Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:25 uur
Albumversie van Radar Love. Geweldig instrumentaal middengedeelte. ♥️
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:29 uur
Ff gemist dat Shallow op 37 stond. Nooit gehoord overigens, maar hoe dan?
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:31 uur
Joren999 schreef:
Kunnen we BohRap niet omwisselen met deze? Zou in één klap het beste nummer van de top 10 zijn (ok, tweede plek, net na Black)
Kunnen we BohRap niet omwisselen met deze? Zou in één klap het beste nummer van de top 10 zijn (ok, tweede plek, net na Black)
Innuendo is het nummer dat BohRap had kunnen zijn.
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:34 uur
harm1985 schreef:
Je vraagt je wel altijd een hoop af is t niet?
Eigen playlissie maken misschien ipv de hele.dag ergeren?
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:38 uur
Ik zit nu de uitzending te kijken en over vreemde godenstatussen gesproken: Jimi Hendrix is echt witmangmuziek.
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:44 uur
vigil schreef:
(quote)
Ergernis is de helft van de lol.
Ik dit geval niet van toepassing, ik zoek een verklaring voor hoe dit nummer zo hoog staat, ik heb blijkbaar iets compleet gemist.
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:45 uur
catdog schreef:
Wat-een-verschrikking dit. Bah.
maak anders ff een playlist joh, gouden tip van Vigil Wat-een-verschrikking dit. Bah.

0
geplaatst: 31 december 2020, 20:46 uur
Nee joh, nu weer genieten van Pink Floyd. Maar die Montreal is echt niet te doen.
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:46 uur
harm1985 schreef:
Ik dit geval niet van toepassing, ik zoek een verklaring voor hoe dit nummer zo hoog staat, ik heb blijkbaar iets compleet gemist.
(quote)
A Star is Born was een enorm populaire remake met dus Gaga oelala
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:47 uur
catdog schreef:
Maar die Montreal is echt niet te doen.
Maar die Montreal is echt niet te doen.
Jawel hoor. Staat alleen veel te hoog maar ja...
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:48 uur
Ook nog de Oscar gewonnen voor Beste Film Song afgelopen jaar.

0
geplaatst: 31 december 2020, 20:50 uur
Aleen nog maar bier
Maar zo erg vind ik haar niet hoor. Vind het sowieso wel een tof wijf.
Ze is absoluut geen top zangeres maar 'echt niet te doen' dat valt wel mee vind ik.
Ze is absoluut geen top zangeres maar 'echt niet te doen' dat valt wel mee vind ik.
0
geplaatst: 31 december 2020, 20:52 uur
Slowgaze schreef:
Ik zit nu de uitzending te kijken en over vreemde godenstatussen gesproken: Jimi Hendrix is echt witmangmuziek.
Daar zeg je wat, radio 2 zou in plaats van laffe vragen als wat is je favoriete sport of seizoen eens naar etniciteit moeten vragen.
Dan weten we ook meteen hoe het komt dat de lijst zo wit is. Stemmen er zo weinig mensen van kleur omdat de lijst zo wit is, of is de lijst zo wit omdat het mensen van kleur niet interesseert?
Is de verdeling man/vrouw wel 50/50?
1
geplaatst: 31 december 2020, 20:55 uur
catdog schreef:
Nee joh, nu weer genieten van Pink Floyd. Maar die Montreal is echt niet te doen.
Ik ben mild vandaag. Zelfs Miss Montreal is goed te doen vanavond.(quote)
Sowieso is het lang geleden dat ik zo genoten heb van de laatste dag. Ondanks alle smaakpuristen die claimen te weten wat zogenaamd goede muziek is: je voelt haast dat dit de culmunatie is van pak m beet 55 jaar moderne popmuziek. "Het maakt me wat melancholiek"
En dan heb ik nog geen druppel op.

0
geplaatst: 31 december 2020, 21:02 uur
vielip schreef:
Aleen nog maar bier
Aleen nog maar bier
Nee als persoon mag ik haar ook wel. Maar qua stem en muziek neem ik nog liever Davina Michelle.
1
geplaatst: 31 december 2020, 21:03 uur
chevy93 schreef:
Sowieso is het lang geleden dat ik zo genoten heb van de laatste dag. Ondanks alle smaakpuristen die claimen te weten wat zogenaamd goede muziek is: je voelt haast dat dit de culmunatie is van pak m beet 55 jaar moderne popmuziek. "Het maakt me wat melancholiek"
(quote)
Ik ben mild vandaag. Zelfs Miss Montreal is goed te doen vanavond.Sowieso is het lang geleden dat ik zo genoten heb van de laatste dag. Ondanks alle smaakpuristen die claimen te weten wat zogenaamd goede muziek is: je voelt haast dat dit de culmunatie is van pak m beet 55 jaar moderne popmuziek. "Het maakt me wat melancholiek"
Heb eigenlijk nooit deze laatste uurtjes gehoord. Ben altijd wel weg van huis. Is toch wel eens even fijn dit jaar. Deel dat gevoel wel.
1
geplaatst: 31 december 2020, 21:16 uur
catdog schreef:
Nee als persoon mag ik haar ook wel. Maar qua stem en muziek neem ik nog liever Davina Michelle.
Hier ben ik het mee eens. Vind haar een leuk persoon, maar muzikaal gezien erg weinig.(quote)
1
geplaatst: 31 december 2020, 21:29 uur
Met Oceaan ronden we het laatste wanproduct af. Nu alleen nog maar de toppers (oke Di-Rect bungelt op t randje)
EDIT: oh nee, hoe kon ik deze nou over het hoofd zien. Ook zo erg die van Disturbed.
EDIT: oh nee, hoe kon ik deze nou over het hoofd zien. Ook zo erg die van Disturbed.
0
geplaatst: 31 december 2020, 21:37 uur
Nope, OnweerwolfAlice heeft de beste cover gemaakt
(Je zult hem nog wel niet kennen, anders was je het roerend eens geweest
) Voorts:
Eefje
> Aafke 
0
geplaatst: 31 december 2020, 21:50 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Hey, het gaat wel over zijn overleden zus ja.
0
geplaatst: 31 december 2020, 22:01 uur
Dat wist ik niet https://i.fokzine.net/s/bloos.gif
Geeft het nummer wel een andere betekenis
Maar niettemin vind ik dat Racoon in het Nederlands véél beter kan. Dat hebben ze dit jaar wel bewezen met Het Is Al Laat Toch en De Echte Vent, waarvan ik de tekst/zang wel oprecht goed vind

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.