MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Outlaw104 schreef:
(quote)
Dhr. Bob houdt ook niet over.

Ik vond dat eigenlijk niet zo'n verkeerd nummer. Niet hoogstaand, maar ook niet vervelend ofzo.

Die van De Dijk vind ik dan wel weer een lekker 'niks aan de hand' liedje. 1000 keer liever dan alle Bluf, Wasbeertjes en Freek een Suzannes bij elkaar in ieder geval.

vielip schreef:
Die van De Dijk vind ik dan wel weer een lekker 'niks aan de hand' liedje. 1000 keer liever dan alle Bluf, Wasbeertjes en Freek een Suzannes bij elkaar in ieder geval.

Dat is ook een niet al te hoge drempel om over te gaan

Een van de lekkerste 80's kneiters

Titmeister schreef:
(quote)

Dat is ook een niet al te hoge drempel om over te gaan

Daar heb je een terecht punt

Met de beste van Alanis er achteraan

Ik zit me suf te denken op welk album van Alanis dit nummer moet staan. Blijkt het van een soundtrack te komen Ik moet eerlijk bekennen dat het nummer me niet heel bekend voorkomt. Is hier geen grote hit geweest volgens mij. Wel een heel aardig nummer inderdaad.

Waarom niet gewoon 'Hier encore'? Wat is dit voor een barbaars gedoe, een Fransman Engels laten zingen?

Eindelijk: At Last. Prachtig nummer.

Onweerwolf
Ik luister nu ook, eindelijk, live mee.

Reijersen schreef:
Eindelijk: At Last. Prachtig nummer.

Ik stem zelf altijd op I'd Rather Be Blind (die live versie!) maar At Last is ook echt goud.

staralfur schreef:
(quote)

Ik stem zelf altijd op I'd Rather Be Blind (die live versie!) maar At Last is ook echt goud.

Die is ook heel goed. Wat een stem!

Onweerwolf
Wel knap dat James hier staat terwijl ze niet eens 20 moderne klassiekers op d'r naam heeft.

Onweerwolf schreef:
Wel knap dat James hier staat terwijl ze niet eens 20 moderne klassiekers op d'r naam heeft.

Kwaliteit gaat boven kwantiteit...

Onweerwolf
staralfur schreef:
(quote)

Kwaliteit gaat boven kwantiteit...

Laat Gretz het maar niet lezen.

Als je At Last niet verwacht klinkt ie nóg beter.

Hee Joh Jip wat een armoede.

Jip en sip op elkaar laten rijmen, extreem lui. Nee, dan Fresku die de mooiste zin uit de Nederlandse popmuziek heef geschreven: 'Ik voel me een beetje sip terwijl ik aan mijn penis zit'.

Wat een kut nummer van Racoon...

Nou inderdaad...Zeker na een hele fijne Moby!

vielip schreef:
Nou inderdaad...Zeker na een hele fijne Moby!

Infantiele bende...

WAuw, Racoon is hier wel heel slecht. Die van Moby blijft wel een goede.

De wasbeer is weer de dissonant in dit uurtje.

Onweerwolf
Slowgaze schreef:
Jip en sip op elkaar laten rijmen, extreem lui. Nee, dan Fresku die de mooiste zin uit de Nederlandse popmuziek heef geschreven: 'Ik voel me een beetje sip terwijl ik aan mijn penis zit'.

Waar zou jij Jip op willen laten rijmen dan?

Geef ze eens een goede tip.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Waar zou jij Jip op willen laten rijmen dan?

Plofkip!

Wat is dit voor zooi zeg. Houden jullie die wasbeer maar zelfs Blof zou zich hier voor kapotschamen.

Toen ik dit voor het eerst hoorde had ik Racoon voor de rest van hun bestaan afgeschreven. Even snel wegspoelen met een vage instrumental van Pink Floyd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:48 uur

geplaatst: vandaag om 07:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.