menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / MuMeAfrekening 2019 (voor persoonlijke hitlijsten)

zoeken in:
Top 30 week 45:

01 01 6 Broken Bells - Good luck #3
02 02 5 TR/ST - Destroyer
03 05 3 Nicolas Godin - The Border
04 07 4 DJ Shadow, Rockwell Knuckles - Urgent, important, please read
05 10 2 Destroyer - Crimson tide
06 06 6 Half Moon Run - Flesh and blood
07 08 5 Caribou - Home
08 14 2 Bruce Soord - All this will be yours
09 04 7 TaxiWars - Drop shot
10 12 3 Benin City - Lord of the Manor
11 03 7 Het Zesde Metaal - Tid van ton
12 19 2 Coldplay - Arabesque
13 20 2 Frazey Ford - The kids are having none of it
14 15 5 Van Dik Hout - Werken aan het wonder
15 -- 1 Wire - Cactused
16 09 7 Mostly Sonny - Over here
17 11 6 Hot Chip - Spell (Superorganism remix)
18 -- 1 Lightning Dust - Run away
19 13 6 Yotto - Is this trance?
20 -- 1 Half Moon Run - Favourite boy
21 -- 1 Tame Impala - It might be time
22 22 3 The Big Moon - Your light
23 -- 1 The Disappointed - We don't dream
24 25 4 Isaac Delusion - Magicalove
25 -- 1 Swans - It's coming it's real
26 17 6 Greta van Fleet - Always there
27 -- 1 Life of Agony - Black heart
28 23 5 White Lies - Hurt my heart
29 18 8 Lee-Ann Curren - Converstations (Lightyear)
30 16 8 Twins - Wicked game

exit:

21 7 Creep Show - Uneffable
24 8 Patrick Watson - Dream for dreaming #3
26 3 Fritz Kalkbrenner - Kings & queens
27 3 Mando Diao - Long long way
28 3 Waltzburg - Friends
29 3 The Twilight Sad - Rats
30 4 Underworld - S T A R

JAAR 21 / NR. 964 / WEEK 45 & 46 / 4 NOVEMBER 2019 - 17 NOVEMBER 2019

Sander's Music Chart

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=LGfhStYcCZk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

1 3 8 Liam Gallagher - Once 2x#1 CB
2 7 6 Noel Gallagher's High Flying Birds - Sail On CB
3 5 12 Christof van der Ven - 4AM 2x#1
4 4 4 Twin Shadow - Crushed CB
5 1 6 Tones and I - Dance Monkey 4x#1 CB
6 2 16 Shawn Mendes & Camila Cabello - Señorita 4x#1

https://www.youtube.com/watch?v=KA07g2lvgbo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

7 == 2 Galantis & Dolly Parton ft. Mr. Probz - Faith CB
8 16 4 Het Zesde Metaal - Tid Van Ton

https://www.youtube.com/watch?v=rHEvFj_fdC4

9 == 2 Estraden ft. Victor Leksell - Bra För Dig CB
10 8 4 Jimmy Durante - Smile CB
11 13 10 Ed Sheeran & Travis Scott - Antisocial
12 14 19 Zivert - Life 4x#1

https://www.youtube.com/watch?v=f5eAZztfTVU

13 == 2 André Hazes jr. - Wie Kan Mij Vertellen
14 12 6 Pet Shop Boys ft. Years & Years - Dreamland
15 17 14 Chris Brown ft. Justin Bieber & Ink - Don't Check On Me
16 15 4 Headquarters Music - The Hide and Seek Song
17 6 14 Liam Gallagher - The River 2x#1 CB
18 11 6 Noel Gallagher's High Flying Birds - Rattling Rose

https://www.youtube.com/watch?v=YaIzl1Tz-so

19 == 5 Guus Meeuwis - Brabant
20 10 6 Liam Gallagher - One Of Us
Sander's CHART BREAKER (Week 45): Galantis & Dolly Parton ft. Mr. Probz - Faith
Sander's CHART BREAKER (Week 46): Estraden ft. Victor Leksell - Bra För Dig
21 31 18 Ed Sheeran ft. Chance The Rapper & PnB Rock - Cross Me CB
22 == 2 Tim Dawn - Half the Battle
23 18 12 Scatman John & Lou Bega - Scatman & Hatman CB
24 19 10 Tourist LeMC - Tramontane CB
25 9 16 Suzan & Freek - Blauwe Dag CB
26 24 8 Editors - Black Gold
27 28 6 Tove Lo ft. Kylie Minogue - Really Don't Like U
28 == 2 Suzan & Freek - Als het Avond is
29 25 16 Matt Pokora - Les Planètes
30 == 2 André Hazes jr. - Heb Ik Jou Echt Gekend
31 30 4 Miss Montreal - Een Stap Terug
32 27 6 Noel Gallagher's High Flying Birds - A Dream Is All I Need To Get By
33 20 21 Liam Gallagher - Shockwave

1 1 3 Half Moon Run - Favourite Boy
2 2 5 Elbow - White Noise White Heat
3 4 3 Eefje de Visser - Bitterzoet
4 10 3 The Zangwills - Spielberg Sweethearts
5 13 2 Editors - Upside Down
6 5 5 Walt Disco - Past Tense
7 8 3 Red Rum Club - Kids Addicted
8 3 9 Foals - The Runner
9 7 5 Camila Cabello - Cry for Me
10 12 3 Chela - Heart O'Hearts
11 6 8 Half Moon Run - Flesh and Blood
12 18 2 Oscar Scheller ft. PAWWS - Interstellar Disco
13 11 5 Gengahr - Everything & More
14 21 2 Coldplay - Orphans
15 9 9 Camila Cabello - Liar
16 - 1 Dua Lipa - Don't Start Now
17 17 4 The Brahms - Feelings
18 28 2 DMA'S - Silver
19 22 3 BENEE - Find an Island
20 36 2 Conan Gray - Maniac
21 15 8 Mind Enterprises - Monogamy
22 24 4 Iguana Death Cult - Tuesday's Lament
23 23 4 Swimming Girls - 1 2 Many
24 29 2 Duncan Laurence - Love Don't Hate It
25 16 5 Somebody's Child - Jungle
26 - 1 Tame Impala - It Might Be Time
27 26 3 Augustine - Guts
28 19 7 UPSAHL - Smile For The Camera
29 14 8 Temples - Context
30 27 4 Waltzburg - Ages
31 31 4 Roxeanne Hazes - Kapot
32 - 1 Droves - Retribution
33 25 6 NONCHELANGE - Ooit Was Ik Een Fool
34 - 1 Joywave - Blank Slate
35 20 9 Grimes & i_o - Violence
36 30 6 White Lies - Hurt My Heart
37 35 3 Rina Mushonga - Cassiopeia
38 - 1 Champs - Katrina
39 33 4 Het Zesde Metaal - Tid Van Ton
40 32 6 Africa Express ft. Nick Zinner, Otim Alpha, Mahotella Queens & Georgia - City In Lights

Ranboy Top 20 nummer 2263 (6-11-2019)

1 ( 2 ) IQ - A missile
2 ( 1 ) The Great Old Ones - Of dementia
3 ( 3 ) Elbow - White noise white heat
4 ( 6 ) Wilderun - Far from where dreams unfurl
5 ( 7 ) Coldplay - Arabesque
6 ( 4 ) Pijn & Conjurer - High spirits
7 ( 13 ) Yes - To the moment
8 ( 9 ) Son Mieux - Nothing
9 ( 5 ) Elbow - Empires
10 ( 11 ) Have a Nice Life - Lords of Tresserhorn
11 ( 14 ) Cass McCombs - Confidence man
12 ( 8 ) Borknagar - Voices
13 ( -- ) Rufus Wainwright - Trouble in paradise
14 ( 17 ) Alcest - Sapphire
15 ( 12 ) Leprous - Alleviate
16 ( 10 ) Leprous - Below
17 ( -- ) Bear's Den - Only son in the falling snow
18 ( -- ) Have a Nice Life - Science beat
19 ( 18 ) Michael Kiwanuka - You ain't the problem
20 ( -- ) Voyager - Entropy

In verband met vakantie mag deze lijst 2x meegenomen worden.

W45 (08-11-2019)
1. 01 The Slow Show - Low
2. 02 Yak - Am I A Good Man
3. 03 FEET - Petty Thieving
4. 04 Sports Team – Fishing
5. 05 Just Mustard - Seven
6. 06 DIIV - Blankenship
7. 07 Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind of Love)
8. == Villagers - Did You Know?
9. 19 The Slow Show – Eye to Eye
10. 08 GoGo Penguin - Time-Lapse City
11. 09 Squid - The Cleaner
12. 10 Pottery - The Craft
13. 20 W.H. Lung – Symmetry
14. 12 ISLAND - Just That Time of the Night
15. 11 The Ninth Wave – Human Behaviour
16. 13 Do Nothing - Gangs
17. 14 The Murder Capital - Don’t Cling To Life
18. 15 Stereo Honey - You Are A Monster
19. 16 The Pale White – Swim for Your Life
20. 17 Foxlane – Halley’s Comet

Herfst met geelgoude bladeren aan de boom. Conor heeft er de juist tune bij.

https://www.youtube.com/watch?v=axG4kc6ysck

Je kon het misschien al weten aan het feit dat het weer eens tot vrijdag duurt voordat de Gezamenlijke geopenbaard wordt maar I’m back bitchez! Soort van dan want over is het nog altijd niet en het zal nog wel even duren. Voorbeeldje: eergister ging hier ‘s ochtends het brandalarm af voor een paar minuutjes. Gevolg: praktisch de rest van de dag hoofdpijn. Kleine kutdingetjes dus die me het leven zuur blijven maken. Mijn eerste Gezamenlijke Afrekening weer oppikken duurde ook allemaal wat langer dan me lief was maar ik ben toch blij het een keertje weer voltooid te hebben. We gaan zien wat het de komende weken gaat brengen.

