MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:

Through the Barricades blijft mooi sfeervol. Heb ik dit keer ook meegenomen in de stemlijst.

Onweerwolf
Als je dit soort geniale platen hoort snap je direct weer waarom de Eefjes van deze wereld kansloos zijn voor echte lijsten.

Father Figure

Nog zo'n fraaie: Father Figure.

Onweerwolf
Porcupine Head schreef:
Father Figure

El Ninjo, kom er maar in!

Wat vinden jullie het beste album van George Michael? .

ik noem hem altijd objectief kut maar wil me nog wel eens goed in z'n beste werk verdiepen

Onweerwolf schreef:
Als je dit soort geniale platen hoort snap je direct weer waarom de Eefjes van deze wereld kansloos zijn voor echte lijsten.

#doeslief

ABDrums schreef:

ik noem hem altijd objectief kut maar wil me nog wel eens goed in z'n beste werk verdiepen
Ik denk voor mij Listen without Prejudice vol.1, maar Faith en Older zijn ook prima.

Father Figure klinkt echt alsof het op Older staat.

ABDrums schreef:

Sowieso Older.

Listen Without Prejudice

Vestoa er geen reet voan, maar dit is met afstand mijn fave Rowwen Heze.

ABDrums schreef:
4-2 voor de Groene Sloopkogel

Zei het toch.

Wie kan deze 4 Top 2000-klassiekers raden? Afbeeldingen zijn gegenereerd door AI.

https://i.vgy.me/S5iJBm.jpg

Met dank aan El Ninjo GOD

War on drugs

Hoogtepunt!!!!

Gretz ons aller Eeve kind kreeg net nog een naamsvermelding van Leo Blokhuis bij het Top 2000 tv-programma. Het ging er om dat de huidige muziekindustrie gedomineerd wordt door vrouwen maar dat dit in de Top 2000 nog niet echt te zien is. Hij ging er met namen als Froukje, Eefje, S10 en Maan vanuit dat dit snel rechtgetrokken gaat worden.

Een bericht naar jouw hart dus

18 is overigens Imagine Dragons met On Top Of The World!

20 is Smashing Pumpkins met Bullet with Butterfly Wings

Favje van Juul1998B, nietwaar?

(Messy) Lola Young > Kinks

Nog maar 2 noteringen van The Kinks. Grote Schande!

En 17 Japan - Nightporter

Onweerwolf
vigil schreef:
Gretz ons aller Eeve kind kreeg net nog een naamsvermelding van Leo Blokhuis bij het Top 2000 tv-programma. Het ging er om dat de huidige muziekindustrie gedomineerd wordt door vrouwen maar dat dit in de Top 2000 nog niet echt te zien is. Hij ging er met namen als Froukje, Eefje, S10 en Maan vanuit dat dit snel rechtgetrokken gaat worden.

Die Blokfluit begint ook wel af te takelen of niet?

19 al geraden? Iets met gifgroen

vigil schreef:

Thanks Sander voor de notificatie, Op 1 januari ga ik alle Top 2000-tvprogramma’s bingen en dan hier zeker nog wel even genieten
Don Leo is een icoon

Een goed uur is dit. Ook met deze van the Eagles

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.