MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / MuMeAfrekening 2020 (voor persoonlijke hitlijsten)

zoeken in:
herman schreef:

- No Age is een rockband uit LA die al een jaar of 15 meedraait. Ze waren mij nooit echt opgevallen, maar dit nummer doet het wel voor mij. Waar is die moshpit als je hem nodig hebt?
Exact 7 jaar geleden op Best Kept Secret Heerlijke Moshpit toen bij No Age !

Hoewel ik het heerlijk vond heb ik eigenlijk nooit echt muziek van hen gecheckt, dit klinkt wel goed.

DjFrankie (moderator)
jassn schreef:

Exact 7 jaar geleden op Best Kept Secret Heerlijke Moshpit toen bij No Age !

Hoewel ik het heerlijk vond heb ik eigenlijk nooit echt muziek van hen gecheckt, dit klinkt wel goed.

Lol heb hier vannacht nog over gedroomd, stond erbij toen, maar als 45-jarige dat mooi aan de jongere garde overgelaten, mensen vlogen links en rechts.

Ik heb het eerste album van No Age wel maar heb het nauwelijks gedraaid, dat soort muziek ben ik toch een beetje ontgroeid denk ik al vind ik zo een los nummer wel prima te doen. Ik zag ze ook op BKS, ik weet niet zeker of ik tot het eind gebleven ben (gemosht sowieso niet)

edit: net de nieuwe belusiterd en de heren zijn toch wel wat rustiger geworden geloof ik, daarna Eraser weer eens opgezocht en dat is toch nog even wat anders.

panjoe (moderator)
Joe's Weekly Reckoning 2020 - Week 26 - [Week 25]

SPOTLIGHT: De hardste stijger deze week is deze prachtig diepe dreampoptrack van Ela Minus.

01 01 08 Run the Jewels - Ooh La La (ft. Greg Nice & DJ Premier)
02 03 06 박혜진 Park Hye Jin - Like This
03 02 07 Populous - Flores No Mar (ft. Emmanuelle)
04 07 05 Arca - Time
05 04 06 Rheinzand - Blind
06 11 04 JPEGMAFIA - CUTIE PIE!
07 05 07 Jessy Lanza - Face
08 14 04 Galcher Lustwerk - Speed
09 10 06 Jungle by Night - Spending Week [Oceanic 'Cornucopia' Remix]
10 20 03 Freddie Gibbs & The Alchemist - 1985

11 32 02 Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
12 06 07 Lido Pimienta - Nada (ft. Li Saumet)
13 13 05 Skinshape - Sua Alma (ft. D'Alma)
14 21 02 Terrace Martin - Pig Feet (ft. Denzel Curry, Daylyt, Kamasi Washington & G Perico)
15 19 04 Pye Corner Audio - Weather the Storm
16 18 05 Aera - Prana
17 17 05 Agar Agar - Nap
18 23 06 Computer Data - Baum
19 27 02 Elder Island - You & I (Demi Riquísimo Remix)
20 25 03 Rival Consoles - Articulation

21 29 02 Gorillaz - Friday 13th (ft. Octavian)
22 24 04 Khruangbin - So We Won't Forget
23 26 04 Disclosure - ENERGY
24 33 03 Omri Smadar - In the Realm Of (ft. Siam)
25 08 07 Yves Tumor - Romanticist / Dream Palette
26 31 04 Kamasi Washington - Becoming
27 12 08 Pongo - UWA
28 16 07 Gorillaz - How Far (ft. Tony Allen & Skepta)
29 36 02 Pye Corner Audio - Resist (John Talabot Remix)
30 09 11 Gorillaz - Aries (ft. Peter Hook & Georgia)

31 ×× 01 Apollo Brown & Che Noir - Hustle Don't Give (ft. Black Thought)
32 37 03 Dirty Projectors - Lose Your Love
33 ×× 01 YEИDRY - Nena
34 34 05 Joe Goddard & Hayden Thorpe - Unknown Song
35 ×× 01 iTaL tEK - Open Heart
36 39 02 Pugilist - Blue Planet
37 15 10 Jamie xx - Idontknow
38 40 02 Reb Fountain - Don't You Know Who I Am
39 ×× 01 Céu - Forçar o Verão
40 ×× 01 Galcher Lustwerk - Speed (AceMoMa Remix)

Exit:
×× 22 10 Murman Tsuladze - La Flemme de Danser
×× 28 06 Arca - Nonbinary
×× 30 05 slowthai - ENEMY
×× 35 05 Natalia Lafourcade - Mi Religión
×× 38 04 Caribou - Never Come Back (Four Tet Remix)

Enter:
31 ×× 01 Apollo Brown & Che Noir - Hustle Don't Give (ft. Black Thought)
33 ×× 01 YEИDRY - Nena
35 ×× 01 iTaL tEK - Open Heart
39 ×× 01 Céu - Forçar o Verão
40 ×× 01 Galcher Lustwerk - Speed (AceMoMa Remix)

De Spotifylijst is helemaal up to date:

Zo ook de afspeellijst met nieuwe binnenkomers:

ranja schreef:
edit: net de nieuwe belusiterd en de heren zijn toch wel wat rustiger geworden geloof ik, daarna Eraser weer eens opgezocht en dat is toch nog even wat anders.

Weet niet welke nieuwe je hebt beluisterd, maar zoveel verschil zit er toch niet tussen Eraser en Head Sport Full Face? Die laatste heeft halverwege toch ook wel een lekker stevig stukje.

Wat betreft 'ontgroeid', bij mij komt dit soort muziek ook zelden nog in de lijst, maar op zijn tijd vind ik het wel lekker, zeker live. En zo af en toe is er een nummer waarbij ook thuis het kwartje valt.

Gretz schreef:
31 == 01 Lucy Gaffney - Can't Escape
Lucy!!

Wat fijn dat ze terug is!! ze maakte met haar broertje onder de naam Southern zulk leuke plaatjes (Cool Kid en Where I Want To Be) totdat ze meer electronisch gingen onder de naam MMODE en daarmee wmb wat minder leuk werden.

Benieuwd naar het vervolg!

Sunderland schreef:
(quote)
Lucy!!

Wat fijn dat ze terug is!! ze maakte met haar broertje onder de naam Southern zulk leuke plaatjes (Cool Kid en Where I Want To Be) totdat ze meer electronisch gingen onder de naam MMODE en daarmee wmb wat minder leuk werden.