Het leuke aan zo’n lijst als deze is dat ie na een paar weken al totaal vernieuwd is. Van de Afrekening van deze week (en de vorige btw ook) zijn er slechts zeven over van de laatste keer dat ik nog eens goed dronken kon worden. Veel nieuws dus ook voor mij weer om bij te luisteren, zeker met het oog op de nu vrij snel naderende Eindafrekening. Wel grappig dat er eigenlijk bijna geen nieuwe artisestennamen bijzitten, alleen Portland doet bij me niet 123belletjes rinkelen. Foals pakt nu dan toch de leiding waar Exits bleef steken op een tweede plek, The Runner weet dan eindelijk Inhaler en My Number op te volgen. De zoveelste hegemonie van Grimes had ik dus even niet meegemaakt en violence is nu ook weer leider af. Geen probleem, die scoort ooit nog wel weer een nieuwe nummeréén. Grote stijger is Blood Of The Fang en dat toont aan dat hiphop na een ontzettend stroeve jaarstart eindelijk echt wel is ingeburgerd in de toplijsten, zelfs al verlaat ma boi Danny deze week de lijst en moet ook BROCKHAMPTON het behoorlijk ontgelden. Zas nieuwe binnenkomers. Geen hiphop, wel een volgens mij jaardebuut van soul in de Afrekening.

https://www.youtube.com/watch?v=ZJNG3WmsOs4

MuMeAfrekening - gezamenlijke weeklijst - week 44
01. (03) (8w) Foals - The Runner #1 (127) (8)
02. (02) (5w) Portland - Killer's Mind (113,5) (8)
03. (04) (3w) Eefje de Visser - Bitterzoet (111) (7)
04. (01) (8w) Grimes - Violence #5 (105,5) (9)
05. (06) (7w) Elbow - Empires (102) (7)
06. (16) (2w) clipping. - Blood Of The Fang (90) (5)
07. (---) (1w) Coldplay - Arabesque (80) (6)
08. (08) (5w) DIIV - Blankenship (79) (5)
09. (09) (5w) Gang Starr & J. Cole - Family and Loyalty (76) (5)
10. (10) (4w) Georgia - Never Let You Go (75) (5)
11. (---) (1w) Caroline Polacheck - So Hot You're Hurting My Feelings (72) (5)
12. (07) (11w) Big Thief - Not (66,5) (5)
13. (05) (10w) Clipping. - Nothing Is Safe (64) (5)
13. (21) (2w) Elbow - White Noise White Heat (64) (5)
15. (17) (6w) Sam Fender - The Borders (64) (4)
16. (---) (1w) Destroyer - Crimson Tide (63) (7)
17. (12) (8w) Lana Del Rey - Fuck It I Love You (63) (6)
18. (15) (6w) Declan McKenna - British Bombs (62) (4)
19. (18) (3w) White Lies - Hurt my heart (61) (6)
20. (13) (5w) Big Thief - Forgotten Eyes (60,5) (3)
21. (25) (2w) Caribou - Home (60) (5)
22. (11) (4w) Julien Baker - Tokyo (59,5) (5)
23. (22) (3w) Broken Bells - Good Luck (56) (4)
24. (23) (10w) The Slow Show - Low (54) (3)
25. (13) (10w) Lana Del Rey - The greatest #1 (52) (4)
25. (---) (1w) Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind Of Love) (52) (4)
27. (---) (1w) EUT - It's Love (But It's Not Mine) (50) (3)
28. (29) (7w) Angel Olsen - Lark (47,5) (3)
29. (---) (1w) Patrick Watson - Here Comes The River (47) (2)
30. (19) (11w) BROCKHAMPTON - NO HALO (45) (4)

Exit:
20. (4w) Japanese House - Something Has To Change
24. (2w) Royksopp - I Just Don't Understand You (The Lost Tapes)
26. (1w) Matt Berninger & Phoebe Bridgers - Walking on a String
27. (3w) BROCKHAMPTON - DEARLY DEPARTED
27. (3w) Danny Brown - Best Life
30. (4w) Death Cab For Cutie - Blue Bloods

Met dank aan lijsten van:
iamsander, Eigenwijze 30, musician, ranboy, DjFrankie, Sundance, SBube, Mausie, SanderT, Magick1, AstroStart, blur8, cosmic kid, cowboyhenkie, MRDammann, ranja, Verweggistan, Koenr, Simon77, Vince vega, AngeloV, Dim, Titmeister, aerobag, herman, panjoe, curufin, 123poetertjes, nico1616, jordidj1, Gretz, WhyNotSmile

En de lijsten van vorige week van:
stardust_be, arcade monkeys

De MuMeAfrekening op Spotify:

https://open.spotify.com/user/ferdi88/playlist/5WKNP45ZFFLy8kI7l4F3Qc

Coldplay - Arabesque
De afgelopen weken heb ik mijn ukelelegame opgeschroefd. Was ook niet zo moeilijk want tot die tijd had ik zo’n ding nog nooit aangeraakt. Spoel een maandje vooruit en ik kan inmiddels een paar liedjes. Video Games, Out Of The Woods, Green Light en jup, deze eerste golf bevatte met Yellow ook een Coldplaynummer. Al bijna twintig jaar oud is ie en wie had destijds kunnen bevatten hoe groot deze band wel niet zou worden? Ik sowieso niet want ik was net vier jaar toen Parachutes uitkwam en ik kan me weinig meer herinneren van toen ik vier was. Alsof mijn eerste jaren een lange hersenschudding zijn geweest ofzo. Anyway, het eens zo klein begonnen Coldplay werd bizar groot maar is inmiddels wel een beetje dof. In een poging om te vernieuwen naar de hitmuziek van tegenwoordig zijn ze namelijk best wat eerstegeneratiefans kwijtgeraakt, onder wie veel snobmensen en hier op MuMe is het ook de numeréénband om lekker op te kunnen bitchen omdat toch praktisch iedereen het dan toch wel met je eens is (ik niet tho hihi). Maar wie weet is er nu wel weer een doorbraak mogelijk. 24 oktober kwam een dubbele single uit en hoewel Orphans als leadsingle naar voren is verschoven weten wij wel beter: Arabesque is hier de favoriet en rightfully so. Een iets ruimere speelduur van 5.40 betekent dat er eindelijk weer wat ruimte is voor verdieping en experiment. Hierdoor zit er een jazzy hook in en een paar Franse lyrics, neergepend door Stromae. Voorbode voor toch weer eens een goed (dubbel)album? We weten het over twee weken wanneer Everyday Life uitkomt. In de lyric video ligt ie al mooi te wezen op een fancy platenspeler.

Caroline Polachek - So Hot You're Hurting My Feelings
Caroline Polachek, kent u haar nog? Wellicht, want zegt de naam Chairlfit je nog iets? Zo nee, denk een beetje in de stijl van The Japanese House. Zegt The Japanese House je niks? Ga je dan nondeju eens inlezen in dit topic, luiwammes! Goed. Toen Chairlift aangaf te breken vloeide er tranen en dan doel ik niet op skiërs die dat er op dat moment gebruik van maakten, maar op de fans die ook hier op Musicmeter aanwezig zijn. Gelukkig is het nalatenschap niet verloren gegaan want iets minder dan drie jaar verder heeft de helft van het duo alweer haar derde plaat uitgebracht na eerder al onder Ramona Lisa en haar initialen CEP teen en tander gedaan te hebben. So Hot You’re Hurting My Feelings (sorry meid, kan er niks aan doen!) is alweer haar vierde single van Pang. Verwacht veel ahaa’s, woo’s, heerlijk toegepaste autotune, bliepjes, bloepjes, blopjes en een Caroline die zoveel bewegingen maakt dat ik er enorm onrustig van word. Oh, en Ik Mik Loreland wil zijn spuuglelijke decorstukken terug.

Destroyer - Crimson Tide
Als je niet beter zou weten zou je kunnen denken dat Destroyer een uitgesproken naam is om je blackmetalband te geven. Het mag echter inmiddels wel duidelijk zijn dat het om het collectief van Dan Bejar gaat hiero en die zitten meer in de chamberpophoek. En mocht je daar nog over twijfelen: check de clip van dit nieuwe Crimson Tide. Ongeveer de helft hiervan bestaat uit een probably aangeschoten Dan die een beetje door een donkere hotellounge waggelt met een microfoon in z’n klauwen en warrig krulhaar waar je lekker doorheen zou willen wrijven. Hoe chamber-ish wilde t hebben? Goed, het nummer zelf dan. Uitgesponnen, meeslepend, subtiel opgebouwde, toetsjes van elektronica. Oh, die pianoriedel, die is niet te versmaden zeg zo lekker. Is Dan eigenlijk een goede zanger? Nee, toch niet echt. Beetje Matt Berninger on helium, wat jij wilt. Maar hij gebruikt die stem wel perfect, zo nonchalant als ie met meesterlijke tempowisselingen elke klemtoon op exact de juiste positie drapeert. Een vakman. Zou ie goed zijn met poezen?

Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind Of Love)
Michael Kiwanuka staat praktisch aan de vooravond van zijn eerste finaleplaats in De Witte Trui en het is de beste man van harte gegund. Eén van de mooiste stemmen van dit decennium die de soulgrootheden van vijftig jaar geleden weer doet herleven als nooit tevoren. Twee keer staat hij al in de Top 2000. Wie dat niet kent: dat is een lijst waar Stairway to Heaven en Child In Time heel erg hoog staan. Piano Joint is weer een heelrijk rustig kabbelende song waar Kiwanuka’s stem weer precies die emotie verzorgt waar hij zo goed in is. Niet theatraal, niet huilerig, gewoon erg sterk. Fijn om weer eens een allemansvriend te hebben die doorbreekt in de soul. Te mainstream voor ons? Dacht het niet, hij scoort met z’n laatste album nota bene een 4,10 alhier. Net als bij Love & Hate zit Danger Mouse hier trouwens achter de knoppen, die man kan ook alles.

