MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

Ik voel me nu net zo'n boomer die bij de Top2000 roept dat "die nieuwe muziek van bands als Nirvana" niks in de lijst te zoeken heeft. Gen1 Pokémon is tof en de rest is stom.

MtG is tof, Pokeamom is voor kleine kinderen.

kaj_666 schreef:
(quote)

Ik voel me nu net zo'n boomer die bij de Top2000 roept dat "die nieuwe muziek van bands als Nirvana" niks in de lijst te zoeken heeft. Gen1 Pokémon is tof en de rest is stom.
Jij bent de Ron Stoeltie van MuMe.

Toch sympathiek van Billie Joe dat ie - itt vele andere artiesten - ff checkt of wij wel tijd hebben om naar zijn gezeik te luisteren...

GROENE DAG GODEN Gretz!!!

Joren999 schreef:
(quote)
Jij bent de Ron Stoeltie van MuMe.

Wat een clown is die man toch... Vooral die laatste opmerking, alsof hij het concept van een allertijdenlijst zelf bedacht heeft

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

Wat een clown is die man toch... Vooral die laatste opmerking, alsof hij het concept van een allertijdenlijst zelf bedacht heeft

Gênant inderdaad. Ron was 11 jaar toen Veronica de eerste Top 100 Aller Tijden uitzond.

Black Hole Sun! ArthurDZ alert!!

Het zal de tijd van het jaar wel zijn. Maar bij deze Adele houd ik het niet droog hoor.

Het verbaasde me altijd dat dit origineel van Bob Dylan was, zo'n kwijlerige tekst.

Zo, even de teelballen weer laten indalen met QOTSA

Deze QOTSA vind ik altijd heel vet, even testosteronspiegel ophogen…

Sinatra, toch een beetje de Michael Bublé van de jaren ‘50!

Hoorde eergisteren (ofzo?) dat gedrocht van Herman Brood en verlangde ineens heel erg naar deze versie van Sinatra.

Barcelona is zo’n typisch Top 2000 nummer voor mij, wat een schitterend nummer blijft het.

Gelukkig is er naast Queen ook nog Freddie Mercury. Vond 35 keer wel weinig anders. Had liever Living on my Own gehad.

ABDrums schreef:
Barcelona is zo’n typisch Top 2000 nummer voor mij, wat een schitterend nummer blijft het.

Het zal je niet verbazen, maar ik vind dit echt gejengel. Hou ook absoluut niet van opera.

Is dit nou echt nodig, ook nog eens bovenop veertig keer Queen?

harm1985 schreef:
Gelukkig is er naast Queen ook nog Freddie Mercury. Vond 35 keer wel weinig anders. Had liever Living on my Own gehad.

The great pretender dan voor mij (geen idee of die er in staat eerlijk gezegd).

Ik vind Barcelona we leuk, eigenlijk. En Eagle lang niet de mooiste ABBA.

Op Fietse

Titmeister schreef:
(quote)

Het zal je niet verbazen, maar ik vind dit echt gejengel. Hou ook absoluut niet van opera.

Daar zat ik niet over in.

Pfft, straks Marco Borsatan en Jaap Reesema na elkaar. The horror.

Wat vind je van Op Fietse dan? Lekker nostalgisch bangertje waar mijn provinciale roots erg goed op gaan.

Deze is voor Onweerwolf. Lekker fietsen in Drenthe, wie doet 'm wat?

harm1985 schreef:
Pfft, straks Marco Borsatan en Jaap Reesema na elkaar. The horror.

Ik denk dat ik dan aardappels ga schillen.

ABDrums schreef:
Wat vind je van Op Fietse dan? Lekker nostalgisch bangertje waar mijn provinciale roots erg goed op gaan.

Veel beter dan al het Limburgs, Fries, Brabants en Zeeuws bij elkaar.

Laat Me Niet Alleen

Dit is een Franstalig nummer dat ik heel goed kan hebben.

GrafGantz schreef:
Deze is voor Onweerwolf. [...] wie doet 'm wat?

Is dit een doodsbedreiging?

Zit even naar de playlist van Emmely te kijken, ik voorspel weer een hoop gifjes bij Living on a Prayer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:36 uur

geplaatst: vandaag om 18:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.