Benieuwd naar het vervolg!

Ik kende beide niet, Lucy vorige week opgepikt zoals in mijn verhaaltje staat. MMode vind ik weinig aan, Southern klinkt wel ok al krijg ik wel het idee dat Lucy vooral 2e stem/achtergrond doet op een paar momenten na (ik heb de ep EP beluisterd) . Dan hoor ik liever alleen haar Stijl is wel iets anders ook, beetje meer richting bv Juanita Stein.

Zeker, nieuwe stijl is veelbelovend. Niet vernieuwend (binnen het genre) maar zeker getalenteerd.

Welkom bij lijst 25; een cijfer dat mij er bewust van maakte dat we er weer bijna een half jaar op hebben zitten vol MuMeAfrekening genot. Moest ik een hoogtepunt noemen van die periode; dan is het toch wel de stevige remonte van Agar Agar. Nooit verwacht dat deze exotische Fransen zo dominant voor de dag zouden komen door deze week alweer voor de vierde week op kop te gaan. Gaat dat zien LIVE!

MuMeAfrekening - gezamenlijke weeklijst - week 25
01. (01) (6w) Agar Agar - Nap #4 (191) (15)
02. (02) (7w) Fontaines D.C. - A Hero's Death #1 (152) (11)
03. (03) (4w) Rheinzand - Blind (151) (10)
04. (08) (3w) Phoebe Bridgers - I See You (122) (8)
05. (04) (3w) Terrace Martin - Pig Feet (Denzel Curry, Daylyt, Kamasi Washington, & G Perico) (117) (9)
06. (20) (2w) Melenas - Primer tiempo (102) (8)
07. (10) (4w) Sohnarr - Melomania (83) (5)
08. (07) (5w) Sea Girls - Do You Really Wanna Know? (79) (7)
09. (06) (9w) The Lounge Society - Generation game (78) (6)
10. (09) (4w) Matt Berninger - Serpentine Prison (73) (5)
11. (12) (5w) Nick Cave - Cosmic Dancer (72) (5)
12. (11) (11w) The Strokes - Brooklyn Bridge to Chorus #2 (70) (5)
13. (05) (10w) Gorillaz - Aries (ft. Peter Hook and Georgia) #1 (67) (7)
14. (---) (1w) Doves - Carousels (67) (5)
15. (29) (2w) FEWS - Heaven (65) (6)
16. (22) (2w) Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong. (65) (5)
17. (30) (2w) Ist Ist - You're Mine (62) (7)
18. (24) (2w) Sevdaliza - Joanna (61) (4)
19. (13) (8w) Car Seat Headrest - There Must Be More Than Blood (60) (5)
20. (---) (1w) Fontaines D.C. - I don't belong (58) (4)
21. (16) (9w) Declan McKenna - The Key to Life on Earth (56) (4)
22. (18) (3w) Airbag - Sunsets (55) (4)
23. (---) (1w) Muzz - Knuckleduster (51) (5)
24. (---) (1w) JPEGMAFIA - CUTIE PIE! (51) (4)
25. (21) (2w) Run The Jewels feat. Greg Nice & Dj Premier - Ooh LA LA (51) (3)
26. (---) (1w) Kate NV - Plans (48) (4)
27. (14) (11w) Phoebe Bridgers - Kyoto (48) (4)
28. (17) (7w) Moyka - Backwards (45) (3)
29. (25) (2w) Jason Molina - Shadow Answers The Wall (43) (4)
30. (---) (1w) Katatonia - Lacquer (42) (3)

Exit:
15. (7w) Kelly Lee Owens - Night
19. (4w) Joe Goddard - Unknown Song (ft. Hayden Thorpe)
23. (3w) IDLES - Mr. Motivator
25. (6w) 1975 - If You're Too Shy (Let Me Know)
27. (1w) YEИDRY - Nena
28. (5w) Someone - You Live In My Phone

Met dank aan lijsten van:
iamsander, panjoe, SanderT, Mausie, musician, DjFrankie, ranboy, Magick1, RadioMad, jassn, Eigenwijze 30, AstroStart, blur8, Sundance, Verweggistan, MRDammann, stoepkrijt, ranja, nico1616, Vince vega, AngeloV, Dim, cowboyhenkie, Glen Hansard, curufin, aerobag, SBube, cosmic kid, Titmeister, Koenr, Ataloona, Simon77, herman, stardust_be, Dance Lover, WhyNotSmile, Gretz

En de lijsten van vorige week van:
123poetertjes

De MuMeAfrekening op Spotify & YouTube:

MuMeAfrekening (Weeklijst 2020) Spotify

MuMeAfrekening (Weeklijst 2020) YouTube

Op het moment van schrijven; zit ik achter mijn pc; galmt Massive Attack door de speakers, om precies te zijn is ''Group Four'' aan het climaxen en is mijn spierpijn na een intensief partijtje beachvolleybal weer wat gaan liggen. Zoek het echter niet om naar mijn ouderwetse stereo te lopen om het laatste nummer van Mezzanine tot stoppen te dwingen zodat ik alle nieuwe muziek tot mij kan nemen en recenseren. Daar hebben jullie deze onzintekst dus aan te danken.

De Top 3 blijft stabiel, al levert de koploper wat punten in en ruiken FONTAINES D.C. en Rheinzand hun kansen. Daarachter met stip gestegen Melenas. Ook Sohnarr maakt een kleine sprong in de goede richting. Verder geen schokkende zaken, al is het verval van de Gorillaz groot en stomen FEWS en Ist Ist op richting de Top 10. Inmiddels heeft Exchange zijn werk gedaan, open ik een nieuwe browser en presenteer ik u de nieuwe binnenkomers van deze week:

14. Doves - Carousels

Een indie rock band uit Engeland; niet echt verrassend. Wel apart is dat deze gasten al sinds 1998 samen muziek maken tot ze besloten om in 2009 het bijltje erbij neer te gooien. En wat bij meerdere bands gebeurt, ''nothing lasts forever'' in 2018 besloten ze om elkaar weer in de armen te sluiten. Een typisch nummer dat snel aan je voorbijtrekt zonder te storen maar ook zonder echt je aandacht op te eisen. Wel met stip binnen in het linkerrijtje deze heren!