EUT - It's Love (But It's Not Mine)
Het is lang niet de eerste clip die ik dit jaar heb gezien waarin je eventjes meekijkt met het touringleven van de band. Het behoort vermoedelijk niet bij de eerste tien clips die ik dit jaar heb gezien waarin je eventjes meekijkt met het touringleven van de band. En toch kan ik er geen genoeg van krijgen want tourfilmpjes zijn sweet. Je kan daar spekjes in je neus steken enzo. En het is een chille manier om de band een beetje te leren kennen. Wat een gekke mensen zijn muzikanten toch altijd, yo yo yo. Maak kennis met EUT. De muziek van dit jonge bandje klinkt erg uit de Nederlandse school en jup, dat is het ook. Letterlijk zelfs. Voor haar afstuderen op het conservatorium in 2016 wilde Megan de Klerk een bandje vormen om haar liedjes mee uit te werken en https://media.giphy.com/media/1BRXy8cUS1jyw/giphy.gif een jaar later staat er een volwaardige band die met Supplies een eerste gezamenlijke nummer uit onder de naam EUT uitbrengt, waarna ze direct werden opgepikt door 3FM en de Popronde. Met een debuutalbum op zak is het nu inmiddels ook tijd voor de Afrekening. It’s Love (but it’s not mine) is een fijn punky popliedje met een sterke hook en een Megan die lekker kan uithalen.

Patrick Watson - Here Comes The River
En we eindigen met een prachtig klein pianoliedje zoals Patrick Watson al vaker aangetoond heeft ze te kunnen schrijven. De beste man is weer wat grijzer geworden maar dat kleurt eigenlijk wel bij de sombere stemming van zijn liedjes, al zit er wel iets troostends in. Wave is alweer zijn zesde album en scoort hier weer net zo goed als de vijf voorgaande wat onwijs knap is. Tegen NRC vertelde Watson al dat het over zijn scheiding gaat, maar dan niet vanuit een pijnlijk alles-is-verlorenstandpunt daar hij er ook weer veel vrije tijd voor terugkreeg. 9 maart zal ie dit waarschijnlijk nog wat verhelderen bij zijn show in Tivoli. In de Grote Zaal natuurlijk, want daar komt zijn muziek het beste tot zijn recht. Ondertussen pakt ie nog eventjes een zwanenwaterfiets mee en speelt ie zn liedjes op boulevards en voor kerken.

Goed, tot zover deze week. Kusjes.

panjoe (moderator)
Welkom terug Niek!

You Bube Music week 45-2019 (6 new entries)

Ralphy's Dutch Top 10 week 45-2019

01 01 06 Circles - Post Malone (USA) X 1 *
02 03 07 The runner - Foals (England) 1
03 04 03 The last time - The Script (Ireland) X
04 02 06 Black gold - Editors (England)
05 -- 01 Orphans - Coldplay (England) *

06 05 12 How do you sleep? - Sam Smith (England)
07 06 05 The borders - Sam Fender (England)
08 09 04 God is a dancer - Tiësto & Mabel (The Netherlands/Sweden)
09 08 06 Ice cream sundae - Inhaler (Ireland)
10 07 05 Hurt my heart - White Lies (England)

Ralphy's Tip week 45-2019:
Original me - Yungblud & Dan Reynolds (England/USA) X

https://www.youtube.com/watch?v=tP-zl8ruUKE

Off the chart:
-- 10 07 Eat, sleep, wake (Nothing but you) - Bombay Bicycle Club (England)

order numbers:
place this week - place last week - number of weeks

X = (ex-)tip of the week
1 = (former) number 1
* = with a bullit

Click on the song to watch the you tube video

Bubi's Hit(tip)s for week 45 ending November 09-2019

01) (07) Original me - Yungblud & Dan Reynolds (England/USA) 04 X
02) (01) We don't dream - The Disappointed (Australia) 03 X
03) (02) Wash - Liily (USA) 06 X
04) (05) Anna - The Menzingers (USA) 05
05) (06) It's love (but it's not mine) - EUT (The Netherlands) 04

06) (11) Nice to meet ya - Niall Horan (Ireland) 03
07) (17) Swim for your life - The Pale White (USA) 03
08) (18) Out of luck - Airways (England) 02
09) (--) Crucifire - Desert Sessions (USA) 01

https://www.youtube.com/watch?v=a-KXXO_MntE

10) (03) Echoes - Lola Marsh (Israel) 07 X

11) (12) Graveyard - Halsey (USA) 05
12) (08) Steh auf - Lindemann (Germany) 06
13) (14) Inappropriate behaviour - Lime Cordiale (Australia) 04
14) (16) Stuck in the middle - Rhea (Belgium) 04
15) (15) Good luck - Broken Bells (USA) 03

16) (28) Satellites - Compact Disk Dummies & Tom Barman (Belgium) 03
17) (04) Empires - Elbow (England) 10
18) (09) Identity theft - The Chats (Australia) 12
19) (21) Never let you - Georgia (England) 05
20) (23) White noise white heat - Elbow (England) 02

21) (22) Might be right - White Reaper (USA) 02
22) (--) Lose you to love me - Selena Gomez (USA) 01

https://www.youtube.com/watch?v=zlJDTxahav0

23) (10) Father of all ... - Green Day (USA) 08
24) (--) Hang on to yourself - Palaye Royale (Canada) 01

https://www.youtube.com/watch?v=cjSobSYXo_8

25) (20) You can't stop the girl - Bebe Rexha (USA) 05

26) (27) Evil flower - Noel Gallagher's High Flying Birds (England) 03
27) (--) Make this stop - Ten Times A Million (The Netherlands) 01

https://www.youtube.com/watch?v=TD9JrR_a8S0

28) (--) Chase the feeling - Wolfmother & Chris Cester (Australia) 01

https://www.youtube.com/watch?v=C_QFMjm7e-Y

29) (--) Don't start me now - Dua Lipa (England) 01

https://www.youtube.com/watch?v=oygrmJFKYZY

30) (25) Träum ja nur (Hippies) - Silbermond (Germany) 05

Moved on to Ralphy's Dutch Top 10:
(24) Orphans - Coldplay (England) 01

Off the hit(tip)s:
(13) Willing eyes - Kiev (USA) 07
(19) Blue bloods - Death Cab For Cutie (USA) 06
(26) Aftertaste - The Academic (Ireland) 05
(29) Slide away - Miley Cyrus (USA) 04
(30) Synthetic sympathy - Trash Boat (England) 05

You Bube Music Hitlists

Bube on twitter: @SBube

Click here for all videos in Ralphy's Dutch Top 10 & Bubi's Hit(tip)s:
You Bube Music week 45-2019

Ralphy's Potential Possibilities (Bubbling Under)

https://www.youtube.com/watch?v=OXmJHHIbxyg

Week 45

- Ik zag een nieuwe single van Nick Mulvey in een van de lijstjes terug, maar daardoor kwam ik uit bij het al eerder uitgebrachte Moment Of Surrender. Prachtig intiem liedje met veel gevoel en melodie.
- The Borders van Sam Fender klinkt als een kruising van The War On Drugs, The Killers en Bruce Springsteen. Leuk liedje dat het goed zal doen in grote zalen, als hij daar bekend genoeg voor wordt.
- Op de nieuwe plaat van Foals spelen gitaren de hoofdrol, maar mijn favoriete nummer is Into The Surf en dit nummer had eigenlijk niet misstaan op de vorige plaat met juist een hoofdrol voor de piano en synthesizer.
- Down is een fijne mellow hiphoptrack van Hemlock Ernst & Kenny Segal. Snelle flow over een rustige beat en melodie, lekker melancholisch.

01 (04) (03w) Big Thief - Forgotten Eyes (#1 1w)
02 (01) (03w) Patrick Watson - Here Comes The River (#1 1w)
03 (05) (05w) Tunnelvisions - Tropical Hotline
04 (03) (06w) Gang Starr & J. Cole - Family And Loyalty (#1 3w)
05 (08) (03w) Caroline Polachek - So Hot You're Hurting My Feelings
06 (11) (02w) Jacques Renault - Don't Wanna Stop (DJ Boring Remix)
07 (02) (06w) Röyksopp - I Just Don't Understand You (Lost Tapes)
08 (15) (02w) Elbow - White Noise White Heat
09 (---) (01w) Nick Mulvey - Moment Of Surrender
10 (10) (03w) White Reaper - Might Be Right
11 (07) (03w) Elbow - Empires
12 (16) (08w) Post Malone - Sunflower - Spider-Man: Into The Spider-Verse (Ft. Swae Lee) (#1 1w)
13 (19) (02w) BODEGA - Shiny New Model
14 (13) (05w) Georgia - Never Let You Go
15 (06) (04w) Skyzoo & Pete Rock - Eastern Conference All-Stars (Ft. Westside Gunn, Conway, Benny The Butcher & Elzhi)
16 (20) (02w) Inhaler - Ice Cream Sundae
17 (14) (02w) Automatic - Calling It
18 (---) (01w) Sam Fender - The Borders
19 (---) (01w) Foals - Into The Surf
20 (---) (01w) Hemlock Ernst & Kenny Segal - Down

Exits:
(09) (05w) The New Pornographers - Falling Down The Stairs Of Your Smile
(12) (03w) GoGo Penguin - Time-Lapse City
(17) (05w) Liam Gallagher - One Of Us
(18) (04w) The New Pornographers - The Surprise Knock
Maus' Weeklijst 2019
Maus' Tipparade

