Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2025, 00:08 uur
De opener van een magistraal album. Dit nummer mag er toch eigenlijk nooit meer uit vallen?
1
geplaatst: 26 december 2025, 00:11 uur
Wat een enthousiasme altijd van Gretz.
'Wouldn't it be nice' is ook een stem van mij. Geniale wending halverwege.
'Wouldn't it be nice' is ook een stem van mij. Geniale wending halverwege.
1
geplaatst: 26 december 2025, 00:17 uur
1
geplaatst: 26 december 2025, 00:27 uur
Ben Howard was ook wel aardig op dreef vorig jaar op Live /s Live. En z'n absolute classic (deze dus) speelde ie na vele jaren weer eens live 

1
geplaatst: 26 december 2025, 00:29 uur
Gretz schreef:
Nah, poging om een goede nacht te hebben zonder onderbrekingen. Kan niet elke Tay live horen dit jaar
(quote)
Nah, poging om een goede nacht te hebben zonder onderbrekingen. Kan niet elke Tay live horen dit jaar
Ik kan na 22.000 streams ook wel een keertje overslaan, denk ik.

0
geplaatst: 26 december 2025, 00:32 uur
Origineel van Marco B.Sorbato en Lucie Silvas

https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExYWMzMHlycTNmbWFoeGg1MGJvbTNwYmx6dzJuanp6MGwxNnYxNmxmaSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9cw/aEZ3SHs3Xpkj926OEc/giphy.gif
https://www.top40.nl/media/cache/related/uploads/title/21071/original.jpg
Super jammer wel dat Lucie Silvas Godin niet meer met een van haar eigen nummers in de lijst staat. Zij was een van m'n eerste favoriete zangeressen (artiesten)

0
geplaatst: 26 december 2025, 00:35 uur
https://www.musicmeter.nl/images/cover/22000/22270.jpg
Lucie's debuut was het eerste album dat ik volledig op m'n eerste mp3-speler (256 mb) zette, in de lente van 2005. Ik was verkocht door o.a. _What You're Made Of_ en Breathe In_ die ik van Sky Radio kende. Wel goede herinneringen aan dus.
Lucie's debuut was het eerste album dat ik volledig op m'n eerste mp3-speler (256 mb) zette, in de lente van 2005. Ik was verkocht door o.a. _What You're Made Of_ en Breathe In_ die ik van Sky Radio kende. Wel goede herinneringen aan dus.
1
geplaatst: 26 december 2025, 00:46 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik had dezelfde mp3-speler, denk ik. Alleen stond daar X&Y van Coldplay op. Ik heb daar wel eens wat over verteld, geloof ik...
2
geplaatst: 26 december 2025, 01:00 uur
harm1985 schreef:
Ik had dezelfde mp3-speler, denk ik. Alleen stond daar X&Y van Coldplay op.
Ik had dezelfde mp3-speler, denk ik. Alleen stond daar X&Y van Coldplay op.
Correctie, het was er toch eentje van 512 mb. Een Cowon iAudio.
Ik heb daar wel eens wat over verteld, geloof ik...
Gehehe, dat verhaal kan ik nu bijna dromen

Mijn recensie van de Cowon iAudio 512 mb
Voor mijn gevoel de beste onder de flash-spelers Product Beoordeling: Heel Goed
(03/07/2006) door: Geert
Voordelen: Superhandige bediening, veel opties, goed geluid en goede microfoon
Nadelen: Niet al te veel geheugen, bijgeleverde neckstrap gaat niet lang mee
Ik heb deze vorig jaar in mei gekocht. Het was mijn eerste MP3-speler, en ik kocht hem omdat ie het beste uit een test van de Consumentenbond kwam. Ik vond het al snel terecht dat deze zo goed beoordeeld is. Het systeem en de knopbediening zijn ontzettend handig en heel lang kon ik geen minpuntje ontdekken. Toen de neckstrap brak moest ik wel een nieuwe duurdere en betere strap kopen, maar daar kon ik wel mee leven omdat zonder die strap ik hem niet goed meer kon gebruiken. De iAudio kan erg goed tegen schokken dus al te voorzichtig hoefde ik niet te zijn. Bij een te harde schok reset de batterij wel maar dat moet je dan ook vermijden.
Door mijn veelvuldige gebruik ging helaas als eerste het 'klepje' voor de USB-poort af, dat enkel met een stukje plastic vastzit, wat het niet eeuwig houdt. Daarna begon het randje waarover het klepje van de batterij schuift af te brokkelen. Uiteindelijk in zo'n mate, dat het nu niet goed meer sluit. Met plakband zit het beter vast, maar dat kan niet voorkomen dat de speler nu bij kleine tikjes tegen het klepje al uitvalt, omdat de batterij blijkbaar niet goed contact dan meer maakt. Nu is dat zo frusterend dat ik hem niet echt meer met plezier kan gebruiken. Het is waarschijnlijk niet te herstellen, dus daarom ga ik een nieuwe speler van dit type kopen. En dan wel met dubbel zoveel geheugen, want 512 ben ik veel te weinig gaan vinden.
1
geplaatst: 26 december 2025, 01:08 uur
Sunrise van Simply Red stond ook een zomer lang op een van m'n eerste mp3-spelers. Vond ik al in 2003 wel een lekker onschuldig zomerhitje, de jaren erna blijven luisteren 

