Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2024, 12:51 uur
Joren999 schreef:
Vergeet je hier nu gewoon mevr. Beleid?
Vergeet je hier nu gewoon mevr. Beleid?
Ik ben Top 2000.
0
geplaatst: 30 december 2024, 12:53 uur
Slowgaze schreef:
Not-so-fun-fact: ik dacht dat Meau gewoon Moniek zou heten en gewoon veel op GeenStijl zit, maar haar ouders hebben haar dus onironisch Meau genoemd.
Not-so-fun-fact: ik dacht dat Meau gewoon Moniek zou heten en gewoon veel op GeenStijl zit, maar haar ouders hebben haar dus onironisch Meau genoemd.
Voor een Gen Z'er Moniek heten is anders ook behoorlijk onironisch: https://www.24baby.nl/babynamen/moniek/#:~:text=Herkomst%20en%20betekenis%20Moniek&text=Er%20wordt%20vermoed%20dat%20de,naam%20in%20Nederland%20in%20gebruik.
3
geplaatst: 30 december 2024, 12:54 uur
Kom ik er opeens achter dat de piepjes van mijn vaatwasser zowel qua toonhoogte als qua ritme perfect in Mama Mia passen.
0
geplaatst: 30 december 2024, 12:55 uur
Slowgaze schreef:
Een wijs iemand zei ooit dat de emancipatie van de vrouw pas is voltooi, wanneer er net zoveel incompetente vrouwen op hoge plaatsen zitten als incompetente mannen.
(quote)
Een wijs iemand zei ooit dat de emancipatie van de vrouw pas is voltooi, wanneer er net zoveel incompetente vrouwen op hoge plaatsen zitten als incompetente mannen.
Gokje: dat was jij zelf die dat ooit zei?
4
geplaatst: 30 december 2024, 12:58 uur
Dance Lover schreef:
Dat + mijn haren gaan sowieso overeind staan van mensen, die altijd maar de schuld buiten henzelf leggen.
Zegt veel over jullie dat jullie je bedreigd voelen door een persoonlijk verhaal over een relatie waar wij verder niets mee te maken hebben.(quote)
Dat + mijn haren gaan sowieso overeind staan van mensen, die altijd maar de schuld buiten henzelf leggen.
2
geplaatst: 30 december 2024, 12:59 uur
Vooral onbegrip over hoe zo`n enorme draak zo hoog staat in de lijst, mijn beste.
1
geplaatst: 30 december 2024, 13:00 uur
Dance Lover schreef:
Vooral onbegrip over hoe zo`n enorme draak zo hoog staat in de lijst, mijn beste.
Aandeel van jonge vrouwelijke stemmers is gegroeid.
0
geplaatst: 30 december 2024, 13:00 uur
Dance Lover schreef:
Ja, dat kan. Redelijk recent hitje, zakt ongetwijfeld weer weg.Vooral onbegrip over hoe zo`n enorme draak zo hoog staat in de lijst, mijn beste.
0
geplaatst: 30 december 2024, 13:07 uur
Betwijfel het of Meau snel weg zal zakken. Dat Heb Jij Gedaan was natuurlijk een enorme hit (een van de grootste Nederlandstalige hits), en het is precies zo'n nummer dat met de gevoelige songtekst een hele hoop mensen bij de keel grijpt. Bedoel, genoeg mensen die de ervaring hebben/hadden van een toxische relatie.
1
Yes, dat zien we o.a. ook terug bij de (hoge) noteringen van Bankzitters, Froukje, Dermot Kennedy en Billie
1
Gretz schreef:
Betwijfel het of Meau snel weg zal zakken. Dat Heb Jij Gedaan was natuurlijk een enorme hit (een van de grootste Nederlandstalige hits), en het is precies zo'n nummer dat met de gevoelige songtekst een hele hoop mensen bij de keel grijpt. Bedoel, genoeg mensen die de ervaring hebben/hadden van een toxische relatie.
(quote)
Met je verzopen daden Geert
0
geplaatst: 30 december 2024, 13:08 uur
1
geplaatst: 30 december 2024, 13:09 uur
IK WIL HIER WEG, HELP ME DICKIE
https://i.ibb.co/s9XS6Np/Dick-Fijn-Gewoon-een-Trucker-JUICHEN.gif
https://i.ibb.co/7yywgKs/Dick-Fijn-Gewoon-en-Trucker-truck-juichen.gif
GET ME OUTTA HERE
1
geplaatst: 30 december 2024, 13:17 uur
Meau gaat gewoon de Nederlandse Adele worden. Hier zijn we voorlopig echt niet van af.
1
geplaatst: 30 december 2024, 13:20 uur
Kate Bush. De zangeres der zangeressen. De muzikante der muzikantes. De Vrouw der vrouwen. All Woman Hail To Kate Bush ! En ik ook !
0
geplaatst: 30 december 2024, 13:21 uur
Het verschil tussen Jackson Browne en deze Kate Bush is schrijnend groot.
1
geplaatst: 30 december 2024, 13:23 uur
Fathead schreef:
Maar Kate was 13 toen zij dit schreef. Toen ik 13 was was ik nog een pielemuis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.