01. (04) (5w) Angèle - Flou
02. (12) (2w) Paul Kalkbrenner - No Goodbye
03. (01) (3w) Regard - Ride It
04. (15) (7w) Brihang - Oelala
05. (10) (5w) Lana Del Rey - Fuck It I Love You
06. (11) (6w) Leon Bridges - That Was Yesterday
07. (==) (1w) Stef Kamil Carlens - Back On The Road
08. (14) (6w) A-Lin — 有一种悲伤
09. (06) (3w) Billie Eilish - All The Good Girls Go To Hell
10. (==) (1w) Eefje De Visser - Bitterzoet
11. (02) (5w) Elbow - Empires
12. (19) (2w) Geike - All Over
13. (08) (7w) Het Zesde Metaal - Tid Van Ton
14. (==) (1w) Portland - Killer's Mind
15. (==) (1w) Rosalia - Yo x Ti, Tu x Mi
16. (05) (3w) Aya Nakamura - Pookie
17. (==) (1w) Billie Eilish - When The Party's Over
18. (07) (3w) Celeste - Strange
19. (18) (2w) Ed Sheeran - Beautiful People
20. (==) (1w) Sons - Waiting On My Own

Stormachtige 20 - week 45

1 | Roosbeef - Menselijke Mensen #1
2 | Tame Impala - It Might Be Time
3 | Eefje de Visser - Bitterzoet #3
4 | Het Zesde Metaal - Ouder Worden
5 | Portland - Killer's Mind
6 | Automatic - Signal
7 | Declan McKenna - British Bombs
8 | Broken Bells - Good Luck
9 | Pumarosa - Into The Woods
10 | Otha - Tired and Sick

11 | Destroyer - Crimson Tide
12 | HAIM - Now I'm In It
13 | The Big Moon - Your Light
14 | Foals - The Runner
15 | Michael Kiwanuka - Hero
16 | HALIE - Good Kids
17 | Torres - Good Scare
18 | FKA Twigs - sad day #NIEUW
19 | Lucy Dacus - Fool's Gold #NIEUW
20 | Tennis - Runner #NIEUW

cosmic kid (moderator)
Paddy's Top 40 - Week 45

1 1 5 Declan McKenna - British Bombs
2 2 5 Sam Fender - The Borders
3 4 7 Bombay Bicycle Club - Eat, Sleep, Wake (Nothing But You)
4 3 7 Foals - The Runner
5 6 6 Elbow - Empires
6 7 7 Big Thief - Not
7 5 6 Inhaler - Ice Cream Sundae
8 8 4 Portland - Killer's Mind
9 24 5 Death Cab For Cutie - To The Ground
10 26 7 Sea Girls - Violet

11 25 2 Editors - Black Gold
12 22 2 Grimes, i_o - Violence
13 10 5 Lana Del Rey - Fuck It I Love You
14 9 7 girl in red - i'll die anyway.
15 27 4 Olivia Jean - Brushfire
16 11 4 EUT - It's Love (but it's not mine)
17 12 4 Africa Express, Sibot - Johannesburg
18 19 7 Inhaler - My Honest Face
19 23 4 Stereophonics - Fly Like An Eagle
20 34 2 The Menzingers - Anna

21 ** 1 Nick Cave & The Bad Seeds - Bright Horses *
22 13 7 Squid - The Cleaner
23 15 4 DIIV - Blankenship
24 36 2 Lola Marsh - Echoes
25 17 5 King Princess - Ain't Together
26 35 6 Bat For Lashes - Feel For You
27 14 5 Thom Yorke - Traffic
28 18 3 Elbow - Dexter & Sinister
29 RE 7 TOOL - Fear Inoculum
30 20 3 The Japanese House - Something Has To Change

31 31 7 DIIV - Skin Game
32 30 2 Tamino - Crocodile
33 21 3 Mondo Gozmo - Black Cadillac
34 RE 4 Pumarosa - Fall Apart
35 ** 1 Eefje De Visser - Bitterzoet
36 RE 7 The Murder Capital - Don't Cling To Life
37 16 5 White Lies - Hurt My Heart
38 32 3 clipping. - Nothing Is Safe
39 33 2 The Chats - Identity Theft
40 40 2 Metronomy - Insecurity

* = ja, een albumtrack

Week 43
- Ik heb echt genoten van Michael Kiwanuka's album, afgelopen week. Zijn Hero is mijn favoriet van deze week. Zo'n mooi nummer.
- Lucy Dacus komt nieuw binnen met een single die al een paar weken oud is. Maar wat een heerlijke cover van Bruce Springsteen is dat! Haar EP kwam afgelopen vrijdag uit en daarom herinnerde ik mezelf eraan hoe goed die cover is.
- Dan Selena Gomez. Ik ben geen super fan van haar uptempo werk, maar haar rustige nummers liggen me meer. Denk bijvoorbeeld aan Only You (een cover van Yazoo voor de soundtrack van 13 Reasons Why). Lose You to Love Me is ook zo'n fijne track.

1. (1) (3w) Coldplay - Arabesque
2. (2) (4w) Beck - Uneventful Days
3. (4) (7w) Sam Fender - The Borders
4. (5) (7w) Big Thief - Not
5. (6) (7w) The 1975 - People
6. (16) (2w) Michael Kiwanuka - Hero
7. (3) (7w) Taylor Swift - Lover
8. (10) (4w) Harry Styles - Lights Up
9. (7) (7w) Declan McKenna - British Bombs
10. (9) (3w) Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind Of Love)
11. (12) (2w) Leonard Cohen - Happens to the Heart
12. (13) (4w) Lars and the Magic Mountain - Come Running
13. (15) (3w) Marnix Emanuel – New York
14. (14) (7w) Sam Fender - Hypersonic Missiles
15. (11) (3w) Conan Gray - Maniac
16. (19) (2w) Tame Impala - It Might Be Time
17. (8) (7w) elbow - Empires
18. (18) (6w) Niall Horan - Nice To Meet Ya
19. (NEW) (1w) Lucy Dacus - Dancing in the Dark
20. (NEW) (1w) Selena Gomez - Lose You To Love Me

17. (18) (3w) The Japanese House - Something Has to Change
20. (9) (6w) Lana Del Rey - Fuck It I Love You

Daarnaast deze week ook afscheid genomen van de volgende nummers:
17. (3w) The Japanese House - Something Has to Change
20. (6w) Lana Del Rey - Fuck It I Love You

https://www.youtube.com/watch?v=fb_S4aWI6Og

https://open.spotify.com/user/11137559797/playlist/5zzgjKZcYTE7zeQxhYEGNC?si=8gJHLdlGQauK_qhuwy0r7Q

week 45 van 2019 - met veel stijgers in de top 15 die elkaar vast in de weg gaan zitten komende weken.
Daarbij komen dan ook nog 5 binnenkomers.
Als hoogste, dat is bijzonder, een nummer dat ik leerde kennen doordat ik er op stemde bij de song van het jaar van 3voor12. Lewsberg stond in die lijst, daar wilde ik best op stemmen. Na het indienen van het stemlijstje werd ik pas benieuwd welk nummer ze gekozen hadden en bleek het helemaal geen albumtrack te zijn maar een nieuwe single! Na beluistering bleek overigens dat ik het nummer best al kende want ze speelden het sowieso op BKS al en misschien ook bij hun optreden dat ik vorig jaar zag ook wel. Dus die mag meteen hoog binnenkomen, heerlijk nummer.
The Kut dan, die band ontdekte ik vorig jaar en nu via get in her ears zag ik dat ze een nieuwe single hadden. Misschien heb ik ze ook wel via die site leren kennen trouwens. Het nummer doet mij denken aan iets als L7.
Eliza & The Delusionals leerde ik kennen via het steunfonds van Orinoco radio en bijbehorende website Wall of Sound. Soms staat daar wel iets in wat de moeite waard is Deze single begint op zich prima, weinig bijzonders maar wel aangenaam tot in het eind toch nog even de langverwachte versnelling komt.
Best Coast is terug Na het kindermuziekalbum van vorig jaar nu weer een 'echte' single en die klinkt meteen erg herkenbaar, hoewel wat aan de voorzichtige kant. Mag nog even groeien en daarom nog even niet zo hoog.
Fresh stond eerder dit jaar al in m'n top 10, na het uitbrengen van een erg kort album is er nu een single die nog geen anderhalve minuut duurt. Het klinkt wel gewoon lekker, eh, fris, en punk(popp)y.

https://www.youtube.com/watch?v=B7RiOQ_w7vA

01 (01) 05 EUT - It's Love (But It's Not Mine) 2x1
02 (02) 07 Vanessa Paradis - Vague à l'âme soeur 1x1
03 (05) 03 Tape Toy - Dance Till Your Legs Hurt, Baby
04 (03) 09 Grimes & i_o - Violence 2x1
05 (14) 03 Saltwater Sun - Mouthbreather
06 (04) 09 Pip Blom - Freckles
07 (08) 07 Hooverphonic - Horrible Person
08 (12) 04 Drauve - Out of It
09 (10) 05 Donna Blue - Desert Lake
10 (15) 03 The Orielles - Come Down on Jupiter
11 (13) 04 Ali Barter - Big Ones
12 (20) 02 Secret Shame - Calm
13 (16) 04 Say Sue Me - Good People
14 (06) 07 Krush Puppies - Favourite Girl
15 (18) 02 Roosbeef - Menselijke mensen
16 (11) 04 Fabienne Delsol - See How They Run
17 (07) 09 Abbie Ozard - On a Low
18 (21) 03 Ellen Krauss - Criminal to Love
19 (09) 08 Sea Change - Stepping Out
20 (--) 01 Lewsberg - Cold Light of Day
21 (17) 05 Honeyblood - Bubblegun
22 (25) 04 Hayley Mary - The Piss, The Perfume
23 (--) 01 The Kut - X-ray Eyes
24 (27) 03 Skye Wallace - Death of Me
25 (--) 01 Eliza & The Delusionals - Just Exist
26 (19) 08 Kate Teague - Sweetheart
27 (34) 02 Morado - Bird of Paradise
28 (36) 02 Something Leather - Lullaby
29 (32) 02 Sløtface - S.U.C.C.E.S.S.
30 (31) 02 Gold Baby - Philadelphia
31 (--) 01 Best Coast - For the First Time
32 (23) 08 Amy O - Planet Blue
33 (22) 12 Ariel View - Friday Nights 1x1
34 (24) 14 Melys - Llawenydd 5x1
35 (26) 06 Sløtface - Sink or Swim
36 (28) 07 Just Mustard - Seven
37 (--) 01 Fresh - Cinema Woes
38 (29) 05 Seaside - Joyride
39 (30) 05 Mooon - Another State of Mind
40 (33) 09 Black Monsoon - Jabberwocky

