Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2024, 19:10 uur
Ik vond dat eigenlijk niet zo'n verkeerd nummer. Niet hoogstaand, maar ook niet vervelend ofzo.
0
geplaatst: 27 december 2024, 19:10 uur
Die van De Dijk vind ik dan wel weer een lekker 'niks aan de hand' liedje. 1000 keer liever dan alle Bluf, Wasbeertjes en Freek een Suzannes bij elkaar in ieder geval.
0
geplaatst: 27 december 2024, 19:11 uur
vielip schreef:
Die van De Dijk vind ik dan wel weer een lekker 'niks aan de hand' liedje. 1000 keer liever dan alle Bluf, Wasbeertjes en Freek een Suzannes bij elkaar in ieder geval.
Dat is ook een niet al te hoge drempel om over te gaan

0
geplaatst: 27 december 2024, 19:21 uur
Ik zit me suf te denken op welk album van Alanis dit nummer moet staan. Blijkt het van een soundtrack te komen
Ik moet eerlijk bekennen dat het nummer me niet heel bekend voorkomt. Is hier geen grote hit geweest volgens mij. Wel een heel aardig nummer inderdaad.
Ik moet eerlijk bekennen dat het nummer me niet heel bekend voorkomt. Is hier geen grote hit geweest volgens mij. Wel een heel aardig nummer inderdaad.
0
geplaatst: 27 december 2024, 19:29 uur
Waarom niet gewoon 'Hier encore'? Wat is dit voor een barbaars gedoe, een Fransman Engels laten zingen?
1
geplaatst: 27 december 2024, 19:31 uur
Reijersen schreef:
Eindelijk: At Last. Prachtig nummer.
Eindelijk: At Last. Prachtig nummer.
Ik stem zelf altijd op I'd Rather Be Blind (die live versie!) maar At Last is ook echt goud.
1
geplaatst: 27 december 2024, 19:32 uur
staralfur schreef:
Ik stem zelf altijd op I'd Rather Be Blind (die live versie!) maar At Last is ook echt goud.
(quote)
Die is ook heel goed. Wat een stem!
1
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 19:33 uur
Wel knap dat James hier staat terwijl ze niet eens 20 moderne klassiekers op d'r naam heeft.
0
geplaatst: 27 december 2024, 19:34 uur
Onweerwolf schreef:
Wel knap dat James hier staat terwijl ze niet eens 20 moderne klassiekers op d'r naam heeft.
Kwaliteit gaat boven kwantiteit...
2
geplaatst: 27 december 2024, 19:38 uur
Jip en sip op elkaar laten rijmen, extreem lui. Nee, dan Fresku die de mooiste zin uit de Nederlandse popmuziek heef geschreven: 'Ik voel me een beetje sip terwijl ik aan mijn penis zit'.
0
geplaatst: 27 december 2024, 19:39 uur
0
WAuw, Racoon is hier wel heel slecht. Die van Moby blijft wel een goede.
0
Onweerwolf
Slowgaze schreef:
Jip en sip op elkaar laten rijmen, extreem lui. Nee, dan Fresku die de mooiste zin uit de Nederlandse popmuziek heef geschreven: 'Ik voel me een beetje sip terwijl ik aan mijn penis zit'.
Waar zou jij Jip op willen laten rijmen dan?
1
1
geplaatst: 27 december 2024, 19:40 uur
Wat is dit voor zooi zeg. Houden jullie die wasbeer maar
zelfs Blof zou zich hier voor kapotschamen.
zelfs Blof zou zich hier voor kapotschamen.
1
geplaatst: 27 december 2024, 19:40 uur
Toen ik dit voor het eerst hoorde had ik Racoon voor de rest van hun bestaan afgeschreven. Even snel wegspoelen met een vage instrumental van Pink Floyd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.