MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Joren999 schreef:
Vergeet je hier nu gewoon mevr. Beleid?

Ik ben Top 2000.

Origineel van A*TEENS god(innen)

Slowgaze schreef:
Not-so-fun-fact: ik dacht dat Meau gewoon Moniek zou heten en gewoon veel op GeenStijl zit, maar haar ouders hebben haar dus onironisch Meau genoemd.

Voor een Gen Z'er Moniek heten is anders ook behoorlijk onironisch: https://www.24baby.nl/babynamen/moniek/#:~:text=Herkomst%20en%20betekenis%20Moniek&text=Er%20wordt%20vermoed%20dat%20de,naam%20in%20Nederland%20in%20gebruik.

Kom ik er opeens achter dat de piepjes van mijn vaatwasser zowel qua toonhoogte als qua ritme perfect in Mama Mia passen.

Slowgaze schreef:
(quote)

Een wijs iemand zei ooit dat de emancipatie van de vrouw pas is voltooi, wanneer er net zoveel incompetente vrouwen op hoge plaatsen zitten als incompetente mannen.

Gokje: dat was jij zelf die dat ooit zei?

Dance Lover schreef:
(quote)

Dat + mijn haren gaan sowieso overeind staan van mensen, die altijd maar de schuld buiten henzelf leggen.
Zegt veel over jullie dat jullie je bedreigd voelen door een persoonlijk verhaal over een relatie waar wij verder niets mee te maken hebben.

Vooral onbegrip over hoe zo`n enorme draak zo hoog staat in de lijst, mijn beste.

Dance Lover schreef:
Vooral onbegrip over hoe zo`n enorme draak zo hoog staat in de lijst, mijn beste.

Aandeel van jonge vrouwelijke stemmers is gegroeid.

Dance Lover schreef:
Ja, dat kan. Redelijk recent hitje, zakt ongetwijfeld weer weg.

Laten we het hopen.

Ik vind Meau's hitje wel prima.

jasper1991 schreef:
(quote)
Ja, dat kan. Redelijk recent hitje, zakt ongetwijfeld weer weg.

Betwijfel het of Meau snel weg zal zakken. Dat Heb Jij Gedaan was natuurlijk een enorme hit (een van de grootste Nederlandstalige hits), en het is precies zo'n nummer dat met de gevoelige songtekst een hele hoop mensen bij de keel grijpt. Bedoel, genoeg mensen die de ervaring hebben/hadden van een toxische relatie.

meneer schreef:
(quote)

Aandeel van jonge vrouwelijke stemmers is gegroeid.

Yes, dat zien we o.a. ook terug bij de (hoge) noteringen van Bankzitters, Froukje, Dermot Kennedy en Billie

Gretz schreef:
(quote)

Betwijfel het of Meau snel weg zal zakken. Dat Heb Jij Gedaan was natuurlijk een enorme hit (een van de grootste Nederlandstalige hits), en het is precies zo'n nummer dat met de gevoelige songtekst een hele hoop mensen bij de keel grijpt. Bedoel, genoeg mensen die de ervaring hebben/hadden van een toxische relatie.

Met je verzopen daden Geert

Onweerwolf
#meautoo

Joren999 schreef:
(quote)
Vergeet je hier nu gewoon mevr. Beleid?

Mevrouw beleid ROFLMAOOOO

Dit vind ik misschien wel de leukste ABBA

In ieder geval veel leuker dan Mamma Mia!

Monument van Jackson

Meau gaat gewoon de Nederlandse Adele worden. Hier zijn we voorlopig echt niet van af.

Gretz schreef:
Monument van Jackson

Wel een langdradig monument…

Stemplaat! The Man With The Child In His Eyes

LievelingsKate

#stemplaat

♡ Kaatje Engelengodin

Kate Bush. De zangeres der zangeressen. De muzikante der muzikantes. De Vrouw der vrouwen. All Woman Hail To Kate Bush ! En ik ook !

Het verschil tussen Jackson Browne en deze Kate Bush is schrijnend groot.

Deze Meat Loaf kan ik goed pruimen.

Fathead schreef:
Het verschil tussen Jackson Browne en deze Kate Bush is schrijnend groot.

Maar Kate was 13 toen zij dit schreef. Toen ik 13 was was ik nog een pielemuis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:14 uur

geplaatst: vandaag om 10:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.