Verdwenen
(35) 06 Fleur - Mon ami Martien
(37) 03 Shybits - Crying
(38) 03 Julien Baker - Tokyo
(39) 02 Ringo Starr - Grow Old with Me
(40) 05 Dry Cleaning - Sit Down Meal

https://www.youtube.com/watch?v=pofZ9G0k9Vw

https://open.spotify.com/user/fokranja/playlist/00izwch37OVBX6sKMSE9HT

https://www.youtube.com/watch?v=1DkjY_LAdCE

Week 45: Terug van een mooie rondreis door Jordanie en heb ondertussen weer wat kunnen bijluisteren wat leidt tot een grote kuis in mijn lijst met maar liefst 10 nieuwkomers, het ontroerende Here Comes The River van Patrick Watson palmt de 1ste plek in:
- The Innocence Mission zijn al 30 jaar actief en komen volgend jaar met nieuw album. On Your Side is weer zo'n typisch intimistisch folkliedje van hen met de zachte herkenbare stem van Karen Peris
- De vorige single van FKA twigs met Future vond ik wat te conventioneel voor haar doen maar met Sad day is het wel raak bij mij. Ontroerend gezongen en met een fraaie minimalistische productie van Nicolas Jaar en Skrillex (!).
- Fool's Gold van Lucy Dacus (geen Stone Roses cover) is de laatste single van haar holiday EP en moet zowat het eerste nieuwjaarssong van dit jaar zijn. Zoals gewoonlijk een melancholisch nummer met een knappe tekst.
- Bright Horses van Nick Cave is sinds deze week de nieuwe nr 1 van de Afrekening bij Studio Brussel dus single of geen single dat lijkt me voldoende om hem ook in mijn lijst op te nemen
- Verder de terugkeer van Agnes Obel en Torres, de nieuwste van The Orielles (die ik oa al bij ranja zag passeren) en de laatste van Villagers

01. (05) (3w) Patrick Watson – Here Comes The River #1
02. (02) (4w) Matt Berninger (feat. Phoebe Bridgers) – Walking on a String
03. (19) (3w) Leonard Cohen – Happens to the Heart
04. (01) (5w) Julien Baker – Tokyo #2
05. (03) (6w) Big Thief – Forgotten Eyes
06. (10) (5w) Great Grandpa – Bloom
07. (04) (8w) Portland – Killer’s Mind #2
08. (09) (6w) Caroline Polachek – Look At Me Now
09. (==) (1w) The Innocence Mission – On Your Side
10. (16) (4w) JFDR – Taking A Part Of Me

11. (05) (6w) Great Grandpa – Digger
12. (==) (1w) FKA twigs – sad day
13. (07) (8w) DIIV – Blankenship
14. (21) (4w) Hollow Coves – Anew
15. (22) (3w) Donna Blue – Desert Lake
16. (==) (1w) Lucy Dacus – Fool’s Gold
17. (08) (9w) Angel Olsen – Lark #1
18. (12) (8w) Efterklang – Uden ansigt
19. (==) (1w) Destroyer – Crimson Tide
20. (==) (1w) Nick Cave & The Bad Seeds – Bright Horses

21. (26) (3w) Låpsley – My Love Was Like the Rain
22. (11) (9w) Abbie Ozard – On A Low
23. (23) (6w) CHVRCHES – Death Stranding
24. (==) (1w) Agnes Obel – Island Of Doom
25. (18) (7w) The Japanese House – Something Has To Change
26. (38) (3w) Portland – Lady Moon
27. (28) (4w) Eefje de Visser – Bitterzoet
28. (==) (1w) TORRES – Good Scare
29. (15) (12w) Lana Del Rey – The Greatest #3
30. (==) (1w) The Orielles – Come Down On Jupiter

31. (13) (9w) Perfume Genius – Eye in the Wall
32. (14) (9w) Queen of Jeans – All the Same
33. (17) (8w) Georgia – Never Let You Go
34. (20) (10w) Grimes & i_o – Violence
35. (==) (1w) Michael Kiwanuka – Hero
36. (40) (3w) Chantal Acda – Tumanako
37. (31) (5w) Caribou – Home
38. (24) (5w) Angie McMahon – Take It With Me
39. (25) (4w) Bruce Springsteen – The Wayfarer
40. (==) (1w) Villagers – Did You Know?

Exit:
Big Thief – Not (12w)
Cigarettes After Sex – Heavenly (10w)
Queen of Jeans – Get Lost (10w)
Konradsen – Television Land (10w)
Ali Barter – January (6w)
Kate Teague – Sweetheart (6w)
Soccer Mommy – Lucy (7w)
Sudan Archives – Confessions (5w)
Vagabon – Every Woman (3w)
POLIÇA – Driving (4w)

https://open.spotify.com/user/stardust3000/playlist/2YWOYLr7VgtAYlvmeakI1P?si=TrchjCNwRYK5yoAc5SIrRA

Ik heb Torres ook al beluisterd maar vond 't nog niet heel bijzonder in vergelijking met bv Sprinter.

ranja schreef:
Ik heb Torres ook al beluisterd maar vond 't nog niet heel bijzonder in vergelijking met bv Sprinter.

Sprinter is een van mijn favoriete songs van de laatste jaren dus de lat ligt hoog voor haar. Moet de nieuwe single nog wat meer beluisteren maar deze bevalt me al meer dan de meeste songs van haar vorige album waar ik moeilijk kon ingeraken

Week 44:

01 (03) (2w) Coldplay - Arabesque (#1 1w)
02 (01) (5w) clipping. - Nothing is Safe (#1 3w)
03 (06) (6w) Broken Bells - Good Luck
04 (02) (8w) Grimes & i_o - Violence
05 (15) (2w) Destroyer - Crimson Tide
06 (09) (5w) Thom Yorke - Traffic
07 (23) (2w) Just Mustard - Seven
08 (05) (5w) flor - money
09 (04) (9w) The Slow Show - Low (#1 1w)
10 (13) (3w) Nick Mulvey - In The Anthropocene
11 (19) (3w) Julien Baker - Tokyo
12 (--) (1w) Pumarosa - Into The Woods
13 (08) (7w) Alex the Astronaut - I Like To Dance (#1 2#w)
14 (07) (6w) Portland - Killer's Mind
15 (10) (7w) Declan McKenna - British Bombs
16 (18) (5w) Bat For Lashes - The Hunger
17 (12) (9w) Half Moon Run - Then Again
18 (--) (1w) Lewsberg - Cold Light of Day
19 (21) (3w) Lana Del Rey - Fuck it I love you
20 (22) (4w) Helge - A Minute Without
21 (30) (2w) Patrick Watson - Dream for Dreaming
22 (11) (6w) TaxiWars - Drop Shot
23 (26) (4w) Eefje de Visser - Lange Vinnen
24 (20) (4w) Suzy V - Sound Of The Sea
25 (--) (1w) Leonard Cohen - Happens to the Heart
26 (27) (3w) Annabel Allum - Not Where You Pretend You Are
27 (--) (1w) Iggy Pop - Loves Missing
28 (--) (1w) Bonny Light Horseman - Deep In Love
29 (--) (1w) Michael Stipe - Your Capricious Soul
30 (--) (1w) Låpsley - My Love Was Like The Rain

Uit:
(14) (6w) Waltzburg - Friends
(16) (10w) Holy Holy - Frida (#1 3w)
(17) (4w) Creep Show - Uneffable
(24) (2w) Blackbird - Tell Your Mama
(25) (2w) Lars and the Magic Mountain - Come Running
(28) (7w) Frank Turner - Nica
(29) (5w) Pumarosa - Fall Apart

