor de bungalow is dat je van roze koeken en thee houdt.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 22:26 uur
Roze koeken zeg je? Mocht ik aanwezig zijn wil ik eigenlijk wel op de thee komen.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 22:36 uur
Klinkt zeer aantrekkelijk. Sowieso lijkt een meeting op het festivalterrein mij gezellig.
0
geplaatst: 8 januari 2013, 23:27 uur
0
geplaatst: 9 januari 2013, 06:44 uur
Tuurlijk wel, heb ze 3x gezien en ik quote ook uit het nummer 'Ah, I see'
Als ik me niet vergis, is dat het nummer waar ze een autoclaxon gebruiken
Als ik me niet vergis, is dat het nummer waar ze een autoclaxon gebruiken
0
geplaatst: 9 januari 2013, 09:04 uur
Ik ga zeker geen 3 dagen meer naar een festival, die tijd heb ik gehad
...maar die zondag met Portishead en Sigur Ros ziet er wel heel verleidelijk uit.
...maar die zondag met Portishead en Sigur Ros ziet er wel heel verleidelijk uit.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 14:30 uur
Portishead en Sigur Rós op één dag kunnen zien 
Ik denk dat dit hem wel gaat worden voor mij. Ik moet nog even kijken of er vrienden mee willen (tot nu toe maar één die misschien wilt), de bungalow is een mooie tweede keuze

Ik denk dat dit hem wel gaat worden voor mij. Ik moet nog even kijken of er vrienden mee willen (tot nu toe maar één die misschien wilt), de bungalow is een mooie tweede keuze

0
geplaatst: 9 januari 2013, 15:44 uur
Denken jullie dat de kaartverkoop snel zal gaan? Ik zit namelijk op school als de voorverkoop begint 

0
geplaatst: 9 januari 2013, 15:46 uur
Gelukkig, ik wil de roze koeken en thee niet missen. Oja, en Portishead en Sigur Rós natuurlijk ook niet 

0
geplaatst: 9 januari 2013, 15:57 uur
Leugens? Wil je nu beweren dat Sigur Rós en Portishead beter zijn dan thee met roze koeken?
Ik verwacht overigens wel dat de verkoop rap zal gaan. Maar er zal zeker rek zitten in de capaciteit dus het is allemaal even afwachten.
Ik verwacht overigens wel dat de verkoop rap zal gaan. Maar er zal zeker rek zitten in de capaciteit dus het is allemaal even afwachten.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:05 uur
Ben rond 16:00 uur wel weer thuis, maar ik zit ook te twijfelen, er staan nu toch al een stel mooie namen en de prijs is erg laag.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:11 uur
Ik geloof echt niet dat het zo snel gaat, dat alles in één keer uitverkoopt, zeker de weekendkaarten niet. Het festival heeft natuurlijk nog niet zo'n grote naamsbekendheid.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:12 uur
Linius schreef:
Leugens? Wil je nu beweren dat Sigur Rós en Portishead beter zijn dan thee met roze koeken?
Integendeel.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:18 uur
@R&P, wat voor bungalow (voor 6 personen?) ben je van plan te boeken en waar?
0
geplaatst: 9 januari 2013, 16:30 uur
Ik was van plan in de buurt van Zwitserland een bungalow te boeken en dan elke dag met de helikopter naar Hilvarenbeek te gaan. 
Nee grapje.
Op maandag wordt duidelijk hoe het zit met het boeken van bungalows. Ik ga er vanuit dat je bungalows kunt huren waar gemakkelijk 4/5/6 personen in kunnen. Ik ken de Beekse Bergen een beetje en ben eerder met school in zo'n bungalow verbleven. Mijn idee is om maandag al een bungalow te boeken (zes personen) en dus al voor te schieten met het geld. Ik zie daarna wel wie er allemaal definitief meegaan. Zo'n huisje moet toch wel moeiteloos vol te krijgen zijn.

Nee grapje.

Op maandag wordt duidelijk hoe het zit met het boeken van bungalows. Ik ga er vanuit dat je bungalows kunt huren waar gemakkelijk 4/5/6 personen in kunnen. Ik ken de Beekse Bergen een beetje en ben eerder met school in zo'n bungalow verbleven. Mijn idee is om maandag al een bungalow te boeken (zes personen) en dus al voor te schieten met het geld. Ik zie daarna wel wie er allemaal definitief meegaan. Zo'n huisje moet toch wel moeiteloos vol te krijgen zijn.
* denotes required fields.