Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2020, 22:03 uur
Het Is Al Laat Toch vind ik geslaagd, Oceaan mwah en De Echte Vent dan weer niet geslaagd. Beetje zoals het hele repertoire van Racoon eigenlijk.
1
geplaatst: 31 december 2020, 22:10 uur
Gretz schreef:
Dat wist ik niet (afbeelding)
Geeft het nummer wel een andere betekenis (afbeelding)
Maar niettemin vind ik dat Racoon in het Nederlands véél beter kan. Dat hebben ze dit jaar wel bewezen met Het Is Al Laat Toch en De Echte Vent, waarvan ik de tekst/zang wel oprecht goed vind
(quote)
Dat wist ik niet (afbeelding)
Geeft het nummer wel een andere betekenis (afbeelding)
Maar niettemin vind ik dat Racoon in het Nederlands véél beter kan. Dat hebben ze dit jaar wel bewezen met Het Is Al Laat Toch en De Echte Vent, waarvan ik de tekst/zang wel oprecht goed vind
Was een item bij Top 2000 a gogo.
Zoals ik al eerder zei, die kijk mij eens de stoere nuchtere Zeeuw uithangen houding in het item staat me totaal niet aan.
0
geplaatst: 31 december 2020, 22:25 uur
Kiezen tussen Child in Time in de Top of For Whom the Bell Tolls in de Snob. Wat een nachtmerrie

3
Onweerwolf
geplaatst: 31 december 2020, 22:26 uur
Zelfs de eerste 5 tellen zijn al beter en tijdlozer dan het hele oeuvre van The National.
1
geplaatst: 31 december 2020, 22:26 uur
Ach, daarvoor had je The National, dat is toch wel een buffertje?
0
geplaatst: 31 december 2020, 22:34 uur
Man, Purple Rain pakt echt perfect die semi-mistroostige stemming waar we nu in zitten.
0
geplaatst: 31 december 2020, 22:36 uur
Hoe is dit niet in de finale belandt en When Doves Cry wel? Dit is toch zoveel epischer?
1
geplaatst: 31 december 2020, 22:38 uur
Ik vind When Doves Cry stukken beter.. Dat lange, slepende van Purple Rain doet het nou net niet voor mij...
1
geplaatst: 31 december 2020, 22:45 uur
Love of my Life, tja... Van de week de biopic weer gekeken en dat nummer is toch wel een hoogtepunt in de film.
0
geplaatst: 31 december 2020, 22:49 uur
chevy93 schreef:
Love of my Life, tja... Van de week de biopic weer gekeken en dat nummer is toch wel een hoogtepunt in de film.
Dit is ook de reden dat die zo hoog staat. Maar het nummer zelf vind ik dan weer een typisch gevalletje te. veel. Queen. Had dat Innuendo laten zijn...Love of my Life, tja... Van de week de biopic weer gekeken en dat nummer is toch wel een hoogtepunt in de film.
0
geplaatst: 31 december 2020, 22:55 uur
harm1985 schreef:
Zoals ik al eerder zei, die kijk mij eens de stoere nuchtere Zeeuw uithangen houding in het item staat me totaal niet aan.
(quote)
Ik moet de meeste afleveringen van Top 2000 a gogo nog terugkijken. Ik gaf de afgelopen dagen de voorkeur aan de radio
1
geplaatst: 31 december 2020, 22:56 uur
Man, man, dat WYWH weet je op de meest onverwachte moment weer aan het janken te brengen....
0
Die chat is trouwens wel bizar, elk nummer krijgt nu van >50% een 10 

0
Dat is ieder jaar zo. De chat is niet voor niets de chat voor Top 2000 fans. 

0
geplaatst: 31 december 2020, 22:57 uur
Oh haha, dit is de eerste keer dat ik er op Oudjaarsdag in zit, want we kunnen toch niets anders 

1
geplaatst: 31 december 2020, 23:05 uur
1
Onweerwolf
geplaatst: 31 december 2020, 23:07 uur
Fix You is mooier dan alles wat in De Witte Trui staat. 

0
geplaatst: 31 december 2020, 23:08 uur
Fix You heeft alles in zich om een volstrekt kutnummer te zijn, maar is compleet het tegenovergestelde door dat slot.
0
geplaatst: 31 december 2020, 23:11 uur
Heeft Fix You eigenlijk in de eerste drie edities nog in de Trui gestaan, of niet?
Ik vond hem daarnet ook wel weer genietbaar. Was een tijd dat ik hem volledig beu was gehoord, maar uiteindelijk blijven X&Y en de singles daarvan toch de nummers die me ooit fan maakten

0
geplaatst: 31 december 2020, 23:13 uur
Toch nog Rob de Nijs in de top 10.
Niet mijn favoriet, maar ook hiervoor geldt: prima richting het einde van het jaar.
Ik begin me nu af te vragen of de Ladder top 10 een betere jaarafsluitig zou zijn. Ik denk het niet, maar misschien is dat de macht der gewoonte.
Niet mijn favoriet, maar ook hiervoor geldt: prima richting het einde van het jaar.
Ik begin me nu af te vragen of de Ladder top 10 een betere jaarafsluitig zou zijn. Ik denk het niet, maar misschien is dat de macht der gewoonte.
5
geplaatst: 31 december 2020, 23:14 uur
In 2005, toen X&Y net uit was, maakte mijn vriendinnetje het uit via MSN. Ik was er zo ondersteboven van dat ik de eerste trein pakte om naar haar toe te gaan. Eenmaal daar aangekomen wilde ze me niet spreken. Aan de vriend van haar zus gaf ik het cadeau dat ik had gekocht voor ons jubileum (6 maanden samen).
Boos en verdrietig liep ik terug maar huis, met X&Y op mijn MP3 speler. Een voettocht van 3 uur (Veldhoven > Best, NB).
Een jaar later kwam ik mijn vrouw tegen. Die hield niet van Coldplay. Ik ben er ook overheen, maar Fix You kan ik naast The Scientist nog zéér waarderen.
Boos en verdrietig liep ik terug maar huis, met X&Y op mijn MP3 speler. Een voettocht van 3 uur (Veldhoven > Best, NB).
Een jaar later kwam ik mijn vrouw tegen. Die hield niet van Coldplay. Ik ben er ook overheen, maar Fix You kan ik naast The Scientist nog zéér waarderen.
0
geplaatst: 31 december 2020, 23:16 uur
Ja, Fix You is imho een van de beste Coldplay-nummers. Alleen Politik vind ik persoonlijk nog beter.
1
geplaatst: 31 december 2020, 23:17 uur
harm1985 schreef:
In 2005, toen X&Y net uit was, maakte mijn vriendinnetje het uit via MSN. Ik was er zo ondersteboven van dat ik de eerste trein pakte om naar haar toe te gaan. Eenmaal daar aangekomen wilde ze je niet spreken. Aan de vriend van haar zus gaf ik het cadeau dat ik had gekocht voor ons jubileum (6 maanden samen).
In 2005, toen X&Y net uit was, maakte mijn vriendinnetje het uit via MSN. Ik was er zo ondersteboven van dat ik de eerste trein pakte om naar haar toe te gaan. Eenmaal daar aangekomen wilde ze je niet spreken. Aan de vriend van haar zus gaf ik het cadeau dat ik had gekocht voor ons jubileum (6 maanden samen).
Voor dit soort anekdotes blijf ik dit topic elke 5 minuten refreshen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.