11 november 2019

https://www.youtube.com/watch?v=_jspYDdxGvM

01 05 06 talla 2xlc / taucher - electric dreams
02 01 10 greeicy / juanes - minifalda
03 02 08 juanes / sebastián yatra - bonita
04 03 08 marc korn / empyre one / mel - der mann mit dem koks (hardstyle radio edit)
05 20 06 mind enterprises - monogamy
06 29 06 atlantis - fiji (reorder remix)
07 06 05 aquagen - more than this
08 08 03 aquagen - more than this (hardstyle edit)
09 04 03 mylène farmer - je te rends ton amour (live 2019)
10 18 05 the human league - don't you want me (praia 2019 edit)
11 11 11 ram / susana - northern star (ciaran mcauley remix)
12 07 11 dimension - if you want to
13 12 09 neelix - the twenty five (official nature one anthem 2019)
14 09 10 ram - umami
15 23 04 tommy conway / deirdre mclaughlin - guide your way (asteroid remix)
16 19 11 empyre one - moonlight shadow (flashback one radio edit)
17 10 10 eximinds / natalie gioia - i will always be with you
18 16 06 mart sine / natalie gioia / arczi - deja vu
19 13 04 markus schulz / adina butar - breathe me to life (daxson remix)
20 17 10 micast / kya - moonlight shadow
21 22 04 dj ice k. / rama - living on video
22 15 07 fsdw - wknd (mindblast remix)
23 31 05 matt nash - i won't let you down
24 25 14 tini - suéltate el pelo
25 14 14 sheila & black devotion - spacer (monsieur willy remix)
26 26 17 paul denton / audrey gallagher - beneath the stars
27 79 04 markus schulz / alina eremia - you light up the night (richard durand remix)
28 21 04 popcorn poppers / tommy b. - last forever
29 32 03 natti natasha / romeo santos - la mejor versión de mi (remix)
30 34 11 charles j. - paris latino
31 — 01 talla 2xlc - fascinated
32 33 15 lookee / rachel barror - queen for the day
33 30 04 ashley wallbridge - on the move
34 48 02 bob marley / the wailers - one love (gaw & offline bootleg)
35 42 05 allen watts / steve dekay - hologram
36 27 05 majestic / patti low - not over yet
37 37 02 paul denton - back to bloemendaal
38 24 08 da tweekaz / crystal lake - keep on rockin'
39 36 10 the police - every breath you take (exezor ft. hu2dz hardstyle bootleg)
40 51 03 wildstylez / kifi - into the wild
41 41 03 barthezz - on the move (e-legal & qaos hardstyle bootleg)
42 40 02 you & i - suitcase stories (sir-g & dirrrty dirk radio remix)
43 28 15 mick miles - irgendwie, irgendwo, irgendwann
44 39 08 fsdw - wknd
45 35 12 enemy contact - back to shore
46 43 22 gvbbz - look at the sky
47 54 05 rockefeller - same man
48 87 02 rameses b. - open your eyes (nct remix)
49 44 17 the thrillseekers / stine grove - how will i know (a & z extended remix)
50 60 05 markus schulz / nikki flores - we are the light (artento divini remix)
51 61 08 darren porter / ana criado - dream like i do
52 — 01 boxplot / ownglow - polaroids of you
53 45 13 adrima - discoland (rave busters remix)
54 94 09 roger shah / natalie gioia - save the world
55 67 04 u96 / dj t.h. / nadi sunrise - night in motion (original club mix)
56 38 03 mylène farmer - pourvu qu'elles soient douces (live 2019)
57 — 01 waio / bryan kearney - futura (will rees remix)
58 70 16 adrima - discoland 2019
59 64 14 assaf - more than this
60 63 08 armin van buuren / rising star / alexandra badoi - cosmos
61 52 02 matrix & futurebound / ayak - follow me (polygon remix)
62 66 02 bigtopo / omar diaz - hanuman
63 53 02 manuel le saux - battle royale (dustin husain remix radio edit)
64 71 06 friction / kanine - your love
65 62 06 beatsole / enzo - under sails
66 55 12 stylus / løren - here we go again
67 46 19 enemy contact / hardstyle pianist / sewy - eternity
68 88 04 le shuuk / sunbeam - outside world
69 56 22 veracocha - carte blanche (khomha remix)
70 77 04 greg downey - infinity
71 73 02 ram / stine grove - saving angel
72 47 03 mylène farmer - désenchantée (live 2019)
73 74 16 ruslan radriges / mantra / betsie larkin - the only
74 72 12 andrew rayel / haliene - take all of me
75 49 04 trash gordon - moonlight shadow
76 — 01 jason parker - voyage voyage
77 50 05 gvbbz / frances sia - better life
78 — 01 roman messer - blossom
79 85 06 superpig - you will never walk alone
80 57 12 artento divini - kalpa (onstage radio 100 anthem)
81 80 02 leroy moreno - ascension
82 91 09 talla 2xlc - frenetic
83 84 04 da tweekaz / diandra faye - the wire
84 75 03 mylène farmer - california (live 2019)
85 — 03 headhunterz - home
86 89 03 main circus - rock the drum
87 — 01 da tweekaz / sound rush / ruby prophet - take me away
88 — 01 crystal lake - circles
89 86 02 ben snow - out in the streets
90 65 26 enyqma - eternal space
91 95 02 daddy yankee - que tire pa lante
92 — 01 talla 2xlc - mosaic
93 92 36 sephyx / syren - breathe hardstyle
94 78 22 betoko / trans-x - living on video (betoko mix)
95 — 01 metta & glyde - lacuna
96 100 13 deejay pat b. - 2004 (dark-e remix)
97 97 12 aries - herbsmoke (benny page remix)
98 — 01 atmozfears - the whistle
99 68 27 sylence - noon
100 58 20 hyperion - rush of life

Top 100 on Spotify - open.spotify.com

Week 45:

1. (1) (7w) Holy Holy - Maybe You Know
2. (3) (4w) Eefje de Visser - Bitterzoet
3. (5) (4w) The Yukon Club - Gloom
4. (6) (12w) TR/ST - Iris
5. (2) (9w) Foals - The Runner
6. (4) (5w) Matthew Halsall - It's What we Do
7. (12) (2w) Coldplay - Arabesque
8. (10) (7w) White Lies - Hurt my Heart
9. (7) (9w) Editors - Black Gold
10. (8) (12w) Efterklang - I dine ojne

11. (9) (12w) Inhaler - My Honest Face
12. (11) (8w) Grimes, i_o - Violence
13. (17) (3w) Fink - Out Loud
14. (16) (3w) Wire - Cactused
15. (15) (5w) The Twilight Sad - Public Housing
16. (23) (2w) Tame Impala - It might be Time
17. (25) (2w) Bruce Soord - All this will be yours
18. (24) (2w) Drab Majesty - The Other Side
19. (29) (2w) Courteeners - More.Again.Forever.
20. (-) (1w) Half Moon Run - Favourite boy

21. (-) (1w) White Lies - Falling Out Without Me
22. (-) (1w) Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind of Love)
23. (13) (15w) Drab Majesty - Oxytocin
24. (20) (17w) The New Division - Fascination
25. (30) (2w) Pet Shop Boys - Dreamland
26. (21) (7w) DIIV - Blankenship
27. (-) (1w) No-Man - Love you to Bits (Bits 1)
28. (-) (1w) Jessie Ware - Mirage (Don't stop)
29. (-) (1w) Klangstof - Blank Page
30. (-) (1w) Villagers - Did you Know

10-11-19
1 (1) Elbow – White Noise White Heat
2 (2) Death Cab for Cutie – Blue Bloods
3 (3) Elbow - Empires
4 (4) Portland – Killer’s Mind
5 (10) Eefje de Visser - Bitterzoet
6 (7) Pip Blom – Freckles
7 (9) Death Cab for Cutie – To the Ground
8 (8) Mooon – Another state of Mind
9 (11) Dope Lemon – Salt & Pepper
10 (14) Blood Red Shoes – Kid don’t be so shy
11 (18) Rex Rebel – Big Shot
12 (13) Broken Bells – Good Luck
13 (17) Great Grandpa - Bloom
14 (20) Caroline Polachek – Look at me now
15 (-) Portland – Lady Moon
16 (-) Starcrawler – No More Pennies
17 (-) David Keenan – Altar Wine
18 (-) Say Sue Me – Good People
19 (19) DeWolff – It ain’t Easy
20 (-) Hanni El Khatib, Frank Leone – Solid Gold

Uit:
16 Fleur – Mon Ami Martien
15 Pip Blom - Tired
12 Whitney – Forever Turned Around
6 Greta van Fleet – Always There
5 Clairo – Sofia

Wederom de allermooiste; Natacha Atlas​ met Maktoub
5 _ nieuwe binnenkomers, waarvan 1 re-entry
8 stippen
5 superstippen voor; Grimes​ + I_o​, Charly XCX + Christine and the Queens​, Orbital​, Chase & Status​ + Kabaka Pyramid​ en Coldplay​.
María José Llergo​ staat nu 10 weken genoteerd en is een van de grootste hits van het jaar.
Video's: Eigenwijze 30 - YouTube

Geef hier jouw stem door: QuestionPro Poll - Stemlijst Eigenwijze 30 voor week 45 van 2019

Eigenwijze 30 week 44 van 2019

deze week vorige week aantal weken Artiest Titel
1. 1 8 Natacha Atlas Maktoub
2. 4 4 Dirty Loops​ Work shit out
3. 5 5 Heather Nova​ Just kids
4. 2 6 Brockhampton No halo
5. 8 5 Mísia Ausência
6. 12 3 Grimes + i_o Violence
7. 9 5 Big thief Not
8. 3 10 María José Llergo Me miras pero no me ves
9. 16 2 Charli XCX + Christine and the queens Gone
10. 17 4 Orbital Buried deep within / Impact (+ remix)
11. 11 2 Foals The runner
12. 14 2 Sami Yusuf + Sevda Alekperzadeh The garden (Girdim yarin bagçasina)
13. 7 7 Holly Herndon Frontier
14. 19 4 Cellar darling Drown
15. 23 3 Chase & Status + Kabaka Pyramid Murder music
16. 6 6 Lamb Bulletproof
17. 18 3 Tinariwen + Cass McCombs Kel tinawen
18. 20 4 Ibrahim Maalouf + Harold López-Nussa Una rosa blanca
19. 10 6 Clipping. Nothing is safe
20. _ 1 Coldplay Orphans / Arabesque
21. 15 5 Opeth Svekets prins (Dignity)
22. 21 2 Gaye Su Akyol Istikrarli hayal hakikattir
23. _ 1 Fontaines D.C. Boys in the better land
24. - 6 Flume + London Grammar Let you know (+ remix)
25. 24 6 Snarky puppy Bad kids to the back
26. 28 4 Apparat Voi_Do
27. _ 1 The Hu The great Chinggis Khaan
28. _ 1 Djrum Hard to say / Tournesol
29. 26 3 Huun huur tu + Anewal Tamiditin - Bolur daa bol
30. 27 2 Cochemea All my relations
http://www.eigenwijze30.nl/images/ew30-2019week44.jpg

https://open.spotify.com/user/eigenwijze3/playlist/56zVbCZhcqV53obBZd6fSd

Tit's Top 30:
Pos. Vor. #w Artiest - Nummer #
1 1 7 Georgia - Never Let You Go #3
2 16 2 COEO - Matchbox
3 2 5 Storken - Lille Vals
4 8 2 James Shinra - Signs
5 5 3 Matt Berninger & Phoebe Bridgers - Walking on a String
6 3 3 clipping. - Blood of the Fang
7 11 2 Destroyer - Crimson Tide
8 12 2 KOKOKO! - Kitoko
9 4 5 Gang Starr feat. Joe Cole - Family and Loyalty
10 10 3 Jenny Hval feat. Laura Jean - Accident
11 6 14 Black Country, New Road - Sunglasses #4
12 - 1 Gyedu-Blay Ambolley - Black Woman
13 27 2 Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind of Love)
14 15 3 Compro Oro - Miami New Wave
15 21 2 Richard Dawson - Two Halves
16 7 5 Yves Tumor feat. Hirakish, Napolian & ANTHEM - Applaud
17 20 2 Tropical Fuck Storm - Braindrops
18 9 11 Peaking Lights - Mirror in the Sky
19 - 1 The Chemical Brothers - Eve of Destruction [KOKOKO! Remix]
20 - 1 Tunnelvisions - Tropical Hotline
21 14 3 SHHE - Eyes Shut
22 17 12 clipping. - Nothing Is Safe #4
23 - 1 Giant Swan - Pandaemonium
24 19 5 Free Nationals feat. JID, Khadja Bonet & MIKNNA - On Sight
25 13 7 Jesca Hoop - Red White and Black
26 - 1 (Sandy) Alex G - Southern Sky
27 - 1 Lalalar - Yalniz Ölü Baliklar Akintiyi Takip Eder
28 18 5 Dengue Dengue Dengue - Ágni
29 22 3 DJ Premier feat. Westside Gunn, Conway & Benny the Butcher - Headlines
30 25 3 Floating Points - Anasickmodular