20. Fontaines D.C - I Don't Belong

Musicmeter`s nieuwe huisband! Hun vorige nummer ligt allerminst verslagen in de touwen en de sensatie van 2019 schiet alvast een nieuwe single op ons af. Iets zegt mij, dat hun kansen op een #01 notering volgende week hiermee definitief zijn verkeken. Maar dat zal de jongens vast een rotzorg zijn, onze MuMeAfrekening blijvend vol spammen dat is waar ze voor op de wereld zijn gekomen. Heb ik al gezegd dat ik graag een keer live wil gaan zien?!

23. Muzz - Knuckleduster

Nou, dat eerste shot van die clip beloofde niet veel. Het volgende inwisselbare gitaarbandje op rij. Dan had adjudant Fred vorige week een diverser arsenaal aan binnenkomers. Dacht tijdens het googelen, zal wel weer een bandje uit Engeland zijn. Blijkt het zomaar de nieuwe top band te zijn van ''Amerikaan woonachtig in Essex'' Paul Banks die samen met enkele leden van The Walkmen & Bonny Light Horsemen aan het raggen is geslagen. Eeeehhhhhhmmm Go Paul dan maar!

24. JPEGMAFIA - CUTIE PIE!

Jaaaaaaaaaaaa! Dit maakt mij nu blij; Maryland`s trots ''Barrington DeVaughn Hendricks'' gaat al een tijdje mee en blijft onverminderd op mijn radar balanceren zonder in het diepe te vallen. Een eigenzinnige productie en verrassende wendingen zorgen voor genot, omdat je dit gewoon nog een keer wil luisteren om het geheel te kunnen doorgronden.

26. Kate NV - Plans

Oke het betert al wat meer tussen week 25 en mij; deze typische Koenr darling heeft haar stem wel op orde en de productie klinkt wat spannender dan menig rock nummer, dat maar van a naar z dendert. Haar vorige single wist mij nog niet geheel te overtuigen, maar dit is uiterst vlot en charmant. Met name die instrumenten die na 2 minuten hun intrede doen zijn een leuke vondst. Sowieso tikkelt, tokkelt en saxofoont dit nummer aan alle kanten! Kijk er niet gek van op als dit nummer nog veel verder op mij in gaat werken.

30. Katatonia - Lacquer

De Zweedse metal band van de jaren`90 is terug en trilt wat minder op hun grondvesten. Het lijkt haast een gladgestreken uitzending voor het Eurovisie Songfestival van 2021 geworden. Moet ik wel zeggen dat symphonische metal mij beter smaakt dan gruntende metal, dus fijne koers heren. En dank voor de albumtitel, hoog tijd om weer eens wat van Burial op te zetten nu.

Muzz is toch echt een aanrader wat mij betreft. Knuckleduster is de minste van de vier singles, maar met name Bad Feeling en Red Western Sky vind ik wel erg goed. Maar ik ben dan ook een Paul Banks fanboy

Tof dat Katatonia het gered heeft! Gaat bij mij waarschijnlijk naar #1 stijgen deze week.

Dance Lover schreef:
14. Doves - Carousels

Een indie rock band uit Engeland; niet echt verrassend. Wel apart is dat deze gasten al sinds 1998 samen muziek maken tot ze besloten om in 2009 het bijltje erbij neer te gooien.
Ze waren zelfs al langer bezig, eerder onder de naam Sub Sub waarmee ze ook nog een dancehitje scoorde begin jaren '90. De nieuwe single moet nog landen bij mij, maar dat was ook met ouder werk dat uiteindelijk erg goed bleek te zijn. Goed dat ze terug zijn!

Erg fijne lijst! Er waren tijden dat mijn lijst geen enkele overlap had met de MuMeAfrekening, maar nu met Kate NV, Agar Agar, Melenas en Rheinzand zelfs 4 nummers.

ranja schreef:
(quote)

Ik kende beide niet, Lucy vorige week opgepikt zoals in mijn verhaaltje staat. MMode vind ik weinig aan, Southern klinkt wel ok al krijg ik wel het idee dat Lucy vooral 2e stem/achtergrond doet op een paar momenten na (ik heb de ep EP beluisterd) . Dan hoor ik liever alleen haar Stijl is wel iets anders ook, beetje meer richting bv Juanita Stein.

Ik kende haar tot een paar dagen geleden ook nog niet. Had ik Can't Escape 24 uur eerder ontdekt, dan had ik hem direct al hoog laten binnenkomen. Favoriete nieuwe single van de laatste weken

ranja schreef:
Overigens bijzonder dat ik Hatchie in nog geen enkele andere lijst ben tegengekomen, maar dat terzijde.

Hoezo wist ik nog niet dat Hatchie en The Pains of Being Pure at ❤️ een samenwerking hadden? Ik dacht dat de laatste band het bijltje bij neer had gegooid.

Ik moet echt weer eens wat meer tijd reserveren om de persoonlijke lijsten van smaakgenoten door te spitten. Anders blijf ik achter de feiten aanlopen

ranja schreef:

01 01 10 Abbie Ozard - Pink Sky (Endless Summer)

Zonde dat ik dit nummer nu pas oppik, want hij is nog fijner dan Crocodile Tears. Reken er maar op dat m'n Afrekening de komende week een invasie aan certified ranja singles kent

Gretz schreef:
(quote)

Zonde dat ik dit nummer nu pas oppik, want hij is nog fijner dan Crocodile Tears. Reken er maar op dat m'n Afrekening de komende week een invasie aan certified ranja singles kent

Geen problemen mee
Inderdaad vind ik deze ook beter dan Crocodile Tears - en ook dan veel singles van haar van vorig jaar. Het leuke is dat toen dit nummer uit kwam ze op facebook zelf zei dat ze eindelijk haar stijl gevonden heeft. Helemaal goed wat mij betreft

Top 30 27-06-2020 lijst 26

01 01 05 Airbag - Sunsets
02 02 06 The Luka State - Feel it
03 04 05 Michael Kiwanuka - Light
04 03 07 Weezer - Hero
05 19 02 Asylums - Platitudes
06 06 05 Metallica - Blackened 2020
07 10 03 Candid - Pulling away
08 14 03 Rhea - Under my skin
09 11 04 Phoxjaw - Tripple AAA
10 05 07 Hockey dad - In this state
11 08 04 Fews - Heaven
12 12 03 Elvis Costello - No flag
13 07 07 Moses - Waiter
14 17 04 Levellers - Calling out
15 24 02 Neck Deep - Fall
https://www.newsic.it/wp-content/uploads/2020/05/Lenny-Kravitz-ride-cds.2020-cut-786x435.jpg