0
geplaatst: 26 december 2025, 01:12 uur
Gretz schreef:
Sunrise van Simply Red stond ook een zomer lang op een van m'n eerste mp3-spelers. Vond ik al in 2003 wel een lekker onschuldig zomerhitje, de jaren erna blijven luisteren
Buiten de sample van de productie om vind ik die bridge van Sunrise echt goed gevonden met de female vocals. Grappig hoe een couplet ineens als bridge functioneert.
5
geplaatst: 26 december 2025, 01:22 uur
https://i.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExNWVha2hvcmxvaGR3bnowcmFzbHdvZm90NG85YmhiNnB6NjY3bjVpdyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/1mN8kE5O1dgRsb24dP/giphy.gif
TOP 2024 CAFÉ CLASSIC
(en ben er trots op
)
Dance Lover alert!! Dance Lover alert!!
TOP 2024 CAFÉ CLASSIC
(en ben er trots op
)Dance Lover alert!! Dance Lover alert!!
2
geplaatst: 26 december 2025, 01:25 uur
0
geplaatst: 26 december 2025, 01:39 uur
Spinvis GOD best vaak live gezien in 2025
Waaronder deze epische passage in Middelburg, met Ik Wil Alleen Maar Zwemmen half in het Duits
https://imgbb.com/
Waaronder deze epische passage in Middelburg, met Ik Wil Alleen Maar Zwemmen half in het Duits
https://imgbb.com/
1
geplaatst: 26 december 2025, 06:14 uur
Titmeister schreef:
Ik vind dat Joren999 zijn taak als administrator van de OK-lijst een beetje verzaakt - hij zal wel met het excuus komen dat zijn kind om 4u wakker was - maar Imagine Dragons is dus echt objectief kut.
Hey ho eens even, alles wordt netjes bijgehouden. Ik ga alleen niet voor elke nominatie een nieuwe post maken, maar er komt vanochtend een tussenstand hoor!(quote)
Ik vind dat Joren999 zijn taak als administrator van de OK-lijst een beetje verzaakt - hij zal wel met het excuus komen dat zijn kind om 4u wakker was - maar Imagine Dragons is dus echt objectief kut.
0
geplaatst: 26 december 2025, 06:46 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Hey ho eens even, alles wordt netjes bijgehouden. Ik ga alleen niet voor elke nominatie een nieuwe post maken, maar er komt vanochtend een tussenstand hoor! Ok dan heb ik niks gezegd

0
geplaatst: 26 december 2025, 07:38 uur
Ik heb me er nooit echt in verdiept maar ik dacht altijd dat Twenty One Pilots een heel ander soort kutmuziek maakte.
0
geplaatst: 26 december 2025, 08:03 uur
The Verve is Objectief Kut. Een soort proto-Coldplay alleen dan zonder een enkel fatsoenlijk liedje 

0
geplaatst: 26 december 2025, 08:14 uur
Schandalig dat Hall&Oates er maar 1 keer in staat.
You Make My Dreams Come True zou ook zeker moeten, alleen al vanwege de iconische dansscene in 500 Days of Summer... (en het feit dat het een fantastisch catchy liedje is)
You Make My Dreams Come True zou ook zeker moeten, alleen al vanwege de iconische dansscene in 500 Days of Summer... (en het feit dat het een fantastisch catchy liedje is)
0
geplaatst: 26 december 2025, 08:15 uur
Joren999 schreef:
The Verve is Objectief Kut. Een soort proto-Coldplay alleen dan zonder een enkel fatsoenlijk liedje
The Drugs Don't Work vind ik net hun enige fatsoenlijke nummer.
En er mag idd wel meer Hall & Oates in de lijst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.