MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Best Kept Secret Festival

zoeken in:
Hier nog wat meer informatie over de bungalows. Blijkbaar worden de prijzen morgen bekend gemaakt. Een MusicMeter groepsbungalow zou ook wel wat zijn

Best Kept Secret - 21 t/m 23 juni 2013 (Page 6) ? Nieuws en overige festivals ? Graz 2.0 - wattes.nl

360 euro voor 6 personen (en dan heb je een fatsoenlijke bungalow) is geen geld.

Dat is inderdaad geen geld. Al is het even wachten op de definitieve prijzen.

Dat was inderdaad wel even uitpakken met Sigur Ros, Arctic Monkeys, Portishead en Alt-J.
Best wel benieuwd wat dit nieuwe festival nog allemaal kan strikken, al is de kans wel min of meer onbestaande dat mijn examens dan al afgelopen zijn

Wie gaan er nu allemaal??

Rizz
Ik ben nog aan het denken. Denk.

Mooie boel is dat, reserveringskosten á 19,95 en een eindschoonmaak á 39,95 of 49,95 komen er nog boven op bij het huren van een huisje. De goedkopere eindschoonmaak geldt voor de blokhutten, het hogere bedrag voor alle andere huisjes.

Hier dus de definitieve prijzen (en let op de exclusieve kosten):
Best Kept Secret | vakantiehuizen - Libéma Vakantieparken - libemavakantieparken.nl

Nieuwe naam voor BKS: French Films.

Ik ken ze niet. Iemand hier die bekend is met dit bandje?

Nee, nog helemaal niet. Wat nummertjes geluisterd op YT en ik ben er niet echt weg van. Klinkt nogal dertien in een dozijn op het eerste gehoor.

400 euro voor een bungalow van zes personen. Daar word ik nu gelukkig van.

Hier ga ik sowieso heen, al bij de eerste aankondiging (voordat ik ook maar 1 naam had gehoord), sprak dit festival me aan. Heb inmiddels al wat vrienden enthousiast weten te krijgen

Qua accomodatie moet ik even kijken. Hoewel ik een fervent festivalkampeerder ben, is 60 euro p.p. voor een bungalow een zeer aanlokkelijk voorstel, zeker aangezien mn tent afgelopen Lowlands niet heeft overleefd...

Je mag altijd bij het MuMe-gezin logeren Tit.

Verdomme, Rock Werchter heeft een paar namen afgepakt
Sigur Ros en Alt-J komen daar nu ook.

Waren eigenlijk al wel zekerheidjes voor Werchter, had de Arctic Monekys daar ook verwacht. Drie keer Sigur Rós dit jaar, ik ben tevreden

ik ben eventueel ook wel geïnteresseerd, meeste van mijn vrienden kunnen 21 en 22 juni nog examen hebben dus die gaan het risico niet willen pakken.

wat is die naam op het einde ?

French Films. Ik ben er nog onbekend mee.

Blijkbaar moet je maandag al bij het bestellen van zowel de festivaltickets als de bungalow de namen opgeven van iedereen die gaat....

O. Dat is wel kut. Want dat weten we nog niet definitief. Of we doen de chalet van 4 personen. Die hebben we dan al rond.

Sam
Sam
Joep
Rob

Moet je nog extra gegevens van ons hebben Rop voor dat boeken? Of alleen de namen? Ik ga i.i.g.maandag sowieso mijn ticket bestellen en dan zie ik wel met hoeveel we uiteindelijk in zo'n huisie terecht komen.

@ Snoeperd

Om die reden moet je maandag bij het boeken van een bungalow, blokhut, plaats voor je caravan of camper de naam, woonplaats en geboortedatum van *iedereen* die op het terrein verblijft invullen.

Oké. Nou. Kom maar op Sam, Sam en Joep. Mijn eigen gegevens weet ik denk ik wel.

Naam: Joep Bresser
Geboortedatum: 1-1-1995

Astu.

Niet dat ik hier nou veel mee zou kunnen maar zou je persoonlijke gegevens niet liever delen via PM?

Naam: Sam van Reenen
Geboortedatum: 18-12-1995

Iedereen weet toch al dat ik in da hood van Zeist woon, no shame

Linius schreef:
Niet dat ik hier nou veel mee zou kunnen maar zou je persoonlijke gegevens niet liever delen via PM?

Op mijn profielpagina staan precies dezelfde gegevens dus dat maakt niet zoveel uit.

Ik ga deze gegevens zo hard misbruiken.

GangsterRob.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:05 uur

geplaatst: vandaag om 07:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.