16 --- 01 Lenny Kravitz - Ride
17 18 04 Paul Weller - Village
18 09 10 Dirty Laces - You
19 23 03 Travis - A Ghost
20 26 02 Killers - My own soul's warning
21 28 02 Gang of Four - Forever starts now
22 30 02 Liam Gallagher - Sad song
23 16 06 Toto - Fearfull heart
24 22 03 Family Rain - Triumph and disaster
25 --- 01 Neil Young - Vacancy
26 13 08 Deep Purple - Man alive
27 --- 01 Hockey dad - Good eye
28 --- 01 Frank Carter & The Rattlesnakes - Fire
29 27 03 Blinders - Mule track
30 --- 01 Lonely the Brave - Distant light

Verdwenen:

Mumford and Sons - Forever
Phoxjaw - Half house
Hunna - Dark times
Neil Young - Try
Captain Kaiser - Moscow mule

Meestal als het richting grunten gaat, haak ik af.
Frank Carter heeft de grens opgezocht en weet op miraculeuze wijze binnen boord te blijven. Met dank aan zijn collega muzikanten.

En dan is de hele wereld lyrisch over Bob Dylan terwijl, wat ik er van gehoord heb, als je heel eerlijk bent, er geconcludeerd moet worden dat de man al jaren niet meer kan zingen. En ook de muzikale omlijsting zet mij zeker nog niet aan het beluisteren van zijn laatste album.

Dan doet Neil Young het slimmer. Hij heeft nog zijn jaren '70 stem en muzikale kwaliteiten. Jaren opgeslagen in zijn kluis en nú als een weldadige déjà vu over ons heen. Zo herinner ik mij hem liever, dan dat ik mij ga opwinden over een nieuw album waarbij de vocalen klinken als het ochtendlijk ontwaken van een oude kraai. En waarbij je dodelijk verschrikt afvraagt waar de man met de zeis is gebleven. Ik blijf weg van Bob Dylan.

Hockey dad is daar nog jarenlang van verwijderd. Hier mankeren de vocalen nog niets, terwijl de oudere generatie vertegenwoordigt door Lenny Kravitz laat horen dat ook een man op leeftijd nog prima kan zingen.
Ride, toch nog uitgebracht, lag een paar weken te sudderen en te rijpen en opeens slaat het dan toe. Het nummer is inmiddels een jaar oud en een volgende track van zijn laatste album. Maar Kravitz zal hebben gedacht: "waarom ook niet". En gelijk heeft hij. Een heerlijke single, ik heb zelfs de ingekorte single versie toch weer vervangen door de gehele lengte van meer dan 6 minuten. Wat goed is mag blijven en vooral duren.

1 1 3 Travis - A Ghost
2 5 2 Palaye Royale - Fucking With My Head
3 2 10 Declan McKenna - The Key to Life on Earth
4 8 2 Pink Skies - I'll Be Here A While
5 3 4 Badly Drawn Boy - I'm Not Sure What It Is
6 7 4 A. Swayze & The Ghosts - Mess of Me
7 - 1 CONRAD - No God
8 4 8 Sea Girls - Do You Really Wanna Know?
9 10 3 Palaye Royale - Tonight Is The Night I Die
10 6 5 Badly Drawn Boy - Tony Wilson Said
11 13 3 Jake Bugg - Rabbit Hole
12 - 1 The Clockworks - The Future is Not What It Was
13 11 5 Ellie Goulding - Power
14 17 2 Kav Verhouzer & Twan Roy - Ben Ik Niet Wat Jij Verwachtte
15 12 9 The 1975 - If You're Too Shy (Let Me Know)
16 9 6 Agar Agar - Nap
17 29 2 AWOLNATION ft. Alice Merton - The Best
18 15 7 Queen's Pleasure - Sitter
19 24 2 Diggy Dex - Gelukkig (Ben Ik Niet De Enige)
20 20 3 Nick Klyne - Rain On Your Parade
21 - 1 Moyka - Spaces
22 21 4 Kadeema - Good Lies
23 - 1 Amy Shark - Everybody Rise
24 - 1 Mating Ritual - ok
25 14 4 Emma Heesters - Waar Ga Je Heen
26 19 5 Lady Gaga & Ariana Grande - Rain On Me
27 16 6 The Dears - Instant Nightmare!
28 18 7 VUKOVI - Aura
29 25 7 Big Wild ft. Rationale - 6's to 9's
30 30 3 Alex McArtor - Biggest Fan
31 - 1 North Parade - The Now
32 23 8 Walt Disco - Cut Your Hair
33 39 2 Vistas - Everything Changes in the End
34 - 1 DMA'S - Learning Alive
35 22 5 Froukje - Ik Wil Dansen
36 27 6 Sarpa Salpa - Forwards Backwards
37 33 3 Maria Mena - Not OK
38 - 1 Everything Everything - Planets
39 28 7 Sia - Saved My Life
40 26 4 Loïc Nottet - Cry Out

Week 26:

01 01 3 The Waterboys - My Wanderings in the Weary Land
02 04 4 Rheinzand - Blind
03 02 6 Atmosphere - Whenever (ft. Gifted Gab, Murs and Haphduzn)
04 03 5 The Strokes - Brooklyn Bridge To Chorus
05 07 3 Muzz - Knuckleduster
06 15 3 Agar Agar - Nap
07 17 3 Fontaines D.C. - A Hero's Death
08 05 9 Nick Cave - Cosmic Dancer
09 10 5 Pearl Jam - Retrograde
10 19 2 Car Seat Headrest - There Must Be More Than Blood
11 12 4 Lenny Kravitz - Ride
12 20 2 Hail the Ghost - Mercury Falls
13 09 6 Alex the Astronaut - Lost
14 26 2 Electric Feat - Leather Jacket
15 27 2 Jon Batiste, St. Augustine High School Marching 100, David Gautier - We Are
16 30 2 Doves - Carousels
17 18 4 Mark Lanegan - Bleed All Over
18 -- 1 Big Wild - 6’s to 9’s (ft. Rationale)
19 06 5 Asaf Avidan - Lost Horse
20 -- 1 Khruangbin - So We Won't Forget
21 08 7 EOB - Olympik
22 29 2 The Psychedelic Furs - No One
23 -- 1 The Cherry Tops - Through My Tears (ft. Neutral Milk Hotel)
24 -- 1 Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
25 22 5 Declan McKenna - The Key to Life on Earth
26 23 2 Thomas Azier - Hold On Tight
27 28 2 Kelly Lee Owens - Night
28 11 8 Someone - You Live In My Phone
29 -- 1 MOSES - Waiter
30 -- 1 Run River North - Spiders