Uit de lijst:
23 4 Dengue Dengue Dengue feat. Sarah Van & Mikongo - El Cavilante
24 7 Skinny Pelembe - No Blacks, No Dogs, No Irish
26 9 BCUC - The Fantastic Journey with Mr. Van Der Merwe
28 10 HTRK - New Year's Day
29 2 Portland - Killer's Mind
30 9 Chelsea Wolfe - Be All Things

Tit's Trending Tunes:
Tourist - Wild 4 w
Frank Ocean - DHL 3 w
Hungry feat. Freddie Gibbs - Never Had Shit 2 w
Lalalar - Hata Benim Göbek Adim 2 w
The Game feat. Anderson .Paak - Stainless 2 w
Vince Staples - Sheet Music - Episode 2 2 w
Atmosphere - Bde Maka Ska 1 w
Aziza Brahim - Hada Jil 1 w
Caroline Polachek - So Hot You're Hurting My Feelings 1 w
clipping. feat. Shabazz Palaces - Aquacode Databreaks 1 w
Lapalux feat. Lilia - Limb to Limb 1 w
Marsol feat. Nicolas Jaar - El Bandido 1 w
Omar Souleyman - Shi Tridin 1 w
Palmiyeler - Harika 1 w
Personal Trainer - The Lazer 1 w
ROSALÍA - A Palé 1 w
The Homesick - I Celebrate My Fantasy 1 w

01 (04) Coldplay - Arabesque
02 (02) Nick Cave And The Bad Seeds - Bright horses
03 (03) Eefje De Visser - Bitterzoet
04 (14) Portland - KIller's mind
05 (05) Grimes - Violence i_o
06 (08) The Slow Show - Eye to eye
07 (22) Brihang - Rommel
08 (01) Caribou - Home
09 (13) Angel Olsen - Lark
10 (23) Foals - Into the surf
11 (12) Froze, Joppe Tanghe - Witte wolke
12 (06) Paul Kalkbrenner - No goodbye
13 (RE) Het Zesde Metaal - Tid van ton
14 (15) Tei Shi, Blood Orange - Even if it hurts
15 (XX) Leonard Cohen - Happens to the heart
16 (25) Destroyer - Crimson tide
17 (07) Cigarettes After Sex - Heavenly
18 (XX) Gang Starr, J. Cole - Family and loyalty
19 (28) E.L.O. - From out of nowhere
20 (29) Elbow - White noise white heat
21 (21) Foals - Neptune
22 (XX) Millionaire - Cornucopia
23 (XX) Meduza, Becky Hill, Goodboys - Lose control
24 (24) Celeste - Strange
25 (11) Michael Kiwanuka - Piano joint (This kind of love)
26 (XX) Whispering Sons - Stalemate
27 (10) BROCKHAMPTON - DEARLY DEPARTED
28 (XX) Pumarosa - Into the woods
29 (17) Clipping, The Rita, Elcamino, Benny The Butcher - La mala ordina
30 (19) Flume, Vera Blue - Rushing back

Verdwenen :

XX (09) Blood Red Shoes - Kids don't be so shy
XX (16) Frank Ocean - DHL
XX (18) The Japanese House - Something has to change
XX (20) Compact Disk Dummies, Tom Barman - Satellites
XX (26) Michael Kiwanuka - You ain't the problem
XX (27) Alice Boman - Wish we had more time
XX (30) TR/ST - Destroyer

Dim
Binnen De Zestien 09/11/2019

01 01 01 (9w) Royksopp - I Just Don't Understand You [The Lost Tapes] 5X1
02 02 09 (3w) Patrick Watson - Here comes the river
03 03 ---- (2w) Pumarosa - Into the Woods
04 04 02 (9w) Angel Olsen - Lark
05 10 12 (4w) Julien Baker - Tokyo
06 06 03 (7w) White Lies - Hurt my heart
07 07 04 (7w) DIIV - Blankenship
08 09 10 (6w) Grimes - Violence
09 08 07 (8w) Georgia - Never let you go
10 05 06 (3w) Omar Souleyman - Layle
11 -------- (1w) Klangstof - Blank Page
12 13 13 (4w) Man Without Country - Forever Endeavour [Tungorna Remix]
13 -------- (1w) Metronomy - La grenade
14 14 11 (13w) Chelsea Wolfe - Be all things
15 -------- (1w) White Lies - Falling out without me
16 15 15 (11w) Flume & London Grammar - Let You Know [Nathan C Remix]

Buiten De Zestien
11 05 02 (9w) Coyu & Moby - I may be dead, but one day the world will be beautiful again 3X1
12 08 07 (5w) Gang Starr & J. Cole - Family & Loyalty
16 16 14 (7w) Georgia & The Black Madonna - About work the dancefloor [The Black Madonna Remix]

Ik was wat uitgekeken op mijn lijst en daarnaast veel nieuws ontdekt, dus concluderend: flink de bezem er door heen.

Oh en ik weet niet of iemand het leest, maar ik ga weer wat korte toelichtingen schrijven.

Nieuw zijn:
- A Winged Victory For The Sullen met een heerlijk sereen en hypnotiserend stukje ambient
- Moor Mother met hiphop in een industriele mantel en snijdende teksten
- FKA twigs met naast een prachtig album een prachtig vierde single. Wát een stem, breekbaar maar krachtig tegelijk
- Dua Lipa die doet waar ze goed in is, funky popliedjes van de bovenste plank afleveren
- Rosalía, iedereens favoriete Spaanse popfenoneem, sleutelt wat met haar sound, maar blijft toch de juiste snaren raken
- Wiki, the new hiphop kid on the block (voor mij dan, gaat eigenlijk al tijdje mee) maar wel bijgestaan door twee moderne rap-kanonnen. Heerlijke beat, zwevende instrumentals.
- Black Midi, toch wel een beetje de rock band waar je anno 2019 niet om heen kunt, die tonen dat ze geen one trick pony zijn
- Yung Lean met een luie beat, maar een atmosfeer van synthesizers alsof je een konijnenhol in tuimelt
- Kai Whiston met een... ja hoe moet ik dit nu omschrijven. progressieve electronica? post-rock/electronica? Dit en het hele album vormen een muzikaal eilandje op zich.
- Andy Stott met de meest sublieme dub techno van dit jaar, absoluut magistraal
- Róisín Murphy ontpopt zich tot een ware moderne disco queen

1. (2w) Destroyer - Crimson Tide
2. (2w) Hemlock Ernst & Kenny Segal - Down
3. (—) Andy Stott - Versi
4. (1w) Onoe Caponoe - Suicide City
5. (—) FKA twigs - Sad Day
6. (2w) Patrick Watson - Dream For Dreaming
7. (3w) Cass McCombs - Confidence Man
8. (1w) Mount Eerie & Julie Doiron - Belief Pt. 2
9. (3w) Perfume Genius - Pop Song
10. (1w) Agnes Obel - Island of Doom
11. (—) A Winged Victory For The Sullen - The Rhythm Of a Divinding Pair
12. (2w) Blood Incantation - Inner Paths (To Outer Space)
13. (1w) Golden Dawn Arkestra - Mama Se
14. (1w) Yeule - Pixel Affection
15. (1w) Deerhunter - Timebends
16. (—) Róisin Murphy - Narcissus
17. (2w) Andy Shauf - Things I Do
18. (1w) Coldplay - Arabesque
19. (1w) The 1975 - Frail State of Mind
20. (—) Moor Mother - After Images
21. (—) Dua Lipa - Don’t Start Now
22. (—) Rosalia - A Palé
23. (—) Wiki feat. Lil Ugly Mane & Denzel Curry) - Grim
24. (—) Black Midi - 7-eleven
25. (—) Yung Lean - Blue Plastic
26. (—) Kai Whiston - III - Blue Dots
27. (3w) Battles - A Loop So Nice…
28. (3w) Battles - They Played It Twice
29. (3w) Sudan Archives - Glorious
30. (3w) Wolf Parade - Against The Day

