Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2013, 19:24 uur
Hier nog wat meer informatie over de bungalows. Blijkbaar worden de prijzen morgen bekend gemaakt. Een MusicMeter groepsbungalow zou ook wel wat zijn 
Best Kept Secret - 21 t/m 23 juni 2013 (Page 6) ? Nieuws en overige festivals ? Graz 2.0 - wattes.nl

Best Kept Secret - 21 t/m 23 juni 2013 (Page 6) ? Nieuws en overige festivals ? Graz 2.0 - wattes.nl
0
geplaatst: 9 januari 2013, 19:25 uur
360 euro voor 6 personen (en dan heb je een fatsoenlijke bungalow) is geen geld. 

0
geplaatst: 9 januari 2013, 19:43 uur
Dat is inderdaad geen geld. Al is het even wachten op de definitieve prijzen.
0
geplaatst: 9 januari 2013, 23:24 uur
Dat was inderdaad wel even uitpakken met Sigur Ros, Arctic Monkeys, Portishead en Alt-J.
Best wel benieuwd wat dit nieuwe festival nog allemaal kan strikken, al is de kans wel min of meer onbestaande dat mijn examens dan al afgelopen zijn
Best wel benieuwd wat dit nieuwe festival nog allemaal kan strikken, al is de kans wel min of meer onbestaande dat mijn examens dan al afgelopen zijn

0
geplaatst: 10 januari 2013, 13:20 uur
Mooie boel is dat, reserveringskosten á 19,95 en een eindschoonmaak á 39,95 of 49,95 komen er nog boven op bij het huren van een huisje. De goedkopere eindschoonmaak geldt voor de blokhutten, het hogere bedrag voor alle andere huisjes.
0
geplaatst: 10 januari 2013, 15:55 uur
Hier dus de definitieve prijzen (en let op de exclusieve kosten):
Best Kept Secret | vakantiehuizen - Libéma Vakantieparken - libemavakantieparken.nl
Best Kept Secret | vakantiehuizen - Libéma Vakantieparken - libemavakantieparken.nl
0
geplaatst: 10 januari 2013, 20:02 uur
Nieuwe naam voor BKS: French Films.
Ik ken ze niet. Iemand hier die bekend is met dit bandje?
Ik ken ze niet. Iemand hier die bekend is met dit bandje?
0
geplaatst: 10 januari 2013, 21:15 uur
Nee, nog helemaal niet. Wat nummertjes geluisterd op YT en ik ben er niet echt weg van. Klinkt nogal dertien in een dozijn op het eerste gehoor.
0
geplaatst: 10 januari 2013, 21:59 uur
400 euro voor een bungalow van zes personen. Daar word ik nu gelukkig van. 

0
geplaatst: 11 januari 2013, 16:53 uur
Hier ga ik sowieso heen, al bij de eerste aankondiging (voordat ik ook maar 1 naam had gehoord), sprak dit festival me aan. Heb inmiddels al wat vrienden enthousiast weten te krijgen 
Qua accomodatie moet ik even kijken. Hoewel ik een fervent festivalkampeerder ben, is 60 euro p.p. voor een bungalow een zeer aanlokkelijk voorstel, zeker aangezien mn tent afgelopen Lowlands niet heeft overleefd...

Qua accomodatie moet ik even kijken. Hoewel ik een fervent festivalkampeerder ben, is 60 euro p.p. voor een bungalow een zeer aanlokkelijk voorstel, zeker aangezien mn tent afgelopen Lowlands niet heeft overleefd...
0
geplaatst: 11 januari 2013, 19:56 uur
Verdomme, Rock Werchter heeft een paar namen afgepakt 
Sigur Ros en Alt-J komen daar nu ook.

Sigur Ros en Alt-J komen daar nu ook.
0
geplaatst: 11 januari 2013, 21:45 uur
Waren eigenlijk al wel zekerheidjes voor Werchter, had de Arctic Monekys daar ook verwacht. Drie keer Sigur Rós dit jaar, ik ben tevreden 

0
geplaatst: 11 januari 2013, 21:48 uur
ik ben eventueel ook wel geïnteresseerd, meeste van mijn vrienden kunnen 21 en 22 juni nog examen hebben dus die gaan het risico niet willen pakken.
0
geplaatst: 12 januari 2013, 13:07 uur
Blijkbaar moet je maandag al bij het bestellen van zowel de festivaltickets als de bungalow de namen opgeven van iedereen die gaat....
0
geplaatst: 12 januari 2013, 13:56 uur
O. Dat is wel kut. Want dat weten we nog niet definitief. Of we doen de chalet van 4 personen. Die hebben we dan al rond.
Sam
Sam
Joep
Rob
Sam
Sam
Joep
Rob
0
geplaatst: 12 januari 2013, 15:08 uur
Moet je nog extra gegevens van ons hebben Rop voor dat boeken? Of alleen de namen? Ik ga i.i.g.maandag sowieso mijn ticket bestellen en dan zie ik wel met hoeveel we uiteindelijk in zo'n huisie terecht komen.
0
geplaatst: 12 januari 2013, 15:12 uur
@ Snoeperd
Om die reden moet je maandag bij het boeken van een bungalow, blokhut, plaats voor je caravan of camper de naam, woonplaats en geboortedatum van *iedereen* die op het terrein verblijft invullen.
0
geplaatst: 12 januari 2013, 15:20 uur
Oké. Nou. Kom maar op Sam, Sam en Joep. Mijn eigen gegevens weet ik denk ik wel. 

0
geplaatst: 12 januari 2013, 16:13 uur
Naam: Joep Bresser
Geboortedatum: 1-1-1995
Astu.
Geboortedatum: 1-1-1995
Astu.
0
geplaatst: 12 januari 2013, 16:17 uur
Niet dat ik hier nou veel mee zou kunnen maar zou je persoonlijke gegevens niet liever delen via PM? 

0
geplaatst: 12 januari 2013, 16:20 uur
Naam: Sam van Reenen
Geboortedatum: 18-12-1995
Iedereen weet toch al dat ik in da hood van Zeist woon, no shame
Geboortedatum: 18-12-1995
Iedereen weet toch al dat ik in da hood van Zeist woon, no shame

0
geplaatst: 12 januari 2013, 16:35 uur
Linius schreef:
Niet dat ik hier nou veel mee zou kunnen maar zou je persoonlijke gegevens niet liever delen via PM?
Op mijn profielpagina staan precies dezelfde gegevens dus dat maakt niet zoveel uit.
* denotes required fields.