Uit:
(12) (9w) The Lounge Society - Generation Game
(14) (6w) Jockstrap - The City
(16) (4w) Ultraísta - Tin King
(21) (3w) Röyksopp - Andromeda (Lost Tapes)
(24) (3w) Tom Misch - Nightrider (ft. Yussef Dayes & Freddie Gibbs)
(25) (9w) Gorillaz - Aries (ft. Peter Hook and Georgia)

Week 26

Even een grote schoonmaak van de lijst met maar liefst 8 verse tracks. Ik kijk overduidelijk uit naar een feestje, want er zijn vele vrolijke en/of opzwepende binnenkomers. De hoogste entries zet ik even in de spotlight. Hypnotized is de Top 40 hit die je zou willen, maar om onverklaarbare redenen daar in geen velden of wegen te bekennen is. Take Back The Radio opgepikt bij SvhJ, heerlijke countrypop. Ela Minus komt daar ook vandaan. Na Sofia Kourtesis (die onderaan ook weer een entry maakt met een Georgia remix) de tweede must watch producer uit Zuid-Amerika, getuige deze fijne deep house track van de Colombiaanse producer.

01 Katatonia - Lacquer
02 Aera - Prana
03 Moyka - Backwards
04 Purple Disco Machine & Sophie And The Giants - Hypnotized
05 Katy J Pearson - Take Back The Radio
06 Nation Of Language - The Wall & I
07 Nick Cave - Cosmic Dancer
08 Car Seat Headrest - Martin
09 FEWS - Heaven
10 Car Seat Headrest - There Must Be More Than Blood
11 Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
12 Westside Gunn - 327 (Ft. Joey Bada$$, Tyler, The Creator & Billie Essco)
13 i_o & Lights - Annihilation
14 Oktoberklubben - Zorro
15 Nation Of Language - Friend Machine
16 Katatonia - The Winter Of Our Passing
17 Sevdaliza - Joanna
18 Terrace Martin & Denzel Curry - Pig Feet (Ft. Kamasi Washington, G Perico & Daylyt)
19 Georgia - 24 Hours (Sofia Kourtesis Remix)
20 Röyksopp - Shine On Like The Stars

NIEUW
Purple Disco Machine & Sophie And The Giants - Hypnotized
Katy J Pearson - Take Back The Radio
Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
i_o & Lights - Annihilation
Oktoberklubben - Zorro
Sevdaliza - Joanna
Georgia - 24 Hours (Sofia Kourtesis Remix)
Röyksopp - Shine On Like The Stars

Maus' Weeklijst

26 24 #
01 01 03 Terrace Martin - Pig Feet (Denzel Curry, Daylyt, Kamasi Washington, & G Perico)
02 05 05 Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
03 09 02 JPEGMAFIA - CUTIE PIE!
04 02 05 YEИDRY - Nena
05 03 06 Agar Agar - Nap
06 04 05 ROSALÍA - Dolerme
07 06 02 Donny Benét - Mr Experience
08 24 02 Gesu No Kiwami Otome - もう全部終わりにしよう
09 07 06 Charli XCX - claws
10 08 05 Dulce y Agraz - Ay, Amor
11 12 07 Violeta Castillo - Piedra
12 13 03 Niña Tormenta - Flor de Lavanda
13 25 04 Mabe Fratti - Dirección
14 15 06 Kelly Lee Owens - Night
15 11 06 Namasenda - Dare (PM)
16 16 09 ЛУНА - Золотые Лепестки
17 == 01 Tkay Maidza - Shook
18 10 05 Kimberley Tell - Hoy No Me Puedo Levantar
19 14 09 Lido Pimienta - Nada (Li Saumet)
20 17 05 Babi - Prioridades

21 == 01 Katy J Pearson - Take Back The Radio
22 == 01 Arca - Time
23 23 03 Buscabulla - El Aprieto
24 19 04 Kora - Vuelo
25 18 08 Letrux - Déjà-Vu Frenesi
26 21 04 Nicki Nicole - Colocao
27 20 05 Louly - Mírame
28 30 09 Arlo Parks - Eugene
29 32 02 Lauren Jauregui - 50ft.
30 33 09 Alice Jemima - Everything's Changing
31 27 05 Miranda Johansen - Chica Mutante (Weste)
32 26 07 Dizzy - The Magician
33 31 09 girl in red - kate's not here
34 37 02 dua saleh - body cast
35 == 01 Meridian Brothers - Puya Del Empresario
36 39 03 Cerrero - Sutileza (Coladera)
37 35 02 Zeca Balero - Demarcação Já - Remix 2 (DJ Mam)
38 38 03 Rita Indiana - El Zahir
39 == 01 Hello Psychaleppo - Madad
40 == 01 Sevdaliza - Joanna
41 28 04 Vilamarea - Álmica
42 == 01 Kiko Dunucci - Veneno (Rodrigo Ogi)
43 == 01 Noa Sainz - NECESITO

Toedeltjes
== 22 07 Oh Wonder - Lonely Star
== 29 03 Monstruos del Mañana - Espejo
== 34 08 Pongo - Uwa
== 36 02 Nicola Cruz - Levanta Muertos
== 40 01 Populous - Flores No Mar (EMMANUELLE)
== 41 03 Mitú - Me Recordaras
== 42 02 Mel Muñiz - Ni Una Gota De Amor
== 43 01 Malena Zavala - La Yarará

1. (4) (w4) Sevdaliza - Joanna #1
2. (5) (w4) Until The Ribbon Breaks - Must Have Been Love
3. (1) (w6) Apollo Brown ft. Che Noir, Black Thought - Hustle Don’t Give #1
4. (2) (w6) Sohnarr - Melomania #3
5. (3) (w6) Jason Molina - Shadow Answers The Wall
6. (6) (w6) Discovery zone - Blissful Morning Dream Interpretation Melody
7. (8) (w6) YEИDRY - Nena
8. (9) (w6) Dirty Projectors - Lose Your Love
9. (7) (w10) Against All Logic ft. Estado Unido, FKA Twigs - Alucinao #4
10. (10) (w6) Agar Agar - Nap