Uitgezwaaid:
(5w) Big Thief - Forgotten Eyes
(5w) clipping. - Blood Of the Fang
(4w) Lightning Bolt - Hüsker Dön’t
(4w) Nick Cave and The Bad Seeds - Ghosteen
(4w) Caribou - Home
(4w) Hovvdy - Ruin (My Ride)
(4w) FKA twigs - Home With You
(4w) Bonnie “Prince” Billy - In Good Faith
(4w) Guerilla Toss - Future Doesn’t Know
(4w) Ruby Yacht - Bulging Envelope
(3w) Jack Peñata - Murder

https://open.spotify.com/user/Tim_Otten/playlist/5Oq5bXduSXPfWVgQ296VUL

1 (5) Four Tet – Anna painting (5w) #1
2 (2) Clipping. – Nothing is safe (2w)
3 (--) Cocorosie - Smash my head (1w)
4 (--) Ásgeir - Youth (1w)
5 (4) Cigarettes After Sex - Heavenly (4w)
6 (7) Tyler, The Creator – EARFQUAKE (2w)
7 (--) Josin - In the blank space (1w)
9 (3) Lana Del Rey – The greatest (5w)
9 (--) Nick Cave & The Bad Seeds - Spinning song (1w)
10 (8) Wilco – One and a half stars (2w)
11 (11) Eefje De Visser - Bitterzoet (2w)
12 (6) Lizzo – Truth hurts (5w)
13 (13) Low Roar – Darkest hour (2w)
14 (12) Grimes - Violence (2w)
15 (1) Big Thief - Not (7w) #4
16 (9) girl in red – bad idea! (5w)
17 (14) The Juan MacLean – Feel like movin’ (4w)
18 (17) Portland – Killer’s mind (4w)
19 (--) FKA Twigs - sad day (1w)
20 (--) Jessie Ware - Mirage (don't stop) (1w)

Verdwenen:

10 Georgia – Never let you go (3w)
15 Ariel Pink - Stray here with you (6w)
16 TR/ST - Iris (7w)
18 Bombay Bicycle Club – Eat, sleep, wake (nothing but you) (1w)
19 Caribou – Home (1w)
20 JFDR – Taking a part of me (1w)

Simon's Top 21 week 45 (10/11/2019)

01 (01) |4w| EUT - It's Love (but it's not mine)
02 (02) |6w| Big Thief - Forgotten Eyes
03 (07) |3w| TAPE TOY - Dance Till Your Legs Hurt, Baby
04 (05) |5w| Julien Baker - Tokyo
05 (04) |9w| Foals - The Runner
06 (03) |6w| Portland - Killer's Mind
07 (09) |5w| CHVRCHES - Death Stranding
08 (13) |3w| White Lies - Hurt My Heart
09 (08) |9w| Sam Fender - The Borders
10 (06) |6w| Nick Cave & The Bad Seeds - Waiting for You

11 (16) |2w| Coldplay - Orphans
12 (14) |3w| Van Dik Hout - Werken aan het Wonder
13 (15) |3w| San Cisco - Skin
14 (10) |4w| Somebody's Child - Jungle
15 (19) |2w| Courtney Barnett - Keep On
16 (xx) |1w|Beabadoobee - I Wish I Was Stephen Malkmus
17 (12) |9w| Vancouver Sleep Clinic - Summer '09
18 (xx) |1w|Highly Suspect - Canals
19 (11) |7w| Sea Girls - Violet
20 (xx) |1w|BENEE - Find An Island

Door de achterdeur:
(17) |6w| Temples - Context
(18) |7w| Weezer - The End of the Game
(20) |8w| Death Cab for Cutie - Blue Bloods

In de wachtkamer:
Bear's Den - Only Son of the Falling Snow
Best Coast - For The First Time
DMA's - Silver
Ellis North - Final Dance
Golden Earring - Say When
HAIM - Now I'm in It
Het Zesde Metaal - Ouder Komen
Lauran Hibberd - Shark Week

panjoe (moderator)
Joe's Weekly Reckoning 2019 - Week 45 - [Week 44]

SPOTLIGHT: Na vier weken Yves Tumor neemt Galcher Lustwerk nu diens plek als nummer één in.

https://www.youtube.com/watch?v=hcYOPgK_HxY

01. (02) [05w] Galcher Lustwerk - Cig Angel #1
02. (03) [05w] clipping - Blood of the Fang
03. (04) [05w] Storken - Lille Vals
04. (01) [09w] Yves Tumor ft. Hirakish & Napolian - Applaud #4
05. (05) [07w] Mind Enterprises - Monogamy
06. (06) [07w] BROCKHAMPTON - DEARLY DEPARTED
07. (09) [04w] Gang Starr ft. J. Cole - Family and Loyalty
08. (13) [04w] Âme ft. Mathew Jonson - Transmoderna
09. (10) [05w] Jacques Renault - Don't Wanna Stop [DJ Boring Remix]
10. (07) [08w] Michael Kiwanuka - You Ain't the Problem

11. (15) [04w] Caribou - Home
12. (12) [05w] Boards of Canada - XYZ
13. (18) [04w] DJ Seinfeld - Please Slow Down
14. (24) [03w] Zero 7 ft. Jem Cooke - Swimmers
15. (33) [02w] Vegyn ft. JPEGMAFIA - Nauseous / Devilish
16. (20) [03w] BEA1991 - Modern Comforts
17. (21) [05w] Om Unit & Djrum - Ruins
18. (××) [01w] FKA twigs - home with you
19. (14) [07w] Danny Brown - Best Life
20. (22) [04w] Tunnelvisions - Tropical Hotline

21. (19) [05w] Blockhead - Life Support
22. (16) [07w] Jacques Greene - Do It Without You
23. (××) [01w] Fatoumata Diawara - Kokoro [Laolu Remix]
24. (08) [09w] clipping. - Nothing Is Safe
25. (31) [03w] clipping. ft. Counterfeit Madison & Robyn Hood - All in Your Head
26. (28) [02w] Lindstrøm - Really Deep Snow
27. (26) [05w] Danny Brown ft. Run the Jewels - 3 Tearz
28. (36) [02w] Aldous Harding - Zoo Eyes
29. (11) [10w] Four Tet - Anna Painting #4½
30. (34) [02w] Group Listening - What's a Girl to Do

31. (39) [02w] Alan Braxe - Words
32. (35) [03w] Sudan Archives ft. D-Eight - Glorious
33. (××) [01w] Blood Orange ft. Toro y Moi - Dark & Handsome
34. (××) [01w] Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind of Love)
35. (17) [10w] Schacke - Kisloty People
36. (40) [02w] Tei Shi ft. Blood Orange - Even If It Hurts
37. (××) [01w] COEO - Matchbox
38. (30) [10w] Headie One ft. Skepta - Back to Basics [Floating Points Remix]
39. (××) [01w] The Game ft. Anderson .Paak - Stainless
40. (××) [01w] Jacques Greene - Stars

https://www.youtube.com/watch?v=p2Rro6TQgpU

Exit:
××. (23) [06w] Robyn - Honey [Joe Goddard Remix]
××. (25) [08w] JPEGMAFIA - Jesus Forgive Me, I Am a Thot
××. (27) [07w] Little Simz ft. Michael Kiwanuka - Flowers [Live]
××. (29) [07w] clipping. ft. The Rita, Elcamino & Benny the Butcher - La Mala Ordina
××. (32) [04w] Will Saul - Room 9
××. (37) [08w] Faberyayo - Alleen met Jou [Betonkust Remix]
××. (38) [07w] Sudan Archives - Confessions

Enter:
18. FKA twigs - home with you
23. Fatoumata Diawara - Kokoro [Laolu Remix]
33. Blood Orange ft. Toro y Moi - Dark & Handsome
34. Michael Kiwanuka - Piano Joint (This Kind of Love)
37. COEO - Matchbox
39. The Game ft. Anderson .Paak - Stainless
40. Jacques Greene - Stars
[waarover later wellicht meer]

De Spotifylijst is weer helemaal bij:

https://open.spotify.com/user/11155983291/playlist/7MwFk2S41pP4pUGs6mOXLg

Zo ook de afspeellijst met nieuwe binnenkomers:

https://open.spotify.com/user/11155983291/playlist/3lprd35jKCzlrFXUkSWyEO

https://www.youtube.com/watch?v=ozLaujDy7jE

Week 45: eindelijk een nieuwe nummer !

45. (44) (#) – Spotify - spotify:user:gretzs:playlist:3OPn9BjL2H90HlQn49BtD8

https://open.spotify.com/user/gretzs/playlist/3OPn9BjL2H90HlQn49BtD8

01. (02) (04w) Georgia - Never Let You Go #1
02. (03) (02w) Caroline Polachek - So Hot You're Hurting My Feelings
03. (01) (07w) The Japanese House - Something Has to Change #5
04. (07) (04w) Matt Berninger (feat. Phoebe Bridgers) - Walking on a String
05. (09) (04w) Eefje de Visser - Bitterzoet
06. (05) (03w) Roosbeef - Menselijke Mensen
07. (04) (05w) Caroline Polachek - Look at Me Now
08. (10) (03w) Benji - Vuurvlieg
09. (06) (12w) Lana Del Rey - The greatest

10. (==) (01w) Robinson - Don't Say
11. (==) (01w) King Princess - Hit the Back
12. (==) (01w) Allie X - Regulars
13. (==) (01w) Lauran Hibberd - Shark Week
14. (11) (05w) Julien Baker - Tokyo
15. (15) (12w) Taylor Swift - You Need to Calm Down
16. (08) (10w) Jay Som Nighttime Drive
17. (14) (07w) Abbie Ozard - On a Low
18. (21) (06w) Zaria van Jaarsveld - Gevange
19. (==) (01w) Marika Hackman - i'm not where you are
20. (==) (01w) Dua Lipa - Don't Start Now

21. (==) (01w) Lucy Dacus - Fool's Gold
22. (18) (07w) The Big Moon - Your Light
23. (13) (09w) Queen of Jeans - Get Lost
24. (12) (04w) Metronomy - Lately
25. (==) (01w) Anna of the North - Dream Girl
26. (16) (06w) Portland - Killer's Mind
27. (20) (08w) Queen of Jeans - All the Same
28. (23) (12w) The Regrettes - I Dare You #3
29. (==) (01w) Ali Barter - Big Ones
30. (17) (06w) CHVRCHES - Death Stranding

31. (22) (09w) Grimes & i_o - Violence - Violence
32. (19) (03w) Tei Shi - Even If It Hurts
33. (==) (01w) BANKS - Look What You're Doing to Me

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.