MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

The Script samen met voornamelijk U2 wel een beetje een smetje op de geweldige Ierse muziekscene
Seriously, je rekent de beginperiode van U2 ook mee? De ene Geert is de andere niet dan.

U2 is bij de laatste jaren wel in achting aan het stijgen. Daarnaast was deze Script nog wel te doen voor hun doen, maar dat is alsnog niet best. De Meat Loaf daarna heb ik echt even weggedraaid, wat een bagger.

Houdini is dan gelukkig wel een groot feest

Jeugdsentiment

Ik maak me op voor 26 memes/gifjes van ons aller Sieb

Edit: oh, 2 seconde te laat

De Kast blijft magisch. Zo mooi. Zo knullig. Zo alles.

De Kast...jaagt me wel de kast op ja. draakje alert

Als ik De Kast hoor, schaam ik mij ervoor Fries te zijn. Excuses aan de rest van Nederland en de volledige mensheid.

itchy schreef:
Als ik De Kast hoor, schaam ik mij ervoor Fries te zijn. Excuses aan de rest van Nederland en de volledige mensheid.

Excuses aanvaard.

Nu heerlijk duister raven met THE PRODIGAAAA

Outlaw104 schreef:
(quote)
Seriously, je rekent de beginperiode van U2 ook mee? De ene Geert is de andere niet dan.

De beginperiode van U2 is nog wel te doen tbh. Maar luister er eigenlijk enkel naar in MuMe-context. Bono kan niet heel veel goed voor me doen

vigil schreef:
Ik maak me op voor 26 memes/gifjes van ons aller Sieb

Edit: oh, 2 seconde te laat

Als ik De Kast hoor moet ik instant aan onze legendarische Orinoco-/V500-dj's denken, shoutout naar kaj, Grafmat, Scorpion_21, forzautregivo en de rest!!

Ik heb ook niet per se veel met Bono, maar dan nog zit er echt wel een wereld van verschil tussen U2 (ook hun latere periode) en bewuste muziekterroristen als The Script.

Lokale heldin!

Mijn vriendin heeft recent met haar moeder samengewerkt.

Schijnt dat GrafGantz in dezelfde straat woonde als Froukje

Geweldige Stenen dit een niet zo'n voor de hand liggende ook en niet doodgedraaid

Sonny Rollins

itchy schreef:
Sonny Rollins

Toeter toeter toeter
Met Sonny op de scooter

Toen ik het eerder over Eminem had, bedoelde ik bijvoorbeeld deze. Deze vind ik erg goed

OMG AMINAM GOD!!!

NET ALS TINNEN SOLDATEN

Joren999 schreef:

Mijn vriendin heeft recent met haar moeder samengewerkt.

Geil.

Gretz schreef:

Geil.

https://archive.ph/BtUMv]Radio-dj Emmely de Wilt: ‘Als mensen pech hebben, staan ze in het Top 2000 Café bij ‘Echoes’ van Pink Floyd’
[url=https://ibb.co/gbRLJFqq[/url]
Oorspronkelijke titel
Radio-dj Emmely de Wilt: 'De Top 2000 is ten diepste klein, menselijk en lief'

“I Feel Love. Elk jaar boven aan mijn stemlijstje. De briljante Donna Summer met als producer de briljante Giorgio Moroder. Elke keer als ik dat nummer instart, gebeurt er iets. Het is bijna vijftig jaar oud, maar klinkt ongelooflijk niet gedateerd.”

EMMELY GODIN

Johnny Marr schreef:
(quote)

Toeter toeter toeter
Met Sonny op de scooter

Dat nummer komt nog, toch?

itchy schreef:
(quote)

Dat nummer komt nog, toch?

Ik mag het hopen!

Gretz schreef:

Dat is niet juist. Ze woonde 1 straat verder

“Ik dacht altijd: wat een onzin. Ik heb meer muziekkennis dan jullie en ben technisch net zo handig. Maar als je niet ziet dat het kan – en gelukkig liet Annemieke Schollaardt dat aan mij zien – gebeurt er ook niets. Want zichtbaarheid telt. Dat geldt voor alle minderheidsgroepen. Dus sta ik in het Top 2000 Café ook als een uitvergrote, extra vrouwelijke versie van mezelf. Gewoon om te laten zien dat ik met mijn glitterlaarzen en nagellak net zo goed kan lullen over muziek als ieder ander.”

Em

Let it rooooolll Gretzie, rooooll ALL NIGHT LOOONG!!!

Do it, Gretzie, do it!!!11!!1

Is er iemand ooit cooler geweest dan Jim GOD Morrison?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:43 uur

geplaatst: vandaag om 02:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.