11. (15) (w4) Jockstrap - The City
12. (11) (w8) АукцЫон - Мечты #1
13. (12) (w9) Long Arm - Silent Opera
14 (19) (w3) BROCKHAMPTON - SUGAR
15. (14) (w4) Eyes of Another - A Faint Young Sun
16 (21) (w3) Bob Vylan - We Live Here
17 (25) (w3) Gábor Lázár - Excite
18. (16) (w6) Nihiloxica - Black Kaveera
19. (13) (w6) Sohnarr - Radar
20 (24) (w3) Kölsch - The Great Consumer

21 (20) (w4) Bosq ft Kaleta - Wake Up
22. (17) (w4) Terrace Martin ft Denzel Curry, Daylit, Kamasi Washington & G Perico - Pig Feet
23. (22) (w4) Aera - Prana
24 (26) (w3) Tony Allen & Hugh Masakela - Never (Lagos Never Gonna Be the Same)
25 ( - ) (w1) Pye Corner Audio - Resist (John Talabot Remix)
26 (31) (w2) Tricky ft. Marta - Fall Please
27. (18) (w5) Mabe Fratti ft. Conception Huerta- Dirección
28 (40) (w2) Bladee & Ecco2K - Girls Just Want to Have Fun
29. (23) (w5) Driftwood - Lovers of a Different Kind
30. (28) (w6) Lido Pimienta - Te Queria

31. (27) (w6) Coconha - Suu Camin de Sent Jacques
32. (29) (w10) Pongo - Uwa
33 (30) (w10) Sevdaliza - Lamp Lady
34. (37) (w5) Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
35 ( - ) (w1) Kate NV - Plans
36 ( - ) (w1) clipping. - Chapter 319
37 (36) (w2) Wilma Archer ft. MF DOOM - Last Sniff
38 (38) (w2) Maya Jane Coles ft Claudia Kane - Run to You
39 ( - ) (w1) Emma-Jean Thackray - Movement
35. (35) (w8) Kelly Lee Owens - Night

Naeem ft. Swamp Dogg & Justin Vernon - Simulation (1 week)
Minor Science - Blue Deal (2 weken)
Driftwood - Avalon (5 weken)
Atmosphere ft. Gifted Gab, Murs, Haphduzn - Whenever (5 weken)

W26 W25(26-6-2020)
1. 01 Coach Party – Breakdown
2. 19 Candid – Pulling Away
3. 08 The Clockworks – The Future is Not What It Was
4. 06 FEWS - Heaven
5. 10 IDLES – Grounds
6. 18 Pottery - Hot Heater
7. 07 Walt Disco – Cut Your Hair
8. 04 The Lounge Society - Generation game
9. 11 Gorillaz – Friday 13th (feat. Octavian)
10. 12 Gorillaz – Aries (feat. Peter Hook and Georgia)
11. == Hail the Ghost - Mercury Falls
12. == Fontaines D.C. - I Don't Belong
13. 13 The Howl & The Hum - Hostages
14. 15 Ist Ist - You're Mine
15. 20 The Beths – Out of Sight
16. 03 The Buttertones – Phantom Eyes
17. 09 The Slow Show - Mountbatten
18. 17 Junodream – Nobody Wants You
19. == Home Counties - Redevelopment
20. == The Ninth Wave - I'm Only Going to Hurt You

21. TV Priest – House Of York
22. Billy Nomates - No
23. Squid – Sludge / Broadcaster
24. Meadowlake – Under Your Spell
25. APRE - Go Somewhere
26. Surf Rock Is Dead – Diabolik
27. Orlando Weeks - Blood Sugar / Safe in Sound
28. The Radar Station – The Giant (BE)

Home Counties: 5-tal uit Bristol die vorig jaar nog bandnaam “Haze’’ hadden.
De hoekige gitaren verklappen weer een referentie naar Talking Heads en dus ook naar Pottery.

En dat Canadeze Pottery heeft zn langverwachte debuutalbum uit ‘’Welcome to Bobby’s Motel’’ Om dat te vieren stijgt hun laatste singel.

Goedgekeurde bas in nieuwe The Ninth Wave

You Bube Music week 26-2020 (2 new entries)

Ralphy's Dutch Top 10 week 26-2020

01 01 11 Break my heart - Dua Lipa (England) 1
02 02 04 Rain on me - Lady Gaga & Ariana Grande (USA)
03 05 11 In your eyes - The Weeknd (USA) X
04 03 07 Be kind - Marshmello & Halsey (USA)
05 09 02 Kleur - Snelle (The Netherlands) *

06 06 04 Sitter - Queen's Pleasure (The Netherlands)
07 04 06 A hero's death - Fontaines D.C. (Ireland) X
08 07 05 Changes - Ilse DeLange (The Netherlands)
09 08 05 Higher ground - Martin Garrix & John Martin (The Netherlands)
10 -- 01 Lose somebody - Kygo & OneRepublic (Norway/USA)

Ralphy's Tip week 26-2020:
Falling in - Inhaler (Ireland) X

Off the chart:
-- 10 02 Aries - Gorillaz ft. Peter Hook & Georgia (England) X

order numbers:
place this week - place last week - number of weeks

X = (ex-)tip of the week
1 = (former) number 1
* = with a bullit

Click onthe song to watch the you tube video

Bubi's Hit(tip)s for week 26 ending June 27-2020

01) (09) Falling in - Inhaler (Ireland) 04 X
02) (02) You're mine - Ist Ist (England) 06 X
03) (05) Weird! - Yungblud (England) 06
04) (08) Under my skin - Rhea (Belgium) 03
05) (18) Platitudes - Asylums (England) 02

06) (--) Grounds - Idles (England) 01

07) (--) Carousels - Doves (England) 01

08) (04) Do you really wanna know? - Sea Girls (England) 08
09) (03) Tiny indoor fireworks - Biffy Clyro (Scotland) 05 X
10) (01) Dark times - The Hunna (England) 06 X

11) (25) Good eye - Hockey Dad (Australia) 02
12) (30) My own soul's warning - The Killers (USA) 02
13) (16) Hostages - The Howl & The Hum (England) 04
14) (07) Sunsets - Airbag (Norway) 05
15) (17) Pulling away - Candid (USA) 03

16) (10) If you're too shy (let me know) - The 1975 (England) 07 X
17) (06) Feel it - The Luka State (England) 07
18) (19) Lie out loud - Bloxx (England) 04
19) (24) Fire in bone - The Killers (USA) 04
20) (23) Alone - Lucky Blue (The Netherlands) 06

