menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 #8: 90s

zoeken in:
avatar van Ward
Bedankt weer voor het mooie werk, chevy93.

Het is misschien wel mijn favoriete decennium qua muziek, maar toch er staat er een hoop in de lijst waar ik echt nul interesse in heb.

Op naar de jaren ‘00, het decennium van mijn tienerjaren.

avatar van Cellulord
Zoals verwacht slechts ééntje uit mijn lijst die in de top (100) belande. 14. "Laughing Stock". Jaja jongens lach maar. Maar pas op want ik heb GAS.

Ben wel vergast, euh verrast, dat ik geen "Public Enemy" bij die honderd zie staan.

avatar van nlkink
Uiteindelijk nog drie titels uit mijn lijst teruggevonden in de top 100. Valt me nog mee. Beter resultaat dan mijn 80s overzicht.
Thanks, chevy93.

avatar van GrafGantz
Na al die jaren hebben we hier eindelijk bij het rechte eind: Nevermind is gewoon een pak beter dan Ten

avatar van chevy93
Cellulord schreef:
Ben wel vergast, euh verrast, dat ik geen "Public Enemy" bij die honderd zie staan.
Komt niet verder dan plek 197. Het is vooral de voorganger die hier veel liefhebbers trekt.

avatar van JohnnyVergerFan
Mooi, mooi, mooi. Dank chevy93 - moet een kluif aan werk zijn maar wederom met klasse uiteengezet. Complimenten.

avatar van Johnny Marr
GrafGantz schreef:
Na al die jaren hebben we hier eindelijk bij het rechte eind: Nevermind is gewoon een pak beter dan Ten

Haha, lariekoek natuurlijk Vanwaar komt dit ineens, Nevermind boven Ten??? Iedereen, zeg er es wat van.

Bedankt chevy93 voor de prachtige bergen werk die je hiervoor verzet.

avatar van Johnny Marr
aERodynamIC schreef:
(quote)

Prachtplaat, misschien wel de mooiste ooit, maar laten we eerlijk wezen: pas in 2000 buiten IJsland uitgebracht (in de VS zelfs in 2001) en er zullen er maar weinig zijn die het album in 1999 kenden.

Hoort dus de winnaar van de 00's te zijn

Hoort gewoon de winnaar te zijn van zowel de 90's als de 00's

avatar van bikkel2
Mooi werk wederom chevy93
Dank.

avatar van Marty McFly
chevy93 schreef:
55. Fountains of Wayne - Fountains of Wayne (1996) | 390 punten | 6x genoemd


Op naar de top 50!

avatar van hoi123
Bedankt Chevy, toppresentatie weer! Blij dat Slint tenminste nog bij de bovenste 50 staat, dan hebben jullie gekkies in ieder geval bij de finale de kans om ‘m op 1 te zetten.

avatar van ZERO
Bedankt, chevy93, echt topwerk!!

avatar van jordidj1
Thanks C! Mobb Deep niet top 50 en MOT niet eens bij de beste honderd

avatar van legian
Thanks, Chevy voor al het werk weer. Op naar de 00's.

avatar van Zagato
legian schreef:
Thanks, Chevy voor al het werk weer. Op naar de 00's.


Met iets meer metal albums in de lijst!

avatar van Bill Evans
Johnny Marr schreef:
(quote)

Haha, lariekoek natuurlijk Vanwaar komt dit ineens, Nevermind boven Ten??? Iedereen, zeg er es wat van.


Ik heb Ten hoger in de lijst staan, maar Siamese Dream, Nevermind en Ten staan voor mij vrijwel op gelijke hoogte.

avatar van legian
Zagato schreef:
(quote)


Met iets meer metal albums in de lijst!

Ik ben helemaal voor, maar verwacht van mij niet al te veel metal hoor. Heb voornamelijk Prog in mijn lijst staan

avatar van Zagato
legian schreef:
(quote)

Ik ben helemaal voor, maar verwacht van mij niet al te veel metal hoor. Heb voornamelijk Prog in mijn lijst staan


Prog metal is ook goed hoor!

avatar van Rudi S
Bedankt weer chevy93, wel weer jammer van die saaie winnaar

avatar van Rudi S
Johnny Marr schreef:

Haha, lariekoek natuurlijk Vanwaar komt dit ineens, Nevermind boven Ten??? Iedereen, zeg er es wat van


Graf heeft helemaal gelijk.

avatar van aERodynamIC
Dit blijft een geweldig topic, mede door de manier van presenteren: thanks chevy!

avatar van Ward
GrafGantz schreef:
Na al die jaren hebben we hier eindelijk bij het rechte eind: Nevermind is gewoon een pak beter dan Ten
Van mij mogen ze allebei in de lijst ontbreken, maar als ze er dan per se in moeten verkies ik Nevermind ook boven Ten.

avatar van Cellulord
Big thanks 2 chevy, en we zijn op weg naar de nieuwe eeuw.

avatar van Cellulord
GrafGantz schreef:
Na al die jaren hebben we hier eindelijk bij het rechte eind: Nevermind is gewoon een pak beter dan Ten


Never Mind (the Bollocks).
Hier hebben beiden 4*. Maar Nevermind heb ik toen der tijd stukken meer gedraaid.

avatar van Superbitch
Wat een afgrijselijke, ultraconservatieve lijst.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Dank weer Chevy. Dat je zo'n presentatie wegens weekendafwezigheid gewoon even in één ruk kunt uitlezen, is toch een compliment aan de kwaliteit ervan.

avatar van Cellulord
Superbitch schreef:
Wat een afgrijselijke, ultraconservatieve lijst.


Als ik je top 10 bekijk denk ik dat je vergeten bent een smiley of knipoog in bericht te plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:18 uur

geplaatst: vandaag om 05:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.