Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:35 uur
Net All of Me van John Legend in de auto. De beste meneer staat er blijkbaar nog maar een keer in. Het nummer blijft heerlijk, zolang je het niet te vaak hoort.
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:37 uur
Dirruk schreef:
Altijd al een ramp gevonden die All Of You. Vooral toen die net uitkwam. Er was geen ontkomen aan. Een wisselvallig uurtje dit. Maar de afsluiter is geweldig.
Nu weer even een korte van Meat Loaf. Lekker zeg...
Altijd al een ramp gevonden die All Of You. Vooral toen die net uitkwam. Er was geen ontkomen aan. Een wisselvallig uurtje dit. Maar de afsluiter is geweldig.
Nu weer even een korte van Meat Loaf. Lekker zeg...
En dan zo meteen ook nog Guus Meeuwis die André Hazes covert. Alsof beide artiesten afzonderlijk nog niet erg genoeg zijn.
2
geplaatst: 29 december 2024, 16:39 uur
1
geplaatst: 29 december 2024, 16:41 uur
Nou, ik ga wel moeten bekennen dat dit de enige van MJ is die ik (meer dan) prima vind.

Deze cover van Alien Ant Farm vind ik trouwens nóg een slagje beter, brutaal goed.
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:44 uur
Suzan & Freek: nog een extra reden om depressief te worden.
0
Laatste keer Suzan en Freek. Ruud de Wild is er net zo rouwig om als ik hoor ik.
3
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2024, 16:48 uur
Van alle artiesten die tijdens mijn leven dood zijn gegaan vond ik die van Michael het meest schokkende. Ik weet nog niet precies waar ik was; voor de ingang van Simplon in Groningen. Ik had er wel echt een slechte avond van.
Man heeft ook zo goef als geen slecht nummer gemaakt. Ik heb dit jaar bijna zijn hele discografie nog weer eens gedraaid.
*knuffel voor catdog*
Man heeft ook zo goef als geen slecht nummer gemaakt. Ik heb dit jaar bijna zijn hele discografie nog weer eens gedraaid.
*knuffel voor catdog*
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:48 uur
Ik vind ‘baby’ uit haar mond zo raar klinken, want ze is zo Engels
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:49 uur
Deze Adele vind ik wel aardig eigenlijk. Beter dan Hello, de leadsingle van het album hiervoor.
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:52 uur
Joren999 schreef:
Deze Adele vind ik wel aardig eigenlijk. Beter dan Hello, de leadsingle van het album hiervoor.
Geef mij maar Make You Feel My Love. Maar ja, met een tekst van B. Dylan kan het ook niet mis.
0
1
Samen met Brabant het enige enigszins acceptable nummer van Guus.
1
geplaatst: 29 december 2024, 16:53 uur
ABDrums schreef:
Die zijn er niet. Ben niet voor niks geëmigreerd uit Brabant.
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:56 uur
ABDrums schreef:
Ik vind eigenlijk alleen Tranen gelachen enigszins leuk van Guus. De rest kan me niet hard genoeg gestolen worden.
1
geplaatst: 29 december 2024, 16:57 uur
Korn in 97 gezien op pinkpop, inclusief doedelzak. Eerste 3 albums zijn klassiekers.
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:58 uur
Ik hoor het er niet aan af maar snap wel dat dit een publiek heeft.
0
geplaatst: 29 december 2024, 16:59 uur
Taylor Swift ! Gisterenavond bij de Top 2000 á GoGo kwamen de vrouwen er goed vanaf in het jaar 2024 met Swift aan kop.
Toch vraag ik mij af of ze over een paar jaar nog met veel nummers in deze top 2000 zal staan. Ok, het zijn ‘nieuwe’ stemmers maar zijn haar nummers ook evergreens ?
Toch vraag ik mij af of ze over een paar jaar nog met veel nummers in deze top 2000 zal staan. Ok, het zijn ‘nieuwe’ stemmers maar zijn haar nummers ook evergreens ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.