21) (20) Cause you got me - Moses (England) 08
22) (13) Live like you - DeWolff (The Netherlands) 06
23) (12) Triumph & disaster - The Family Rain (England) 06
24) (26) The ceiling - Lewis Del Mar (USA) 04
25) (14) Breakfast - Choosing Sides (Australia) 04

26) (29) Mule track - The Blinders (England) 02
27) (27) Entertain you - Within Temptation (The Netherlands) 03
28) (28) Heaven - Fews (Sweden) 03
29) (15) Retrograde - Pearl Jam (USA) 05
30) (22) Daisies - Katy Perry (USA) 05

Moved on to Ralphy's Dutch Top 10:
(11) Lose somebody - Kygo & OneRepublic (Norway/USA) 01

Off the hit(tip)s:
(21) Sand - Brutus (Belgium) 10

You Bube Music Hitlists

Bube on twitter: @SBube

Click here for all videos in Ralphy's Dutch Top 10 & Bubi's Hit(tip)s:
You Bube Music week 26-2020

Ralphy's Potential Possibilities (Bubbling Under)

Stormachtige 20

Queen of Pop Annie is na veel jaren terug en met een track die zo op de soundtrack kan van Stranger Things. Ondertussen beleeft Phoebe Bridgers met Kyoto een tweede jeugd. Onderin wat fijne binnenkomers, zoals City Of Blood van Mystery Jets (een hoog Arcade Fire-gehalte volgens Dansende Beren).

01 Austra - I Am Not Waiting
02 Doves - Carousels
03 Melanas - Primer tiempo
04 Khruangbin - Pelota
05 FULCO - Faam
06 Ela Minus - they told us it was hard, but they were wrong.
07 Annie - American Cars
08 Phoebe Bridgers - Kyoto
09 Alfie Templeman - Happiness In Liquid Form
10 Moyka - Backwards

11 MUNYA - Boca Chica
12 Becca Mancari - First Time
13 Joe Goddard - Unknown Song (ft. Hayden Thorpe)
14 Opera Alaska - Fall
15 Declan McKenna - The Key to Life on Earth
16 Band Of Skulls - In Colours
17 Mystery Jets - City Of Blood
18 Tkay Maidza - Shook
19 Zophieq. - Lust
20 Another Sky - Fell In Love With The City

NIEUW
07 Annie - American Cars
17 Mystery Jets - City Of Blood
18 Tkay Maidza - Shook
19 Zophieq. - Lust
20 Another Sky - Fell In Love With The City

26-6-20
Leuk nieuw project van de zanger van Moss komt als hoogste nieuwe binnen; als je Peter Sagan namedropt hebt je natuurlijk al een streepje voor en het is verder ook een goede plaat, de samenwerking tussen Zwangere Guy en Sticks. En verder nog de nieuwe Jake Bugg, het duurde lang voordat ik het hoorde in dit liedje en het mij onbekende Fish on Friday (hier is dat overigens altijd woensdag, soms is thuiswerken niet zo erg) uit België, uit het lijstje van ranboy, meer aanbeveling is niet nodig

1 3 Fontaines D.C. – I don’t belong
2 2 Reb Fountain – Don’t you know who I am
3 1 Fontaines D.C. – A Hero’s Death
4 4 Stippenlift – Was ik Maar Dood (Aafke Romeijn)
5 10 Sevdaliza – Joanna
6 7 Queen’s Pleasure - Sitter
7 6 Hayley Williams – Dead Horse
8 9 The Lagoons – Something Good
9 19 Kamasi Washington - Becoming
10 12 Fixkes – Dardennen
11 11 The Vices - Boy
12 5 The Blue Stones – Shakin’ off the rust
13 8 Car Seat Headrest – There must be more than blood
14 – Opera Alaska - Fall
15 – Zwangere Guy – Ellebogenwerk (Sticks)
16 18 Park Hye Jin – Like This
17 17 Tom Grennan – Oh Please
18 20 Husky - Wristwatch
19 – Fish on Friday – Life in towns
20 – Jake Bugg – Rabbit Hole

Uit:
13 Jake Bugg – Saviours of the City
14 The Rolling Stones – Living in a Ghost Town
15 Kip Macklejar – Alligator Swamp Monster
16 Calva Louise – Pop (urrí)

Mijn top 20 voor week 26:

01 01 06 Phoebe Bridgers – I See You #2
02 03 03 Orville Peck - No Glory in the West
03 02 04 Terrace Martin ft Denzel Curry, Daylit, Kamasi Washington & G Perico – Pig Feet #1
04 08 12 Phoebe Bridgers – Kyoto #3
05 06 04 Other Lives – We Wait
06 == 01 Jessie Ware – Save a Kiss
07 05 07 The 1975 – If You’re Too Shy (Let Me Know)
08 09 05 Haim – I Know Alone
09 10 03 Julianna Barwick – Inspirit
10 04 08 Chromatics – Teacher
11 07 06 Agar Agar – Nap
12 == 01 Jessie Ware – Soul Control
13 17 02 Ist Ist – You’re Mine
14 == 01 Annie – American Cars
15 16 02 The Beths – Out of Sight
16 19 02 Cut Copy – Love Is All We Share
17 == 01 GAS – Zeit
18 20 02 Julianna Barwick feat. Jónsi – In Light
19 == 01 Kate NV – Plans
20 11 10 Charli XCX – Claws #3

Exit:
11w Westerman – Waiting on Design
8w Protomartyr – Worm in Heaven
7w Kelly Lee Owens – Night
5w The Weeknd – In Your Eyes Remix feat. Doja Cat
4w Freddie Gibbs & The Alchemist – 1985

Magick1
De lijst

01 02 07 Florence + The Machine - Light Of Love
02 05 05 High Hi - Daggers
03 03 07 Selah Sue - You
04 08 03 The Strokes - The Adults Are Talking
05 18 02 Khruangbin - Time (You And I)
06 == 01 Meskerem Mees - Joe
07 RE 03 Phoebe Bridgers - Kyoto
08 04 03 Tout Va Bien - Have You (The Island Song)
09 17 02 Celeste - I Can See The Change
10 09 02 Charles - Wasted Time
11 01 03 Matt Berninger - Serpentine Prison
12 15 03 Ozark Henry - We Will Meet Again
13 == 01 Paul Weller - Village
14 13 05 Alphie Templeman - Happiness In Liquid Form
15 == 01 Hooverphonic - Summer Sun
16 == 01 Noemie Wolf - Love Song
17 == 01 Pokey Lafarge - Lucky Sometimes
18 == 01 Meneer Michiels - De Merel
19 == 01 Sorry - Startstruck
20 == 01 Megan Thee Stallion - Savage Remix

Een nieuwe single van Blackpink is gisteren gereleased, ik hou hem nog een weekje aan de kant, maar hij zou wel eens hoge toppen kunnen scheren.

We zijn halfweg het jaar, dus hier een top 20 van de meest succcesvolle nummers in m'n lijst van het eerste halfjaar.

01 == 9 Pearl Jam - Dance Of The Clairvoyants
02 == 11 Bazart - Maanlicht
03 == 7 Compact Disk Dummies - I Remember
04 == 7 The Strokes - Brooklyn Bridge To Chorus
05 == 6 Benee - Supalonely
06 == 9 School Is Cool - Close
07 == 7 Selah Sue - You
08 == 6 The Weeknd - Blinding Lights
09 == 8 Brihang - Binnenkant
10 == 7 Florence + The Machine - Light Of Love
11 == 6 Aafke Romeijn - Ze Zeggen
12 == 5 Celeste - Stop This Flame
13 == 6 Alice Boman - Don't Forget About Me
14 == 5 High Hi - Daggers
15 == 6 Aafke Romeijn - Spoiler
16 == 5 Christine & The Queens - Je Disparais Dans Tes Bras
17 == 7 Laura Marling - Held Down
18 == 6 Tame Impala - Lost In Yesterday
19 == 5 Gregory Porter - Revival
20 == 5 Black Box Revelation - Yellow Belly

Per land:
USA: Pearl Jam - Dance Of The Clairvoyants #1
BEL: Bazart - Maanlicht #2
NZL: Benee - Supalonely #5
CAN: The Weekend - Blinding Lights #8
UK: Florence + The Machine - Light Of Love #10
NL: Aafke Romeijn - Ze Zeggen #11
ZWE: Alice Boman - Don't Forget About Me #13
FRA: Christine & The Queens - Je Disparais Dans Tes Bras #16
AUS: Tame Impala - Lost In Yesterday #18
CN: 音阙诗听 - 芒种 #25
KOS: Regard - Ride It #61

Ranboy Top 20 nummer 2296 (24-6-2020)

1 ( 1 ) Nick d'Virgilio - Where's the passion?
2 ( 2 ) Owen Pallett - A bloody morning
3 ( 5 ) Weyes Blood - Wild time
4 ( 6 ) Fish on Friday - Life in towns
5 ( 7 ) Oceans of Slumber - A return to the Earth below
6 ( 3 ) Constellatia - All nights belong to you
7 ( 4 ) Pearl Jam - River cross
8 ( 13 ) Kairon; IRSE! - An bat none
9 ( 12 ) The Waterboys - My wanderings in the weary land
10 ( -- ) Doves - Carousels
11 ( 17 ) Woodkid - Pale yellow
12 ( 10 ) Zachary Cale - Mad season
13 ( 15 ) Kansas - Jets overhead
14 ( -- ) Michael Kiwanuka - Light
15 ( 8 ) Brigid Mae Power - Wedding of a friend
16 ( 9 ) Airbag - Sunsets
17 ( -- ) The Pineapple Thief - Demons
18 ( 11 ) Kwoon - Life
19 ( 20 ) Inhaler - Falling in
20 ( 14 ) Finn Andrews - Wide winged bird

Week 26
- Dat was weer een drukke week, met veel nieuwe muziek geluisterd en een nieuwe nummer 1. Allereerst het super fijne Mister Holland van Gregory Porter. Wat ik niet kan ontkennen is dat hij een fantastische stem heeft, zijn songmateriaal valt alleen af en toe tegen. Deze keer is dat niet het geval. Mister Holland is een geweldig nummer!

- De nieuwe nummer 1 is van Phoebe Bridgers met I See You. Uiteraard een geweldig nummer, maar de volgende regels zijn wel mijn favoriete deel van het nummer:

It's amazing to me
how much you can say
when you don't know
what you're talking about

Ik ben gek op dat soort teksten!

- Dan de derde single van het nieuwe album van The Killers. De tweede viel wat tegen, maar deze My Own Soul's Warning is weer lekker en is precies hoe ik ze graag hoor.

- Stephanie Struik maakt al een tijdje mooie, kleine Nederlandstalige muziek. In dat genre is ze één van de betere, en ook haar nieuwe single stemt mij tevreden.

- Tenslotte ook maar de nieuwe van Fontaines D.C. in mijn lijst gezet. Weet mij nog niet echt te raken als A Hero's Death, maar is toch ook wel erg fijn.

notering vorige_week aantal_weken

1 7 2 Phoebe Bridgers - I See You
2 1 3 Leon Bridges - Sweeter ft. Terrace Martin
3 2 8 Bob Dylan - False Prophet
4 3 4 Clean Pete - Geweldig Bestaan
5 -- 1 Gregory Porter - Mister Holland
6 9 11 Declan McKenna - The Key to Life on Earth
7 6 6 Inhaler - Falling In
8 5 4 Orville Peck - No Glory in the West
9 -- 1 The Killers - My Own Soul's Warning
10 4 3 Terrace Martin ft Denzel Curry, Daylit, Kamasi Washington & G Perico – Pig Feet
11 8 8 Fontaines D.C. - A Hero's Death
12 13 9 Maya Hawke - Coverage
13 14 5 Jake Bugg - Rabbit Hole
14 10 3 Run The Jewels feat. Greg Nice & Dj Premier - Ooh LA LA
15 -- 1 Stephanie Struijk - Alsof je hier nog bent
16 11 7 The Streets - Where The F*&K Did April Go
17 17 5 Sharon Van Etten, Josh Homme - (What’s So Funny 'Bout) Peace, Love and Understanding
18 -- 1 Fontaines D.C. - I Don't Belong
19 18 9 YUNGBLUD - Weird!
20 20 8 Weezer - Hero

Daarnaast deze week ook afscheid genomen van de volgende nummers:
vorige_week aantal_weken
12 7 Alex the Astronaut - Lost
15 6 The 1975 - Guys
16 12 Troye Sivan - Take Yourself Home
19 9 The 1975 - If You're Too Shy (Let Me Know)

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.